Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Відро з кришкою і піддоном (ДНЗ 19)
Очікувана вартість
1 215,00 UAH
UA-2020-10-26-000203-a df0e8d08b42f45339e4eddb9fc2a1e45
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Олександрівна Калінчик

+380473324783 osvitasmilaprozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ СМІЛЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 38627941
Вебсайт: http://www.osvita.smila.com
Місцезнаходження: 20700, Україна , Черкаська обл., м. Сміла, вул. Перемоги, 18
Контактна особа: Олена Олександрівна Калінчик
+380473324783
osvitasmilaprozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Товари повинні відповідати загальним критеріям якості для цього типу товарів.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штуки
Відро з кришкою і піддоном
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20700, Україна, Черкаська область, м. Сміла, вул. Мазура, 23/а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 листопада 2020
ДК 021:2015: 39224330-0 — Відра

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються по мірі надходження коштів з бюджету, відповідно та в межах виділених асигнувань і кошторисного призначення на цю закупівлю. У випадку затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

26 жовтня 2020 08:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
УСЕНОК МИКОЛА ІВАНОВИЧ
#1699605116
Переможець 1 215,00
UAH
26 жовтня 2020 08:16

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 08:18