Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації: «Реконструкція приміщень та облаштування території Нижньосироватської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів імені Бориса Грінченка Нижньосироватської сільської ради Сумського району Сумської області, за адресою: вулиця Сумська, будинок 127, село Нижня Сироватка Сумського району Сумської області» (Код ДК 021:2015 – 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
260 000,00 UAH
UA-2020-10-23-011290-a 4234683065ea4c5c88d6b26a8b82b151
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Альона Іванівна Шафоростова

+380542696318 osvita_nssr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Нижньосироватської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 41080894
Місцезнаходження: 42356, Україна , Сумська обл., с. Нижня Сироватка, вул. Сумська, 167
Контактна особа: Альона Іванівна Шафоростова
+380542696318
osvita_nssr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 16:37
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2020 00:00
Очікувана вартість: 260 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 Правила визначення вартості будівництва
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектно-кошторисної документації: «Реконструкція приміщень та облаштування території Нижньосироватської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів імені Бориса Грінченка Нижньосироватської сільської ради Сумського району Сумської області, за адресою: вулиця Сумська, будинок 127, село Нижня Сироватка Сумського району Сумської області» (Код ДК 021:2015 – 71320000-7 - Послуги з інженерного проектування)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 42356, Україна, Сумська область, село Нижня Сироватка, вулиця Сумська, будинок 127
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 жовтня 2020 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2020 17:39
Документація оголошення 28.10.20. Проект договору.doc
28 жовтня 2020 17:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 16:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2020 17:39
Документація оголошення 28.10.20. Проект договору.doc
23 жовтня 2020 16:37
Документація оголошення. Проект договору.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Замовником свідомо звужується коло потенційних учасників, обмежується конкурентне середовище та добросовісна конкуренція що може призвести до втрат бюджету
Дата подання: 26 жовтня 2020 10:58
Дата відповіді: 27 жовтня 2020 18:56
Шановний Замовнику, вивчивши оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему електронних закупівель маємо наступну питання і вимоги: 1. п. 6. Додаток 1 до Оголошення Учасник має надати нотаріально завірену копію сертифікату інженера з технічного нагляду за будівництвом будівель і спорудщ - навіщо Замовнику інженер-технагляд на стадії збору вихідних даних та проектування? 2. п. 9 Додаток 1 до Оголошення Учасник має надати Інформаційну довідку, яка містить відомості про досвід виконання аналогічних видів робіт. Довідка про наявність в учасника досвіду виконання робіт, аналогічних предмету закупівлі зіставний за обсягами і складністю, відповідно до робіт, обсяг яких зазначено цією документацією, протягом останніх трьох років (не менше одного договору за кожен рік починаючи з 2017 року), Замовником свідомо звужується коло потенційних учасників, обмежується конкурентне середовище та добросовісна конкуренція що може призвести до втрат бюджету п. 5 ст. 14 ЗУ «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо привести оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему електронних закупівель з додатками до нього у відповідність до вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель та захисту економіки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні учасники! Відповідно до вимог Додатку 1 до Оголошення Учасник має надати нотаріально завірену копію сертифікату інженера з технічного нагляду за будівництвом будівель і споруд – дана вимога є обґрунтованою та необхідною, оскільки розроблений проект в подальшому повинен бути пийнятий технаглядом, а тому учасник повинен знати принципи роботи технічного нагляду, з метою щоб запроектовані роботи були співставні та складені у відповідності до законодавства.
2. Вимога щодо подання документів які підтверджують досвід виконання аналогічних договорів пов’язана з тим, що останнім часом виникають ситуації коли проектно-кошторисна документація складаються дуже некомпетентно та на низькому рівні, часто до проектів не включають види робіт які мають бути у відповідності до норм чинного будівельного законодавства. Тому з метою уникнення витрачання бюджетних коштів на реалізацію неякісних будівельних проектів, замовник змушений вимагати такі кваліфікаційні критерії.
Некоректний термін надання послуг
Дата подання: 26 жовтня 2020 12:57
Дата відповіді: 27 жовтня 2020 18:56
Шановний Замовнику, враховуючи досить значний обсяг проектних робіт строк виконання - до 01.12.2020 року є не зовсім коректним так як, прийом пропозицій учасників до 03.11.2020 року, аукціон, період оскарження, укладення договору орієнтовно 10.11.2020 року Просимо внести відповідні зміни до Оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі.
Відповідь: Шановні учасники! Враховуючи необхідність подання проектно-кошторисної документації на конкурс проектів, замовнику необхідно отримати готовий проект з експертизою до 01.12.2020 року.
Замовником свідомо звужується коло потенційних учасників, обмежується конкурентне середовище та добросовісна конкуренція що може призвести до втрат бюджету
Дата подання: 28 жовтня 2020 10:38
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 17:31
п. 9 Додаток 1 до Оголошення Учасник має надати Інформаційну довідку, яка містить відомості про досвід виконання аналогічних видів робіт. Довідка про наявність в учасника досвіду виконання робіт, аналогічних предмету закупівлі зіставний за обсягами і складністю, відповідно до робіт, обсяг яких зазначено цією документацією, протягом останніх трьох років (не менше одного договору за кожен рік починаючи з 2017 року), Замовником свідомо звужується коло потенційних учасників, обмежується конкурентне середовище та добросовісна конкуренція що може призвести до втрат бюджету п. 5 ст. 14 ЗУ «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо привести оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему електронних закупівель з додатками до нього у відповідність до вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель та захисту економіки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні учасники! До оголошення внесено зміни, до пункту 9 Додатку 1.
Замовником свідомо звужується коло потенційних учасників, обмежується конкурентне середовище та добросовісна конкуренція що може призвести до втрат бюджету
Дата подання: 28 жовтня 2020 11:24
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 17:31
Шановний Замовнику розроблення проектно-кошторисної документації здійснюється відповідно до наказу МІНІСТЕРСТВО РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ, БУДІВНИЦТВА ТА ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ НАКАЗ 16.05.2011 № 45 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 1 червня 2011 р. за № 651/19389 Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів {Із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства № 122 від 23.03.2012 № 198 від 20.05.2013 № 492 від 11.10.2013 № 190 від 10.08.2015 № 125 від 19.05.2017 № 174 від 12.07.2018 № 112 від 17.05.2019 Наказом Міністерства розвитку громад та територій № 314 від 17.12.2019} На виконання частини першої статті 31 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Порядок розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, що додається. 2. Заступнику Міністра Ісаєнку Д.В.: 2.1. Подати в установленому порядку цей наказ на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України; 2.2. Довести цей наказ до відома зацікавлених організацій. 3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Ісаєнка Д.В. 4. Цей наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування. Перший заступник Міністра Ю.Є. Хіврич
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні учасники! До оголошення внесено зміни, до пункту 9 Додатку 1.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-23-011290-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ГЕРМЕС ФОРМ", Код ЄДРПОУ:41641573
Дата подання: 27 жовтня 2020 09:51
Шановний Замовнику, вивчивши оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему електронних закупівель маємо наступну питання і вимоги: 1. п. 6. Додаток 1 до Оголошення Учасник має надати нотаріально завірену копію сертифікату інженера з технічного нагляду за будівництвом будівель і спорудщ - навіщо Замовнику інженер-технагляд на стадії збору вихідних даних та проектування? 2. п. 9 Додаток 1 до Оголошення Учасник має надати Інформаційну довідку, яка містить відомості про досвід виконання аналогічних видів робіт. Довідка про наявність в учасника досвіду виконання робіт, аналогічних предмету закупівлі зіставний за обсягами і складністю, відповідно до робіт, обсяг яких зазначено цією документацією, протягом останніх трьох років (не менше одного договору за кожен рік починаючи з 2017 року), Замовником свідомо звужується коло потенційних учасників, обмежується конкурентне середовище та добросовісна конкуренція що може призвести до втрат бюджету п. 5 ст. 14 ЗУ «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо привести оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему електронних закупівель з додатками до нього у відповідність до вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель та захисту економіки.
Шановний Замовнику, вивчивши оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему електронних закупівель маємо наступну питання і вимоги: 1. п. 6. Додаток 1 до Оголошення Учасник має надати нотаріально завірену копію сертифікату інженера з технічного нагляду за будівництвом будівель і спорудщ - навіщо Замовнику інженер-технагляд на стадії збору вихідних даних та проектування? 2. п. 9 Додаток 1 до Оголошення Учасник має надати Інформаційну довідку, яка містить відомості про досвід виконання аналогічних видів робіт. Довідка про наявність в учасника досвіду виконання робіт, аналогічних предмету закупівлі зіставний за обсягами і складністю, відповідно до робіт, обсяг яких зазначено цією документацією, протягом останніх трьох років (не менше одного договору за кожен рік починаючи з 2017 року), Замовником свідомо звужується коло потенційних учасників, обмежується конкурентне середовище та добросовісна конкуренція що може призвести до втрат бюджету п. 5 ст. 14 ЗУ «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо привести оголошення про проведення спрощеної закупівлі через електронну систему електронних закупівель з додатками до нього у відповідність до вимог чинного законодавства України у сфері публічних закупівель та захисту економіки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 жовтня 2020 18:57
Шановні учасники! Відповідно до вимог Додатку 1 до Оголошення Учасник має надати нотаріально завірену копію сертифікату інженера з технічного нагляду за будівництвом будівель і споруд – дана вимога є обґрунтованою та необхідною, оскільки розроблений проект в подальшому повинен бути пийнятий технаглядом, а тому учасник повинен знати принципи роботи технічного нагляду, з метою щоб запроектовані роботи були співставні та складені у відповідності до законодавства.

2. Вимога щодо подання документів які підтверджують досвід виконання аналогічних договорів пов’язана з тим, що останнім часом виникають ситуації коли проектно-кошторисна документація складаються дуже некомпетентно та на низькому рівні, часто до проектів не включають види робіт які мають бути у відповідності до норм чинного будівельного законодавства. Тому з метою уникнення витрачання бюджетних коштів на реалізацію неякісних будівельних проектів, замовник змушений вимагати такі кваліфікаційні критерії.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ЛИННИК ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ" 259 000,00
UAH з ПДВ
259 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 листопада 2020 17:03
Електронний підпис
03 листопада 2020 17:01
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ЛИННИК ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ЛИННИК ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ"
#3197622716
Переможець 259 000,00
UAH з ПДВ
05 листопада 2020 11:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 05 листопада 2020 11:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЛИННИК ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ"
#3197622716
259 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:02
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2020 15:07
ду2.pdf зміни до договору
04 грудня 2020 15:05
план (1).pdf зміни до договору
04 грудня 2020 15:05
Електронний підпис зміни до договору
01 грудня 2020 16:55
додаткова угода.pdf зміни до договору
01 грудня 2020 16:53
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 17:27
дог1111.pdf укладений
30 листопада 2020 17:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
01 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили зменшити загальну вартість Договору без зміни кількості, обсягу і якості робіт, сума договору складає 250000.00 грн.
Номер договору про закупівлю: 11/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони погодили зменшити загальну вартість Договору без зміни кількості, обсягу і якості робіт, сума договору складає 250000.00 грн. Також Договір доповнено Додатком №1 План фінансування.
Номер договору про закупівлю: 11/11
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 25 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 250 000,00
UAH