Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Антирезусний D імуноглобулін 300 мкг (1500 МО))
CPV: 33600000-6 Pharmaceutical products (Anti-D (rh) immunoglobulin 300 mcg (1500 IU))
Очікувана вартість
84 467 511,66 UAH
UA-2020-10-23-010791-a b60938c1a0ab4b8ea160d7031a0c0c06
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дар'я Пахомова

+380632318243 pakhomovadv@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Вебсайт: https://medpro.health/uk/
Місцезнаходження: 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Контактна особа: Дар'я Пахомова
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE MEDICAL PROCUREMENT OF UKRAINE
National ID: 42574629
Contact point: Daria Pakhomova
+380632318243
pakhomovadv@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 16:06
Звернення за роз’ясненнями: до 13 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 листопада 2020 11:00
Початок аукціону: 03 грудня 2020 12:01
Очікувана вартість: 84 467 511,66 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 422 337,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 23 жовтня 2020 16:06
Enquiries until: 13 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 19 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 23 листопада 2020 11:00

Information

Estimated total value: 84 467 512 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 422 338 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


Scope of the procurement
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, а документи, що видані іншими установами, можуть бути надані учасником у складі тендерної пропозиції українською або іншою мовою.
Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій мові, ніж українська, учасник повинен надати автентичний переклад такого документа українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Переклад має бути підписаний або завірений особою, уповноваженою на підписання тендерної пропозиції, та може бути засвідчений печаткою учасника, в разі її використання.
Розгорнути Згорнути
The language (languages) in which tender proposals should be prepared: all documents related to the tender proposal and prepared directly by the bidder must be drawn up in the Ukrainian language, and documents issued by other institutions may be submitted by the bidder as part of the tender proposals in Ukrainian or another language.
If the tender offer includes a document drawn up in a language other than Ukrainian, the bidder must provide an authentic translation of such a document into Ukrainian. The wording in Ukrainian is decisive.
The translation must be signed or certified by a person authorized to sign the tender offer, and may be certified by the bidder's seal, if applicable.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
57407 одиниця
Антирезусний D імуноглобулін 300 мкг (1500 МО)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
INN: Anti-D (rh) immunoglobulin

Anti-D (rh) immunoglobulin 300 mcg (1500 IU)
CPV: 33600000-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за партію поставленої Продукції за Договором здійснюється протягом 30 (тридцяти) банківських днів з моменту підписання відповідної видаткової накладної та/або Акта приймання продукції за місцем призначення, визначеним п. 2.2. Договору, за умов відсутності будь-яких зауважень до продукції з боку замовника. Замовником може проводитись попередня оплата з урахуванням положень бюджетного законодавства та нормативно-правових актів, що регулюють питання здійснення попередньої оплати. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо реєстрації ЛЗ
Дата подання: 06 листопада 2020 14:47
Дата відповіді: 11 листопада 2020 15:48
Доброго дня. Шановний Замовнику, згідно п.71. Додатку 2 до Тендерної документації, Розділ 7. Вимоги щодо реєстрації лікарського засобу зазначено, що Учасником надається Копія дійсного реєстраційного посвідчення на лікарський засіб, виданого відповідним уповноваженим органом в Україні; Станом на 06.11.2020 року, лікарський засіб, що ми маємо змогу запропонувати, згідно наказу МОЗ зареєстрований в Україні та внесений до Державного реєстру лікарських засобів України (http://www.drlz.com.ua/) , про що свідчить присвоєний номер. Проте, в зв’язку з епідемією COVID-19 відповідним уповноваженим органом оригінали реєстраційних посвідчень видаються з великою затримкою. Враховуючи можливість подавати пропозицію Учасниками, якщо лікарський засіб є незареєстрованим в Україні на дату надання тендерної пропозиції, учасник надає письмове зобов’язання (у довільній формі) Заявника/Виробника зареєструвати лікарський засіб в Україні для його застосування на території України до моменту укладання договору. Дана процедура займає певний проміжок часу близько 60 днів. Згідно п.4 ст. 5 Закону України « Про публічні закупівлі» публічні закупівлі відбуваються за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Враховуючи вищенаведене, просимо Вас розглянути наше аргументоване звернення з та внести до тендерної документації в частині альтернативного підтвердження реєстрації препарату в Україні, а саме: 1. У разі відсутності копії дійсного реєстраційного посвідчення на лікарський засіб на паперовому носії, під час подання пропозиції Учасник надає гарантійний лист, про надання копії реєстраційного посвідчення, якщо його визнано переможцем закупівлі під час укладення договору. 2. Доповнити додаток №3 до тендерної документації (Перелік документів для переможця процедури закупівель, що надаються для підтвердження відсутності підстав, визначених статтею 17 Закону) гарантійним листом Учасника, а також внести такий гарантійний лист Учасника до документів, що надаються для укладання договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учасник, вимогами тендерної документації передбачено принцип альтернативності вибору: можливість подання документів як для зареєстрованого в Україні лікарського засобу, так і для незареєстрованого в Україні. У випадку, якщо лікарський засіб є зареєстрованим в Україні учасник, серед іншого, зобов'язаний подати копію дійсного реєстраційного посвідчення на лікарський засіб, виданого відповідним уповноваженим органом в Україні. У випадку, якщо лікарський засіб є зареєстрований, однак з об'єктивних причин відсутня копія реєстраційного посвідчення, необхідно надати лист МОЗ з підтвердженням реєстрації такого лікарського засобу та письмовим поясненням від Заявника причин неподання такого реєстраційного посвідчення. Відповідно до статті 20 Закону України “Про лікарські засоби” на території України можуть реалізовуватись лише зареєстровані лікарські засоби, крім випадків, передбачених цим Законом.
Вимоги п. 7.6. Тендерної документації корелюють з вимогами Закону України “Про лікарські засоби”, Порядку державної реєстрації (перереєстрації) лікарських засобів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 травня 2005 р. № 376, у яких визначено строки проведення перевірки та експертизи реєстраційних матеріалів, а також з вимогами Закону України “Про публічні закупівлі”, якими визначено вимоги до строків укладання договору, зокрема і те, що у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Так, згідно з абзацом десятим пункту 36 Порядку державної реєстрації (перереєстрації) лікарських засобів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 травня 2005 р. № 376, граничний строк перевірки реєстраційних матеріалів на їх автентичність на лікарський засіб, який закуповується Замовником та при цьому є зареєстрованим компетентним органом Сполучених Штатів Америки, Швейцарської Конфедерації, Японії, Австралії, Канади та застосовується на території таких країн або компетентним органом Європейського Союзу за централізованою процедурою та застосовується на території держав - членів Європейського Союзу, становить сім робочих днів з дня їх подання.
Згідно з абзацом дев’ятим пункту 38 цього Порядку строк експертизи реєстраційних матеріалів для лікарських засобів, які закуповуються Замовником незалежно від країни виробника, не повинен перевищувати 30 робочих днів.
При цьому, до строків експертних робіт не входить час, коли матеріали були на доопрацюванні в Заявника, час, необхідний на отримання відповідей від третіх осіб (у тому числі від уповноважених органів України та/або інших країн), пов’язані із проведенням експертизи, а також час проведення лабораторних випробувань.
Тому, здійснення Заявником/Виробником дій, спрямованих на проведення державної реєстрації лікарського засобу в Україні, не є достатнім для нівелювання ризиків несвоєчасного постачання лікарських засобів в Україну, а відтак ризиків незабезпечення пацієнтів України відповідним лікуванням.
Передбачена норма Тендерної документації не містить вимог, що обмежують конкуренцію, та не призводить до дискримінації учасників або надання їм додаткових преференцій під час процедури закупівлі, а навпаки надає можливість Заявникам/Виробникам взяти участь у тендері з незареєстрованим в Україні препаратом та мати відповідний час для проведення державної реєстрації таких лікарських засобів.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 27 листопада 2020
UA-2020-10-23-010791-ab60938c1a0ab4b8ea160d7031a0c0c06
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 42574629
Місцезнаходження: 01601, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ЗАЙДЕКС УА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "БІОФАРМА ПЛАЗМА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
KEDRION S.P.A. Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Амікум Фарма"
Документи
Допущено до аукціону
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Документи

23 листопада 2020 11:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

23 листопада 2020 11:05
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

09 грудня 2020 15:00
Електронний підпис
09 грудня 2020 14:59
Довідка банкрутство.pdf
09 грудня 2020 14:59
Довідка ДПС.rar
09 грудня 2020 14:59
Довідки переможця.pdf
03 грудня 2020 16:08
Електронний підпис
03 грудня 2020 16:05
Обгрунтування АНЦ.pdf
20 листопада 2020 15:37
Електронний підпис
20 листопада 2020 15:37
Електронний підпис
20 листопада 2020 15:36
Інші документи (ст 124-150).pdf
20 листопада 2020 15:36
Технічна частина (ст 40-68).pdf

Документи

23 листопада 2020 11:05

код ЄДРПОУ 01779530466 у ЄДР не знайдено.

Публічні документи

21 листопада 2020 15:02
Технічна частина.pdf
21 листопада 2020 15:02
Кваліфікаційна частина.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Амікум Фарма" #40866700

№ рішення у справі

60/142-р/к

Дата рішення у справі

19.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

23 листопада 2020 11:06
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗАЙДЕКС УА"

ТОВ "БІОФАРМА ПЛАЗМА"

KEDRION S.P.A.

ТОВ "Амікум Фарма"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 грудня 2020 12:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БІОФАРМА ПЛАЗМА" 71 758 750,00
UAH
41 300 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ЗАЙДЕКС УА" 84 467 511,00
UAH
41 333 040,00
UAH
Документи
KEDRION S.P.A. 67 711 556,50
UAH
49 082 984,99
UAH
Документи
ТОВ "Амікум Фарма" 84 044 996,14
UAH
66 597 573,67
UAH
Документи

Публічні документи

09 грудня 2020 15:00
Електронний підпис
09 грудня 2020 14:59
Довідка банкрутство.pdf
09 грудня 2020 14:59
Довідка ДПС.rar
09 грудня 2020 14:59
Довідки переможця.pdf
03 грудня 2020 16:08
Електронний підпис
03 грудня 2020 16:05
Обгрунтування АНЦ.pdf
20 листопада 2020 15:37
Електронний підпис
20 листопада 2020 15:37
Електронний підпис
20 листопада 2020 15:36
Інші документи (ст 124-150).pdf
20 листопада 2020 15:36
Технічна частина (ст 40-68).pdf

Публічні документи

21 листопада 2020 15:02
Технічна частина.pdf
21 листопада 2020 15:02
Кваліфікаційна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БІОФАРМА ПЛАЗМА"

ТОВ "ЗАЙДЕКС УА"

KEDRION S.P.A.

ТОВ "Амікум Фарма"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БІОФАРМА ПЛАЗМА"
#39000694
Переможець
41 300 000,00
UAH
07 грудня 2020 14:53
Обґрунтування аномально низької ціни
до 05 грудня 2020 00:00

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 грудня 2020 14:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БІОФАРМА ПЛАЗМА"
#39000694
41 300 000,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 жовтня 2021 18:42
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2021 16:42
ДУ 2 09_358-12_2020.pdf зміни до договору
26 серпня 2021 16:40
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2020 09:38
ДУ 1_ Дог 09 358.pdf зміни до договору
25 грудня 2020 09:37
Електронний підпис укладений
22 грудня 2020 19:21
Дог. 09_358_12_2020.pdf укладений
22 грудня 2020 19:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару
Номер договору про закупівлю: 09/358-12/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання зобов'язань щодо передачі продукції до 15 вересня 2021 року та строку дії договору до 30 вересня 2021 р.
Номер договору про закупівлю: 09/358-12/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 грудня 2020 — 30 вересня 2021
Сума оплати за договором: 41 299 743,94
UAH