Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК:021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Мультимедійне обладнання)
Очікувана вартість
170 000,00 UAH
UA-2020-10-24-000378-a 8121c8cc270f498d8428c820864ecc65
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Андреевна

+380679087780
+380565491678
kraivo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сектор освіти, молоді та спорту Криничанської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02142448
Місцезнаходження: 52300, Україна , Дніпропетровська обл., смт Кринички, вул. Шкільна, 11
Контактна особа: Валентина Андреевна
+380679087780,+380565491678
kraivo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 жовтня 2020 13:25
Звернення за роз’ясненнями: до 01 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 листопада 2020 13:24
Очікувана вартість: 170 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комплект
ДК:021:2015: 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Мультимедійне обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 листопада 2020 22:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2020 22:27
Тендерна документація.doc
03 листопада 2020 22:27
Зміни від 03.11.2020.docx
03 листопада 2020 22:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 жовтня 2020 13:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2020 22:27
Тендерна документація.doc
24 жовтня 2020 13:25
Тендерна документація.doc
03 листопада 2020 22:27
Зміни від 03.11.2020.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендер
Дата подання: 27 жовтня 2020 20:24
Дата відповіді: 03 листопада 2020 12:31
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня. Потрібно: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання.
Рекомендації
Дата подання: 28 жовтня 2020 17:41
Дата відповіді: 03 листопада 2020 12:47
Шановний Замовник! Висловлюємо Вам свою повагу! Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію та вимоги до Учасників виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів: 1. Авторизаційний лист від виробника або його офіційного дистриб'ютора на території України, з зазначенням найменування учасника, номера торгів, назви товару на інтерактивну дошку та програмне забезпечення до інтерактивної дошки. Обгрунтування: даний документ, підтверджує, що запропоноване обладнання буде закуповуватись у офіційних представників і допоможе Ва уникнути постачання нелегально завезеного на територію України товару. 2. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні дошки та базове програмне забезпечення. Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах. 3. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки). Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань. Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Буде переглянуто можливість внесення запропонованих змін.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2020 13:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ГАЙДАМАЧУК ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА" 169 560,00
UAH з ПДВ
169 560,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 листопада 2020 14:15
Електронний підпис
10 листопада 2020 14:13
Безымянный.jpg
10 листопада 2020 14:13
TBI82S_1-600x450.webp
10 листопада 2020 14:13
TBI82S_2-600x450.webp
10 листопада 2020 14:13
Довідка про аналог договір.pdf
10 листопада 2020 14:13
Довідка про витрати.pdf
10 листопада 2020 14:13
Довідка про мат тех базу.pdf
10 листопада 2020 14:13
Довідка про строк дії ТП.pdf
10 листопада 2020 14:13
Додаток 4 з додатками.pdf
10 листопада 2020 14:13
Додаток 8.pdf
10 листопада 2020 14:13
Документи про повноваження.pdf
10 листопада 2020 14:13
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ГАЙДАМАЧУК ІРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА"

Інформація про відміну

Дата відміни
11 листопада 2020 13:24
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій