Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко та вершки
Очікувана вартість
1 003 680,00 UAH
UA-2020-10-23-011122-a fae52b91e918435f80256246794a961e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назіна Ірина Леонідівна

+380577251572 ruo_mos@kharkivosvita.net.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146334
Місцезнаходження: 61146, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Валентинівська, 27-г
Контактна особа: Назіна Ірина Леонідівна
+380577251572
ruo_mos@kharkivosvita.net.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 16:26
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 09 листопада 2020 13:21
Очікувана вартість: 1 003 680,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 110,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


1. Інформація про Замовника: 1.1. Найменування – Управління освіти адміністрації Московського району Харківської міської ради 1.2. Місцезнаходження – 61146, Україна, Харківська обл., м.Харків, вул. Валентинівська, 27-Г. 1.3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - 02146334. 1.4. Категорія: 3 (юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі.8. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36000 кг
Молоко коров’яче пастеризоване 2,5% жирності, фасоване (ДК 21:2015:15510000-6 Молоко та вершки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61146, Україна, Харківська область, м.Харків, згідно дислокації дошкільних навчальних закладів Московського району.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Замовник оплачує вартість кожної поставленої партії (товару) по безготівковому розрахунку протягом 30 банківських днів з дати постачання. У зв'язку з виникненням неритмічного бюджетного фінансування Замовнику може надаватись відстрочка платежу для здійснення остаточних розрахунків з Постачальником. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2020 16:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 16:26
ОГОЛОШЕННЯ.docx
23 жовтня 2020 16:26
Проект договора молоко 2020.doc
23 жовтня 2020 16:26
ТД молоко конец 2020 повтор.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2020 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШВИДКА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА 1 003 320,00
UAH з ПДВ
1 003 320,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ 1 003 680,00
UAH з ПДВ
1 003 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2020 08:22
ст. 17 Швидка І.В..pdf
13 листопада 2020 08:22
Пропозиція Швидка І.В..pdf
04 листопада 2020 16:06
Довідка ЄДРПОУ Теслюк Т.С..pdf
04 листопада 2020 11:43
Довідки Швідка І.В..pdf
03 листопада 2020 08:35
Звіт_1ДФ_2кв_2020_Теслюк Т.С (3).pdf
03 листопада 2020 08:35
Довідка_ЄДРПОУ_Теслюк Т.С (1).pdf
03 листопада 2020 08:35
Пропозиція Швидка І.В..pdf
03 листопада 2020 08:35
Молоко_26_10_2020.pdf

Публічні документи

05 листопада 2020 19:38
Технічне завдання.pdf
05 листопада 2020 19:38
Додаток 1 пропозиція.pdf
05 листопада 2020 19:38
Цапко труд.книжка.pdf
05 листопада 2020 19:38
Цапко труд.дог.pdf
05 листопада 2020 19:38
Трудова книжка Ткаченко.pdf
05 листопада 2020 19:38
Токарєв.pdf
05 листопада 2020 19:38
Токарев.pdf
05 листопада 2020 19:38
Токарев труд.дог.pdf
05 листопада 2020 19:38
Ткаченко труд. договор.pdf
05 листопада 2020 19:38
Стрілець трудовий договір.pdf
05 листопада 2020 19:38
Стрелец.pdf
05 листопада 2020 19:38
Реалізація Ковальов О. В..pdf
05 листопада 2020 19:38
Пакрыш Евгений.pdf
05 листопада 2020 19:38
Пакриш.pdf
05 листопада 2020 19:38
Пакриш Е.pdf
05 листопада 2020 19:38
Кузнець Ніна.pdf
05 листопада 2020 19:38
Кузнець Ніна труд.дог.pdf
05 листопада 2020 19:38
Кузнець М.І..pdf
05 листопада 2020 19:38
Кузнець М.І. труд.книжка.pdf
05 листопада 2020 19:38
Кузнец Ніна.pdf
05 листопада 2020 19:38
Костенко.pdf
05 листопада 2020 19:38
Костенко труд .дог.pdf
05 листопада 2020 19:38
Експлутаційний дозвіл.pdf
05 листопада 2020 19:38
Додаток 9 Довідка.pdf
05 листопада 2020 19:38
Додаток 6 Лист-гарантія.pdf
05 листопада 2020 19:38
Додаток 4 гарантійний лист.pdf
05 листопада 2020 19:38
Додаток 3 Проект Договору.pdf
05 листопада 2020 19:38
Додаток 2 дислокація.pdf
05 листопада 2020 19:38
Договір проф. дезінфек..pdf
05 листопада 2020 19:38
Договір оренди авто 9344.pdf
05 листопада 2020 19:38
Договір оренди 9846.pdf
05 листопада 2020 19:38
Договір оренди 5942.pdf
05 листопада 2020 19:38
Довідка транспорт.pdf
05 листопада 2020 19:38
Довідка статистики.pdf
05 листопада 2020 19:38
Довідка працівники.pdf
05 листопада 2020 19:38
Довідка повноваж.особа.pdf
05 листопада 2020 19:38
Грызлов.pdf
05 листопада 2020 19:38
Гризлов труд. дог..pdf
05 листопада 2020 19:38
Голуб.pdf
05 листопада 2020 19:38
Голуб труд.дог.pdf
05 листопада 2020 19:38
Голуб кн..pdf
05 листопада 2020 19:38
Выписка 2.pdf
05 листопада 2020 19:38
Выписка 1.pdf
05 листопада 2020 19:38
Витяг Ковалев А. В..pdf
05 листопада 2020 19:38
Виноградов труд.книж..pdf
05 листопада 2020 19:38
Виноградов труд.договор.pdf
05 листопада 2020 19:38
Аналогічні Договори 3.pdf
05 листопада 2020 19:38
9846.pdf
05 листопада 2020 19:38
9344.pdf
05 листопада 2020 19:38
5942.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШВИДКА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОВАЛЬОВ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШВИДКА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА
#3145007469
Переможець 1 003 320,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2020 17:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2020 17:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ШВИДКА ІРИНА ВОЛОДИМИРІВНА
#3145007469
1 003 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 червня 2021 09:37
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 14:47
ДУ 5 Молоко Швидка.jpg зміни до договору
22 січня 2021 14:40
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 15:13
ДУ _ 4 молоко-ФОП Швидка.pdf зміни до договору
19 січня 2021 15:12
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 15:10
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 10:51
Допугода 3 Молоко.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 10:50
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 16:25
Допугода 2 Молоко.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 16:24
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 09:21
Допугода 1 Молоко.pdf зміни до договору
16 грудня 2020 09:20
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 10:22
Протокол (технічна помилка) молоко 2020.pdf зміни до договору
26 листопада 2020 16:49
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 09:08
Договір _ 261 молоко.pdf укладений
24 листопада 2020 09:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 261
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (відповідно до частини 6 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» ЗУ «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2020), згідно з пунктом 11.1. Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни до пунктів 1.2, 3.1, додатку № 1 Договору та викласти їх в наступній редакції: 1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) товару (роботи або послуги) Молоко коров’яче пастеризоване 2,5% жирності; фасоване (ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки). Кількість товарів за цим Договором – 30 802 кг. 3.1. Ціна цього Договору становить 858 451,74 грн. (вісімсот п’ятдесят вісім тисяч чотириста п’ятдесят одна грн. 74 коп.), без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 261
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 1 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» (відповідно до частини 6 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» ЗУ «Про публічні закупівлі» в редакції від 19.04.2020), згідно з пунктом 11.1. Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни до пунктів 1.2, 3.1, додатку № 1 Договору та викласти їх в наступній редакції: 1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) товару (роботи або послуги) Молоко коров’яче пастеризоване 2,5% жирності; фасоване (ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки). Кількість товарів за цим Договором – 27 985 кг. 3.1. Ціна цього Договору становить 779 941,95 грн. (сімсот сімдесят дев’ять тисяч дев’ятсот сорок одна грн. 95 коп.), без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 261
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 6 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з пунктом 11.1. Договору, за взаємною згодою сторін, викласти п.10.1 Договору в наступній редакції: «10.1 Цей Договір набирає чинності з моменту укладення і діє до 31 травня 2021 року. Сплив строку дії Договору не звільняє Сторони від повного виконання своїх зобов’язань за даним Договором». 2. Всі інші умови вищевказаного Договору залишаються незмінними і сторони підтверджують по ним свої зобов’язання. 3. Ця додаткова угода є невід’ємною частиною Договору № 261 від 23.11.2020 р., вступає в силу з моменту підписання і діє до 31.05.2021 року.
Номер договору про закупівлю: 261
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись пунктом 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пунктів 10.2, 11.1., 11.2 Договору, за взаємною згодою сторін, внести зміни до пунктів 1.2, 3.1, додатку 1 Договору та викласти в наступній редакції: 1.2 Найменування (номенклатура, асортимент) товару (роботи або послуги) Молоко та вершки (молоко коров’яче пастеризоване 2,5% жирності; фасоване) (ДК 021:2015: 15510000-6- Молоко та вершки). Кількість товарів за цим Договором: - зобов’язання за 2020 рік : молоко коров’яче пастеризоване 2,5% жирності, фасоване - 27 985 кг. - зобов’язання на 2021 рік: молоко коров’яче пастеризоване 2,5% жирності, фасоване - 5 597 кг. 3.1 Ціна цього Договору складається відповідно до специфікації (додаток 1 до Договору) із розрахунку: - зобов’язання за 2020 рік становлять 779 941,95 грн. (Сімсот сімдесят дев’ять тисяч дев’ятсот сорок одна грн. 95 коп.). - зобов’язання за 2021 рік становлять 155 988.39 грн. (Сто п’ятдесят п’ять тисяч дев’ятсот вісімдесят вісім грн. 39 коп.). Разом сума договору складає 935 930,34 грн. (Дев’ятсот тридцять п’ять тисяч дев’ятсот тридцять грн. 34 коп.), у тому числі ПДВ – 0,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 261
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 261
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункта 11.1. Договору, за взаємною згодою сторін, внести зміни до пункту 1 Додаткової угоди № 3 від 30.12.2020 р. та викласти його в наступній редакції: «1. Керуючись пунктом 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», згідно з пунктом 10.2. Договору, за взаємною згодою сторін, викласти п.10.1 Договору в наступній редакції: «10.1 Цей Договір набирає чинності з моменту укладення і діє до 31 травня 2021 року. Сплив строку дії Договору не звільняє Сторони від повного виконання своїх зобов’язань за даним Договором»». 2. Відповідно до пунктів 11.1. Договору, за взаємною згодою сторін, внести зміни до пункту 1 Додаткової угоди № 4 від 19.01.2021 р. та викласти його в наступній редакції: «1. Керуючись пунктом 6 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до пунктів 10.2, 11.1. Договору, за взаємною згодою сторін, внести зміни до пунктів 1.2, 3.1, додатку 1 Договору та викласти в наступній редакції: «1.2. Найменування (номенклатура, асортимент) товару (роботи або послуги) Молоко та вершки (молоко коров’яче пастеризоване 2,5% жирності; фасоване) (ДК 021:2015: 15510000-6- Молоко та вершки). Кількість товарів за цим Договором: - зобов’язання за 2020 рік : молоко коров’яче пастеризоване 2,5% жирності, фасоване - 27 985 кг. - зобов’язання на 2021 рік: молоко коров’яче пастеризоване 2,5% жирності, фасоване - 5 597 кг.» «3.1 Ціна цього Договору складається відповідно до специфікації (додаток 1 до Договору) із розрахунку: - зобов’язання за 2020 рік становлять 779 941,95 грн. (Сімсот сімдесят дев’ять тисяч дев’ятсот сорок одна грн. 95 коп.). - зобов’язання за 2021 рік становлять 155 988.39 грн. (Сто п’ятдесят п’ять тисяч дев’ятсот вісімдесят вісім грн. 39 коп.). Разом сума договору складає 935 930,34 грн. (Дев’ятсот тридцять п’ять тисяч дев’ятсот тридцять грн. 34 коп.), у тому числі ПДВ – 0,00 грн.»
Номер договору про закупівлю: 261
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 листопада 2020 — 31 травня 2021
Сума оплати за договором: 935 930,34
UAH