Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання канцелярських та господарчих товарів (Папір А4 (500листків), файл)
Очікувана вартість
885,00 UAH
UA-2020-10-26-001001-b 410704c4f6e84a3bbe591a52d1016774
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пархоменко Наталія Миколаївна

+380660830491 IZUM-KULTENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління культури Ізюмської міської ради
Код ЄДРПОУ: 33490989
Вебсайт: http://kultura-izyum.gov.ua
Місцезнаходження: 64300, Україна , Харківська обл., Ізюм, пл. Центральна,2
Контактна особа: Пархоменко Наталія Миколаївна
+380660830491
IZUM-KULTENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Інформація про технічні та якісні характеристики знаходиться в специфікації до договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 упак.
Придбання канцелярських та господарчих товарів (Папір А4 (500листків))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64309, Україна, Харківська область, Ізюм, пл. Центральна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 шт.
Придбання канцелярських та господарчих товарів (файл)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64309, Україна, Харківська область, Ізюм, пл. Центральна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 26 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

26 жовтня 2020 11:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Рябчун Ольга Олексіївна
#2122903785
Переможець 885,00
UAH
26 жовтня 2020 11:55

Документи

26 жовтня 2020 11:55
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 14:47
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 13:20
Договор № 215 від 26.10.2020.pdf укладений
26 жовтня 2020 13:19

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Придбання канцелярських та господарчих товарів (Папір А4 (500листків)) 7 упак. 115,00
UAH
Придбання канцелярських та господарчих товарів (файл) 100 шт. 0,80
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 жовтня 2020 — 27 жовтня 2020
Сума оплати за договором: 885,00
UAH