Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги О181601 Яринівка – Тутовичі – Костянтинівка на ділянці км 0+000 – км 7+500
Current average repair of the highway O181601 Yarynivka - Tutovychi - Kostiantynivka on the section km 0 + 000 - km 7 + 500
Очікувана вартість
11 987 539,00 UAH
UA-2020-10-24-000022-b 719c8ae79ba34a8d8148b6d779408472
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лапін Андрій Сергійович

+380362266863 Lapinandrew81@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 36565276
Вебсайт: http://www.arhioda.gov.ua/
Місцезнаходження: 33028, Україна , Рівненська область обл., Рівне, Майдан Просвіти, 1
Контактна особа: Лапін Андрій Сергійович
+380362266863
Lapinandrew81@gmail.com
Додаткові контактні особи: Lapin Andrey Sergiyovich
+380965971575
Lapinandrew81@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Construction and Architecture of Rivne Regional State Administration
National ID: 36565276
Contact point:
+380362266863
Lapinandrew81@gmail.com
Additional contacts: Lapin Andrey Sergiyovich
+380965971575
Lapinandrew81@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 жовтня 2020 02:53
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 листопада 2020 18:00
Початок аукціону: 07 грудня 2020 12:51
Очікувана вартість: 11 987 539,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 59 937,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 350000 UAH
Publication date: 24 жовтня 2020 02:53
Enquiries until: 14 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 20 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 листопада 2020 18:00

Information

Estimated total value: 11 987 539 UAH including VAT
Minimal lowering step: 59 938 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
мова закупівлі - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги О181601 Яринівка-Тутовичі-Костянтинівка на ділянці км 0+000-км 7+500
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34521, Україна, Рівненська область, Сарненський район, автомобільна дорога О181601 Яринівка-Тутовичі-Костянтинівка на ділянці км 0+000 – км 7+500, Сарненського району
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current average repair of the highway O181601 Yarynivka - Tutovychi - Kostiantynivka on the section km 0 + 000 - km 7 + 500
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Попередня оплата може здійснюватися у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови КМУ від 23.04.2014 № 117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” терміном не більше трьох календарних місяців та лише щодо робіт, виконання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником виконаних робіт. Замовник може здійснювати проміжні платежі за виконані роботи. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів робіт перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань Пiсляоплата 5 Банківські 60
Виконання робіт Замовник має право утримувати кошти у розмірі до 10% від загальної суми зазначеної в Договорі до затвердження у встановленому порядку Декларації про готовність об’єкта до експлуатації Пiсляоплата 5 Банківські 10

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Строки виконання
Дата подання: 29 жовтня 2020 08:18
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 12:51
Доброго дня, чи не є помилкою в тендерній документації строк виконання робі до 31.12.2020 року, коли тендер тільки 30.12.2020 року? Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня, шановний учасник!
Дякуємо за питання, але , це не помилка, це особливості сервіса закупівельної площадки, коли "система" визначає на прекваліфікацію учасників максимально допустимі чинним законодавством терміни.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-24-000022-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Данко, Код ЄДРПОУ:32727466
Дата подання: 30 листопада 2020 17:44
Вимога
Вимога до Замовника щодо надання пояснень
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 грудня 2020 16:30
1. Відповідно до пункту 3 розділу V тендерної документації передбачено - також, у складі тендерної пропозиції учасник має надати наступні документи: оригінал довідки з обслуговуючого банку про наявність рахунку в учасника та відсутність простроченої заборгованості за кредитами.
Учасником надано довідку з АТ «Комерційний індустріальний банк» в якій зазначено про наявність простроченої заборгованості за кредитами у розмірі
1 097 650, 00 гривень, чим порушено вимоги пункту 3 розділу V тендерної документації.

2. Відповідно до пункту 6 розділу І тендерної документації передбачено - інформація про валюту, у якій повинно бути розраховано та зазначено ціну тендерної пропозиції, про що учасник у складі пропозиції надає погодження.
При цьому учасником не надано зазначеного вище документу у складі тендерної пропозиції.

3. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації передбачено необхідність надання заповненої та підписаної форми «Тендерна пропозиція» відповідно до Додатку 6 тендерної документації.
При цьому учасником не надано зазначеного вище документу у складі тендерної пропозиції.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «Данко» було відхилено на законних підставах, та відповідно до чинного законодавства України, як така, що не відповідає тендерній документації. Вимога підлягає відхиленню.
Уповноважена особа Лапін А.C.

Документи подані скаржником

30 листопада 2020 17:44
Вимога Замовнику

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-22-000019 ● 27bbf46e03914ca2b3be03f2f5cb5676
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 квітня 2021 16:03
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З


22.04.2021 №280

Львів


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291 та на виконання доручення Держаудитслужби від 19.04.2021 №003100-18/4913-2021

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Геннадій БУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Західного офісу
Держаудитслужби
від 22.04.2021 №280

Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу

№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-10-24-000022-b 24.10.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2021-05-20 10:04:34

Роз'яснення щодо висновку

З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку. З огляду на вищевказане просимо надати роз’яснення враховуючи наступне.
Типи порушень:
1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Щодо встановлених порушень законодавства у сфері закупівель, повідомляємо наступне.
1. У зв’язку з ліквідацією тендерного комітету замовника та завершенням процедури закупівлі, можливості для внесення змін до тендерної документації немає.
2. Тендерний комітет ліквідований відповідно до Наказу №26 від 16.03.2021 року, а тому надати пояснення мотивів прийняття ними рішень по порушених питаннях є неможливим.
Щодо зобов’язання здійснити заходи з усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом припинення зобов’язань за договором з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Відповідно до ч.8 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» просимо надати роз’яснення, щодо вищевказаного зобов’язання, враховуючи наступне.
Згідно з частиною 1 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених Законом.
Статтею 651ЦК України визначено підстави для зміни або розірвання договору. Зокрема, зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом.
Статтею 526 ЦК України встановлено, що зобов`язання має виконуватися належним чином, зокрема відповідно до умов договору. Поряд з цим, частиною першою статті 525 ЦК України встановлено, що одностороння відмова від зобов`язання або одностороння зміна його умов не допускається, якщо інше не встановлено договором або законом.
Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі», останній визначає правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об`єднаних територіальних громад та є спеціальним законом, що регулює порядок укладення договорів про закупівлю для забезпечення потреб держави та територіальних громад. Статтею 37 Закону України "Про публічні закупівлі" в редакції чинній на момент укладення спірного договору не визначено підстав для розірвання договору про закупівлю.
Зважаючи на те, що ініціювання припинення договірних відносин відбувається виключно за волею сторін або за рішенням суду та, беручи до уваги, що роботи за договором виконуються й у Замовника відсутні претензії щодо їх неналежного виконання, просимо вказати на чітку норму Закону, яка регулює та передбачає припинення діючих договірних господарських відносин у разі виявлення порушень проведення процедури закупівлі та шляхи виконання вказаного зобов’язання.
Окрім того, звертаємо увагу, що висновок про результати моніторингу процедури закупівлі є актом індивідуальної дії, що видається суб’єктом владних повноважень, а відтак повинен відповідати ряду вимог до такого документу.
Як вже неодноразово встановлено Верховним Судом, та, що вчергове не враховано органом державного фінансового контролю, даний висновок обмежився лише вказівкою на невідповідність норми. При цьому, зазначивши у висновку про необхідність «усунути порушення законодавства в сфері публічних закупівель», орган державного фінансового контролю не конкретизував, яких саме заходів має вжити замовник, не визначив способу усунення виявлених під час моніторингу порушень, що свідчить про його нечіткість та невизначеність.
Можливість усунення виявлених порушень прямо залежить від чіткого визначення суб’єктом владних повноважень конкретного заходу (варіанта поведінки), яких слід вжити уповноваженій особі замовника для усунення порушень.
Спонукання замовника самостійно визначити на підставі невизначених норм, яких саме заходів слід ужити для усунення виявлених порушень, може призвести до нового можливого порушення позивачем чинного законодавства.

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2021-05-21 11:14:42

Роз'яснення щодо висновку

Відповідно до статті 1 Закону України «Про публічні Закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон) моніторинг процедури закупівлі - аналіз дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Згідно статті 8 Закону моніторинг процедури закупівлі здійснюють центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного фінансового контролю, та його міжрегіональні територіальні органи.
Моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.
За результатами моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю складає та підписує висновок про результати моніторингу процедури закупівлі, що затверджується керівником органу державного фінансового контролю або його заступником. Такий висновок підлягає оприлюдненню в електронній системі закупівель протягом трьох робочих днів з дня його складання
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» (далі – Закон), Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення.
Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону, у разі існування перешкод, які унеможливлюють виконання встановленого у висновку зобов’язання щодо усунення виявленого порушення у сфері публічних закупівель, Замовник зазначає інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Відповідно до пункту 8 частини 1 статті 10 Закону органи державного фінансового контролю мають право порушувати перед відповідними державними органами питання про визнання недійсними договорів, укладених із порушенням законодавства.
Згідно з частиною 9.3 розділу 9 Договору від 22.12.2020 №36 «Всі зміни та доповнення до цього Договору оформлюються у вигляді додаткових угод».
Згідно з частиною 11.8 розділу 11 Договору від 22.12.2020 №36 «Зміни до договору здійснюються шляхом змін або доповнення його умов за ініціативою будь-якої Сторони на підставі додаткової угоди».
Так, Управління з метою запобігання порушення законодавства у сфері публічних закупівель зобов’язало Замовника вжити заходів щодо розірвання договору, у зв’язку з тим, що Замовником не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «БК СЛУЧ», яка підлягала відхиленню відповідно до Закону та укладено з ТОВ «БК СЛУЧ» Договір від 22.12.2020 №36 .
Таким чином, оскільки на момент складання Висновку про результати моніторингу закупівлі Договір був укладений, тому немає іншого передбаченого законодавством механізму усунення порушення, окрім як його розірвання (зокрема процедуру закупівлі уже не може бути відмінена іншим способом).
Висновок про результати моніторингу закупівлі не є ні рішенням суду, ні виконавчим документом, за якими безпосередньо може бути розірваний договір, він містить тільки зобов’язання до Замовника, за яким Замовник самостійно має вжити заходи щодо розірвання договору, згідно процедури визначеної самим договором та діючим законодавством.
Крім того, Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) у зверненні за роз’ясненням щодо висновку згадується практика Верховного суду, яка не стосується даної справи, оскільки предметом оскарження судових справ були висновки про результати моніторингу закупівлі, які містили зобов’язання до замовника викладені у такій редакції: «здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень», що в подальшому призвело до їх скасування з огляду на нечіткість, невизначеність конкретного способу, заходу, варіанту поведінки, яких слід вжити уповноваженій особі Замовника для усунення порушення. Разом з тим, висновок про результати моніторингу закупівлі від 18.04.2021 № 280/2 містить конкретний спосіб усунення виявленого порушення – розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Таке формулювання зобов’язання у висновках органи державного фінансового контролю почали використовувати саме з огляду на існування практики Верховного суду наведеної Замовником у зверненні.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На Ваш висновок у межах проведення моніторингу закупівлі послуг з Поточний середній ремонт автомобільної дороги О181601 Яринівка – Тутовичі – Костянтинівка на ділянці км 0+000 – км 7+500 (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-24-000022-b) пояснюємо слідуюче. Враховуючи надані роз’яснення до висновку, щодо зобов’язання Замовника здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом вжиття заходів щодо розірвання договору, за яким Замовник самостійно має вжити заходи щодо розірвання договору, згідно процедури визначеної самим договором та діючим законодавством. Департаментом з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації, як Замовником, надіслано ТзОВ «БК «Случ», як Учаснику, пропозицію про розірвання договору про закупівлю послуг з поточного середнього ремонту від 25.05.2021р. № 1068/01-09-21, у відповідності до положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. До наданих пояснень надаємо копії: - лист від 25.05.2021р. № 1068/01-09-21.

2021-05-25 17:04:13


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 травня 2021
Кінцевий строк оскарження: 02 червня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 30 листопада 2020
UA-2020-10-24-000022-b719c8ae79ba34a8d8148b6d779408472
Найменування: Департамент з питань будівництва та архітектури Рівненської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 36565276
Місцезнаходження: 33028, Україна, Рівненська область обл., Рівне, Майдан Просвіти, 1
Учасник Документи Рішення Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ Данко Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ" #39053746

№ рішення у справі

63/27-р/к

Дата рішення у справі

22.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Документи

24 листопада 2020 18:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

09 грудня 2020 17:27
Електронний підпис
09 грудня 2020 17:27
Електронний підпис
09 грудня 2020 17:26
Довідка МВС.zip
19 листопада 2020 17:58
Електронний підпис
19 листопада 2020 17:58
Електронний підпис
19 листопада 2020 17:57
Трудові книжки.zip
19 листопада 2020 17:57
Кваліфікаційна частина.pdf
19 листопада 2020 17:57
Договір Яринівка-Тутовичі.pdf
19 листопада 2020 17:57
Пропозиція Яринівка.pdf
19 листопада 2020 17:56
Пропозиція з ціною.pdf
19 листопада 2020 17:56
Паспорт Григоренко.pdf
19 листопада 2020 17:56
Договірна ціна.pdf
19 листопада 2020 17:56
інтерсервіс погодження.pdf
19 листопада 2020 17:56
АВК Яринівка.zip
19 листопада 2020 17:56
відгуки.PDF
19 листопада 2020 17:56
Dovirenist Davidchuk.zip
19 листопада 2020 17:56
Bankivska Licenzia.zip
19 листопада 2020 17:56
201582_ГР_3285_350 000.zip
19 листопада 2020 17:56
ISO.pdf
19 листопада 2020 17:56
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip

Документи

24 листопада 2020 18:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

24 листопада 2020 16:02
Електронний підпис
24 листопада 2020 16:00
Технічна частина.rar
24 листопада 2020 16:00
Кваліфікаційна частина 3.rar
24 листопада 2020 16:00
Кваліфікаційна частина 2.rar
24 листопада 2020 16:00
Кваліфікаційна частина 1.rar
24 листопада 2020 16:00
G8657.20.7z

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" #41150966

№ рішення у справі

63/27-р/к

Дата рішення у справі

22.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Документи

24 листопада 2020 18:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

24 листопада 2020 17:04
Електронний підпис
24 листопада 2020 17:04
Електронний підпис
24 листопада 2020 17:02
Кваліфікація_працівники.pdf
24 листопада 2020 17:02
Тендерна пропозиція цінова.pdf
24 листопада 2020 17:01
Банківська ліцензі1 (4).7z
24 листопада 2020 17:01
Витяг із Статуту (4).7z
24 листопада 2020 17:01
Гарантія 11195-20.7z
24 листопада 2020 17:01
Протокол НР (5).7Z
24 листопада 2020 17:01
Лист для клієнті1 (4).7z
24 листопада 2020 17:01
Наказ Фролова Ю.М (4).7Z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ"

ТОВ Данко

ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ" 11 982 999,60
UAH з ПДВ
11 982 999,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ" 11 987 499,60
UAH з ПДВ
11 987 499,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 грудня 2020 17:27
Електронний підпис
09 грудня 2020 17:27
Електронний підпис
09 грудня 2020 17:26
Довідка МВС.zip
19 листопада 2020 17:58
Електронний підпис
19 листопада 2020 17:58
Електронний підпис
19 листопада 2020 17:57
Трудові книжки.zip
19 листопада 2020 17:57
Кваліфікаційна частина.pdf
19 листопада 2020 17:57
Договір Яринівка-Тутовичі.pdf
19 листопада 2020 17:57
Пропозиція Яринівка.pdf
19 листопада 2020 17:56
Пропозиція з ціною.pdf
19 листопада 2020 17:56
Паспорт Григоренко.pdf
19 листопада 2020 17:56
Договірна ціна.pdf
19 листопада 2020 17:56
інтерсервіс погодження.pdf
19 листопада 2020 17:56
АВК Яринівка.zip
19 листопада 2020 17:56
відгуки.PDF
19 листопада 2020 17:56
Dovirenist Davidchuk.zip
19 листопада 2020 17:56
Bankivska Licenzia.zip
19 листопада 2020 17:56
201582_ГР_3285_350 000.zip
19 листопада 2020 17:56
ISO.pdf
19 листопада 2020 17:56
Vutyag z nakazu Davidchuk.zip

Публічні документи

24 листопада 2020 17:04
Електронний підпис
24 листопада 2020 17:04
Електронний підпис
24 листопада 2020 17:02
Кваліфікація_працівники.pdf
24 листопада 2020 17:02
Тендерна пропозиція цінова.pdf
24 листопада 2020 17:01
Банківська ліцензі1 (4).7z
24 листопада 2020 17:01
Витяг із Статуту (4).7z
24 листопада 2020 17:01
Гарантія 11195-20.7z
24 листопада 2020 17:01
Протокол НР (5).7Z
24 листопада 2020 17:01
Лист для клієнті1 (4).7z
24 листопада 2020 17:01
Наказ Фролова Ю.М (4).7Z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ"

ТОВ "ПРОГРЕС ДЕВЕЛОПМЕНТ КОМПАНІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ"
#39053746
Переможець 11 982 999,60
UAH з ПДВ
07 грудня 2020 16:43
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ" #39053746

№ рішення у справі

63/27-р/к

Дата рішення у справі

22.04.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного МО ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2020 16:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Будівельна компанія "Случ"
#39053746
11 982 999,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 13:53
Електронний підпис укладений
13 грудня 2021 14:39
прок.pdf зміни до договору
13 грудня 2021 14:38
ду 3.pdf зміни до договору
13 грудня 2021 14:38
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 17:53
ДУ_2_до ДОГ_36_CCF23122020.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 17:47
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 13:22
ДУ_1_до Дог_36_CCF22122020.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 13:12
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 12:37
договір підряду укладений
22 грудня 2020 12:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов'язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної у договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з технічною помилкою, що сталася при оприлюдненні додаткової угоди №1 до договору №36 від 22.12.2020
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі специфікою фінансування робіт за рахунок бюджетних коштів та згідно із п. 2.1. Порядку реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 р. № 309, зареєстровано в Міністерстві юстиції України 20.03.2012 р. за № 419/20732, бюджетні зобов’язання за даним Договором приймаються в межах бюджетних асигнувань установлених кошторисами. За спеціальним фондом бюджету бюджетні фінансові зобов’язання за даним Договором приймаються виключно в межах фактичних надходжень до спеціального фонду бюджету (відкритих асигнувань, виділених коштів) та бюджетних асигнувань встановлених кошторисами, відповідно до розпорядження голови Рівненської обласної державної адміністрації від 30.11.2021 року № 872 «Про затвердження переліку об’єктів, що фінансуватимуться у 2021 році за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на фінансове забезпечення будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах Рівненської області»
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 11 982 999,60
UAH (в тому числі ПДВ 1 997 166,60 UAH)