Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги технічної підтримки програмної продукції Symantec, яка включає оновлення програмної продукції.
Очікувана вартість
1 304 600,00 UAH
UA-2020-10-23-010987-a cea45b912eb2436f9332e68e2b4f8607
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Наталія Роман

+380445941170 nroman@ukrgasbank.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПАТ "АБ "УКРГАЗБАНК""
Код ЄДРПОУ: 23697280
Вебсайт: http://ukrgasbank.com
Місцезнаходження: 03087, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Єреванська, 1
Контактна особа: Наталія Роман
+380445941170
nroman@ukrgasbank.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72220000-3: Консультаційні послуги з питань систем та з технічних питань


відповідно Додатку №1 та Додатку №2 до Договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Послуги технічної підтримки програмної продукції Symantec, яка включає оновлення програмної продукції. власні кошти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська область, Київ, вул. Богдана Хмельницького, 16-22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 09 листопада 2020  —  08 листопада 2021
ДК 021:2015: 72226000-5 — Консультаційні послуги з питань приймальних випробовувань системного програмного забезпечення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Авансовий платіж у розмірі 70% (сімдесяти відсотків) від Загальної вартості Послуг, що складає без ПДВ 913 220,00 грн. (дев’ятсот тринадцять тисяч двісті двадцять гривень 00 копійок), здійснюється Замовником на підставі цього Договору шляхом перерахування коштів на поточний рахунок Виконавця, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Сторонами цього Договору. Аванс 10 Банківські 70
Надання послуг Решта суми 30% (тридцять відсотків) від Загальної вартості Послуг, яка визначається з урахуванням раніше сплаченої передоплати (авансового платежу), у розмірі 391 380, 00 грн. (триста дев’яносто одна тисяча триста вісімдесят гривень 00 копійок) підлягає оплаті Замовником протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання уповноваженими представниками Сторін відповідного Акту та на його підставі Пiсляоплата 10 Банківські 30

Тендерна документація

23 жовтня 2020 16:18
Звіт Symantec 2020.doc

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ СПЕЦІАЛІСТ"
#39230764
Переможець 1 304 600,00
UAH
23 жовтня 2020 16:18

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір Symantec 2020.pdf укладений
23 жовтня 2020 16:19