Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стільці та крісла
Очікувана вартість
72 724,55 UAH
UA-2020-10-23-011205-a df7be12bd5694014afeed517544ed0f6
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Порохнавець Оксана Михайлівна

(032)226-19-80 elzakup.nh@railway.lviv.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: РЕГІОНАЛЬНА ФІЛІЯ "ЛЬВІВСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081195
Вебсайт: http://railway.lviv.ua/
Місцезнаходження: 79007, Україна , Львівська обл., Львів, Галицький р-н, вул. Гоголя, буд. 1
Контактна особа: Порохнавець Оксана Михайлівна
(032)226-19-80
elzakup.nh@railway.lviv.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 16:34
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2020 17:00
Очікувана вартість: 72 724,55 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 727,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт.
Крісло шкіряне чорне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
143 шт.
Стілець ISO
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
27 шт.
Стілець поворотний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79025, Україна, Львівська область, Львів, вул. Широка, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ: Розрахунки проводяться у безготівковій формі: Із контрагентами, які є платниками ПДВ: - Покупець здійснює розрахунок за поставлений товар за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами договору (акт приймання-передачі, видаткова накладна, рахунок-фактура, тощо), що підтверджують отримання товару, протягом 45 банківських днів з дати реєстрації Постачальником податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних. У випадку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування Постачальника, розрахунок здійснюється протягом 45 банківських днів з дня отримання Покупцем від Постачальника копії рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування. Із контрагентами, які не є неплатниками ПДВ: - Покупець здійснює розрахунок за поставлений товар протягом 45 банківських днів від дати отримання товару за умови наявності належним чином оформлених документів, передбачених умовами договору (акт приймання-передачі, видаткова накладна, рахунок-фактура тощо). Усі платіжні документи за договором оформлюються з дотриманням законодавства. Постачальник надсилає Покупцеві рахунок протягом 3 (трьох) банківських днів з дня поставки товару. Датою оплати вважається дата перерахування Покупцем коштів на рахунок Постачальника. Усі документи, що готуються замовником викладаються українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції складаються українською мовою. Ця вимога не стосується документів, що подаються на підтвердження відповідності товару технічним і якісним характеристикам, які в оригіналі складені російською мовою. Документи пропозиції, викладені іншими мовами, повинні бути надані з перекладом на українську мову. Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 листопада 2020 14:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2020 14:22
3040277362 8129693866 Перелік змін до ТД (Стільці та крісла).docx
04 листопада 2020 14:22
3040277362 8129693866 ТД (Стільці та крісла) із змінами.docx
04 листопада 2020 14:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2020 14:22
3040277362 8129693866 Перелік змін до ТД (Стільці та крісла).docx
04 листопада 2020 14:22
3040277362 8129693866 ТД (Стільці та крісла) із змінами.docx
23 жовтня 2020 16:31
3040277362 ТД (Стільці та крісла).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2020 17:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ" 72 125,60
UAH
72 125,60
UAH
Документи

Публічні документи

12 листопада 2020 16:59
гост.pdf
12 листопада 2020 16:36
Сертифікат ISO 14001.pdf
12 листопада 2020 16:36
сертификат ISO 9001.pdf
12 листопада 2020 16:36
ДСТУ 20 ГОСТ 2019917-2016.pdf
12 листопада 2020 16:36
ліцензія.pdf
12 листопада 2020 16:36
виробник.pdf
12 листопада 2020 16:36
фото.docx
12 листопада 2020 16:36
фото крісел.pdf
12 листопада 2020 16:36
інструкція standart.pdf
12 листопада 2020 16:36
інструкція iso.pdf
12 листопада 2020 16:36
інструкція chester.pdf
12 листопада 2020 16:36
дані про товар.pdf
12 листопада 2020 16:36
захист довкілля.pdf
12 листопада 2020 16:36
декларація standart.pdf
12 листопада 2020 16:36
декларація iso.pdf
12 листопада 2020 16:36
декларація chester.pdf
12 листопада 2020 16:36
технічна специфікація.pdf
12 листопада 2020 16:36
тендерна пропозиція.pdf
12 листопада 2020 16:36
наказ Фін.директор.pdf
12 листопада 2020 16:36
наказ в.о. Єськова.pdf
12 листопада 2020 16:36
банк рахунки.pdf
12 листопада 2020 16:36
відомості про учасника.pdf
12 листопада 2020 16:36
опис документів.pdf
12 листопада 2020 16:36
Cтатут нова редакція 26 04 2018.pdf
12 листопада 2020 16:36
ст 17.pdf
12 листопада 2020 16:36
працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ"

Інформація про відміну

Дата відміни
12 листопада 2020 17:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій