Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Комплекти інтерактивного обладнання, комплекти мультимедійного обладнання, проектори, інтерактивна система проекції) 32320000-2 ДК 021:2015
Очікувана вартість
1 262 800,00 UAH
UA-2020-10-24-000814-a 84fa2aecf9ee4abebebb90848f73c733
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іван Сергійович Богданов

+380512374169
+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145010
Вебсайт: http://osvita.mkrada.gov.ua/
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., м.Миколаїв, вул. Інженерна, 3
Контактна особа: Іван Сергійович Богданов
+380512374169,+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 жовтня 2020 19:42
Звернення за роз’ясненнями: до 30 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 09 листопада 2020 12:43
Очікувана вартість: 1 262 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 628,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 35000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


1. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади, орган місцевого самоврядування, бюджетна установа. 2. Мова, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: українська та з урахуванням вимог тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штуки
Комплекти інтерактивного обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
2 штуки
комплекти мультимедійного обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
4 штуки
проектори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 штуки
інтерактивна система проекції
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 жовтня 2020 19:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2020 19:42
Тендерна документацiя.doc
24 жовтня 2020 19:42
Додаток 5.doc
24 жовтня 2020 19:42
Додаток 4.docx
24 жовтня 2020 19:42
Додаток 3.docx
24 жовтня 2020 19:42
Додаток 2.doc
24 жовтня 2020 19:42
Додаток 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 27 жовтня 2020 15:46
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 17:31
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме пакет програмного забезпечення LibreOffice? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику на Ваше запитання щодо закупівлі Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Комплекти інтерактивного обладнання, комплекти мультимедійного обладнання, проектори, інтерактивна система проекції) 32320000-2 ДК 021:2015 повідомляємо таке. Відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведеної у додатку 3 тендерної документації у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вислів «або еквівалент». Якщо учасник пр опонує інший товар (еквівалент) ніж передбачений цією тендерною документацією, даний товар за своїми властивостями повинен повністю відповідати товару, що є предметом закупівлі за усіма показниками. Разом з тим згідно вимог тендерної документації пакет програмних засобів офісного призначення має складатися з преінстальованого ліцензійного пакету офісного програмного забезпечення на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарного з україномовним інтерфейсом, сумісного з обраною ОС.
Тендер
Дата подання: 27 жовтня 2020 15:46
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 17:32
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Шановний Учаснику на Ваше запитання щодо закупівлі Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Комплекти інтерактивного обладнання, комплекти мультимедійного обладнання, проектори, інтерактивна система проекції) 32320000-2 ДК 021:2015 повідомляємо таке. Відповідно до інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі наведеної у додатку 3 тендерної документації доставка, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію та підключення обладнання здійснюється за рахунок Постачальника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2020 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "САНОР" 1 248 760,00
UAH з ПДВ
1 248 760,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ 1 262 500,00
UAH з ПДВ
1 262 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 листопада 2020 14:47
Електронний підпис
21 листопада 2020 14:44
Документи переможця.pdf
08 листопада 2020 21:30
Електронний підпис
08 листопада 2020 21:22
справка пок. гарантии.pdf
08 листопада 2020 21:22
Ліцензія_копия.pdf
08 листопада 2020 21:22
G1120-5930-GL_tender.pdf
08 листопада 2020 21:22
Технічна частина.pdf
08 листопада 2020 21:22
Кваліфікаційна частина.pdf

Публічні документи

06 листопада 2020 11:26
Електронний підпис
06 листопада 2020 11:26
Технічне завдання.pdf
06 листопада 2020 11:26
Тендерна пропозиція.pdf
06 листопада 2020 11:26
Статут.PDF
06 листопада 2020 11:26
Протокол загальних зборів.pdf
06 листопада 2020 11:26
Проект договору.pdf
06 листопада 2020 11:26
Паспорт код директора.PDF
06 листопада 2020 11:26
Опис.PDF
06 листопада 2020 11:26
Лист-згода на обробку даних.pdf
06 листопада 2020 11:26
Лист-гарантія щодо ціни.pdf
06 листопада 2020 11:26
Лист-гарантія щодо санкцій.pdf
06 листопада 2020 11:26
Довідка щодо ліцензування.pdf
06 листопада 2020 11:26
Довідка по статті 17.pdf
06 листопада 2020 11:26
Довідка МТБ.pdf
06 листопада 2020 11:26
Відомості про учасника.pdf
06 листопада 2020 11:26
Відомості ЄДРПОУ.PDF
06 листопада 2020 11:26
Витяг з ЄДР.PDF
06 листопада 2020 11:26
Витяг ПДВ.pdf
06 листопада 2020 11:26
Виписка з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "САНОР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЛІМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "САНОР"
#31192638
Переможець 1 248 760,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2020 14:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2020 14:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "САНОР"
#31192638
1 248 760,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 17:27
Електронний підпис зміни до договору
16 грудня 2020 09:46
Додаткова угода №2.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 09:43
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2020 16:42
Доп угода №1.pdf зміни до договору
25 листопада 2020 16:40
Електронний підпис укладений
25 листопада 2020 16:27
Договор №6-86.pdf укладений
25 листопада 2020 16:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п.3 ч.5. ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» покращити якість предмета закупівлі наступним чином: інтерактивна дошка Smart Board SBM680V у Комплекті інтерактивного обладнання змінити на інтерактивна дошка Smart Board SBX880 без збільшення суми, визначеної в договорі. 2. На підставі п.1 ч.5. ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»: зменшити обсяг закупівлі Проектор Тип 3 Panasonic PT-MZ770LE на 1 одиницю; зменшити обсяг закупівлі Проектор Тип 4 Epson EB-1485Fi на 1 одиницю. 3. Зменшити суму договору на 483460,00 грн. з ПДВ, загальна сума договору після зменшення складає 765300,00 грн. (сімсот шістдесят п’ять тисяч триста гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ – 127550,00 грн. 4. Специфікацію наведену у Додатку №1 до договору викласти в наступній редакції.
Номер договору про закупівлю: 6-86
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п.1 ч.5. ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»: зменшити обсяг закупівлі Проектор Тип 2 Optoma W334e з кріпленням та настінним екраном 100 дюймів на 1 одиницю. 2. Зменшити суму договору на 19400,00 грн. з ПДВ, загальна сума договору після зменшення складає 745900,00 грн. (сімсот сорок п’ять тисяч дев’ятсот гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ – 124316,67 грн. 3. Специфікацію наведену у Додатку №1 до договору викласти в наступній редакції.
Номер договору про закупівлю: 6-86
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 745 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 124 316,66 UAH)