Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тюлеві комплекти. Декоративні ролети. Комплекти штор
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2020-10-23-011268-a 1ce5d72a30954876b007526c6e08f271
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олеся Пилявець

+380432612161 piliawets.l@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЗАКЛАД ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ № 33 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 43643436
Місцезнаходження: 21011, Україна , Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ВАТУТІНА будинок 137-Д
Контактна особа: Олеся Пилявець
+380432612161
piliawets.l@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 16:36
Звернення за роз’ясненнями: до 13 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 03 грудня 2020 12:17
Очікувана вартість: 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39510000-0: Вироби домашнього текстилю


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 комплект
Тюлеві комплекти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21011, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Ватутіна,буд.137-Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
56 штуки
Декоративні ролети
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21011, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Ватутіна,буд.137-Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю
9 комплект
Комплекти штор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21011, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Ватутіна,буд.137-Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 грудня 2020
ДК 021:2015: 39510000-0 — Вироби домашнього текстилю

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Категорія замовника: передбачено п.3 ч.4 ст. 2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Інформація, передбачена п. 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020р. №1082: 1. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі - Тюлеві комплекти. Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015: 39510000-0 - Вироби домашнього текстилю. 2. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі - Декоративні ролети. Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015: 39515420-5 - Тканинні жалюзі. 3. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі - Комплекти штор. Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015: 39515100-6 - Штори. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 листопада 2020 12:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2020 17:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2020 16:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 жовтня 2020 15:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 12:19
Тендерна документація.docx
09 листопада 2020 17:07
Тендерна документація.docx
09 листопада 2020 16:38
Тендерна документація.docx
28 жовтня 2020 15:28
Тендерна документація.docx
23 жовтня 2020 16:36
Тендерна документація.docx
13 листопада 2020 12:19
Додаток 1 Форма Тендерна пропозиція.docx
09 листопада 2020 17:07
Додаток 1 Форма Тендерна пропозиція.docx
09 листопада 2020 16:38
Додаток 1 Форма Тендерна пропозиція.docx
28 жовтня 2020 15:28
Додаток 1 Форма Тендерна пропозиція.docx
23 жовтня 2020 16:36
Додаток 1 Форма Тендерна пропозиція.docx
13 листопада 2020 12:19
Перелік змін, що вносяться до тендерної документації (1).docx
09 листопада 2020 17:07
Перелік змін, що вносяться до тендерної документації (1).docx
09 листопада 2020 16:38
Перелік змін, що вносяться до тендерної документації (1).docx
28 жовтня 2020 15:28
Перелік змін, що вносяться до тендерної документації (1).docx
13 листопада 2020 12:19
Оголошення.docx
09 листопада 2020 17:07
Оголошення.docx
09 листопада 2020 16:38
Оголошення.docx
28 жовтня 2020 15:28
Оголошення.docx
23 жовтня 2020 16:36
Оголошення.docx
13 листопада 2020 12:19
Додаток 4 Проект договору про закупівлю.docx
09 листопада 2020 17:07
Додаток 4 Проект договору про закупівлю.docx
09 листопада 2020 16:38
Додаток 4 Проект договору про закупівлю.docx
28 жовтня 2020 15:28
Додаток 4 Проект договору про закупівлю.docx
23 жовтня 2020 16:36
Додаток 4 Проект договору про закупівлю.docx
13 листопада 2020 12:19
Додаток 2 Стаття 17 ОНОВЛЕНА.docx
09 листопада 2020 17:07
Додаток 2 Стаття 17.docx
09 листопада 2020 16:38
Додаток 2 Стаття 17.docx
28 жовтня 2020 15:28
Додаток 2 Стаття 17.docx
23 жовтня 2020 16:36
Додаток 2 Стаття 17.docx
13 листопада 2020 12:19
Додаток 3 Технічна специфікація предмета закупівлі ОНОВЛЕНО.docx
09 листопада 2020 17:07
Додаток 3 Технічна специфікація предмета закупівлі оновлена (1).docx
09 листопада 2020 16:38
Додаток 3 Технічна специфікація предмета закупівлі оновлена (1).docx
28 жовтня 2020 15:28
Додаток 3 Технічна специфікація предмета закупівлі оновлена.docx
23 жовтня 2020 16:36
Додаток 3 Технічна специфікація предмета закупівлі_актова зала.docx
13 листопада 2020 12:19
Додаток 5 Лист-згода.docx
09 листопада 2020 17:07
Додаток 5 Лист-згода.docx
09 листопада 2020 16:38
Додаток 5 Лист-згода.docx
28 жовтня 2020 15:28
Додаток 5 Лист-згода.docx
23 жовтня 2020 16:36
Додаток 5 Лист-згода.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-23-011268-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАНИЛОВА ДАРІАНА ОЛЕГІВНА, Код ЄДРПОУ:3213808887
Дата подання: 30 жовтня 2020 10:05
Незрозумілі технічні вимоги
Шановний Замовник, звертаємось до Вас з вимогами по ТЗ, котрі повинні бути відображенні в ТЗ, бо є важливими для отримання замовником якісних виробів. В нас, як у учасника не має розуміння як зробити без помилок попередні розрахунки та зробити тендерну документацію без помилок. Прийміть до уваги такі вимоги:
По пунктах:
П 1,2,3
Кількість виробів в комплекті , -2шт. Кількість комплектів 2 шт..
Тобто виробів 4 шт., або 1 комплект з 2 виробів.???
П 4,5
Кількість виробів у комплекті -2шт. Кількість комплектів -4шт.
Виробів 8шт., або 2 комплекти з 2 виробів.???
П 1,2,3,4,5
Розмір карнизу 240см., розмір панелей 3*70см=210см. по карнизу, різниця в 30см., - це не помилка?
В переліку матеріалів не вказано обвантажувачів та армуючих планок для панелей, - необхідна фурнітура, яка впливає на показники функціональності виробу та показники якісного вигляду виробу.
Нитки на оверлок, взагалі не потрібні в виготовлені виробу, бо технологія виготовлення не передбачає обробки оверлком ні в жодному етапі пошиття панелей та ламбрекенів такого типу.
П 10,11,12
В переліку матеріалів не вказано обвантажувачі та армуючі планки для панелей.
Нитки на оверлок, взагалі не потрібні в виготовлені виробу.
П 13
Не вказано фурнітура та кронштейни для карнизу.
П 14,15
«Матеріали для виробу: Планка металева білого кольору шириною 0,3 мм.»
3/10 мм - фольга. Що мається на увазі? Якщо вказано товщину планки карнизу 3мм, яка не впливає на якість виробу, то не зрозуміло нащо.
Так само з китайською ниткою, не самого вищого ґатунку, на оверлок, - не зрозуміло на що впливає и нащо потрібно.
Не вказано фурнітура та кронштейни для карнизу.
П 16
Кількість виробів у комплекті -2шт. Кількість комплектів -4шт.
Виробів 8шт., або 2 комплекти з 2 виробів.???
Не вказано фурнітура та кронштейни для карнизу.
П 17,18
По ескізах зрозуміло що вироби знаходяться в одному приміщенні, але вимоги до матеріалу різні?
«Сценічний» бархат, - дуже важка та складна в обслуговуванні тканина.
Пропонуємо вказати тканину яку можна прати, прасувати, та декілька раз на рік обслуговувати.
П 17
Не вказано фурнітуру для підхоплення кісеї, - штори з ниток.
П 18
«Виріб складається:
- з антрактно-розсувної завіси з театрального бархату ширина 16500 мм та висота 3000 мм з обох боків драпіровані декоративними виробами з ниток ширина 1200 мм та висота 3000 мм.
-двох куліс з театрального бархату ширина 16500 мм та висота 3000 мм драпіровані декоративними виробами з ниток ширина 1200 мм та висота 3000 мм.
- завіса з напів-прозорогу тюлю 100% поліестр ширина 25000 мм та висота 3000 мм.
-та жорсткого аплікаційного арлекіну ширина 8250 мм та висота 600 мм.»

Куліси по 16,5м.-2 шт.? Це розміри двох антрактно-розсувних завіс.
Це помилка або потрібно 3 антрактно-розсувні завіси?
«Матеріали для виробу: Алюмінієва планка білого кольору довжиною 8250 мм на чотири ряди»

Одна планка на 4 ряди? Скоріш за все потрібно 3 планки на 1 ряд та одна ламбрекен-планка.
П 19,20
В переліку матеріалів не вказано обвантажувачів та армуючих планок для панелей.
Нитки на оверлок, взагалі не потрібні в виготовлені виробу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 листопада 2020 14:49
Доброго дня. Замовник розглянув Вашу вимогу від 30.10.2020 року. За результатами розгляду повідомляємо наступне: буде внесено зміни до Додатку 3 тендерної документації (Технічна специфікація предмету закупівлі).
Номер вимоги: UA-2020-10-23-011268-a.c2
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП ТРОПША ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2266910757
Дата подання: 30 жовтня 2020 16:58
Деякі зауваження щодо Висновків ДСЕЕ та Сертифікатів
Якщо Замовник дійсно бажає отримати якісний товар та мати гарантійні зобов'язання постачальника, можливо треба вимагати, щоб Постачальник та володілець Висновків був тією самою особою.
Як приклад: товар поставив А, висновки надані від В. До кого буде претензія по якості? Постачальник буде вказувати на володільця Висновків, а Володілець може нічого про це не знати.
Надаю скрін із GOOGLE пошук за словом "висновок сес". Їх там безліч.
Тобто, вимога надання висновків без відповідальності за ці документи, а в решті за якість товару, нічого не варта.
З повагою.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 30 жовтня 2020 16:58
Причина: Не надали файл
Номер вимоги: UA-2020-10-23-011268-a.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ТРОПША ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2266910757
Дата подання: 30 жовтня 2020 16:59
Деякі зауваження щодо Висновків ДСЕЕ та Сертифікатів
Якщо Замовник дійсно бажає отримати якісний товар та мати гарантійні зобов'язання постачальника, можливо треба вимагати, щоб Постачальник та володілець Висновків був тією самою особою.
Як приклад: товар поставив А, висновки надані від В. До кого буде претензія по якості? Постачальник буде вказувати на володільця Висновків, а Володілець може нічого про це не знати.
Надаю скрін із GOOGLE пошук за словом "висновок сес". Їх там безліч.
Тобто, вимога надання висновків без відповідальності за ці документи, а в решті за якість товару, нічого не варта.
З повагою.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 листопада 2020 14:54
Доброго дня.
Шановний учаснику! Замовником розглянуто Вашу вимогу від 30.10.2020 року. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
1. Відповідно до частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Керуючись даною нормою Закону та з метою підтвердження якості товарів, які пропонуються учасником до поставки, Замовник у додатку 3 тендерної документації зазначив конкретний перелік документів, які учасник надає в складі своєї тендерної пропозиції,а саме: Сертифікат на систему управління якістю; Сертифікат якості або Сертифікат відповідності; Висновки ДСЕЕ з протоколами випробувань на матеріали для виробів та готові вироби цієї процедури закупівлі.

2. Згідно абзацу 2 частини 5 статті 23 Закону передбачено, що маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Відтак, даною нормою Закону, також не передбачено обов’язок Замовника зазначати в тендерній документації те, що Постачальник та володілець Висновків повинен бути однією і тією особою.
Разом з тим статтею 5 Закону передбачено, що серед одних із принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників є: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників та рівне ставлення до них.

3. Щодо претензій до якості товарів, в даному випадку повідомляємо про те, що згідно розділу 2 додатку 4 тендерної документації Проекту Договору про закупівлю Постачальник повинен передати (поставити) Замовнику Товар, якість якого відповідає технічним характеристикам та замовленню Замовника. В тому числі, даним розділом передбачено і гарантійні умови щодо товарів. Окрім цього, розділом 7 Проекту договору, також передбачено, відповідальність за поставку не якісного товару, а саме: Постачальник за постачання Товару, що не відповідає вимогам встановлених розділом 2 цього Договору сплачує штраф у розмірі 20 (двадцяти) відсотків (%) від загальної вартості такого Товару. У разі поставки Товару, що не відповідає вимогам Розділу 2 Договору, Постачальник здійснює заміну такого Товару за рахунок власних коштів у строк не більше 10 (десяти) діб від моменту виявлення невідповідності Товару Замовником.
Враховуючи вищенаведене, за якість товарів безпосередню відповідальність перед Замовником несе Учасник (Постачальник).
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-10-23-011268-a.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАНИЛОВА ДАРІАНА ОЛЕГІВНА, Код ЄДРПОУ:3213808887
Дата подання: 30 жовтня 2020 17:40
Неправомірні зміни до тендерної документації щодо сертифікації
28.10.2020 Замовником були додані зміни у тендерну документацію у Додаток 3 п. 3. «Для підтвердження якості товарів, які пропонуються учасником до поставки, учасник надає в складі тендерної пропозиції наступні документи:
3.1. Сертифікат на систему управління якістю;
3.2. Сертифікат якості або Сертифікат відповідності;
3.3. Висновки ДСЕЕ з протоколами випробувань на матеріали для виробів та готові вироби цієї процедури закупівлі.
Сертифікати та Висновки ДСЕЕ мають бути видані уповноваженими органами шляхом добровільної сертифікації та експертизи. Надані в складі тендерної пропозиції учасника Висновки ДСЕЕ повинні надавати дозвіл на сферу застосування товарів процедури закупівлі, а саме дошкільні навчальні заклади.»
Згідно з тендерною документацією :вироби для замовника виготовляються за індивідуальним розмірам. Вироби, виготовлені на індивідуальне замовлення не можуть бути товаром, який вже виготовлений та який подається з висновком на готові вироби. Навіщо замовнику потрібні документи на неіснуючий товар?
Навіщо замовнику для пошиття штор потрібен «Сертифікат на систему управління якістю» ?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 листопада 2020 14:58
Шановний учаснику! Замовник розглянув Вашу вимогу від 30.10.2020 року. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Відповідно до частини 6 статті 23 Закону передбачено, що у випадку, якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Щодо сертифіката на систему управління якістю повідомляємо, що згідно частини 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
На підставі даної норми Закону та з метою підтвердження якості товарів, які пропонуються учасником для поставки, замовник у додатку 3 тендерної документації зазначив конкретний перелік документів, які учасник надає в складі своєї тендерної пропозиції,а саме: Сертифікат на систему управління якістю; Сертифікат якості або Сертифікат відповідності; Висновки ДСЕЕ з протоколами випробувань на матеріали для виробів та готові вироби цієї процедури закупів
Номер вимоги: UA-2020-10-23-011268-a.b6
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАНИЛОВА ДАРІАНА ОЛЕГІВНА, Код ЄДРПОУ:3213808887
Дата подання: 11 грудня 2020 07:20
неправомірне визначення переможця
Вважаю рішення Замовника щодо визначення переможцем ФОП КОЗИМИР ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА передчасним та неправомірним.
Тендерна пропозиція ФОП КОЗИМИР ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА не відповідає технічнім та кваліфікаційним вимогам Замовника які викладені у тендерній пропозиції у кількості більші ніж з десяток пунктів. Для визнання пропозиції ФОП КОЗИМИР ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА такою, що не є дійсною достатьно звернути Вашу увагу на такі порушення :
1) Додаток 3 Технічна специфікація предмета закупівлі ОНОВЛЕНО.docx
«8. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції таблицю відповідності запропонованого учасником товару технічним вимогам замовника із зазначенням всіх технічних, якісних, кількісних характеристик та ТОРГОВОЇ МАРКИ виробника запропонованого учасником товару за наступною формою»
Додаток 1 Форма Тендерна пропозиція.docx
« Форма «Тендерна пропозиція» подається Учасником із заповненням усіх полів до початку електронного аукціону у складі документів Пропозиції. Учасник обов’язково зазначає конкретну торгову марку запропонованого товару.»
Згідно з ЗАКОНом УКРАЇНИ «Про охорону прав на знаки для товарів і послуг»
Стаття 1 «торговельна марка — позначення, за яким товари і послуги одних осіб відрізняються від товарів і послуг інших осіб;»
«зареєстрована торговельна марка — торговельна марка, на яку видано свідоцтво або яка має міжнародну реєстрацію, що діє на території України»
ФОП КОЗИМИР ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА у тендерній документації зазначає торгову марку Козимир О. О.
В реєстрах торговельних марок https://ukrpatent.org/uk торгової марки «Козимир О. О.» : не існує, тобто вимога Замовника: не виконана.
2) Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції
6.1. Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим даною тендерною документацією та Додатком 3 до тендерної документації.
6.5.Тендерна пропозиція, що не відповідає якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, викладеним у Додатку 3, буде відхилена замовником.

ФОП КОЗИМИР ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА у документі «Згода з Додаток 3 Технічна специфікація.pdf» дає згоду з технічними вимогами замовника, які ВІДРІЗНЯЮТЬСЯ від вимог наданих Замовником у Додатку 3. А саме : дає згоду з вимогами іншого документу, який не є дійсним.
Документ, наданий ФОП КОЗИМИР ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА «Згода з Додаток 3 Технічна специфікація.pdf» : не є дійсним.

3) У документі «3 Таблиця відповідності.pdf» який надано переможцем ФОП КОЗИМИР ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА п. 6,7,8,9 Товар «Декоративні ролети» у графі «Технічна характеристика Товару згідно пропозиції Учасника із зазначенням торгової марки виробника запропонованого учасником товару» учасник зазначив що: «Виробник: Німеччина або аналог» Учасник повинен зазначати конкретні якісні характеристики того товару, який буде постачати та повинен вказати що саме він повинен постачати. Відповідно вимог ч. 4 ст 23 Закону України «Про публічні Закупівлі» замовник у тендерній документації посилаючись на конкретну марку та країну виробника товару вказав вираз «або еквівалент». Учасники можуть запропонувати «еквівалент» товару, але повинні вказати що конкретно вони пропонують для постачання. Тендерна пропозиція учасника містить розбіжності при визначенні виробника, а також, учасник пропонує «Виробник: Німеччина або аналог» що є неприпустимим, який саме еквівалент товару та якого виробника пропонує учасник?
4) ФОП КОЗИМИР ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА надано висновки ДСЕЕ та сертифікати. УСІ висновки надані на інших виробників щодо країн походження товару: що йде всупереч даним поданим у графі «Технічна характеристика Товару згідно пропозиції Учасника із зазначенням торгової марки виробника запропонованого учасником товару».
Тендерна пропозиція ФОП КОЗИМИР ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА не відповідає технічнім, кваліфікаційним вимогам Замовника, та вимогам щодо оформлення.
Наполягаю переглянути рішення щодо визначення переможця та обґрунтувати рішення щодо визначення переможця з урахуванням визначених порушень.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 грудня 2020 15:39
Доброго дня. Розглянувши Вашу вимогу від 11 грудня 2020р. щодо процедури закупівлі за ДК 021:2015: 39510000-0 - Вироби домашнього текстилю (Тюлеві комплекти. Декоративні ролети. Комплекти штор) (ідентифікатор закупівлі – UA-2020-10-23-011268-a), Замовником повідомляє наступне:
Умовами Додатку 1 до тендерної документації «Форма «Тендерна пропозиція» передбачено, що дана форма подається Учасником із заповненням усіх полів до початку електронного аукціону у складі документів Пропозиції. Учасник обов’язково зазначає конкретну торгову марку запропонованого товару. Відповідно до вимог, зазначених у пункті 8 Додатку 3 до тендерної документації, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції таблицю відповідності запропонованого учасником товару технічним вимогам замовника із зазначенням всіх технічних, якісних, кількісних характеристик та торгової марки виробника запропонованого учасником товару згідно визначеної форми. Проте, тендерна документація не містить вимог до учасників щодо зазначення ними «торговельної марки» або «зареєстрованої торговельної марки» виробника запропонованого товару. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ФОП КОЗИМИР ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА повністю відповідає зазначеним вимогам замовника.
Пп. 6.1. п. 6 розділу ІІІ тендерної документації передбачено, що інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена учасником шляхом надання у складі тендерної пропозиції:
1) Технічної специфікації предмета закупівлі згідно з Додатком 3 до тендерної документації.
2) Довідки у довільній формі про застосування заходів із захисту довкілля, передбачені законодавством України.
3) Документів та довідок, передбачених Додатком 3 до тендерної документації.
Учасником ФОП КОЗИМИР ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА у складі тендерної пропозиції подано файл «Згода з Додаток 3 Технічна специфікація.pdf», який містить усю інформацію, передбачену Додатком 3 до тендерної документації з урахуванням змін. Таким чином, тендерна пропозиція учасника повністю відповідає зазначеним вимогам замовника.
Додатком 3 до тендерної документації передбачено, що будь-які посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва передбачає можливість надання учасниками еквіваленту (технічні характеристики еквіваленту не повинні бути гіршими). Умовами тендерної документації не передбачено вимог щодо зазначення конкретної країни виробника товару або матеріалів. Таким чином, учасником ФОП КОЗИМИР ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА жодним чином не порушено зазначені вимоги замовника.
Пп. 3.1. п. 3 Додатку 3 до тендерної документації передбачено, що для підтвердження якості товарів, які пропонуються учасником до поставки, учасник надає в складі тендерної пропозиції висновки ДСЕЕ з протоколами випробувань на матеріали для виробів цієї процедури закупівлі. Учасником ФОП КОЗИМИР ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА подано зазначені документи у складі своєї тендерної пропозиції. Також, учасником надано файл «Дозвіл на використання від Тропша.pdf» - дозвіл від володільця цих документів на використання, та файл «Дозвіл AZNAR Сертифікати Тропша+.pdf» - дозвіл фірми AZNAR на використання Сертифікатів представниками ФОП Тропша Д.А. Замовником не вимагалось надання вказаних документів, виданих на ім’я Учасника чи конкретного виробника тощо. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ФОП КОЗИМИР ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА повністю відповідає зазначеним вимогам замовника.
Враховуючи вищезазначене, у Замовника відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.

Документи

04 листопада 2020 14:49
Відповідь 1.docx

Документи подані скаржником

30 жовтня 2020 16:59
GOOGLE Висновки СЕС.jpg

Документи

04 листопада 2020 14:54
Відповідь 2.docx

Документи

04 листопада 2020 14:58
Відповідь 4.docx

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-23-011268-a.b5
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФОП ТРОПША ДМИТРО АНАТОЛІЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2266910757
Дата подання: 12 листопада 2020 18:28
Неправомірна вимога та порушення Закону України "Про публічні закупівлі" та ЗУ "Про авторські та суміжні права"
Замовник порушує ст. 26 Порядок подання тендерних пропозицій. Замовник порушує ЗУ "Про авторські та суміжні права" та використав мої малюнки в ТД без мого дозволу.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 17 листопада 2020 11:02
рішення від 16.11.2020 №21199 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 листопада 2020 11:02
рішення від 25.11.2020 №21890.pdf
Дата публікації: 30 листопада 2020 19:30
Номер скарги: UA-2020-10-23-011268-a.a7
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАНИЛОВА ДАРІАНА ОЛЕГІВНА, Код ЄДРПОУ:3213808887
Дата подання: 15 грудня 2020 18:52
Неправомірне визначення Переможця
1)Надано інформацію щодо торгівельної марки виробника, яка не відповідає дійсності 2) Ненадані Висновки ДСЕЕ саме на той предмет закупівлі,який зазаначив замовник та підтвердив учасник (щодо країн-походження матеріалів та складових товару ) 3) Тендерна пропозиція учасника містить розбіжності при визначенні виробника. 4)Учасник дає згоду з технічними вимогами замовника, які відрізняються від вимог наданих Замовником у Додатку 3. 5)Учасник не зазначає конкретну торгову марку запропонованого товару.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 17 грудня 2020 17:57
рішення від 17.12.2020 №23357+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 17 грудня 2020 17:57
рішення від 12.01.2021 №373.pdf
Дата публікації: 15 січня 2021 20:10

Документи подані скаржником

11 листопада 2020 14:20
Малюнки Тропша.pdf
11 листопада 2020 14:20
Скарга АМКУ Тропша 12.10.2020.pdf
12 листопада 2020 18:29
Скарга АМКУ Тропша 12.10.2020.doc
15 листопада 2020 10:00
Електронний підпис

Документи подані замовником

16 листопада 2020 14:20
відповідь.doc
16 листопада 2020 14:20
відповідь.pdf
19 листопада 2020 13:05
відповідь.doc
19 листопада 2020 13:05
ЗДО № 33 Лист № 12.docx
19 листопада 2020 13:05
відповідь.pdf

Документи Органу Оскарження

30 листопада 2020 19:30
рішення від 25.11.2020 №21890.pdf

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

23 грудня 2020 10:55
ЗДО № 33 АМКУ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2020 12:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП КОЗИМИР ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА 397 200,00
UAH з ПДВ
388 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАНИЛОВА ДАРІАНА ОЛЕГІВНА 398 910,00
UAH з ПДВ
388 910,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ГОРБ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ 399 500,00
UAH з ПДВ
399 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2020 14:34
Електронний підпис
17 грудня 2020 10:22
public_doc.pdf
17 грудня 2020 10:22
public_doc.p7s
15 грудня 2020 18:09
Електронний підпис
15 грудня 2020 17:35
public_doc.pdf
15 грудня 2020 17:35
public_doc.p7s
09 грудня 2020 18:49
Електронний підпис
09 грудня 2020 14:23
Електронний підпис
09 грудня 2020 14:18
1П Відсутність ст. 17.pdf
09 грудня 2020 14:17
public_doc.pdf
09 грудня 2020 14:17
Dovidka_20326546880690613427.pdf
09 грудня 2020 14:17
5П Договір.pdf
09 грудня 2020 14:17
public_doc.p7s
09 грудня 2020 14:17
45П Немає ЛІЦЕНЗУВАННЯ.pdf
09 грудня 2020 14:17
Dovidka_20326546880690613427.pdf.p7s
22 листопада 2020 18:17
Електронний підпис
22 листопада 2020 18:15
6 Гарантія 12 місяців.pdf
22 листопада 2020 18:15
3 Таблиця відповідності.pdf
22 листопада 2020 18:12
Електронний підпис
22 листопада 2020 18:11
Електронний підпис
22 листопада 2020 18:11
Електронний підпис
22 листопада 2020 18:10
public_doc.pdf
22 листопада 2020 18:10
public_doc.p7s
21 листопада 2020 17:19
6 Гарантія 12 місяців.pdf
21 листопада 2020 17:19
pdf.pdf
21 листопада 2020 17:19
9 Пропозиція дійсна 90 днів.pdf
21 листопада 2020 17:19
Старий Салтів Дог Накл Відг.pdf
21 листопада 2020 17:19
17 Не платник ПДВ Козимир.pdf
21 листопада 2020 17:19
ПРАВА ТЕХПАСПОРТ Козимир.pdf
21 листопада 2020 17:19
Переклад_ LEITAT JACQUARD.pdf
21 листопада 2020 17:19
Сертифікат ISO Тропша.pdf
21 листопада 2020 17:19
Паспорт+ІПН ФОП Козимир О.О.pdf
21 листопада 2020 17:19
3 Таблиця відповідності.pdf
21 листопада 2020 17:19
ВИПИСКА ЄДР Козимир.pdf
21 листопада 2020 17:19
Довідка.zip
21 листопада 2020 17:19
Довідка Статистика Козимир.pdf
21 листопада 2020 17:19
14 Гарантійний лист ЦІНА.pdf
21 листопада 2020 17:19
15 Довідка не юридична особа.pdf
21 листопада 2020 17:19
4 Гарантійний лист Доставка.pdf
21 листопада 2020 17:19
СТАТИСТИКА Козимир 29.08.2020.pdf
21 листопада 2020 17:19
Витяг ЄДР Козимир.pdf
21 листопада 2020 17:19
Сертифікат Raymakers.pdf
21 листопада 2020 17:19
Довідка_20314806840160863928.pdf
21 листопада 2020 17:19
Довідка_20314806840160863928.pdf.p7s
21 листопада 2020 17:19
1 Відсутність ст. 17.pdf

Публічні документи

22 листопада 2020 22:09
Електронний підпис
22 листопада 2020 22:08
Цінова Пропозиція.pdf.p7s
22 листопада 2020 22:08
Цінова Пропозиція.pdf
22 листопада 2020 22:08
Технічні Характеристики.pdf.p7s
22 листопада 2020 22:08
Технічні Характеристики.pdf
22 листопада 2020 22:08
Договір.pdf.p7s
22 листопада 2020 22:08
Договір.pdf
22 листопада 2020 22:08
Довідка щодо ТМ D.P.Line.pdf.p7s
22 листопада 2020 22:08
Довідка щодо ТМ D.P.Line.pdf
22 листопада 2020 22:08
Довідка щодо ПДВ.pdf.p7s
22 листопада 2020 22:08
Довідка щодо ПДВ.pdf
22 листопада 2020 22:08
Довідка Стаття 17.pdf.p7s
22 листопада 2020 22:08
Довідка Стаття 17.pdf
22 листопада 2020 22:08
Довідка МВС.pdf.p7s
22 листопада 2020 22:08
Довідка МВС.pdf
22 листопада 2020 22:08
Витяг з ЄДР.pdf.p7s
22 листопада 2020 22:08
Витяг з ЄДР.pdf
22 листопада 2020 22:08
Паспорт та ІНН.pdf.p7s
22 листопада 2020 22:08
Паспорт та ІНН.pdf
22 листопада 2020 22:08
ескізи.pdf.p7s
22 листопада 2020 22:08
ескізи.pdf

Публічні документи

22 листопада 2020 18:32
Електронний підпис
22 листопада 2020 18:30
Свідоц Реєстр + Права Горб.pdf
22 листопада 2020 18:30
Сертифікат ISO Тропша.pdf
22 листопада 2020 18:30
15 Лист про ЦІНУ.pdf
22 листопада 2020 18:30
3 Додаток 2 Стаття 17.pdf
22 листопада 2020 18:30
5 Додаток 5 Лист-згода.pdf
22 листопада 2020 18:30
19 Згода з умовами.pdf
22 листопада 2020 18:30
12 Довідка про ПДВ.pdf
22 листопада 2020 18:30
pdf.pdf
22 листопада 2020 18:30
Висновки СЕС.pdf
22 листопада 2020 18:30
Протокол 21.18 ГОТОВЫЙ.pdf
22 листопада 2020 18:30
Власне приміщення Горб.pdf
22 листопада 2020 18:30
Витяг ЄДР Горб.pdf
22 листопада 2020 18:30
18 Доставка розвантаженя.pdf
22 листопада 2020 18:30
Паспорт Горб ПРОЗОРО.pdf
22 листопада 2020 18:30
Виписка ЄДР ФОП Горб.pdf
22 листопада 2020 18:30
Довідка.zip
22 листопада 2020 18:30
17 Гарантія.pdf
22 листопада 2020 18:30
Dovidka_20293785530520285983.pdf.p7s
22 листопада 2020 18:30
9 Захист довкілля.pdf
22 листопада 2020 18:30
Висновок нитки.pdf
22 листопада 2020 18:30
Ідентиф код Горб.pdf
22 листопада 2020 18:30
10 МТБ.pdf
22 листопада 2020 18:30
14 ДОБРОСОВІСНА КОНКУРЕНЦІЯ.pdf
22 листопада 2020 18:30
11 Довідка працівники.pdf
22 листопада 2020 18:30
Dovidka_20293785530520285983.pdf
22 листопада 2020 18:30
ВЕРДЕ Дог Спец Видат Відг.pdf
22 листопада 2020 18:30
7 Пропозиції 90 днів.pdf
22 листопада 2020 18:30
Дозвіл Тропша.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП КОЗИМИР ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДАНИЛОВА ДАРІАНА ОЛЕГІВНА

ФОП ГОРБ СЕРГІЙ МИХАЙЛОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП КОЗИМИР ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА
#2722924140
Переможець 388 900,00
UAH з ПДВ
09 грудня 2020 12:40

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2020 12:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП КОЗИМИР ОЛЕНА ОЛЕКСАНДРІВНА
#2722924140
388 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 26 січня 2021 15:36
Кінець періоду оскарження: 06 лютого 2021 00:00
Дата відміни: 06 лютого 2021 00:04
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг