Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт по заміні металопластикових вікон та улаштування відкосів (ДК 021:2015: 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи) за адресою вул. Азовстальська, 53, м. Маріуполь, Донецька обл., Комунальний заклад «Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №10 Маріупольської міської ради Донецької області»
Очікувана вартість
121 318,95 UAH
UA-2020-10-25-000845-a fb8a4405ef864ecc95a53a198a3e616b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Зьома

+380982682950 mariupol-shkola10@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "Комунальний заклад "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №10 Маріупольської міської ради Донецької області""
Код ЄДРПОУ: 23031670
Вебсайт: http://marschool10.klasna.com/
Місцезнаходження: 87541, Україна , Донецька обл., Маріуполь, вул. Азовстальська, 53,
Контактна особа: Наталія Зьома
+380982682950
mariupol-shkola10@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 жовтня 2020 21:09
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2020 15:00
Початок аукціону: 04 листопада 2020 15:44
Очікувана вартість: 121 318,95 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 650,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,54%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45220000-5: Інженерні та будівельні роботи


Встановлення металопластикових вікон загальною площею 59,02 кв.м
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт по заміні металопластикових вікон та улаштування відкосів (ДК 021:2015: 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи) за адресою вул. Азовстальська, 53, м. Маріуполь, Донецька обл., Комунальний заклад «Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №10 Маріупольської міської ради Донецької області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87541, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Азовстальська, 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 жовтня 2020 21:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 жовтня 2020 21:09
Додаток3 Технічне завдання.docx
25 жовтня 2020 21:09
Додаток 4 Проект договору.docx
25 жовтня 2020 21:09
Додаток 1 Кваліфікаційні вимоги.docx
25 жовтня 2020 21:09
Додаток 2 Комерційна пропозиція.docx
25 жовтня 2020 21:09
Дефектний акт вікна їдальня.docx
25 жовтня 2020 21:09
Оголошення.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2020 16:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП" 111 111,00
UAH з ПДВ
111 111,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Мікуцькі Костянтин Олегович 118 318,00
UAH з ПДВ
118 318,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА" 120 800,00
UAH з ПДВ
120 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 листопада 2020 13:19
Електронний підпис
03 листопада 2020 13:14
Цiнова_пропозицiя.pdf
03 листопада 2020 13:14
Статут.pdf
03 листопада 2020 13:14
Рiшення_№1_до_Статуту.pdf
03 листопада 2020 13:14
Паспорт_директора.pdf
03 листопада 2020 13:14
Опис_документiв_до_Статуту.pdf
03 листопада 2020 13:14
Листи_вiдгуки.pdf
03 листопада 2020 13:14
Лiцензiя_та_перелiк_робiт.pdf
03 листопада 2020 13:14
Код.pdf
03 листопада 2020 13:14
Додаток_4_Проект__договору.pdf
03 листопада 2020 13:14
Витяг_ПДВ.pdf
03 листопада 2020 13:14
Витяг_з_EДР_вiд_30.04.2020.pdf
03 листопада 2020 13:14
Виписка_з_EДР.pdf
03 листопада 2020 13:14
Вiдомостi_про_пiдприeмство.pdf
03 листопада 2020 13:14
Вiдомостi_з_EДРПОУ.pdf
03 листопада 2020 13:14
Аналогiчний_договiр_2017_ДСЮШ.pdf
03 листопада 2020 13:14
1. Cертифікати Steko S 700 32 мм 2і.zip

Публічні документи

02 листопада 2020 10:59
Стеклопакеты-20200818T125543Z-001.zip
02 листопада 2020 10:59
пвх-20200818T124636Z-001.zip
02 листопада 2020 10:59
Подоконники-20200818T125113Z-001.zip
02 листопада 2020 10:59
фурнітура-20200818T124852Z-001.zip
02 листопада 2020 10:59
Щодо кошторису .pdf
02 листопада 2020 10:59
ТЗ .pdf
02 листопада 2020 10:59
Гарантійний лист .pdf
02 листопада 2020 10:59
Відомості .pdf
02 листопада 2020 10:59
Аналогічні договора.pdf
02 листопада 2020 10:59
Паспорт.pdf
02 листопада 2020 10:59
Працівники .pdf
02 листопада 2020 10:59
Цінова пропозиція .pdf
02 листопада 2020 10:59
Договір завод.pdf
02 листопада 2020 10:59
Витяг ПДВ.pdf
02 листопада 2020 10:59
Виписка.pdf

Публічні документи

03 листопада 2020 09:25
Електронний підпис
02 листопада 2020 18:13
Штатний розпис 2020.pdf
02 листопада 2020 18:13
Досвід Покровский рн.rar
02 листопада 2020 18:13
Витяг з ЄДР 20 10 2020.pdf
02 листопада 2020 18:13
Підтвердження МТБ.rar
02 листопада 2020 18:13
завірений витяг.pdf
02 листопада 2020 18:13
Дозвільні документи.rar
02 листопада 2020 18:13
Технічна характеристика.pdf
02 листопада 2020 18:13
Комерційна пропозиція.pdf
02 листопада 2020 18:13
Довідки кваліфікації.pdf
02 листопада 2020 18:13
Відомості про підприємство.pdf
02 листопада 2020 18:13
Уставні.rar
02 листопада 2020 18:13
ОСББ Поточний ремонт 2018.rar
02 листопада 2020 18:13
Приклад паспорту.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП"

Фізична особа-підприємець Мікуцькі Костянтин Олегович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП"
#39484237
Переможець 111 111,00
UAH з ПДВ
10 листопада 2020 07:07

Документи

10 листопада 2020 07:07
Електронний підпис
10 листопада 2020 07:03
Протокол розгляду вікна.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 листопада 2020 07:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП"
#39484237
111 111,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 листопада 2020 07:07
Електронний підпис
10 листопада 2020 07:03
Протокол розгляду вікна.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 09:35
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 21:14
Повідомлення про внесення змін.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 21:13
Додаткова угода вікна.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 21:13
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 04:52
Додатки до договору Пірамід Корп.pdf укладений
24 листопада 2020 04:51
Договіір вікна харчоблок.pdf укладений
24 листопада 2020 04:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти Розділ 9 договору № 10/6 від 23.11.2020 року у наступній редакції «9. Строки дії договору та інші умови 9.1. Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: - зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника; - збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії; - покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; - продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; - погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку; - зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування; - зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни; - зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 ЗУ «Про закупівлі». 9.2. Зміна умов Договору або внесення доповнень до нього можливе лише за взаємною згодою сторін. 9.3. Будь-які зміни та доповнення до цього Договору мають юридичну силу лише в тому випадку, коли вони оформлені письмово шляхом укладання додаткової угоди та підписані обома сторонами.» 2. Ця Угода про внесення змін до Договору № 10/6 від 23.11.2020 року набуває чинності з моменті її підписання повноважними представниками сторін та скріплення відбитками печаток Сторін, є невід’ємною частиною Договору та не виключає інших умов Договору. 3. Всі інші умови Договору № 10/6 від 23.11.2020 року, що не суперечать цій додатковій угоді, залишаються без змін. 4. Ця додаткова угода про внесення змін до Договору № 10/6 від 23.11.2020 року складена у трьох примірниках (по одному примірнику для кожної із Сторін), українською мовою, кожний з яких має однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 10/6
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 111 111,00
UAH (в тому числі ПДВ 18 518,50 UAH)