Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Новорічні подарункові набори
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2020-10-23-011966-a 79373c4de500486693c5199151772384
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

АЛЛА ГУЛЄЄВА

+380532561101 departament-zb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КУЛЬТУРИ,МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43434119
Місцезнаходження: 36003, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, Київський район МАЙДАН НЕЗАЛЕЖНОСТІ будинок 5
Контактна особа: АЛЛА ГУЛЄЄВА
+380532561101
departament-zb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 17:46
Звернення за роз’ясненнями: до 30 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 листопада 2020 09:00
Початок аукціону: 10 листопада 2020 13:08
Очікувана вартість: 700 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7000 штуки
Новорічні подарункові набори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 15840000-8 — Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 жовтня 2020 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 16:10
ТД новорічні подарунки 2020 нова редакція.doc
30 жовтня 2020 16:10
Перелік змін.doc
30 жовтня 2020 16:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 17:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 16:10
ТД новорічні подарунки 2020 нова редакція.doc
30 жовтня 2020 15:46
ТД новорічні подарунки 2020 нова редакція.doc
23 жовтня 2020 17:47
ТД новорічні подарунки 2020 .doc
30 жовтня 2020 16:10
Перелік змін.doc
30 жовтня 2020 15:47
Перелік змін.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Склад новорічного подарунку
Дата подання: 29 жовтня 2020 13:42
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 14:43
Доброго дня. Шановний Замовнику! Просимо внести зміни до ТД, а саме уточнити склад набору, оскільки в описі зазначені напівфабрикати , які неможливо поставити у новорічні подарунки (позиція 11-15).Також для прозорості проведення закупівлі внести чітке роз’яснення щодо складу самого подарунку. Це уточнення дуже важливе при розрахунку ціни та якості самого подарунку. Чекаємо на вашу відповідь
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за Вашу увагу. Тендерним комітетом було розглянуто Ваше звернення та вирішено внести зміни до тендерної документації в частині уточнення опису складу цукерок, які мають входити у подарунок.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-23-011966-a.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "Виробничо - торгівельна компанія "КРОК", Код ЄДРПОУ:41743829
Дата подання: 22 грудня 2020 17:11
Неправомірне визначення переможця
Заява про усунення порушень

Рішенням тендерного комітету Департаменту культури, молоді та спорту Полтавської міської ради, оформленим у вигляді Протоколу № 150 від 14.12.2020 р., визнано переможцем електронних торгів на закупівлю код ДК 021:2015 15840000-8 какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби – ФОП ВИПУЩЕНКО ЛЮДМИЛУ МИКОЛАЇВНУ (Код ЄДРПОУ – 3087506383) і прийнято рішення про намір укласти договір на закупівлю.
ТОВ «Виробничо-торгівельна компанія «Крок» не погоджується з вищевказаним Рішенням № 150 від 14.12.2020 р., та вважає, що пропозиція учасника - ФОП Випущенко Людмили Миколаївни не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі, визначеним в тендерній документації.
Згідно з пунктом 5.2. Тендерної документації «Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим у п.5.1., останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно Додатку 2».
Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації таблиці 1 першим критерієм відповідності учасника кваліфікаційним вимогам встановленим замовником є «Заповнені довідки у формі, викладеній у Таблиці 2.1. та Таблиці 2.2. Додатку 2 ТД, що містять інформацію про наявність транспортних засобів, обладнання та матеріально-технічної бази Учасника».
Зокрема тендерна документація вимагає, що в довідці повинна міститися інформація:
«Про наявність складів (площі) для збереження продукції (товарів)».
Тобто, сам Замовник встановив вимогу щодо обов’язкової наявності складів саме для збереження продукції.
Сам учасник - ФОП Випущенко Людмила Миколаївна надав вам інформацію, яка свідчить про невідповідність наявних в нього складських приміщень вимогам Тендерної документації.
Учасник ФОП Випущенко Людмила Миколаївна зазначила, що наявне в неї складське приміщення (частина низькотемпературної камери) має температурний режим від -18 СО до +10 СО. При цьому, як зазначив сам Учасник ФОП Випущенко Людмила Миколаївна, маркуючи продукції умовами її зберігання є «Температура зберігання (18±3) 0С при відносній вологості повітря не більше 75%». Дійсно, нормативна технічна документація щодо кондитерських виробів передбачає, що зберігання відповідної продукції здійснюється в межах температурного режиму від +15 СО до +21 СО.
Тобто, наявний беззаперечний факт неможливості забезпечення в наявних в учасника ФОП Випущенко Людмили Миколаївни складських приміщеннях належного та безпечного зберігання продукції. За умови знаходження продукції при температурному режимі, який забезпечується в складських приміщеннях учасника ФОП Випущенко Людмили Миколаївни продукція буде зіпсована та буде представляти небезпеку для здоров’я.
За таких обставин тендерний комітет володіє достовірною інформацією, щодо небезпеки поставки товару з боку ФОП Випущенко Л.М. через не можливість забезпечення нею належного зберігання в зазначених складських приміщеннях. Сподіваємося, що пріоритетом при прийнятті відповідного рішення буде безпека здоров’я дітей.
Також, Замовник володіє достовірною інформацією, що учасник ФОП Випущенко Людмила Миколаївна зазначивши в своїй Тендерній пропозиції температурний режим, який підтримується в її складських приміщеннях повідомив недостовірні дані, що є суттєвими при визначенні результатів процедури закупівлі. В розпорядженні Замовника є лист, яким АТ «ПОЛТАВАХОЛОД» повідомив наступне:
- ФОП Випущенко Людмила Миколаївна дійсно орендує частину низькотемпературної камери яка належить АТ «ПОЛТАВАХОЛОД» та знаходиться за адресою: м. Полтава, Зіньківська, 51/2;
- В орендованій ФОП Випущенко Людмилою Миколаївною камері (частині низькотемпературної камери) підтримується температурний режим -18 СО;
- Встановлення в орендованій ФОП Випущенко Людмилою Миколаївною камері (частині низькотемпературної камери) температурного режиму +1 СО та більше є неможливим;
- ФОП Випущенко Людмила Миколаївна не має можливості регулювати температуру в камері (частині низькотемпературної камери) оскільки відповідні дії здійснюються уповноваженими особами АТ «ПОЛТАВАХОЛОД»;
- відключення камери (частині низькотемпературної камери) здійснюється виключно в профілактичних цілях 2 рази на рік, в цей період температура в камері (частині низькотемпературної камери) становить -15СО-17СО.
Відповідно до п. 1 частини 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону».
Згідно частини 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» «У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника».
Отже, Замовник володіє достовірної інформацією, яка не спростовується учасником, що наявне в нього складське приміщення не може забезпечити збереження товару ДК 021:2015 15840000-8 - какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (Новорічні подарункові набори).
Звертаємо особливу увагу Замовника, що пропозиція учасника - ФОП Випущенко Людмили Миколаївни не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі визначеним в тендерній документації.
Умови Тендерної документації передбачають:
Вимоги до якості Новорічного подарункового набору:
1) Цукерки повинні відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів ,що передбачені чинним законодавством ,в тому числі згідно Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", ДСТУ 4135:2014 «Цукерки. Загальні технічні вимоги».
2) Шоколадні цукерки повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №157 від 13.04.2016 «Про затвердження Вимог до продуктів з какао та шоколаду».
3) Зовнішній вигляд солодощів – властивий конкретній назві цукерок. Цукерки глазуровані шоколадною глазур'ю, не повинні мати на лицьовій поверхні «посивіння» або пошкодження глазурі. Цукерки не повинні мати ароматичних добавок спирту чи коньяку. Без ГМО.
4) Кожна цукерка має бути загорнута в обгортку, що щільно її облягає.
5) Термін придатності товару на момент поставки Замовнику не менше 80% від повного терміну придатності.
6) Кожен новорічний подарунковий набір повинен бути розфасований у індивідуальну картонну упаковку, що вміщує в себе весь об’єм солодощів.

На підтвердження якості та відповідності товару Учасники у складі тендерної пропозиції надає копії наступних документів:
1) Сертифікати відповідності, Декларації про відповідність/посвідчення якості на цукерки (у разі якщо в склад подарункового набору входять цукерки різних виробників, то Учасники подають вищезазначені документи всіх виробників цукерок, що увійшли до складу подарунку).
2) Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів (відповідає вимогам міжнародного стандарту ДСТУ ІSO 22000) або акт складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР на учасника.
3) Протокол досліджень (випробувань) про безпечність та відповідність товару або експертного висновку на дослідження токсичних елементів, виданого акредитованою та уповноваженою компетентним органом лабораторією, яка може здійснювати лабораторні дослідження (випробування) для цілей державного контролю, що виданий на ім’я учасника або виробника. Якщо Протокол виданий не на ім'я учасника, в складі пропозиції повинно бути надано дозвіл володільця цього документу на його використання учасником та/або договір про співпрацю.
4) Письмова згода учасника на перевірку Замовником одиниці товару (проби) на відповідність якісним та іншим вимогам Замовника в акредитованих лабораторіях або інших установах України;
5) Заповнену форму за зразком:
№ Найменування цукерок Виробник Кількість




Тобто, Замовник передбачив, що на підтвердження якості та відповідності товару Учасники у складі тендерної пропозиції надають копії зокрема:
- Декларації про відповідність/посвідчення якості на цукерки (у разі якщо в склад подарункового набору входять цукерки різних виробників, то Учасники подають вищезазначені документи всіх виробників цукерок, що увійшли до складу подарунку);
- Протокол досліджень (випробувань) про безпечність та відповідність товару або експертного висновку на дослідження токсичних елементів, виданого акредитованою та уповноваженою компетентним органом лабораторією, яка може здійснювати лабораторні дослідження (випробування) для цілей державного контролю, що виданий на ім’я учасника або виробника.
Надані учасником ФОП Випущенко Л.М. декларації виробника (якісні посвідчення), протокол досліджень свідчать, що дев’ять позицій з шістнадцяти новорічного подарункового набору запропонованого ФОП Випущенко Людмилою Миколаївною складається з цукерок, термін придатності яких не відповідає вимогам Тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до приписів тендерної документації предметом поставки може бути виключно товар, на який у складі Тендерної документації надавались документи на підтвердження якості.
За іншого тлумачення, простежується мета обмеження конкуренції Учасників. Не кожен з потенційних Учасників, що побачить вимогу надати Протокол досліджень (випробувань) про безпечність та відповідність товару або експертного висновку на дослідження токсичних елементів, виданого акредитованою та уповноваженою компетентним органом лабораторією, яка може здійснювати лабораторні дослідження (випробування) для цілей державного контролю буде брати участь у тендері, оскільки це досить суттєві фінансові витрати та вкрай важко виконати вимогу, щодо встановлених строків придатності. Проте, як виявляється певний переможець може поставляти не партію товару зазначену ним в Тендерній документації, а іншу партію на яку не подавались документи на підтвердження якості та відповідності, що прямо передбачено Тендерною документацією.
Частина 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» забороняє встановлювати у Тендерній документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Виходячи з вищевикладеного та враховуючи, керуючись ст. 3, 16, 18, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі» ,

ПРОШУ:
Усунути порушення відмінивши рішення оформлене у вигляді Протоколу № 150 від 14.12.2020 р., про визнання переможця електронних торгів на закупівлю код ДК 021:2015 15840000-8 какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби – ФОП ВИПУЩЕНКО ЛЮДМИЛУ МИКОЛАЇВНУ (Код ЄДРПОУ – 3087506383). В іншому випадку нами буде подано скаргу до Антимонопольного комітету України та Держаудитслужбу.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-23-011966-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Виробничо - торгівельна компанія "КРОК", Код ЄДРПОУ:41743829
Дата подання: 26 листопада 2020 14:34
Неправомірне визначення переможця
СКАРГА на Рішення Замовника процедури відкритих торгів Рішенням тендерного комітету Департаменту культури, молоді та спорту Полтавської міської ради, оформленим у вигляді Протоколу № 144 від 17.11.2020 р., визнано переможцем процедури відкритих торгів учасника – ФОП ВИПУЩЕНКО ЛЮДМИЛУ МИКОЛАЇВНУ (Код ЄДРПОУ – 3087506383) і прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю. ТОВ «Виробничо-торгівельна компанія «Крок» не погоджується з вищевказаним Рішенням тендерного комітету Департаменту культури, молоді та спорту Полтавської міської ради, оформленого у вигляді Протоколу № 144 від 17.11.2020 р., та вважає, що пропозиція учасника - ФОП Випущенко Людмилу Миколаївну не відповідає кваліфікаційним критеріям та повинна бути відхилена виходячи з наступного: Згідно з пунктом 5.2. Тендерної документації «Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим у п.5.1., останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно Додатку 2». Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації таблиці 1 першим критерієм відповідності учасника кваліфікаційним вимогам встановленим замовником є «Заповнені довідки у формі, викладеній у Таблиці 2.1. та Таблиці 2.2. Додатку 2 ТД, що містять інформацію про наявність транспортних засобів, обладнання та матеріально-технічної бази Учасника». Зокрема тендерна документація вимагає в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, приміщень (Таблиця 2.2.) «Учасник повинен зазначити перелік обладнання та матеріально – технічної бази, необхідної для виконання умов договору, враховуючи технічні вимоги до закупівлі». Проте довідка надана учасником ФОП Випущенко Людмилою Миколаївну містить інформацію яка унеможливлює виконання технічних вимог щодо товару за кодом ДК 021:2015 15840000-8 - какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (Новорічні подарункові набори). Учасник ФОП Випущенко Людмила Миколаївна зазначила що наявне в неї складське приміщення (частина низькотемпературної камери) має температурний режим від -18 СО до +10 СО. При цьому як зазначив сам Учасник ФОП Випущенко Людмила Миколаївна маркуючи продукції умовами її зберігання є «Температура зберігання (18±3) 0С при відносній вологості повітря не більше 75%». Дійсно нормативна технічна документація щодо кондитерських виробів передбачає, що зберігання відповідної продукції здійснюється в межах температурного режиму від +15 СО до +21 СО. Тобто, наявний беззаперечний факт неможливості забезпечення в наявних в учасника ФОП Випущенко Людмили Миколаївни складських приміщеннях належного та безпечного зберігання продукції. За умови знаходження продукції при температурному режимі який забезпечується в складських приміщеннях учасника ФОП Випущенко Людмили Миколаївни продукція буде зіпсована та буде представляти небезпеку для здоров’я. Як зазначено в примітках до Додатку 2 Тендерної документації «У разі зазначення будь-якої недостовірної інформації або не зазначення інформації яка вимагається Додатком 2, пропозиція такого учасника відхиляється, як така, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону і вимогам тендерної документації». Крім цього, ми вирішили перевірити чи може в низькотемпературній камері дотримуватись температурний режим до + 10 СО як зазначив учасник Випущенко Людмила Миколаївна та звернулися з відповідним запитом до безпосереднього власника АТ «ПОЛТАВАХОЛОД». АТ «ПОЛТАВАХОЛОД» повідомив наступне: - ФОП Випущенко Людмила Миколаївна дійсно орендує частину низькотемпературної камери яка належить АТ «ПОЛТАВАХОЛОД» та знаходиться за адресою: м. Полтава, Зіньківська, 51/2; - В орендованій ФОП Випущенко Людмилою Миколаївною камері (частині низькотемпературної камери) підтримується температурний режим -18 СО; - Встановлення в орендованій ФОП Випущенко Людмилою Миколаївною камері (частині низькотемпературної камери) температурного режиму +1 СО та більше є неможливим; - ФОП Випущенко Людмила Миколаївна не має можливості регулювати температуру в камері (частині низькотемпературної камери) оскільки відповідні дії здійснюються уповноваженими особами АТ «ПОЛТАВАХОЛОД»; - відключення камери (частині низькотемпературної камери) здійснюється виключно в профілактичних цілях 2 рази на рік, в цей період температура в камері (частині низькотемпературної камери) становить -15СО-17СО. Наявність порушених прав та охоронюваних законом інтересів обґрунтовується тим, що Скаржник – ТОВ «Виробничо-торгівельна компанія «Крок» є Учасником відповідної процедури, проте пропозиція останнього була відхилена. ТОВ «Виробничо-торгівельна компанія «Крок» не згоден з рішенням тендерного комітету оформленого у вигляді протоколу № 143 від 16.11.2020 року., та буде оскаржувати його до суду. ТОВ «Виробничо-торгівельна компанія «Крок» вважає, що визнання ФОП Випущенко Людмили Миколаївни переможцем являється незаконним, адже у останньої наявні суттєві невідповідності Тендерній документації. У разі відміни торгів, у зв’язку із відхиленням всіх пропозицій учасників, ТОВ «Виробничо-торгівельна компанія «Крок» матиме змогу взяти участь у новому тендері, який може заявити Замовник задля задоволення аналогічного предмету закупівлі. Виходячи з вищевикладеного, керуючись ст. 3, 16, 18, 30 Закону України «Про публічні закупівлі» , ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати тендерний комітет Департаменту культури, молоді та спорту Полтавської міської ради скасувати рішення про визначення ФОП Випущенко Людмилу Миколаївну переможцем щодо Закупівлі ДК 021:2015 код 15840000 – 8 Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (Новорічні подарункові набори) та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. 3. Зобов’язати тендерний комітет Департаменту культури, молоді та спорту Полтавської міської ради відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП Випущенко Людмили Миколаївни в зв’язку з невідповідністю учасника кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та невідповідністю тендерної пропозиції тендерній документації. Додатки: 1. Копія листа АТ «ПОЛТАВАХОЛОД» від 26.11.2020 р.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 30 листопада 2020 20:32
рішення від 30.11.2020 №22121 +лист замовнику.pdf
Дата публікації: 30 листопада 2020 20:32
рішення від 10.12.2020 № 22894.pdf
Дата публікації: 11 грудня 2020 21:57
Номер скарги: UA-2020-10-23-011966-a.c3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "Виробничо - торгівельна компанія "КРОК", Код ЄДРПОУ:41743829
Неправомірне визначення переможця
СКАРГА на рішення Замовника процедури відкритих торгів Рішенням тендерного комітету Департаменту культури, молоді та спорту Полтавської міської ради, оформленим у вигляді Протоколу № 150 від 14.12.2020 р., визнано переможцем процедури відкритих торгів учасника – ФОП ВИПУЩЕНКО ЛЮДМИЛУ МИКОЛАЇВНУ (Код ЄДРПОУ – 3087506383) і прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю. ТОВ «Виробничо-торгівельна компанія «Крок» не погоджується з вищевказаним Рішенням тендерного комітету Департаменту культури, молоді та спорту Полтавської міської ради, оформленого у вигляді Протоколу № 150 від 14.12.2020 р., та вважає, що пропозиція учасника - ФОП Випущенко Людмили Миколаївни не відповідає, вимогам, визначеним до предмету закупівлі та повинна бути відхилена виходячи з наступного: Умови Тендерної документації зокрема додатку 2 передбачають: Вимоги до якості Новорічного подарункового набору: 1) Цукерки повинні відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів ,що передбачені чинним законодавством ,в тому числі згідно Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", ДСТУ 4135:2014 «Цукерки. Загальні технічні вимоги». 2) Шоколадні цукерки повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №157 від 13.04.2016 «Про затвердження Вимог до продуктів з какао та шоколаду». 3) Зовнішній вигляд солодощів – властивий конкретній назві цукерок. Цукерки глазуровані шоколадною глазур'ю, не повинні мати на лицьовій поверхні «посивіння» або пошкодження глазурі. Цукерки не повинні мати ароматичних добавок спирту чи коньяку. Без ГМО. 4) Кожна цукерка має бути загорнута в обгортку, що щільно її облягає. 5) Термін придатності товару на момент поставки Замовнику не менше 80% від повного терміну придатності. 6) Кожен новорічний подарунковий набір повинен бути розфасований у індивідуальну картонну упаковку, що вміщує в себе весь об’єм солодощів. На підтвердження якості та відповідності товару Учасники у складі тендерної пропозиції надає копії наступних документів: 1) Сертифікати відповідності, Декларації про відповідність/посвідчення якості на цукерки (у разі якщо в склад подарункового набору входять цукерки різних виробників, то Учасники подають вищезазначені документи всіх виробників цукерок, що увійшли до складу подарунку). 2) Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів (відповідає вимогам міжнародного стандарту ДСТУ ІSO 22000) або акт складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР на учасника. 3) Протокол досліджень (випробувань) про безпечність та відповідність товару або експертного висновку на дослідження токсичних елементів, виданого акредитованою та уповноваженою компетентним органом лабораторією, яка може здійснювати лабораторні дослідження (випробування) для цілей державного контролю, що виданий на ім’я учасника або виробника. Якщо Протокол виданий не на ім'я учасника, в складі пропозиції повинно бути надано дозвіл володільця цього документу на його використання учасником та/або договір про співпрацю. 4) Письмова згода учасника на перевірку Замовником одиниці товару (проби) на відповідність якісним та іншим вимогам Замовника в акредитованих лабораторіях або інших установах України; 5) Заповнену форму за зразком: № Найменування цукерок Виробник Кількість Тобто, Замовник передбачив, що на підтвердження якості та відповідності товару Учасники у складі тендерної пропозиції надають копії зокрема: - Декларації про відповідність/посвідчення якості на цукерки (у разі якщо в склад подарункового набору входять цукерки різних виробників, то Учасники подають вищезазначені документи всіх виробників цукерок, що увійшли до складу подарунку); - Протокол досліджень (випробувань) про безпечність та відповідність товару або експертного висновку на дослідження токсичних елементів, виданого акредитованою та уповноваженою компетентним органом лабораторією, яка може здійснювати лабораторні дослідження (випробування) для цілей державного контролю, що виданий на ім’я учасника або виробника. Надані учасником ФОП Випущенко Л.М. декларації виробника (якісні посвідчення), протокол досліджень свідчать, що дев’ять позицій з шістнадцяти новорічного подарункового набору запропонованого ФОП Випущенко Людмилою Миколаївною складається з цукерок, термін придатності яких не відповідає вимогам Тендерної документації. Зокрема учасник ФОП Випущенко Людмила Миколаївна у складі новорічного подарункового набору запропонувала: - Цукерка ТМ «Лукас» «Тузя» - виробник ПП «Виробничо-торгова компанія «Лукас» в таблиці учасника порядковий номер 8. Згідно даних якісного посвідчення цукерка виготовлена 03.10.2020 року та має термін придатності 180 днів. Аналогічні вихідні дані відображені у експертному висновку № 004585 п/20 від 06 листопада 2020 року. Отже, вже станом на 17.11.2020 року (дата розгляду пропозиції) термін придатності складав 75% від повного терміну придатності; - Цукерка ТМ «Лукас» «Крем-Брюле» - виробник ПП «Виробничо-торгова компанія «Лукас» в таблиці учасника порядковий номер 9. Згідно даних якісного посвідчення цукерка виготовлена 14.10.2020 року та має термін придатності 120 днів. Аналогічні вихідні дані відображені у експертному висновку № 004585 п/20 від 06 листопада 2020 року. Отже вже станом на 17.11.2020 року (дата розгляду пропозиції) термін придатності складав 72% від повного терміну придатності; - Цукерка ТМ «Лукас» «Пташине молоко «Лукас» - виробник ПП «Виробничо-торгова компанія «Лукас» в таблиці учасника порядковий номер 10. Згідно даних якісного посвідчення цукерка виготовлена 17.10.2020 року та має термін придатності 120 днів. Аналогічні вихідні дані відображені у експертному висновку № 004585 п/20 від 06 листопада 2020 року. Отже вже станом на 17.11.2020 року (дата розгляду пропозиції) термін придатності складав 74% від повного терміну придатності; - батончик ТМ «МАРС» «Батончик SNIKERS» - виробник «Марс Нідерленд Б.В.» в таблиці учасника порядковий номер 13. В декларації постачальника (виробника) дата виготовлення не зазначена. Але враховуючи дату видачі декларації батончик не міг вироблятися пізніше 02.03.2020 року. Враховуючи термін придатності який складає 12 місяців вже станом на 17.11.2020 року (дата розгляду пропозиції) термін придатності батончика складав 29% від повного терміну придатності; - печиво пісочне ТМ «МАРС» «Печиво пісочне TWIX з карамеллю, вкрите молочним шоколадом» - виробник «Марс Нідерленд Б.В.» в таблиці учасника порядковий номер 14. В декларації постачальника (виробника) дата виготовлення не зазначена. Але враховуючи дату видачі декларації печиво пісочне не могло вироблятися пізніше 24.03.2020 року. Враховуючи термін придатності який складає 12 місяців вже станом на 17.11.2020 року (дата розгляду пропозиції) термін придатності печива пісочного складав 35% від повного терміну придатності; - батончик ТМ «МАРС» «Батончик Milky Way Minis з нугою і карамеллю, вкритий молочним шоколадом» - виробник «Марс Нідерленд Б.В.» в таблиці учасника порядковий номер 15. В декларації постачальника (виробника) дата виготовлення не зазначена. Але враховуючи дату видачі декларації батончик не міг вироблятися пізніше 08.06.2020 року. Враховуючи термін придатності який складає 12 місяців вже станом на 17.11.2020 року (дата розгляду пропозиції) термін придатності батончика складав 56% від повного терміну придатності; - Цукерка ТМ «МАРС» «Цукерка BOUNTY з м’якоттю кокосу, вкрита молочним шоколадом» - виробник «Марс Нідерленд Б.В.» в таблиці учасника порядковий номер 16. В декларації постачальника (виробника) дата виготовлення не зазначена. Але враховуючи дату видачі декларації цукерка не могло вироблятися пізніше 24.03.2020 року. Враховуючи термін придатності який складає 12 місяців вже станом на 17.11.2020 року (дата розгляду пропозиції) термін придатності цукерки складав 35% від повного терміну придатності; - Цукерка ТМ «Ріконд» «Пригоди топтижки асорті» - виробник ПрАТ «Рівненська кондитерська фабрика» в таблиці учасника порядковий номер 6. В декларації постачальника (виробника) дата виготовлення не зазначена. Але враховуючи дату видачі декларації цукерка не могло вироблятися пізніше 15.09.2020 року. Враховуючи термін придатності який складає 180 днів згідно даних сайту виробника (http://eko.ua/index.php?route=product/category&path=20_437_450) вже станом на 17.11.2020 року (дата розгляду пропозиції) термін придатності цукерки складав 65% від повного терміну придатності; Цукерка ТМ «Ріконд» «Південна ніч» - виробник ПрАТ «Рівненська кондитерська фабрика» в таблиці учасника порядковий номер 7. В декларації постачальника (виробника) дата виготовлення не зазначена. Але враховуючи дату видачі декларації цукерка не могла вироблятися пізніше 15.09.2020 року. Враховуючи термін придатності який складає 90 днів згідно даних сайту виробника (http://eko.ua/index.php?route=product/product&path=20_437_158&product_id=784) вже станом на 17.11.2020 року (дата розгляду пропозиції) термін придатності цукерки складав 30% від повного терміну придатності. Звертаємо вашу увагу, що відповідно до приписів тендерної документації предметом поставки може бути виключно товар на якій у складі Тендерної документації надавались документи на підтвердження якості. За іншого тлумачення, простежується мета обмеження конкуренції Учасників. Не кожен з потенційних Учасників, що побачить вимогу надати Протокол досліджень (випробувань) про безпечність та відповідність товару або експертного висновку на дослідження токсичних елементів, виданого акредитованою та уповноваженою компетентним органом лабораторією, яка може здійснювати лабораторні дослідження (випробування) для цілей державного контролю буде брати участь у тендері оскільки це досить суттєві фінансові витрати та вкрай важко виконати вимогу, щодо встановлених строків придатності. Проте, як виявляється певний переможець може поставляти не партію товару зазначену ним в Тендерній документації, а іншу партію на яку не подавались документи на підтвердження якості та відповідності, що прямо передбачено Тендерною документацією. Частина 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» забороняє встановлювати у Тендерній документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Наявність порушених прав та охоронюваних законом інтересів обґрунтовується тим, що Скаржник – ТОВ «Виробничо-торгівельна компанія «Крок» є Учасником відповідної процедури, проте останнього не було допущено до аукціону в зв’язку із тим, що пропозиція ТОВ «КОМПАНІЯ КРОК» нібито не відповідала вимогам Тендерної документації. Останній не згоден із рішенням тендерного комітету оформленого у вигляді протоколу № 150 від 14.12.2020 року та буде оскаржувати його до суду. ТОВ «Виробничо-торгівельна компанія «Крок» вважає, що визнання ФОП Випущенко Людмили Миколаївни переможцем являється незаконним, адже у останньої наявні суттєві невідповідності в Тендерній документації. У разі відміни торгів, у зв’язку із відхиленням всіх пропозицій учасників, ТОВ «Виробничо-торгівельна компанія «Крок» матиме змогу взяти участь у новому тендері, який може заявити Замовник задля задоволення аналогічного предмету закупівлі. Виходячи з вищевикладеного, керуючись ст. 3, 16, 18, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі» , ПРОШУ: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати тендерний комітет Департаменту культури, молоді та спорту Полтавської міської ради скасувати рішення оформлене у вигляді Протоколу № 150 від 14.12.2020 р. про визначення ФОП Випущенко Людмили Миколаївни переможцем щодо Закупівлі ДК 021:2015 код 15840000 – 8 Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (Новорічні подарункові набори) та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю. 3. Зобов’язати тендерний комітет Департаменту культури, молоді та спорту Полтавської міської ради відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП Випущенко Людмили Миколаївни в зв’язку з невідповідністю Тендерній документації. Додатки: 1. Докази про сплату 4200 гривень за подання скарги з відміткою про зарахування коштів в дохід бюджету.
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Документи подані скаржником

26 листопада 2020 13:22
скарга до АМКУ.PDF
26 листопада 2020 13:22
скарга до АМКУ.rar
26 листопада 2020 14:58
платіжне доручення.pdf

Документи подані замовником

27 листопада 2020 11:31
ПРОТОКОЛ розгляд скарги.docx
03 грудня 2020 17:40
Протокол.PDF
03 грудня 2020 21:19
пояснення АМКУ2.docx
03 грудня 2020 21:19
пояснення для АМКУ.pdf

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 листопада 2020 13:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" 700 000,00
UAH з ПДВ
437 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТД"СОЛОДКИЙ СВІТ" 546 000,00
UAH з ПДВ
489 720,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Виробничо - торгівельна компанія "КРОК" 651 000,00
UAH з ПДВ
640 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна 699 720,00
UAH з ПДВ
699 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 листопада 2020 15:56
ст. 17 по формі.pdf
06 листопада 2020 15:56
проект дог.pdf
06 листопада 2020 15:56
згода персональні дані.pdf
06 листопада 2020 15:56
згода з умовами.pdf
06 листопада 2020 15:56
довідка на момент поставки.pdf
06 листопада 2020 15:56
аналогічний договір.pdf
06 листопада 2020 15:56
17. довкілля.pdf
06 листопада 2020 15:56
16. санкції.pdf
06 листопада 2020 15:56
15. ч. 1 та ч. 2 ст. 17 ЗУ.pdf
06 листопада 2020 15:56
12. ЄДРПОУ - 0002.jpg
06 листопада 2020 15:55
11. ЄДРПОУ - 0001.jpg
06 листопада 2020 15:55
10. Статут.pdf
06 листопада 2020 15:55
10. 2 .наказ.jpg
06 листопада 2020 15:55
10. 1. протокол.jpg
06 листопада 2020 15:55
9. Установчі документи ч 2.pdf
06 листопада 2020 15:55
8. УСТАНОВЧІ НОВІ 2019 (2).pdf
06 листопада 2020 15:55
7. УСТАНОВЧІ НОВІ 2019 (1).pdf
06 листопада 2020 15:55
6. підпис.pdf
06 листопада 2020 15:55
5. ліцензія.pdf
06 листопада 2020 15:55
3. пункти по ст 17.pdf
06 листопада 2020 15:55
2. ст 17.pdf

Публічні документи

09 листопада 2020 07:44
Електронний підпис
09 листопада 2020 07:43
64 фото маркування.jpg
09 листопада 2020 07:43
63 фото 2 коробка.jpg
09 листопада 2020 07:43
62 фото 1коробка.jpg
09 листопада 2020 07:43
61 якісні.pdf
09 листопада 2020 07:43
59 протокол випробувань.pdf
09 листопада 2020 07:43
58 цінова пропозиція.pdf
09 листопада 2020 07:43
57фінансова звітність.pdf
09 листопада 2020 07:43
56 установчі документи.pdf
09 листопада 2020 07:43
55 технічні вимоги.pdf
09 листопада 2020 07:43
54 статут СС.pdf
09 листопада 2020 07:43
52 свідоцтва реєстрації Т.З..pdf
09 листопада 2020 07:43
50 проект договору.pdf
09 листопада 2020 07:43
49 право підпису.pdf
09 листопада 2020 07:43
48 платіжне доручення.jpg
09 листопада 2020 07:43
47 мед.книжки склад.pdf
09 листопада 2020 07:43
45 лист-пояснення ліцензія.pdf
09 листопада 2020 07:43
40 лист згода обробка даних.pdf
09 листопада 2020 07:43
37 лист-гарантія ст 17.pdf
09 листопада 2020 07:43
34 лист-відгук Погребище ВО.pdf
09 листопада 2020 07:43
31 гарант.лист якість товару.pdf
09 листопада 2020 07:43
29 кваліф.вимоги.pdf
09 листопада 2020 07:43
28 документи щодо НАССР.pdf
09 листопада 2020 07:43
27 документи для переможця.pdf
09 листопада 2020 07:43
26 договір оренди склад_офіс.pdf
09 листопада 2020 07:43
19 довідка про наявність Т.З..pdf
09 листопада 2020 07:43
16 довідка мат.-техн база.pdf
09 листопада 2020 07:43
08 витяг СС.pdf
09 листопада 2020 07:43
07 вимоги ст.17.pdf
09 листопада 2020 07:43
03 акти обробки авто.pdf
09 листопада 2020 07:43
02 акт обробки складу.pdf
09 листопада 2020 07:43
01 акт держпродспоживслужби.pdf

Публічні документи

08 листопада 2020 10:05
Електронний підпис
08 листопада 2020 09:59
Склад подарунка..JPG
08 листопада 2020 09:59
Коробочка подарунка.jpg
06 листопада 2020 19:22
щодо підпису.PDF
06 листопада 2020 19:22
техпаспорт.PDF
06 листопада 2020 19:22
тех.вимоги.PDF
06 листопада 2020 19:22
тендерна пропозиція.PDF
06 листопада 2020 19:22
статут.PDF
06 листопада 2020 19:22
сертификат гостя.pdf
06 листопада 2020 19:22
сертификат АВК.pdf
06 листопада 2020 19:22
сертификат АВК 2.pdf
06 листопада 2020 19:22
серт.світ дом (жл).zip
06 листопада 2020 19:22
серт.ЖЛ.pdf
06 листопада 2020 19:22
серт. рошен.pdf
06 листопада 2020 19:22
сан.книжки працівників.pdf
06 листопада 2020 19:21
Реестр докумнтів.PDF
06 листопада 2020 19:21
рахунок.PDF
06 листопада 2020 19:21
договір про дезенф..PDF
06 листопада 2020 19:21
договір нерухом..PDF
06 листопада 2020 19:21
гаран.листи.PDF
06 листопада 2020 19:21
витяг.PDF
06 листопада 2020 19:21
аналог.договір.pdf
06 листопада 2020 19:21
272 BNT VEG Declaration.pdf
06 листопада 2020 19:21
271 Twix VEG Declaration.pdf
06 листопада 2020 19:21
266 SNK mini_ std_ Super_1_ MP VEG Declaration.pdf

Публічні документи

16 грудня 2020 10:40
Електронний підпис
16 грудня 2020 10:35
переможець 2.rar
24 листопада 2020 15:19
Електронний підпис
24 листопада 2020 15:17
переможець.rar
09 листопада 2020 08:32
Електронний підпис
09 листопада 2020 08:31
22. 22000.pdf
09 листопада 2020 08:30
39. горбатюк нова мед книжка.pdf
09 листопада 2020 08:29
44. якість копія.pdf
09 листопада 2020 08:29
11. витяг.pdf
09 листопада 2020 08:29
10. установчі.pdf
09 листопада 2020 08:29
23. лист згода на первірку.pdf
09 листопада 2020 08:29
18. довідка про рахунок.pdf
09 листопада 2020 08:29
9.зразок підпису.pdf
09 листопада 2020 08:29
38. братешко нова мед книжка.pdf
09 листопада 2020 08:29
Этикетка .pdf
09 листопада 2020 08:29
40. цінова.pdf
09 листопада 2020 08:29
ФОТО упаковки.jpg
09 листопада 2020 08:29
37. довідка працівники.pdf
09 листопада 2020 08:29
46. технічка.pdf
09 листопада 2020 08:29
21. проект договору.pdf
09 листопада 2020 08:29
20. санкції.pdf
09 листопада 2020 08:29
41. якість оригінал.pdf
09 листопада 2020 08:29
19. довідка підтвердження.pdf
09 листопада 2020 08:29
31.1 договір оренди рено.pdf
09 листопада 2020 08:29
17. довкілля дод 9.pdf
09 листопада 2020 08:29
45. перелік цукерок.pdf
09 листопада 2020 08:29
14. згода з істотними дод 7.pdf
09 листопада 2020 08:29
13. лист згода з інстотним.pdf
09 листопада 2020 08:29
36. платіжка жовтень.pdf
09 листопада 2020 08:29
31. реф 4336.pdf
09 листопада 2020 08:29
5. про підпис.pdf
09 листопада 2020 08:29
6. про бенефіціара.pdf
09 листопада 2020 08:29
7. про ліцензування.pdf
09 листопада 2020 08:29
8. про статут.pdf
09 листопада 2020 08:29
3. ч.2 ст 17.pdf
09 листопада 2020 08:29
4. пункти ст 17.pdf
09 листопада 2020 08:29
2. ст 17.pdf
09 листопада 2020 08:29
1. про розуміння процедури.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТД"СОЛОДКИЙ СВІТ"

ТОВ "Виробничо - торгівельна компанія "КРОК"

Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ"
#39787081
Відхилено 437 500,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 16:28
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТД"СОЛОДКИЙ СВІТ"
#35054725
Відхилено 489 720,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 16:31
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "Виробничо - торгівельна компанія "КРОК"
#41743829
Відхилено 640 000,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 16:42
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна
#3087506383
Рішення скасоване 699 720,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2020 10:32
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна
#3087506383
Переможець 699 720,00
UAH з ПДВ
14 грудня 2020 17:01

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" #39787081

№ рішення у справі

72/22-р/к

Дата рішення у справі

21.05.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/35-р/к

Дата рішення у справі

09.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/17-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

72/18-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

№ рішення у справі

142-р/тк

Дата рішення у справі

26.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

16 листопада 2020 16:28
Електронний підпис
16 листопада 2020 16:27
ПРОТОКОЛ відміни торгів.doc
10 листопада 2020 13:41
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТД"СОЛОДКИЙ СВІТ" #35054725

№ рішення у справі

60/84-р/к

Дата рішення у справі

27.07.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

16 листопада 2020 16:31
Електронний підпис
16 листопада 2020 16:29
ПРОТОКОЛ відміни торгів.doc
16 листопада 2020 16:28
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

16 листопада 2020 16:42
Електронний підпис
16 листопада 2020 16:42
ПРОТОКОЛ відміни торгів.docx
16 листопада 2020 16:32
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 грудня 2020 17:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна
#3087506383
699 720,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 15:16
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 10:11
Д.У.№3 до Д№274від 28.12.20р.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 10:09
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 10:07
Д.У№2. до Д.№274від 28.12.20..PDF зміни до договору
28 грудня 2020 10:04
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 09:56
Д.У.№1 до Д№274 від 21.12.20р.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 09:54
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 09:43
Договір №274 від 28.12.20р..PDF укладений
28 грудня 2020 09:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення вартості за одну одиницю товару та відповідно суми Договору
Номер договору про закупівлю: 274
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Термін поставки товару до 30.12.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 274
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі та суми Договору
Номер договору про закупівлю: 274
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 420 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 70 000,00 UAH)