Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Ремонтні роботи фасаду дерев'яного будиночку на вул.Труханівській, 1-Г у м. Києві. (45443000-4 Фасадні роботи)
Очікувана вартість
164 240,38 UAH
UA-2020-10-26-000649-c 6d20bcb292b14a2ebee212a5f66b5eda
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Булик Альона Іванівна

380444823695 tendergdip@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГЕНЕРАЛЬНА ДИРЕКЦІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ІНОЗЕМНИХ ПРЕДСТАВНИЦТВ"
Код ЄДРПОУ: 04013583
Місцезнаходження: 01054, Україна , Київська обл., Київ, Олеся Гончара, 84
Контактна особа: Булик Альона Іванівна
380444823695
tendergdip@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій (UA-2020-09-14-003701-a; UA-2020-09-30-002792-c).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2020 10:16
Оскарження наміру укласти договір: 06 листопада 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Ремонтні роботи фасаду дерев'яного будиночку на вул. Труханівській, 1-Г у м. Києві. (45443000-4 Фасадні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, вул.Труханівська, 1-Г
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45443000-4 — Фасадні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

26 жовтня 2020 10:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 жовтня 2020 10:08
Запрошення.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПАТ "Деревообробний комбінат №7"
#30531566
Переможець 164 240,38
UAH з ПДВ
26 жовтня 2020 10:16

Документи

26 жовтня 2020 10:15
Електронний підпис
26 жовтня 2020 10:15
Повідомлення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 жовтня 2020 10:16

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПАТ "Деревообробний комбінат №7"
#30531566
164 240,38
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 жовтня 2020 10:15
Електронний підпис
26 жовтня 2020 10:15
Повідомлення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 15:50
329-20-1.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 15:49
Електронний підпис укладений
06 листопада 2020 09:14
329-20.pdf укладений
06 листопада 2020 09:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження терміну дії договору (перенесення строків тільки в частині фарбування через несприятливі погодні умови , всі інші роботи виконанні )
Номер договору про закупівлю: 329/20
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 травня 2021
Сума оплати за договором: 159 860,28
UAH (в тому числі ПДВ 26 643,38 UAH)