Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп'ютери (комплект), ноутбуки
Personal computers (set), laptops
Очікувана вартість
20 041 000,00 UAH
UA-2020-10-23-012133-a 62c1a83095324f4d99f3dfdba1f79f85
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Гребельник

+380445287145 tender@dei.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Державна екологічна інспекція України
Код ЄДРПОУ: 37508533
Вебсайт: http://dei.gov.ua
Місцезнаходження: 01042, Україна , Київська область обл., м.Київ, провулок Новопечерський, 3, корпус 2
Контактна особа: Марина Гребельник
+380445287145
tender@dei.gov.ua
Додаткові контактні особи: Валентина Петренко
+380445212059
fin@dei.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган
Official name: State environmental inspectorate of Ukraine
National ID: 37508533
Contact point: Maryna Hrebelnyk
+380445287145
tender@dei.gov.ua
Additional contacts: Валентина Петренко
+380445212059
fin@dei.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 18:18
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 листопада 2020 23:00
Початок аукціону: 07 грудня 2020 11:57
Очікувана вартість: 20 041 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 100 205,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 23 жовтня 2020 18:18
Enquiries until: 14 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 20 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 24 листопада 2020 23:00

Information

Estimated total value: 20 041 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 100 205 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
491 комплект
Персональний комп’ютер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Personal computers (set)
CPV: 30210000-4
Період постачання: по 28 грудня 2020
175 штуки
Ноутбук тип 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Laptop type 1
CPV: 30210000-4
Період постачання: по 28 грудня 2020
149 штуки
Ноутбук тип 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Laptop type 2
CPV: 30210000-4
Період постачання: по 28 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2020 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 15:39
2020_11_13_ЗМІНИ_ТД_ПК_Ноут_.docx
13 листопада 2020 15:39
перелік змін до ТД_ПК_Ноут_20_2.docx
13 листопада 2020 15:39
Рішення УО №35 щодо змін в ТД.pdf
13 листопада 2020 15:39
Службова записка щодо внесення змін.pdf
04 листопада 2020 09:48
протокол №27 від 4,11 щодо внесення змін в ТД.pdf
04 листопада 2020 09:48
2020_11_04_ТД_ПК_Ноут_ зі змінами[301]_20.docx
04 листопада 2020 09:48
перелік змін до ТД_ПК_Ноут_20.docx
04 листопада 2020 09:47
2020_11_04_ТД_ПК_Ноут_ зі змінами[301]_20.docx
23 жовтня 2020 18:18
Оголошення.docx
13 листопада 2020 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 15:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2020 09:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 18:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 18:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 15:39
2020_11_13_ЗМІНИ_ТД_ПК_Ноут_.docx
13 листопада 2020 15:39
перелік змін до ТД_ПК_Ноут_20_2.docx
13 листопада 2020 15:39
Рішення УО №35 щодо змін в ТД.pdf
13 листопада 2020 15:39
Службова записка щодо внесення змін.pdf
04 листопада 2020 09:48
протокол №27 від 4,11 щодо внесення змін в ТД.pdf
04 листопада 2020 09:48
2020_11_04_ТД_ПК_Ноут_ зі змінами[301]_20.docx
23 жовтня 2020 18:18
2020_10_23_ТД_ПК_Ноут_англ мова.docx
04 листопада 2020 09:48
перелік змін до ТД_ПК_Ноут_20.docx
04 листопада 2020 09:47
2020_11_04_ТД_ПК_Ноут_ зі змінами[301]_20.docx
23 жовтня 2020 18:18
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Термін поставки
Дата подання: 26 жовтня 2020 12:51
Дата відповіді: 26 жовтня 2020 14:03
Доброго дня. Шановний замовнику! Аукціон запланований на 30 грудня, а вимоги строку поставки обладнання - до 28 грудня 2020. Просимо внести зміни до тендерної документіції відносно періоду доставки згідно вимог законодавства.
Відповідь: Добрий день.
Шановний Учасник, дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично та залежить від строків розгляду Замовником пропозицій на етапі прекваліфікації, а оскільки оголошення про закупівлю № UA-2020-10-23-012133-a оголошено саме відповідно до частини третьої 10 статті Закону України "Про публічні закупівлі", то і розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбувається відповідно до ч. 12 статті 29 цього закону. А це значить, що розгляд та оцінка пропозицій Замовником буде проведено в строки, що відповідають вимогам щодо поставки товару.
Щодо технічних вимог
Дата подання: 13 листопада 2020 18:58
Дата відповіді: 16 листопада 2020 09:56
Шановний Замовнику! В Додатку 3 до Тендерної документації в Технічних вимогах до 1. Персональний комп’ютер в рядку: Жорсткий диск вказано: Не гірше, ніж тип SSD 512GB M.2 2242 NVMe TLC. Чи буде прийнятним для Замовника покращення у вигляді: Жорсткий диск: Тип HDD, кількість – один, об’єм - не менше ніж 1 Тб ?
Відповідь: Шановний учасник. інформуємо вас про те що вказані характеристики є
мінімальними вимогами. Ви не зобов'язані надавати пропозицію саме з
такими параметри, які зазначені в технічних вимогах ви можете
запропонувати моделі SSD, які мають параметри НЕ ГІРШІ (кращі). Проте
зміну типу накопичувача з SSD на "Жорсткий диск: Тип HDD об’єм - не
менше ніж 1 Тб" Замовник не розглядає як покращення.
Щодо технічних вимог
Дата подання: 13 листопада 2020 19:31
Дата відповіді: 16 листопада 2020 11:22
Шановний Замовнику! В Додатку 3 до Тендерної документації в Технічних вимогах до 1. Персональний комп’ютер в рядку: Процесор вказано: не гірше AMD Ryzen 3 Pro 3200GE (4С / 4T, 3.3 / 3.8 GHz L2 2MB, L3 4MB, DDR4-2933). Але згідно інформації на сайті «cpubenchmark» https://www.cpubenchmark.net/cpu.php?cpu=AMD+Ryzen+3+4300U&id=3664 цей процесор є одним з десяти, які задовольняють даним технічним вимогам. Просимо прибрати дискримінаційні вимоги та прибрати посилання на конкретного виробника. Вважаємо за доцільне вказати рейтинг CPU Mark за посиланням https://www.cpubenchmark.net/.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! На виконання вимог абзацу 2 частини 3 та частини 4
статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі", після посилання у
додатку 3 Тендерної документації на стандартні характеристики чи
технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію,
передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими
спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними
системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації, або
національними стандартами, нормами та правилами, чи конкретну
торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета
закупівлі, джерело його походження або виробника слід доповнити та
читати і сприймати з виразом «або еквівалент».
Тобто, кожний учасник може запропонувати еквівалент товару, який є не
гіршим за своїми технічними характеристиками. Зокрема, процесори з
параметрами не гіршими ніж 4-ядернний, з базовою частотою не нижче ніж
3.3 ГГц, кеш-памяттю не гірше, ніж L2 2MB, L3 4MB та підтримкою
оперативної пам'яті не гірше DDR4-2933."
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-23-012133-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "Діксі-Центр", Код ЄДРПОУ:34763967
Дата подання: 03 листопада 2020 14:12
Технічні характеристики монітору
Шановний Замовнику! Вважаємо, що характеристики монітору "Час відгуку - 4 мс" та "Наявність можливості контролю терміну гарантії на сайті виробника, по серійному номеру", «динамічний контраст - до 3000000», наявність display port є необґрунтовано завищеними та в поєднанні значно звужують коло можливих пропозицій, що може призвести до можливих оскаржень.

1. За фізіологічними параметрами людське око не сприймає різницю у частоті зміни зображення, за різними оцінками, вже від 25 Гц (40 мс). Тобто, різниця часу відгуку між 4 мс та 5-6 мс практично не відчутна.
2. У різних виробників моніторів можливість контролю стану гарантії та сервісного обслуговування реалізована по-різному. Це може призвести до неоднозначного тлумачення вимоги "Наявність можливості контролю терміну гарантії на сайті виробника, по серійному номеру" та до затягування процедури закупівлі.
3. Динамічна контрастність – не стандартизований показник, який деякі виробники використовують як маркетинговий хід.
4. Вимога наявності display port при наявності порту HDMI необґрунтована, бо порт HDMI є більш універсальним (передає Video+Audio сигнал).

Просимо внести відповідні зміни до ТД. Це значно розширить коло можливих пропозицій виробників моніторів.
Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 листопада 2020 09:45
Шановний учаснику! З метою доповнення та розширення кола варіантів
виробників та збільшення конкуренції, задоволення вимог вважаємо
обґрунтованими.
Зміни до Додатку 3 тендерної документації внесено та оприлюднено відповідно до вимог ЗУ "Про публічн закупівлі"

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 30 листопада 2020
UA-2020-10-23-012133-a62c1a83095324f4d99f3dfdba1f79f85
Найменування: Державна екологічна інспекція України
Код ЄДРПОУ: 37508533
Місцезнаходження: 01042, Україна, Київська область обл., м.Київ, провулок Новопечерський, 3, корпус 2
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Діксі-Центр" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "АЙКЮЖН ІТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ ДІДЖИТАЛ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

24 листопада 2020 23:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

24 листопада 2020 11:54
Електронний підпис
24 листопада 2020 11:51
Додаток 2.zip
24 листопада 2020 11:51
Сертифікати.zip
24 листопада 2020 11:51
Додаток 3.zip
24 листопада 2020 11:51
Додаток 1.zip

Документи

24 листопада 2020 23:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

24 листопада 2020 20:39
Електронний підпис
24 листопада 2020 20:39
Електронний підпис
24 листопада 2020 20:39
Цінова пропозиція.pdf.p7s
24 листопада 2020 20:39
Цінова пропозиція.pdf
24 листопада 2020 20:39
Оригінали сертифікатів.pdf.p7s
24 листопада 2020 20:39
Оригінали сертифікатів.pdf
24 листопада 2020 20:39
Повноваженн підпису.pdf.p7s
24 листопада 2020 20:39
Повноваженн підпису.pdf
24 листопада 2020 20:39
Документи пропозиції.pdf.p7s
24 листопада 2020 20:39
Документи пропозиції.pdf

Документи

24 листопада 2020 23:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

16 грудня 2020 14:51
Електронний підпис
16 грудня 2020 14:51
Електронний підпис
16 грудня 2020 13:47
Електронний підпис
16 грудня 2020 13:46
Електронний підпис
16 грудня 2020 13:46
ОНОВЛЕНА ПРОПОЗИЦЯ.PDF.p7s
16 грудня 2020 13:46
ОНОВЛЕНА ПРОПОЗИЦЯ.PDF
16 грудня 2020 13:44
Електронний підпис
14 грудня 2020 14:11
Електронний підпис
14 грудня 2020 14:05
Електронний підпис
11 грудня 2020 16:00
Електронний підпис
11 грудня 2020 15:59
Dovidka_20331411220600916230.pdf.p7s
11 грудня 2020 15:59
Dovidka_20331411220600916230.pdf
24 листопада 2020 20:54
Електронний підпис
24 листопада 2020 20:54
Електронний підпис
24 листопада 2020 20:53
Форма пропозиції.pdf
24 листопада 2020 20:53
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Діксі-Центр"

ТОВ "АЙКЮЖН ІТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ ДІДЖИТАЛ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 12:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ ДІДЖИТАЛ" 19 715 143,92
UAH з ПДВ
19 204 190,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЙКЮЖН ІТ" 19 923 828,00
UAH з ПДВ
19 204 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 грудня 2020 14:51
Електронний підпис
16 грудня 2020 14:51
Електронний підпис
16 грудня 2020 13:47
Електронний підпис
16 грудня 2020 13:46
Електронний підпис
16 грудня 2020 13:46
ОНОВЛЕНА ПРОПОЗИЦЯ.PDF.p7s
16 грудня 2020 13:46
ОНОВЛЕНА ПРОПОЗИЦЯ.PDF
16 грудня 2020 13:44
Електронний підпис
14 грудня 2020 14:11
Електронний підпис
14 грудня 2020 14:05
Електронний підпис
11 грудня 2020 16:00
Електронний підпис
11 грудня 2020 15:59
Dovidka_20331411220600916230.pdf.p7s
11 грудня 2020 15:59
Dovidka_20331411220600916230.pdf
24 листопада 2020 20:54
Електронний підпис
24 листопада 2020 20:54
Електронний підпис
24 листопада 2020 20:53
Форма пропозиції.pdf
24 листопада 2020 20:53
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

24 листопада 2020 20:39
Електронний підпис
24 листопада 2020 20:39
Електронний підпис
24 листопада 2020 20:39
Цінова пропозиція.pdf.p7s
24 листопада 2020 20:39
Цінова пропозиція.pdf
24 листопада 2020 20:39
Оригінали сертифікатів.pdf.p7s
24 листопада 2020 20:39
Оригінали сертифікатів.pdf
24 листопада 2020 20:39
Повноваженн підпису.pdf.p7s
24 листопада 2020 20:39
Повноваженн підпису.pdf
24 листопада 2020 20:39
Документи пропозиції.pdf.p7s
24 листопада 2020 20:39
Документи пропозиції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ ДІДЖИТАЛ"

ТОВ "АЙКЮЖН ІТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ ДІДЖИТАЛ"
#37250417
Переможець 19 204 190,00
UAH з ПДВ
08 грудня 2020 14:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 грудня 2020 14:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОМПАНІЯ КИТ ДІДЖИТАЛ"
#37250417
19 204 190,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 10:42
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 14:47
ДОДАТКОВА УГОДА №2 ПК_Ноут.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 14:43
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 11:04
Додаткова угода №1 до договору №78 від 22 грудня 2020.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 10:51
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 15:56
Договір №78 від 22 грудня 2020 ПК_ноутбуки.pdf укладений
23 грудня 2020 15:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару,
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 19 204 182,90
UAH (в тому числі ПДВ 3 200 697,15 UAH)