Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Ремонт (реставраційний) приміщень навчального корпусу механіко-математичного факультету ЛНУ імені Івана Франка на вул. Листопадового Чину, 5а у м. Львові (Характер робіт реставрація) (ДК 021-2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)»
Очікувана вартість
1 525 508,60 UAH
UA-2020-10-23-012842-a e31e63898de940909f84e2c65089d029
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Іваночко

+380322394261 iryna_ivanochko@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівський національний університет імені Івана Франка
Код ЄДРПОУ: 02070987
Вебсайт: https://www.lnu.edu.ua
Місцезнаходження: 79000, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Університетська, буд. 1
Контактна особа: Ірина Іваночко
+380322394261
iryna_ivanochko@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 21:37
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2020 18:00
Початок аукціону: 09 листопада 2020 13:20
Очікувана вартість: 1 525 508,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 627,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Ремонт (реставраційний) приміщень навчального корпусу механіко-математичного факультету ЛНУ імені Івана Франка на вул. Листопадового Чину, 5а у м. Львові (Характер робіт реставрація) (ДК 021-2015-45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79000, Україна, Львівська область, м. Львів, вул. Листопадового Чину, 5а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться за виконані роботи протягом 30 календарних днів після підписання актів приймання-передачі. Пiсляоплата 30 Календарні 70
Дата виставлення рахунку Замовник при наявності бюджетного фінансування перераховує протягом 30 к.д. Підряднику авансовий платіж у розмірі 30% вартості обсягу робіт. Аванс 30 Календарні 30

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2020 13:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "БАБЛЯК ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ" 1 524 732,50
UAH з ПДВ
1 426 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НЕОСТАР ГРУП" 1 516 794,00
UAH з ПДВ
1 509 166,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 листопада 2020 18:35
довідки-сторінки-1-4.pdf
07 листопада 2020 18:35
аналогічний договір 1 (1).pdf
07 листопада 2020 18:35
79066, M. bBiB, npocn. YepBOHOi KanH.pdf
07 листопада 2020 18:35
витяг ПДВ та виписка ЄДР.pdf
07 листопада 2020 18:35
паспорт та ід. код (1).pdf

Публічні документи

28 листопада 2020 16:09
Електронний підпис
28 листопада 2020 16:04
МВС (3).pdf
27 листопада 2020 16:19
Довідка (1).zip
27 листопада 2020 16:19
Довідка.zip
27 листопада 2020 16:00
довідка про банкрутство.pdf
26 листопада 2020 15:39
довідки ст 17.pdf
26 листопада 2020 15:39
тендерна пропозиція нова.pdf
26 листопада 2020 15:09
public_doc (2).pdf
17 листопада 2020 14:22
Електронний підпис
17 листопада 2020 09:35
лист відгук_неостар.PDF
07 листопада 2020 12:32
Електронний підпис
06 листопада 2020 21:47
довідки.pdf
06 листопада 2020 21:47
дозвільний документ.pdf
06 листопада 2020 21:47
проект договору.pdf
06 листопада 2020 21:47
кошторисна документація.pdf
06 листопада 2020 21:47
статистика.pdf
06 листопада 2020 21:47
довідки банк.pdf
06 листопада 2020 21:47
штатний (4) (1).pdf
06 листопада 2020 21:47
посвід. та наказ.pdf
06 листопада 2020 21:47
Диплом Павлик (1).pdf
06 листопада 2020 21:47
Ліцензія субпідр. 1.pdf
06 листопада 2020 21:47
Дозвіл ОП (1).pdf
06 листопада 2020 21:47
Ліцензія (3).pdf
06 листопада 2020 21:47
витяг пдв (2).pdf
06 листопада 2020 21:47
Витяг з ЄДР.rtf
06 листопада 2020 21:47
опис.pdf
06 листопада 2020 21:47
Протокол зборів (2).pdf
06 листопада 2020 21:47
Наказ (2).pdf
06 листопада 2020 21:47
відгук Ринок.PDF
06 листопада 2020 21:47
Д4_розрахунки.PDF
06 листопада 2020 21:47
Д3_відомість.PDF
06 листопада 2020 21:47
Д5_графік (1).PDF
06 листопада 2020 21:47
Д2_локальні кошториси.PDF
06 листопада 2020 21:47
Д1_договірна ціна.PDF
06 листопада 2020 21:47
_Договір.PDF
06 листопада 2020 21:47
акт Ринок.pdf
06 листопада 2020 21:47
акти КБ та КБ2В.pdf
06 листопада 2020 21:47
акт КБ3 та КБ2В.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "БАБЛЯК ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ"

ТОВ "НЕОСТАР ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "БАБЛЯК ВАСИЛЬ ІВАНОВИЧ"
#3196304959
Відхилено 1 426 500,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2020 23:10
ТОВ "НЕОСТАР ГРУП"
#42174506
Переможець 1 509 166,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2020 21:25
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 листопада 2020 22:45

Документи

12 листопада 2020 23:10
Електронний підпис
09 листопада 2020 13:41
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах учасника ТОВ "НЕОСТАР ГРУП", що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону 1) перелік виявлених невідповідностей: у листі-відгуку не міститись інформація про суму фактичного виконання аналогічного договору на момент його видачі. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Розділ №3 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Додаток 1 Тендерної документації: «Скановану з оригіналу копію листа(-ів)-відгука(ів) про співпрацю за договором від замовника, що вказані в Таблиці «Г» (не менше одного). Відгук повинен містити назву замовника, предмет та ідентифікатор цієї закупівлі: мати посилання на договір, який виконувався та бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу. Замовниками згідно з договорами можуть бути суб’єкти будь-якої форми власності. У разі часткового виконання договору, такий лист-відгук має містити суму фактичного виконання на момент його видачі, що має співпадати з сумою, яка вказана в документах, які будуть подані на підтвердження у п.3. цього Розділу.» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: у листі-відгуку повинна міститись інформація про суму фактичного виконання аналогічного договору на момент його видачі. Тендерний комітет Львівського національного університету імені Івана Франка

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2020 21:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НЕОСТАР ГРУП"
#42174506
1 509 166,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2022 14:33
Додаткова угода_4_Листопадового чину.pdf зміни до договору
04 лютого 2022 14:31
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 17:39
Додаток 3 від 29_12_21 до договору 3_12-Л.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 16:34
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2021 15:48
Додаткова угода_2_Ремонт (Листопадового Чину)_договірна ціна_графік.pdf зміни до договору
16 березня 2021 15:37
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 12:40
Додаткова угода № 1 (НЕОСТАР).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 12:39
Електронний підпис укладений
04 грудня 2020 14:36
Пакет додатків до договору № 3_12 - Л (Ремонт мех.-мату).pdf укладений
04 грудня 2020 14:27
Дефектний акт до договору № 3_12 - Л (Ремонт мех.-мату).pdf укладений
04 грудня 2020 14:27
Договір № 3_12 - Л (Ремонт мех.-мату).pdf укладений
04 грудня 2020 14:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до Договору в частині продовження строку дії договору про закупівлю до 31.12.2021 р. та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт 31.12.2021 р. у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі затримки фінансування витрат замовника, такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 3/12-Л
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони Договору погодили внести зміни до Договору в частині визначення обсягів фінансування у 2021 році на суму 1 509 166, 00 грн. в т.ч. ПДВ, у зв'язку із відсутністю фінансування у 2020 році.
Номер договору про закупівлю: 3/12-Л
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до договору в частині продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, до 30.06.2022 року.
Номер договору про закупівлю: 3/12-Л
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили внести зміни до Договору в частині покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю (уточнення фінансування на 2022 рік.)
Номер договору про закупівлю: 3/12-Л
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML