Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Новорічні подарункові набори
Очікувана вартість
700 000,00 UAH
UA-2020-10-23-011966-a ● 79373c4de500486693c5199151772384
Відкриті торги
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ КУЛЬТУРИ,МОЛОДІ ТА СПОРТУ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 43434119 |
Місцезнаходження: | 36003, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, Київський район МАЙДАН НЕЗАЛЕЖНОСТІ будинок 5 |
Контактна особа: |
АЛЛА ГУЛЄЄВА +380532561101 departament-zb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2020 17:46 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 листопада 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 10 листопада 2020 13:08 |
Очікувана вартість: | 700 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7000 штуки
Новорічні подарункові набори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2020
ДК 021:2015: 15840000-8 — Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 жовтня 2020 16:12 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 жовтня 2020 16:10 |
ТД новорічні подарунки 2020 нова редакція.doc | |
30 жовтня 2020 16:10 |
Перелік змін.doc |
30 жовтня 2020 16:12 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||
30 жовтня 2020 16:10 |
ТД новорічні подарунки 2020 нова редакція.doc
|
||||
30 жовтня 2020 16:10 |
Перелік змін.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Склад новорічного подарунку
Дата подання: 29 жовтня 2020 13:42
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 14:43
Доброго дня. Шановний Замовнику! Просимо внести зміни до ТД, а саме уточнити склад набору, оскільки в описі зазначені напівфабрикати , які неможливо поставити у новорічні подарунки (позиція 11-15).Також для прозорості проведення закупівлі внести чітке роз’яснення щодо складу самого подарунку. Це уточнення дуже важливе при розрахунку ціни та якості самого подарунку. Чекаємо на вашу відповідь
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за Вашу увагу. Тендерним комітетом було розглянуто Ваше звернення та вирішено внести зміни до тендерної документації в частині уточнення опису складу цукерок, які мають входити у подарунок.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-23-011966-a.c2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "Виробничо - торгівельна компанія "КРОК", Код ЄДРПОУ:41743829
Дата подання: 22 грудня 2020 17:11
Неправомірне визначення переможця
Заява про усунення порушень
Рішенням тендерного комітету Департаменту культури, молоді та спорту Полтавської міської ради, оформленим у вигляді Протоколу № 150 від 14.12.2020 р., визнано переможцем електронних торгів на закупівлю код ДК 021:2015 15840000-8 какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби – ФОП ВИПУЩЕНКО ЛЮДМИЛУ МИКОЛАЇВНУ (Код ЄДРПОУ – 3087506383) і прийнято рішення про намір укласти договір на закупівлю.
ТОВ «Виробничо-торгівельна компанія «Крок» не погоджується з вищевказаним Рішенням № 150 від 14.12.2020 р., та вважає, що пропозиція учасника - ФОП Випущенко Людмили Миколаївни не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі, визначеним в тендерній документації.
Згідно з пунктом 5.2. Тендерної документації «Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим у п.5.1., останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно Додатку 2».
Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації таблиці 1 першим критерієм відповідності учасника кваліфікаційним вимогам встановленим замовником є «Заповнені довідки у формі, викладеній у Таблиці 2.1. та Таблиці 2.2. Додатку 2 ТД, що містять інформацію про наявність транспортних засобів, обладнання та матеріально-технічної бази Учасника».
Зокрема тендерна документація вимагає, що в довідці повинна міститися інформація:
«Про наявність складів (площі) для збереження продукції (товарів)».
Тобто, сам Замовник встановив вимогу щодо обов’язкової наявності складів саме для збереження продукції.
Сам учасник - ФОП Випущенко Людмила Миколаївна надав вам інформацію, яка свідчить про невідповідність наявних в нього складських приміщень вимогам Тендерної документації.
Учасник ФОП Випущенко Людмила Миколаївна зазначила, що наявне в неї складське приміщення (частина низькотемпературної камери) має температурний режим від -18 СО до +10 СО. При цьому, як зазначив сам Учасник ФОП Випущенко Людмила Миколаївна, маркуючи продукції умовами її зберігання є «Температура зберігання (18±3) 0С при відносній вологості повітря не більше 75%». Дійсно, нормативна технічна документація щодо кондитерських виробів передбачає, що зберігання відповідної продукції здійснюється в межах температурного режиму від +15 СО до +21 СО.
Тобто, наявний беззаперечний факт неможливості забезпечення в наявних в учасника ФОП Випущенко Людмили Миколаївни складських приміщеннях належного та безпечного зберігання продукції. За умови знаходження продукції при температурному режимі, який забезпечується в складських приміщеннях учасника ФОП Випущенко Людмили Миколаївни продукція буде зіпсована та буде представляти небезпеку для здоров’я.
За таких обставин тендерний комітет володіє достовірною інформацією, щодо небезпеки поставки товару з боку ФОП Випущенко Л.М. через не можливість забезпечення нею належного зберігання в зазначених складських приміщеннях. Сподіваємося, що пріоритетом при прийнятті відповідного рішення буде безпека здоров’я дітей.
Також, Замовник володіє достовірною інформацією, що учасник ФОП Випущенко Людмила Миколаївна зазначивши в своїй Тендерній пропозиції температурний режим, який підтримується в її складських приміщеннях повідомив недостовірні дані, що є суттєвими при визначенні результатів процедури закупівлі. В розпорядженні Замовника є лист, яким АТ «ПОЛТАВАХОЛОД» повідомив наступне:
- ФОП Випущенко Людмила Миколаївна дійсно орендує частину низькотемпературної камери яка належить АТ «ПОЛТАВАХОЛОД» та знаходиться за адресою: м. Полтава, Зіньківська, 51/2;
- В орендованій ФОП Випущенко Людмилою Миколаївною камері (частині низькотемпературної камери) підтримується температурний режим -18 СО;
- Встановлення в орендованій ФОП Випущенко Людмилою Миколаївною камері (частині низькотемпературної камери) температурного режиму +1 СО та більше є неможливим;
- ФОП Випущенко Людмила Миколаївна не має можливості регулювати температуру в камері (частині низькотемпературної камери) оскільки відповідні дії здійснюються уповноваженими особами АТ «ПОЛТАВАХОЛОД»;
- відключення камери (частині низькотемпературної камери) здійснюється виключно в профілактичних цілях 2 рази на рік, в цей період температура в камері (частині низькотемпературної камери) становить -15СО-17СО.
Відповідно до п. 1 частини 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону».
Згідно частини 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» «У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника».
Отже, Замовник володіє достовірної інформацією, яка не спростовується учасником, що наявне в нього складське приміщення не може забезпечити збереження товару ДК 021:2015 15840000-8 - какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (Новорічні подарункові набори).
Звертаємо особливу увагу Замовника, що пропозиція учасника - ФОП Випущенко Людмили Миколаївни не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі визначеним в тендерній документації.
Умови Тендерної документації передбачають:
Вимоги до якості Новорічного подарункового набору:
1) Цукерки повинні відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів ,що передбачені чинним законодавством ,в тому числі згідно Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", ДСТУ 4135:2014 «Цукерки. Загальні технічні вимоги».
2) Шоколадні цукерки повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №157 від 13.04.2016 «Про затвердження Вимог до продуктів з какао та шоколаду».
3) Зовнішній вигляд солодощів – властивий конкретній назві цукерок. Цукерки глазуровані шоколадною глазур'ю, не повинні мати на лицьовій поверхні «посивіння» або пошкодження глазурі. Цукерки не повинні мати ароматичних добавок спирту чи коньяку. Без ГМО.
4) Кожна цукерка має бути загорнута в обгортку, що щільно її облягає.
5) Термін придатності товару на момент поставки Замовнику не менше 80% від повного терміну придатності.
6) Кожен новорічний подарунковий набір повинен бути розфасований у індивідуальну картонну упаковку, що вміщує в себе весь об’єм солодощів.
На підтвердження якості та відповідності товару Учасники у складі тендерної пропозиції надає копії наступних документів:
1) Сертифікати відповідності, Декларації про відповідність/посвідчення якості на цукерки (у разі якщо в склад подарункового набору входять цукерки різних виробників, то Учасники подають вищезазначені документи всіх виробників цукерок, що увійшли до складу подарунку).
2) Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів (відповідає вимогам міжнародного стандарту ДСТУ ІSO 22000) або акт складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР на учасника.
3) Протокол досліджень (випробувань) про безпечність та відповідність товару або експертного висновку на дослідження токсичних елементів, виданого акредитованою та уповноваженою компетентним органом лабораторією, яка може здійснювати лабораторні дослідження (випробування) для цілей державного контролю, що виданий на ім’я учасника або виробника. Якщо Протокол виданий не на ім'я учасника, в складі пропозиції повинно бути надано дозвіл володільця цього документу на його використання учасником та/або договір про співпрацю.
4) Письмова згода учасника на перевірку Замовником одиниці товару (проби) на відповідність якісним та іншим вимогам Замовника в акредитованих лабораторіях або інших установах України;
5) Заповнену форму за зразком:
№ Найменування цукерок Виробник Кількість
Тобто, Замовник передбачив, що на підтвердження якості та відповідності товару Учасники у складі тендерної пропозиції надають копії зокрема:
- Декларації про відповідність/посвідчення якості на цукерки (у разі якщо в склад подарункового набору входять цукерки різних виробників, то Учасники подають вищезазначені документи всіх виробників цукерок, що увійшли до складу подарунку);
- Протокол досліджень (випробувань) про безпечність та відповідність товару або експертного висновку на дослідження токсичних елементів, виданого акредитованою та уповноваженою компетентним органом лабораторією, яка може здійснювати лабораторні дослідження (випробування) для цілей державного контролю, що виданий на ім’я учасника або виробника.
Надані учасником ФОП Випущенко Л.М. декларації виробника (якісні посвідчення), протокол досліджень свідчать, що дев’ять позицій з шістнадцяти новорічного подарункового набору запропонованого ФОП Випущенко Людмилою Миколаївною складається з цукерок, термін придатності яких не відповідає вимогам Тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до приписів тендерної документації предметом поставки може бути виключно товар, на який у складі Тендерної документації надавались документи на підтвердження якості.
За іншого тлумачення, простежується мета обмеження конкуренції Учасників. Не кожен з потенційних Учасників, що побачить вимогу надати Протокол досліджень (випробувань) про безпечність та відповідність товару або експертного висновку на дослідження токсичних елементів, виданого акредитованою та уповноваженою компетентним органом лабораторією, яка може здійснювати лабораторні дослідження (випробування) для цілей державного контролю буде брати участь у тендері, оскільки це досить суттєві фінансові витрати та вкрай важко виконати вимогу, щодо встановлених строків придатності. Проте, як виявляється певний переможець може поставляти не партію товару зазначену ним в Тендерній документації, а іншу партію на яку не подавались документи на підтвердження якості та відповідності, що прямо передбачено Тендерною документацією.
Частина 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» забороняє встановлювати у Тендерній документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Виходячи з вищевикладеного та враховуючи, керуючись ст. 3, 16, 18, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі» ,
ПРОШУ:
Усунути порушення відмінивши рішення оформлене у вигляді Протоколу № 150 від 14.12.2020 р., про визнання переможця електронних торгів на закупівлю код ДК 021:2015 15840000-8 какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби – ФОП ВИПУЩЕНКО ЛЮДМИЛУ МИКОЛАЇВНУ (Код ЄДРПОУ – 3087506383). В іншому випадку нами буде подано скаргу до Антимонопольного комітету України та Держаудитслужбу.
Розгорнути
Згорнути
Рішенням тендерного комітету Департаменту культури, молоді та спорту Полтавської міської ради, оформленим у вигляді Протоколу № 150 від 14.12.2020 р., визнано переможцем електронних торгів на закупівлю код ДК 021:2015 15840000-8 какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби – ФОП ВИПУЩЕНКО ЛЮДМИЛУ МИКОЛАЇВНУ (Код ЄДРПОУ – 3087506383) і прийнято рішення про намір укласти договір на закупівлю.
ТОВ «Виробничо-торгівельна компанія «Крок» не погоджується з вищевказаним Рішенням № 150 від 14.12.2020 р., та вважає, що пропозиція учасника - ФОП Випущенко Людмили Миколаївни не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі, визначеним в тендерній документації.
Згідно з пунктом 5.2. Тендерної документації «Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим у п.5.1., останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно Додатку 2».
Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації таблиці 1 першим критерієм відповідності учасника кваліфікаційним вимогам встановленим замовником є «Заповнені довідки у формі, викладеній у Таблиці 2.1. та Таблиці 2.2. Додатку 2 ТД, що містять інформацію про наявність транспортних засобів, обладнання та матеріально-технічної бази Учасника».
Зокрема тендерна документація вимагає, що в довідці повинна міститися інформація:
«Про наявність складів (площі) для збереження продукції (товарів)».
Тобто, сам Замовник встановив вимогу щодо обов’язкової наявності складів саме для збереження продукції.
Сам учасник - ФОП Випущенко Людмила Миколаївна надав вам інформацію, яка свідчить про невідповідність наявних в нього складських приміщень вимогам Тендерної документації.
Учасник ФОП Випущенко Людмила Миколаївна зазначила, що наявне в неї складське приміщення (частина низькотемпературної камери) має температурний режим від -18 СО до +10 СО. При цьому, як зазначив сам Учасник ФОП Випущенко Людмила Миколаївна, маркуючи продукції умовами її зберігання є «Температура зберігання (18±3) 0С при відносній вологості повітря не більше 75%». Дійсно, нормативна технічна документація щодо кондитерських виробів передбачає, що зберігання відповідної продукції здійснюється в межах температурного режиму від +15 СО до +21 СО.
Тобто, наявний беззаперечний факт неможливості забезпечення в наявних в учасника ФОП Випущенко Людмили Миколаївни складських приміщеннях належного та безпечного зберігання продукції. За умови знаходження продукції при температурному режимі, який забезпечується в складських приміщеннях учасника ФОП Випущенко Людмили Миколаївни продукція буде зіпсована та буде представляти небезпеку для здоров’я.
За таких обставин тендерний комітет володіє достовірною інформацією, щодо небезпеки поставки товару з боку ФОП Випущенко Л.М. через не можливість забезпечення нею належного зберігання в зазначених складських приміщеннях. Сподіваємося, що пріоритетом при прийнятті відповідного рішення буде безпека здоров’я дітей.
Також, Замовник володіє достовірною інформацією, що учасник ФОП Випущенко Людмила Миколаївна зазначивши в своїй Тендерній пропозиції температурний режим, який підтримується в її складських приміщеннях повідомив недостовірні дані, що є суттєвими при визначенні результатів процедури закупівлі. В розпорядженні Замовника є лист, яким АТ «ПОЛТАВАХОЛОД» повідомив наступне:
- ФОП Випущенко Людмила Миколаївна дійсно орендує частину низькотемпературної камери яка належить АТ «ПОЛТАВАХОЛОД» та знаходиться за адресою: м. Полтава, Зіньківська, 51/2;
- В орендованій ФОП Випущенко Людмилою Миколаївною камері (частині низькотемпературної камери) підтримується температурний режим -18 СО;
- Встановлення в орендованій ФОП Випущенко Людмилою Миколаївною камері (частині низькотемпературної камери) температурного режиму +1 СО та більше є неможливим;
- ФОП Випущенко Людмила Миколаївна не має можливості регулювати температуру в камері (частині низькотемпературної камери) оскільки відповідні дії здійснюються уповноваженими особами АТ «ПОЛТАВАХОЛОД»;
- відключення камери (частині низькотемпературної камери) здійснюється виключно в профілактичних цілях 2 рази на рік, в цей період температура в камері (частині низькотемпературної камери) становить -15СО-17СО.
Відповідно до п. 1 частини 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» «Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону».
Згідно частини 15 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» «У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника».
Отже, Замовник володіє достовірної інформацією, яка не спростовується учасником, що наявне в нього складське приміщення не може забезпечити збереження товару ДК 021:2015 15840000-8 - какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (Новорічні подарункові набори).
Звертаємо особливу увагу Замовника, що пропозиція учасника - ФОП Випущенко Людмили Миколаївни не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі визначеним в тендерній документації.
Умови Тендерної документації передбачають:
Вимоги до якості Новорічного подарункового набору:
1) Цукерки повинні відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів ,що передбачені чинним законодавством ,в тому числі згідно Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", ДСТУ 4135:2014 «Цукерки. Загальні технічні вимоги».
2) Шоколадні цукерки повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №157 від 13.04.2016 «Про затвердження Вимог до продуктів з какао та шоколаду».
3) Зовнішній вигляд солодощів – властивий конкретній назві цукерок. Цукерки глазуровані шоколадною глазур'ю, не повинні мати на лицьовій поверхні «посивіння» або пошкодження глазурі. Цукерки не повинні мати ароматичних добавок спирту чи коньяку. Без ГМО.
4) Кожна цукерка має бути загорнута в обгортку, що щільно її облягає.
5) Термін придатності товару на момент поставки Замовнику не менше 80% від повного терміну придатності.
6) Кожен новорічний подарунковий набір повинен бути розфасований у індивідуальну картонну упаковку, що вміщує в себе весь об’єм солодощів.
На підтвердження якості та відповідності товару Учасники у складі тендерної пропозиції надає копії наступних документів:
1) Сертифікати відповідності, Декларації про відповідність/посвідчення якості на цукерки (у разі якщо в склад подарункового набору входять цукерки різних виробників, то Учасники подають вищезазначені документи всіх виробників цукерок, що увійшли до складу подарунку).
2) Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів (відповідає вимогам міжнародного стандарту ДСТУ ІSO 22000) або акт складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР на учасника.
3) Протокол досліджень (випробувань) про безпечність та відповідність товару або експертного висновку на дослідження токсичних елементів, виданого акредитованою та уповноваженою компетентним органом лабораторією, яка може здійснювати лабораторні дослідження (випробування) для цілей державного контролю, що виданий на ім’я учасника або виробника. Якщо Протокол виданий не на ім'я учасника, в складі пропозиції повинно бути надано дозвіл володільця цього документу на його використання учасником та/або договір про співпрацю.
4) Письмова згода учасника на перевірку Замовником одиниці товару (проби) на відповідність якісним та іншим вимогам Замовника в акредитованих лабораторіях або інших установах України;
5) Заповнену форму за зразком:
№ Найменування цукерок Виробник Кількість
Тобто, Замовник передбачив, що на підтвердження якості та відповідності товару Учасники у складі тендерної пропозиції надають копії зокрема:
- Декларації про відповідність/посвідчення якості на цукерки (у разі якщо в склад подарункового набору входять цукерки різних виробників, то Учасники подають вищезазначені документи всіх виробників цукерок, що увійшли до складу подарунку);
- Протокол досліджень (випробувань) про безпечність та відповідність товару або експертного висновку на дослідження токсичних елементів, виданого акредитованою та уповноваженою компетентним органом лабораторією, яка може здійснювати лабораторні дослідження (випробування) для цілей державного контролю, що виданий на ім’я учасника або виробника.
Надані учасником ФОП Випущенко Л.М. декларації виробника (якісні посвідчення), протокол досліджень свідчать, що дев’ять позицій з шістнадцяти новорічного подарункового набору запропонованого ФОП Випущенко Людмилою Миколаївною складається з цукерок, термін придатності яких не відповідає вимогам Тендерної документації.
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до приписів тендерної документації предметом поставки може бути виключно товар, на який у складі Тендерної документації надавались документи на підтвердження якості.
За іншого тлумачення, простежується мета обмеження конкуренції Учасників. Не кожен з потенційних Учасників, що побачить вимогу надати Протокол досліджень (випробувань) про безпечність та відповідність товару або експертного висновку на дослідження токсичних елементів, виданого акредитованою та уповноваженою компетентним органом лабораторією, яка може здійснювати лабораторні дослідження (випробування) для цілей державного контролю буде брати участь у тендері, оскільки це досить суттєві фінансові витрати та вкрай важко виконати вимогу, щодо встановлених строків придатності. Проте, як виявляється певний переможець може поставляти не партію товару зазначену ним в Тендерній документації, а іншу партію на яку не подавались документи на підтвердження якості та відповідності, що прямо передбачено Тендерною документацією.
Частина 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» забороняє встановлювати у Тендерній документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Виходячи з вищевикладеного та враховуючи, керуючись ст. 3, 16, 18, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі» ,
ПРОШУ:
Усунути порушення відмінивши рішення оформлене у вигляді Протоколу № 150 від 14.12.2020 р., про визнання переможця електронних торгів на закупівлю код ДК 021:2015 15840000-8 какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби – ФОП ВИПУЩЕНКО ЛЮДМИЛУ МИКОЛАЇВНУ (Код ЄДРПОУ – 3087506383). В іншому випадку нами буде подано скаргу до Антимонопольного комітету України та Держаудитслужбу.
Рішення замовника: Очікується
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-10-23-011966-a.a1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Виробничо - торгівельна компанія "КРОК", Код ЄДРПОУ:41743829
Дата подання: 26 листопада 2020 14:34
Дата подання: 26 листопада 2020 14:34
Неправомірне визначення переможця
СКАРГА
на Рішення Замовника процедури відкритих торгів
Рішенням тендерного комітету Департаменту культури, молоді та спорту Полтавської міської ради, оформленим у вигляді Протоколу № 144 від 17.11.2020 р., визнано переможцем процедури відкритих торгів учасника – ФОП ВИПУЩЕНКО ЛЮДМИЛУ МИКОЛАЇВНУ (Код ЄДРПОУ – 3087506383) і прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю.
ТОВ «Виробничо-торгівельна компанія «Крок» не погоджується з вищевказаним Рішенням тендерного комітету Департаменту культури, молоді та спорту Полтавської міської ради, оформленого у вигляді Протоколу № 144 від 17.11.2020 р., та вважає, що пропозиція учасника - ФОП Випущенко Людмилу Миколаївну не відповідає кваліфікаційним критеріям та повинна бути відхилена виходячи з наступного:
Згідно з пунктом 5.2. Тендерної документації «Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, встановленим у п.5.1., останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно Додатку 2».
Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації таблиці 1 першим критерієм відповідності учасника кваліфікаційним вимогам встановленим замовником є «Заповнені довідки у формі, викладеній у Таблиці 2.1. та Таблиці 2.2. Додатку 2 ТД, що містять інформацію про наявність транспортних засобів, обладнання та матеріально-технічної бази Учасника».
Зокрема тендерна документація вимагає в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, приміщень (Таблиця 2.2.) «Учасник повинен зазначити перелік обладнання та матеріально – технічної бази, необхідної для виконання умов договору, враховуючи технічні вимоги до закупівлі».
Проте довідка надана учасником ФОП Випущенко Людмилою Миколаївну містить інформацію яка унеможливлює виконання технічних вимог щодо товару за кодом ДК 021:2015 15840000-8 - какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (Новорічні подарункові набори).
Учасник ФОП Випущенко Людмила Миколаївна зазначила що наявне в неї складське приміщення (частина низькотемпературної камери) має температурний режим від -18 СО до +10 СО. При цьому як зазначив сам Учасник ФОП Випущенко Людмила Миколаївна маркуючи продукції умовами її зберігання є «Температура зберігання (18±3) 0С при відносній вологості повітря не більше 75%». Дійсно нормативна технічна документація щодо кондитерських виробів передбачає, що зберігання відповідної продукції здійснюється в межах температурного режиму від +15 СО до +21 СО.
Тобто, наявний беззаперечний факт неможливості забезпечення в наявних в учасника ФОП Випущенко Людмили Миколаївни складських приміщеннях належного та безпечного зберігання продукції. За умови знаходження продукції при температурному режимі який забезпечується в складських приміщеннях учасника ФОП Випущенко Людмили Миколаївни продукція буде зіпсована та буде представляти небезпеку для здоров’я.
Як зазначено в примітках до Додатку 2 Тендерної документації «У разі зазначення будь-якої недостовірної інформації або не зазначення інформації яка вимагається Додатком 2, пропозиція такого учасника відхиляється, як така, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону і вимогам тендерної документації».
Крім цього, ми вирішили перевірити чи може в низькотемпературній камері дотримуватись температурний режим до + 10 СО як зазначив учасник Випущенко Людмила Миколаївна та звернулися з відповідним запитом до безпосереднього власника АТ «ПОЛТАВАХОЛОД».
АТ «ПОЛТАВАХОЛОД» повідомив наступне:
- ФОП Випущенко Людмила Миколаївна дійсно орендує частину низькотемпературної камери яка належить АТ «ПОЛТАВАХОЛОД» та знаходиться за адресою: м. Полтава, Зіньківська, 51/2;
- В орендованій ФОП Випущенко Людмилою Миколаївною камері (частині низькотемпературної камери) підтримується температурний режим -18 СО;
- Встановлення в орендованій ФОП Випущенко Людмилою Миколаївною камері (частині низькотемпературної камери) температурного режиму +1 СО та більше є неможливим;
- ФОП Випущенко Людмила Миколаївна не має можливості регулювати температуру в камері (частині низькотемпературної камери) оскільки відповідні дії здійснюються уповноваженими особами АТ «ПОЛТАВАХОЛОД»;
- відключення камери (частині низькотемпературної камери) здійснюється виключно в профілактичних цілях 2 рази на рік, в цей період температура в камері (частині низькотемпературної камери) становить -15СО-17СО.
Наявність порушених прав та охоронюваних законом інтересів обґрунтовується тим, що Скаржник – ТОВ «Виробничо-торгівельна компанія «Крок» є Учасником відповідної процедури, проте пропозиція останнього була відхилена. ТОВ «Виробничо-торгівельна компанія «Крок» не згоден з рішенням тендерного комітету оформленого у вигляді протоколу № 143 від 16.11.2020 року., та буде оскаржувати його до суду. ТОВ «Виробничо-торгівельна компанія «Крок» вважає, що визнання ФОП Випущенко Людмили Миколаївни переможцем являється незаконним, адже у останньої наявні суттєві невідповідності Тендерній документації. У разі відміни торгів, у зв’язку із відхиленням всіх пропозицій учасників, ТОВ «Виробничо-торгівельна компанія «Крок» матиме змогу взяти участь у новому тендері, який може заявити Замовник задля задоволення аналогічного предмету закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного, керуючись ст. 3, 16, 18, 30 Закону України «Про публічні закупівлі» ,
ПРОШУ:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати тендерний комітет Департаменту культури, молоді та спорту Полтавської міської ради скасувати рішення про визначення ФОП Випущенко Людмилу Миколаївну переможцем щодо Закупівлі ДК 021:2015 код 15840000 – 8 Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (Новорічні подарункові набори) та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
3. Зобов’язати тендерний комітет Департаменту культури, молоді та спорту Полтавської міської ради відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП Випущенко Людмили Миколаївни в зв’язку з невідповідністю учасника кваліфікаційним критеріям встановленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та невідповідністю тендерної пропозиції тендерній документації.
Додатки:
1. Копія листа АТ «ПОЛТАВАХОЛОД» від 26.11.2020 р.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 30 листопада 2020 20:32
рішення від 30.11.2020 №22121 +лист замовнику.pdf
Дата публікації: 30 листопада 2020 20:32
інформація про перенесення розгляду скарги від 09.12.2020 № 19327.pdf
Дата публікації: 09 грудня 2020 23:36
Інформація про резолютивну частину рішення від 10.12.2020 № 22894.pdf
Дата публікації: 11 грудня 2020 16:07
рішення від 10.12.2020 № 22894.pdf
Дата публікації: 11 грудня 2020 21:57
Номер скарги: UA-2020-10-23-011966-a.c3
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "Виробничо - торгівельна компанія "КРОК", Код ЄДРПОУ:41743829
Неправомірне визначення переможця
СКАРГА
на рішення Замовника процедури відкритих торгів
Рішенням тендерного комітету Департаменту культури, молоді та спорту Полтавської міської ради, оформленим у вигляді Протоколу № 150 від 14.12.2020 р., визнано переможцем процедури відкритих торгів учасника – ФОП ВИПУЩЕНКО ЛЮДМИЛУ МИКОЛАЇВНУ (Код ЄДРПОУ – 3087506383) і прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю.
ТОВ «Виробничо-торгівельна компанія «Крок» не погоджується з вищевказаним Рішенням тендерного комітету Департаменту культури, молоді та спорту Полтавської міської ради, оформленого у вигляді Протоколу № 150 від 14.12.2020 р., та вважає, що пропозиція учасника - ФОП Випущенко Людмили Миколаївни не відповідає, вимогам, визначеним до предмету закупівлі та повинна бути відхилена виходячи з наступного:
Умови Тендерної документації зокрема додатку 2 передбачають:
Вимоги до якості Новорічного подарункового набору:
1) Цукерки повинні відповідати показникам безпечності та якості для харчових продуктів ,що передбачені чинним законодавством ,в тому числі згідно Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів", ДСТУ 4135:2014 «Цукерки. Загальні технічні вимоги».
2) Шоколадні цукерки повинні відповідати вимогам Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України №157 від 13.04.2016 «Про затвердження Вимог до продуктів з какао та шоколаду».
3) Зовнішній вигляд солодощів – властивий конкретній назві цукерок. Цукерки глазуровані шоколадною глазур'ю, не повинні мати на лицьовій поверхні «посивіння» або пошкодження глазурі. Цукерки не повинні мати ароматичних добавок спирту чи коньяку. Без ГМО.
4) Кожна цукерка має бути загорнута в обгортку, що щільно її облягає.
5) Термін придатності товару на момент поставки Замовнику не менше 80% від повного терміну придатності.
6) Кожен новорічний подарунковий набір повинен бути розфасований у індивідуальну картонну упаковку, що вміщує в себе весь об’єм солодощів.
На підтвердження якості та відповідності товару Учасники у складі тендерної пропозиції надає копії наступних документів:
1) Сертифікати відповідності, Декларації про відповідність/посвідчення якості на цукерки (у разі якщо в склад подарункового набору входять цукерки різних виробників, то Учасники подають вищезазначені документи всіх виробників цукерок, що увійшли до складу подарунку).
2) Сертифікат на систему управління безпечністю харчових продуктів (відповідає вимогам міжнародного стандарту ДСТУ ІSO 22000) або акт складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР на учасника.
3) Протокол досліджень (випробувань) про безпечність та відповідність товару або експертного висновку на дослідження токсичних елементів, виданого акредитованою та уповноваженою компетентним органом лабораторією, яка може здійснювати лабораторні дослідження (випробування) для цілей державного контролю, що виданий на ім’я учасника або виробника. Якщо Протокол виданий не на ім'я учасника, в складі пропозиції повинно бути надано дозвіл володільця цього документу на його використання учасником та/або договір про співпрацю.
4) Письмова згода учасника на перевірку Замовником одиниці товару (проби) на відповідність якісним та іншим вимогам Замовника в акредитованих лабораторіях або інших установах України;
5) Заповнену форму за зразком:
№ Найменування цукерок Виробник Кількість
Тобто, Замовник передбачив, що на підтвердження якості та відповідності товару Учасники у складі тендерної пропозиції надають копії зокрема:
- Декларації про відповідність/посвідчення якості на цукерки (у разі якщо в склад подарункового набору входять цукерки різних виробників, то Учасники подають вищезазначені документи всіх виробників цукерок, що увійшли до складу подарунку);
- Протокол досліджень (випробувань) про безпечність та відповідність товару або експертного висновку на дослідження токсичних елементів, виданого акредитованою та уповноваженою компетентним органом лабораторією, яка може здійснювати лабораторні дослідження (випробування) для цілей державного контролю, що виданий на ім’я учасника або виробника.
Надані учасником ФОП Випущенко Л.М. декларації виробника (якісні посвідчення), протокол досліджень свідчать, що дев’ять позицій з шістнадцяти новорічного подарункового набору запропонованого ФОП Випущенко Людмилою Миколаївною складається з цукерок, термін придатності яких не відповідає вимогам Тендерної документації.
Зокрема учасник ФОП Випущенко Людмила Миколаївна у складі новорічного подарункового набору запропонувала:
- Цукерка ТМ «Лукас» «Тузя» - виробник ПП «Виробничо-торгова компанія «Лукас» в таблиці учасника порядковий номер 8.
Згідно даних якісного посвідчення цукерка виготовлена 03.10.2020 року та має термін придатності 180 днів. Аналогічні вихідні дані відображені у експертному висновку № 004585 п/20 від 06 листопада 2020 року.
Отже, вже станом на 17.11.2020 року (дата розгляду пропозиції) термін придатності складав 75% від повного терміну придатності;
- Цукерка ТМ «Лукас» «Крем-Брюле» - виробник ПП «Виробничо-торгова компанія «Лукас» в таблиці учасника порядковий номер 9.
Згідно даних якісного посвідчення цукерка виготовлена 14.10.2020 року та має термін придатності 120 днів. Аналогічні вихідні дані відображені у експертному висновку № 004585 п/20 від 06 листопада 2020 року.
Отже вже станом на 17.11.2020 року (дата розгляду пропозиції) термін придатності складав 72% від повного терміну придатності;
- Цукерка ТМ «Лукас» «Пташине молоко «Лукас» - виробник ПП «Виробничо-торгова компанія «Лукас» в таблиці учасника порядковий номер 10.
Згідно даних якісного посвідчення цукерка виготовлена 17.10.2020 року та має термін придатності 120 днів. Аналогічні вихідні дані відображені у експертному висновку № 004585 п/20 від 06 листопада 2020 року.
Отже вже станом на 17.11.2020 року (дата розгляду пропозиції) термін придатності складав 74% від повного терміну придатності;
- батончик ТМ «МАРС» «Батончик SNIKERS» - виробник «Марс Нідерленд Б.В.» в таблиці учасника порядковий номер 13.
В декларації постачальника (виробника) дата виготовлення не зазначена. Але враховуючи дату видачі декларації батончик не міг вироблятися пізніше 02.03.2020 року. Враховуючи термін придатності який складає 12 місяців вже станом на 17.11.2020 року (дата розгляду пропозиції) термін придатності батончика складав 29% від повного терміну придатності;
- печиво пісочне ТМ «МАРС» «Печиво пісочне TWIX з карамеллю, вкрите молочним шоколадом» - виробник «Марс Нідерленд Б.В.» в таблиці учасника порядковий номер 14.
В декларації постачальника (виробника) дата виготовлення не зазначена. Але враховуючи дату видачі декларації печиво пісочне не могло вироблятися пізніше 24.03.2020 року. Враховуючи термін придатності який складає 12 місяців вже станом на 17.11.2020 року (дата розгляду пропозиції) термін придатності печива пісочного складав 35% від повного терміну придатності;
- батончик ТМ «МАРС» «Батончик Milky Way Minis з нугою і карамеллю, вкритий молочним шоколадом» - виробник «Марс Нідерленд Б.В.» в таблиці учасника порядковий номер 15.
В декларації постачальника (виробника) дата виготовлення не зазначена. Але враховуючи дату видачі декларації батончик не міг вироблятися пізніше 08.06.2020 року. Враховуючи термін придатності який складає 12 місяців вже станом на 17.11.2020 року (дата розгляду пропозиції) термін придатності батончика складав 56% від повного терміну придатності;
- Цукерка ТМ «МАРС» «Цукерка BOUNTY з м’якоттю кокосу, вкрита молочним шоколадом» - виробник «Марс Нідерленд Б.В.» в таблиці учасника порядковий номер 16.
В декларації постачальника (виробника) дата виготовлення не зазначена. Але враховуючи дату видачі декларації цукерка не могло вироблятися пізніше 24.03.2020 року. Враховуючи термін придатності який складає 12 місяців вже станом на 17.11.2020 року (дата розгляду пропозиції) термін придатності цукерки складав 35% від повного терміну придатності;
- Цукерка ТМ «Ріконд» «Пригоди топтижки асорті» - виробник ПрАТ «Рівненська кондитерська фабрика» в таблиці учасника порядковий номер 6.
В декларації постачальника (виробника) дата виготовлення не зазначена. Але враховуючи дату видачі декларації цукерка не могло вироблятися пізніше 15.09.2020 року. Враховуючи термін придатності який складає 180 днів згідно даних сайту виробника (http://eko.ua/index.php?route=product/category&path=20_437_450) вже станом на 17.11.2020 року (дата розгляду пропозиції) термін придатності цукерки складав 65% від повного терміну придатності;
Цукерка ТМ «Ріконд» «Південна ніч» - виробник ПрАТ «Рівненська кондитерська фабрика» в таблиці учасника порядковий номер 7.
В декларації постачальника (виробника) дата виготовлення не зазначена. Але враховуючи дату видачі декларації цукерка не могла вироблятися пізніше 15.09.2020 року. Враховуючи термін придатності який складає 90 днів згідно даних сайту виробника (http://eko.ua/index.php?route=product/product&path=20_437_158&product_id=784) вже станом на 17.11.2020 року (дата розгляду пропозиції) термін придатності цукерки складав 30% від повного терміну придатності.
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до приписів тендерної документації предметом поставки може бути виключно товар на якій у складі Тендерної документації надавались документи на підтвердження якості.
За іншого тлумачення, простежується мета обмеження конкуренції Учасників. Не кожен з потенційних Учасників, що побачить вимогу надати Протокол досліджень (випробувань) про безпечність та відповідність товару або експертного висновку на дослідження токсичних елементів, виданого акредитованою та уповноваженою компетентним органом лабораторією, яка може здійснювати лабораторні дослідження (випробування) для цілей державного контролю буде брати участь у тендері оскільки це досить суттєві фінансові витрати та вкрай важко виконати вимогу, щодо встановлених строків придатності. Проте, як виявляється певний переможець може поставляти не партію товару зазначену ним в Тендерній документації, а іншу партію на яку не подавались документи на підтвердження якості та відповідності, що прямо передбачено Тендерною документацією.
Частина 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» забороняє встановлювати у Тендерній документації вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Наявність порушених прав та охоронюваних законом інтересів обґрунтовується тим, що Скаржник – ТОВ «Виробничо-торгівельна компанія «Крок» є Учасником відповідної процедури, проте останнього не було допущено до аукціону в зв’язку із тим, що пропозиція ТОВ «КОМПАНІЯ КРОК» нібито не відповідала вимогам Тендерної документації. Останній не згоден із рішенням тендерного комітету оформленого у вигляді протоколу № 150 від 14.12.2020 року та буде оскаржувати його до суду. ТОВ «Виробничо-торгівельна компанія «Крок» вважає, що визнання ФОП Випущенко Людмили Миколаївни переможцем являється незаконним, адже у останньої наявні суттєві невідповідності в Тендерній документації. У разі відміни торгів, у зв’язку із відхиленням всіх пропозицій учасників, ТОВ «Виробничо-торгівельна компанія «Крок» матиме змогу взяти участь у новому тендері, який може заявити Замовник задля задоволення аналогічного предмету закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного, керуючись ст. 3, 16, 18, 29, 31 Закону України «Про публічні закупівлі» ,
ПРОШУ:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати тендерний комітет Департаменту культури, молоді та спорту Полтавської міської ради скасувати рішення оформлене у вигляді Протоколу № 150 від 14.12.2020 р. про визначення ФОП Випущенко Людмили Миколаївни переможцем щодо Закупівлі ДК 021:2015 код 15840000 – 8 Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби (Новорічні подарункові набори) та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
3. Зобов’язати тендерний комітет Департаменту культури, молоді та спорту Полтавської міської ради відхилити тендерну пропозицію учасника ФОП Випущенко Людмили Миколаївни в зв’язку з невідповідністю Тендерній документації.
Додатки:
1. Докази про сплату 4200 гривень за подання скарги з відміткою про зарахування коштів в дохід бюджету.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 листопада 2020 13:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" |
700 000,00
UAH з ПДВ
|
437 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТД"СОЛОДКИЙ СВІТ" |
546 000,00
UAH з ПДВ
|
489 720,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Виробничо - торгівельна компанія "КРОК" |
651 000,00
UAH з ПДВ
|
640 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна |
699 720,00
UAH з ПДВ
|
699 720,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВА КОМПАНІЯ "СВІТ ПРОДУКТІВ" #39787081 |
Відхилено |
437 500,00
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2020 16:28
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТД"СОЛОДКИЙ СВІТ" #35054725 |
Відхилено |
489 720,00
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2020 16:31
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "Виробничо - торгівельна компанія "КРОК" #41743829 |
Відхилено |
640 000,00
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2020 16:42
|
|
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна #3087506383 |
Рішення скасоване |
699 720,00
UAH з ПДВ
|
27 листопада 2020 10:32
|
|
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна #3087506383 |
Переможець |
699 720,00
UAH з ПДВ
|
14 грудня 2020 17:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 15:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 10:11
|
Д.У.№3 до Д№274від 28.12.20р.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2020 10:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 10:07
|
Д.У№2. до Д.№274від 28.12.20..PDF | зміни до договору |
28 грудня 2020 10:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 09:56
|
Д.У.№1 до Д№274 від 21.12.20р.PDF | зміни до договору |
28 грудня 2020 09:54
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 09:43
|
Договір №274 від 28.12.20р..PDF | укладений |
28 грудня 2020 09:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення вартості за одну одиницю товару та відповідно суми Договору |
Номер договору про закупівлю: | 274 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Термін поставки товару до 30.12.2020 року. |
Номер договору про закупівлю: | 274 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі та суми Договору |
Номер договору про закупівлю: | 274 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |