Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір А-4, А-3
Очікувана вартість
3 200,00 UAH
UA-2020-10-26-001489-b da1bc4505cf2474f991e3c71298761fc
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гуржій Олена Валентинівна

0612397131 OLENAGURZIJ95@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РАЙОННА АДМІНІСТРАЦІЯ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПО ЗАВОДСЬКОМУ РАЙОНУ
Код ЄДРПОУ: 37573534
Вебсайт: http://www.zavodska-ra.zp.ua
Місцезнаходження: 69067, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, м. Запоріжжя, вул. Лізи Чайкіної, буд.№56
Контактна особа: Гуржій Олена Валентинівна
0612397131
OLENAGURZIJ95@GMAIL.COM
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 од.
Папір А-4. Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69067, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Лізи Чайкіної, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
12 од.
Папір А-3. Звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69067, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Лізи Чайкіної, 56
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 жовтня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться на підставі оформленої належним чином накладної, за фактично поставлений товар Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

26 жовтня 2020 13:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Український папір"
#25394112
Переможець 3 200,00
UAH з ПДВ
26 жовтня 2020 13:32

Документи

26 жовтня 2020 13:32
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 14:06
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 13:35
Дог. №59_1 від 22.10.20 (папір) .pdf укладений
26 жовтня 2020 13:35

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 жовтня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 533,33 UAH)