Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для друку
Очікувана вартість
810 000,00 UAH
UA-2020-10-24-000752-a 2485c8ae7fcb4886bddfb5fb1eaad04e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Миколаївна Капінос

+380577324541 viddil-13-2@prok.kh.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Харківська обласна прокуратура
Код ЄДРПОУ: 02910108
Вебсайт: http://khar.gp.gov.ua
Місцезнаходження: 61001, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, буд. 4
Контактна особа: Наталя Миколаївна Капінос
+380577324541
viddil-13-2@prok.kh.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 жовтня 2020 18:50
Звернення за роз’ясненнями: до 30 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 листопада 2020 10:00
Початок аукціону: 10 листопада 2020 11:13
Очікувана вартість: 810 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 050,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 24000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Учасник готує та подає тендерну пропозицію українською мовою. Більш детально у тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8800 пачка
Папір для друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61001, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Богдана Хмельницького, буд. 4, склад замовника (покупця)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі, шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, протягом 7 (семи) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної Постачальника на Товар. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється протягом 7 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 жовтня 2020 18:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2020 18:50
Оголошення в систему.docx
24 жовтня 2020 18:50
Проект договору.docx
24 жовтня 2020 18:50
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-24-000752-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Дата подання: 29 жовтня 2020 17:02
Технічні показники предмету закупівлі
Повідомляємо, що після вивчення тендерної документації до електронних торгів №UA-2020-10-24-000752-a на закупівлю ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку), де Замовником виступає Прокуратура Харківської області , нами було встановлено, що технічні вимоги до Паперу для друку А4, були встановлені для конкретної торгівельної марки паперу. Зважаючи на це інші марки паперу, які можуть бути запропоновані Вам іншими учасниками не будуть відповідати одному або декільком параметрам, а саме показники до Паперу для друку А4: Білизна (Білість) по СІЕ згідно ISO 11475% або білизна (білість) по СІЕ згідно ISO 11475 в діапозоні – від 161до 169; непрозорість згідно ISO 2471% не менше – 93; вологість абс. (Вологість) згідно ISO 287% в діапазоні – від 4,5 до 5,7; яскравість UV або яскравість D65 згідно ISO 2470% в діапазоні від 108 до 112. Надати аналоги згідно встановлених параметрів – неможливо.
Просимо Вас зробити зміни до Паперу для друку А4, а саме показники паперу: Білизна (Білість) по СІЕ згідно ISO 11475% або білизна (білість) по СІЕ згідно ISO 11475 в діапозоні – від 160до 169; непрозорість згідно ISO 2471% не менше – 90; вологість абс. (Вологість) згідно ISO 287% в діапазоні – від
3,8 до 5,7; яскравість UV або яскравість D65 згідно ISO 2470% в діапазоні від 95 до 112 для забезпечення можливості прийняття участі максимальної кількості учасників та отримання Вами найбільш економічно вигідної пропозиції.
Сподіваємось на Ваше розуміння і подальше взаємовигідне співробітництво.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 листопада 2020 15:10
Роз’яснення
Шановний запитувач, у відповідності до частини першої статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо роз’яснення на звернення з вимогою про усунення порушень (далі – вимога), про наступне. У вимозі зазначено, що за визначеними Замовником у тендерній документації технічними вимогами до предмета закупівлі: паперу для друку, надати аналоги згідно встановлених параметрів – неможливо.
З цього приводу повідомляємо, що зазначеним у тендерній документації технічним характеристикам паперу (паперу для друку) на ринку України відповідає продукція, зокрема, трьох компаній виробників: CHENMING GROUP (Crystal Print & Copy), DA Alizay (Double A), Mondi Neusiedler GmbH (Communicator® TRIPLE). На підтвердження цієї інформації надаємо порівняльну таблицю відповідності технічних характеристик паперу вказаних компаній щодо технічних вимог до предмета закупівлі, встановлених у тендерній документації.
Також додатково підкреслюємо, що у технічних вимогах до предмета закупівлі, встановлених у тендерній документації, Замовником визначено діапазони за кожною технічною характеристикою паперу для друку, з метою недискримінації учасників, які можуть виявити бажання взяти участь у даній процедурі закупівлі. Звертаємо увагу на те, що Замовником не може бути зазначено чіткі технічні характеристики паперу, які не містять діапазонів, похибок у розумінні якихось конкретних технічних характеристик предмета закупівлі. Оскільки технічним вимогам до предмета закупівлі за технічними характеристиками повинна відповідати (підходити) продукція «щонайменше» двох виробників паперу. Відповідність технічним вимогам до предмета закупівлі, які наведені у додатку 1 до тендерної документації, продукції (паперу) трьох виробників, а саме: DA Alizay (Double A); Mondi Neusiedler GmbH (Communicator® TRIPLE, IQ SMART); CHENMING GROUP (Crystal Print & Copy), підтверджується сертифікатами якості паперу цих трьох виробників, де зазначено відповідні показники/технічні параметри паперу, які Замовником додаються до цих роз’яснень.

Документи

03 листопада 2020 15:10
Таблиця.docx
03 листопада 2020 15:10
Сертифікати.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-24-000752-a.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР", Код ЄДРПОУ:25394112
Скарга до АМКУ
ТОВ "Український папір" подає скаргу від 04.11.2020 №255/юр/20.
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

03 листопада 2020 12:09
75MAESTRO_ Beat.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 листопада 2020 11:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 792 000,00
UAH з ПДВ
792 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС" 805 200,00
UAH з ПДВ
805 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМПАНІЯ ОФІС-МАРКЕТ" 809 424,00
UAH з ПДВ
809 424,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2020 16:01
Електронний підпис
06 листопада 2020 15:59
УСТАНОВЧІ ДОКУМЕНТИ (5).pdf
06 листопада 2020 15:59
ІНФОРМАЦІЯ ПРО УЧАСНИКА.pdf

Публічні документи

25 листопада 2020 18:56
Електронний підпис
25 листопада 2020 18:54
Довідки згідно ст. 17.pdf
25 листопада 2020 18:54
Довідка МВС від 24.11.2020р.pdf
07 листопада 2020 13:45
Електронний підпис
07 листопада 2020 13:34
Статут (новий).pdf
07 листопада 2020 13:34
Паспорт+код Іващенко О.В..pdf
07 листопада 2020 13:34
Свідоцтво.pdf
07 листопада 2020 13:34
Виписка з ЄДРПОУ.pdf
07 листопада 2020 13:34
Витяг ПДВ.pdf
07 листопада 2020 13:34
Довідка.pdf
07 листопада 2020 13:34
Гарантійний лист №2.pdf
07 листопада 2020 13:34
Витяг із Статут1.7z
07 листопада 2020 13:34
Протокол.pdf
07 листопада 2020 13:34
Свідоцтво ПДВ.pdf
07 листопада 2020 13:34
Довідка з ЄДРПОУ.pdf
07 листопада 2020 13:34
Опис до Статуту (нового).pdf
07 листопада 2020 13:34
Витяг ПДВ 05,05.pdf
07 листопада 2020 13:34
Наказ.pdf
07 листопада 2020 13:34
Наказ новий.pdf
07 листопада 2020 13:34
Технічні вимоги.pdf
07 листопада 2020 13:34
Проект договору.pdf
07 листопада 2020 13:34
Пропозиція.pdf
07 листопада 2020 13:34
Гатантійний лист №1.pdf
07 листопада 2020 13:34
Гарантійний лист №5.pdf
07 листопада 2020 13:34
Гарантійний лист №4.pdf
07 листопада 2020 13:34
Гарантійний лист №3.pdf
07 листопада 2020 13:34
Протокол НР.7Z
07 листопада 2020 13:34
Наказ Фролова Ю.1.7Z
07 листопада 2020 13:34
Лист для клієнті1.7z
07 листопада 2020 13:34
Довідки з банків.pdf
07 листопада 2020 13:34
Банківська ліцензі1.7z
07 листопада 2020 13:34
Гарантія 10346-20.7z
07 листопада 2020 13:34
Довідка Альянс.pdf
07 листопада 2020 13:34
виписка.pdf

Публічні документи

09 листопада 2020 09:53
Електронний підпис
09 листопада 2020 09:51
Аналогічни договора.zip
08 листопада 2020 19:41
Свідотство ПДВ.jpg
08 листопада 2020 19:41
Витяг 2019 завірений.pdf
08 листопада 2020 19:41
Аналогічний Договір.pdf
08 листопада 2020 19:41
Договір перевізник.rar
08 листопада 2020 19:41
Рішення загальних сборів.pdf
08 листопада 2020 19:41
Наказ на призначення.pdf
08 листопада 2020 19:41
Пропозиція.pdf
08 листопада 2020 19:41
Договір.pdf
08 листопада 2020 19:41
Довідки.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС"

ТОВ "КОМПАНІЯ ОФІС-МАРКЕТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Відхилено 792 000,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2020 15:14
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС"
#31939411
Переможець 805 200,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 16:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 листопада 2020 16:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС"
#31939411
805 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2021 01:22
Електронний підпис укладений
04 грудня 2020 08:44
Договір 04-12.pdf укладений
04 грудня 2020 08:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 805 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 134 200,00 UAH)