Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 09110000-3 «Тверде паливо» (Вугілля)
Очікувана вартість
198 000,00 UAH
UA-2020-10-26-001025-b 0c2bd319a53b41baa2434f7ebd304115
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Стрюкова Наталія Іванівна

+380952159473 strukova1509@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Каховська районна комунальна установа "Районний центр по обслуговуванню закладів освіти"
Код ЄДРПОУ: 38009062
Місцезнаходження: 74800, Україна , Херсонська обл., село Малокаховка, вул. Шкільна, 52
Контактна особа: Стрюкова Наталія Іванівна
+380952159473
strukova1509@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2020 11:47
Звернення за роз’ясненнями: до 30 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 листопада 2020 00:00
Очікувана вартість: 198 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 980,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


1. Найменування замовника: Каховська районна комунальна установа «Районний центр по обслуговуванню закладів освіти». 2. Категорія замовника: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 38009062. 4. Місцезнаходження замовника. 74823, Херсонська обл., Каховський р-н, с. Малокаховка, вул. Шкільна, буд. 52. 5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Стрюкова Наталія Іванівна, уповноважена особа з питань організації та проведення спрощених процедур закупівель Каховської районної комунальної установи «Районний центр по обслуговуванню закладів освіти», Юридична адреса: вул. Шкільна, 52, село Малокаховка, Херсонська область, Україна, 74823, фактична адреса:74800 Херсонська область, м. Каховка, вул. Соборності,18, телефон +380952159473, e-mail: strukova1509@ukr.net 6. Вид предмета закупівлі. Товари. 7. Конкретна назва предмета закупівлі. Вугілля. 8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності). код ДК 021:2015 - 09110000-3 «Тверде паливо» (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено). 9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню, що зазначене у Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Усі посилання в технічному завданні тендерної документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля, про що учасник в складі тендерної пропозиції надає гарантійний лист. 10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 32,2 тони. 11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 1) Херсонська обл., 74850, с. Федорівка, вул. Івана Франка,20, Федорівська ЗОШ І-ІІІ ст; 2) 74841, с. Чорноморівка, вул. Жовтнева, 14, Чорноморівська гімназія; 3) 74823 , с. Малокаховка, пров. Водопровідний, 12, ЗДО «Дзвіночок». 12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2020 року. 13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Платник здійснює розрахунки за поставлений Товар на умовах відстрочки платежу до 10 календарних днів з дня одержання Товару. 14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 198 000,00 грн. (Сто дев’яносто вісім тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ. 15. Період уточнення інформації про закупівлю: «30» жовтня 2020 року час 0000 год. 16. Кінцевий строк подання пропозицій: «04» листопада 2020 року час 0000 год 17. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Не застосовується. Критерій оцінки – «Ціна» 100%. 18. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Не вимагається. 19. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Не вимагається. 20. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі. 21. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету. 22. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися пропозиції: Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника). 23. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32.2 т
Вугілля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Платник здійснює розрахунки за поставлений Товар на умовах відстрочки платежу до 10 календарних днів з дня одержання Товару. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 жовтня 2020 12:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2020 11:47
ОГОЛОШЕННЯ.pdf
26 жовтня 2020 11:47
Додаток_5.doc
26 жовтня 2020 11:47
Додаток_4.doc
26 жовтня 2020 11:47
Додаток_3.docx
26 жовтня 2020 11:47
Додаток_2.doc
26 жовтня 2020 11:47
Додаток__1.rtf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ЕНЕРГОАВЕРС 197 821,20
UAH з ПДВ
197 821,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 листопада 2020 16:42
Електронний підпис
03 листопада 2020 16:39
Кваліфікаційні критерії.pdf
03 листопада 2020 16:39
Документи згідно Додатку 3.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ЕНЕРГОАВЕРС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП ЕНЕРГОАВЕРС
#35505698
Переможець 197 821,20
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 16:36

Документи

04 листопада 2020 16:35
Електронний підпис
04 листопада 2020 16:33
ПОВІДОМЛЕННЯ_про_намір.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2020 16:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ЕНЕРГОАВЕРС
#35505698
197 821,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 листопада 2020 16:35
Електронний підпис
04 листопада 2020 16:33
ПОВІДОМЛЕННЯ_про_намір.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 11:48
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 16:27
договір 365 від 09.11.2020.pdf укладений
09 листопада 2020 16:16

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 197 821,20
UAH (в тому числі ПДВ 32 970,20 UAH)