Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин автомобільний А92 та дизпаливо (в талонах) (код ДК 021:2015:09130000-9 «Нафта і дистиляти»)
Очікувана вартість
114 980,00 UAH
UA-2020-10-23-010762-a b6b0f6e83b82455a8fe9af2a8042d758
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Жидецька

+380974304624 lena_prozorro@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Коростеньська центральна районна лікарня Коростеньської районної ради"
Код ЄДРПОУ: 40475812
Місцезнаходження: 11522, Україна , Житомирська обл., с. Васьковичи, вул. Першотравнева, 7
Контактна особа: Олена Жидецька
+380974304624
lena_prozorro@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 16:05
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 листопада 2020 23:00
Початок аукціону: 09 листопада 2020 14:16
Очікувана вартість: 114 980,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 574,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Дозволяється у документах вживання назв, значень загальноприйнятих абревіатур на мові відмінній від української чи російської.
Якісні та кількісні вимоги до предмету закупівлі додаток №1 ТД
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3200 літр
бензин автомобільний А92 (в талонах)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11508, Україна, Житомирська область, м. Коростень , вул. Жмаченка, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
2000 літр
дизпаливо (в талонах)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11508, Україна, Житомирська область, м. Коростень , вул. Жмаченка, 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Бензин автомобільний А92 та дизпаливо (в талонах) (код ДК 021:2015:09130000-9 «Нафта і дистиляти») Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2020 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 16:31
ТД.docx
23 жовтня 2020 16:31
Пр.103.docx
23 жовтня 2020 16:05
Перелік АЗС.docx
23 жовтня 2020 16:05
Проект договору.docx
23 жовтня 2020 16:05
Цінова пропозиція.docx
23 жовтня 2020 16:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 16:31
ТД.docx
23 жовтня 2020 16:05
ТД.docx
23 жовтня 2020 16:31
Пр.103.docx
23 жовтня 2020 16:05
Перелік АЗС.docx
23 жовтня 2020 16:05
Проект договору.docx
23 жовтня 2020 16:05
Цінова пропозиція.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-23-010762-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 12 листопада 2020 09:27
ВИМОГА
1. Відхилити тендерні пропозиції ТОВ «ВОГ КАРД», у закупівлі UA-2020-10-23-010762-a.
2. Перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Рішення замовника: Вимога відхилена
12 листопада 2020 17:00
Доброго дня !
Розглянувши Вашу вимогу ТК КНП Коростенська ЦРЛ надає Вам розяснення щодо кожного пункту вимоги, а саме:
1. Згідно п. 5 Розділу ІІІ тендерної документації до Учасників висувалися наступні
умови:
«Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації
про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: 1) наявність в учасника процедури
закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій»
У складі своєї пропозиції Учасник не надав інформацію про наявність технологій,
визначених у вимогах до кваліфікаціних критеріїв.
Отже, Учасник не завантажив необхідний документ підтвердження, тим самим, не виконав
вимоги тендерної документації.
Згідно розділу V Оцінка тендерної пропозиції п.1 основним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна.
Також згідно п.2 2.1. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо.
ТОВ "ВОГ КАРД" надали довідку в якій чітко та повністю описана інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, що не міняє суть інформації.
2. Згідно п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації до Учасників висувалися наступна
вимога:
«На підтвердження кваліфікаційного критерія «Наявність документально
підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору
(договорів)»:
- довідку/інформацію в довільній формі про виконання аналогічного (аналогічних) за
предметом закупівлі договору (договорів), у якій містяться відомості щодо предмету договору,
найменування Замовника, його адреси, суми договору у тис. грн. та термін його виконання.».
Учасник у складі своєї Тендерної пропозиції надав довідку у довільній формі із
зазначенням суми договору у тільки цифровому значені та замість терміну виконання міститься
інформація тільки про рік поставки.
Отже, Учасник не виконав вимоги, які були визначені у Тендерній документації
Також згідно ТД розділу V п.2. з боку Учасника не має порушень, адже надана інформація вимагалася в довільній формі, також в самій ТД не було прописано чітко дотримуватися складання табличок.
3. Згідно п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації до Учасників висувалися наступна
вимога:
«На підтвердження кваліфікаційного критерія «Наявність в учасника процедури закупівлі
працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»
У складі пропозиції Учасника відсутній документ, який підтверджує наявність працівників
відповідної кваліфікації.
Отже, Учасник завантажив невідповідний документ, тим самим, не виконав вимоги
Тендерної документації.
Переглянувши ТП Учасника ними була надана довідка "Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" №106/12 від 05.11.2020р.
4. Згідно п. 1 Розділу ІІІ та Додатку 5 Тендерної документації до Учасників висувалися
вимога заповнення таблиці-розрахунків цінової пропозиції.
Учасником було проведено операцію підрахунків загальної вартості за показниками
кількості та ціни товару:
Проте, при аналізі цінової пропозиції, нами було здійснено процедуру уточнюючих
розрахунків, після яких було виявлено, що Загальна вартість Товару Бензин А-92 дорівнює
54666,67 грн., а Загальна вартість Товару Паливо Дизельне становить 32 480 грн.
Отже, невідповідні цінові показники, які зазначив Учасник у ціновій пропозиції виступили
як недостовірні, вплинули на процедуру проведеного аукціону та спотворили його подальший
результат.
Щодо даного розділу, для уточнення інформації, звернулися за розясненням до фахівця публічних закупівель, який нам дав чітке розяснення, що згідноч.4 ст.41 умов порушення не було. Також звернулися за розясненням до ТОВ "ВОГ КАРД" який надав пояснення, що це було як збій у підрахунку суми без ПДВ.
Сподіваємося на Ваше порозуміння і запрошуємо до прийняття участі в подальших закупівлях.
Номер вимоги: UA-2020-10-23-010762-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 13 листопада 2020 11:52
ВИМОГА
1. Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ВОГ КАРД», у закупівлі UA-2020-10-23-010762-a.
2. Перейти до розгляду наступної тендерної пропозиції з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 листопада 2020 12:42
Доброго дня !
Додаємо повторне розяснення до Вашої вимоги.
Розглянувши Вашу вимогу ТК КНП Коростенська ЦРЛ надає Вам розяснення щодо кожного пункту вимоги, а саме: 1. Згідно п. 5 Розділу ІІІ тендерної документації до Учасників висувалися наступні умови: «Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» У складі своєї пропозиції Учасник не надав інформацію про наявність технологій, визначених у вимогах до кваліфікаціних критеріїв. Отже, Учасник не завантажив необхідний документ підтвердження, тим самим, не виконав вимоги тендерної документації. Згідно розділу V Оцінка тендерної пропозиції п.1 основним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна. Також згідно п.2 2.1. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наприклад: орфографічні помилки та технічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які надані учасником; зазначення назви документу, необхідність у наданні якого передбачена цією документацією, у спосіб що відрізняється від вказаного в цій документації, та який підготований безпосередньо учасником, у разі якщо такий документ за своїм змістом відповідає вимогам цієї документації, відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному об’ємі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо. ТОВ "ВОГ КАРД" надали довідку в якій чітко та повністю описана інформація про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій, що не міняє суть інформації. 2. Згідно п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації до Учасників висувалися наступна вимога: «На підтвердження кваліфікаційного критерія «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»: - довідку/інформацію в довільній формі про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), у якій містяться відомості щодо предмету договору, найменування Замовника, його адреси, суми договору у тис. грн. та термін його виконання.». Учасник у складі своєї Тендерної пропозиції надав довідку у довільній формі із зазначенням суми договору у тільки цифровому значені та замість терміну виконання міститься інформація тільки про рік поставки. Отже, Учасник не виконав вимоги, які були визначені у Тендерній документації Також згідно ТД розділу V п.2. з боку Учасника не має порушень, адже надана інформація вимагалася в довільній формі, також в самій ТД не було прописано чітко дотримуватися складання табличок. 3. Згідно п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації до Учасників висувалися наступна вимога: «На підтвердження кваліфікаційного критерія «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» У складі пропозиції Учасника відсутній документ, який підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації. Отже, Учасник завантажив невідповідний документ, тим самим, не виконав вимоги Тендерної документації. Переглянувши ТП Учасника ними була надана довідка "Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід" №106/12 від 05.11.2020р. 4. Згідно п. 1 Розділу ІІІ та Додатку 5 Тендерної документації до Учасників висувалися вимога заповнення таблиці-розрахунків цінової пропозиції. Учасником було проведено операцію підрахунків загальної вартості за показниками кількості та ціни товару: Проте, при аналізі цінової пропозиції, нами було здійснено процедуру уточнюючих розрахунків, після яких було виявлено, що Загальна вартість Товару Бензин А-92 дорівнює 54666,67 грн., а Загальна вартість Товару Паливо Дизельне становить 32 480 грн. Отже, невідповідні цінові показники, які зазначив Учасник у ціновій пропозиції виступили як недостовірні, вплинули на процедуру проведеного аукціону та спотворили його подальший результат. Щодо даного розділу, для уточнення інформації, звернулися за розясненням до фахівця публічних закупівель, який нам дав чітке розяснення, що згідноч.4 ст.41 умов порушення не було. Також звернулися за розясненням до ТОВ "ВОГ КАРД" який надав пояснення, що це було як збій у підрахунку суми без ПДВ. Сподіваємося на Ваше порозуміння і запрошуємо до прийняття участі в подальших закупівлях.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2020 14:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" 104 580,00
UAH з ПДВ
104 580,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС" 112 464,00
UAH з ПДВ
112 464,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 листопада 2020 11:25
Електронний підпис
16 листопада 2020 11:24
Ліцензії.pdf
16 листопада 2020 11:24
Підтвердження ПРОПОЗИЦІЇ.pdf
16 листопада 2020 11:24
Довідка МВС.pdf
16 листопада 2020 11:24
89380.zip
16 листопада 2020 11:24
Довідка до п.6ч.1ст.17.pdf
16 листопада 2020 11:24
Довідка до п.13.ч.1ст.17.pdf
16 листопада 2020 11:24
Довідка до п.12ч.1ст.17.pdf
05 листопада 2020 12:39
Електронний підпис
05 листопада 2020 12:39
Електронний підпис
05 листопада 2020 12:37
Статут_Оригінал.pdf
05 листопада 2020 12:37
СТАТУТ ВОГ КАРД.pdf
05 листопада 2020 12:36
Сертифікати+Паспорти_ДП_З+Л.pdf
05 листопада 2020 12:36
Протоколи+Наказ.pdf
05 листопада 2020 12:36
Технічні вимоги А-92 та ДП.pdf
05 листопада 2020 12:36
Ліцензії.pdf
05 листопада 2020 12:36
Сертифікат+Паспорт_А-92.pdf
05 листопада 2020 12:36
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
05 листопада 2020 12:36
Сертифікат ДСТУ.pdf
05 листопада 2020 12:36
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
05 листопада 2020 12:36
Опис до Статуту.pdf
05 листопада 2020 12:36
Ліцензія ТОВ ВОГ КАРД.pdf
05 листопада 2020 12:36
Лист-гарантія про Санкції.pdf
05 листопада 2020 12:36
Лист пояснення щодо ДСТУ.pdf
05 листопада 2020 12:36
Зразок талонів А-92.pdf
05 листопада 2020 12:36
Зразок талонів_ДП.pdf
05 листопада 2020 12:36
Довідка про наявність МТБ.pdf
05 листопада 2020 12:36
Витяг ЄДРПОУ.pdf
05 листопада 2020 12:36
Відомості ЄДРПОУ.pdf
05 листопада 2020 12:36
Витяг ПДВ.pdf
05 листопада 2020 12:36
Гарантійний лист ДСТУ.pdf
05 листопада 2020 12:36
Виписка ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

07 листопада 2020 21:45
Електронний підпис
07 листопада 2020 21:44
2. технічни вимоги.pdf
07 листопада 2020 21:44
2. проект договору СС.pdf
07 листопада 2020 21:44
2. цінова пропозиція.pdf
07 листопада 2020 21:44
14. Баланс 3 квартал - копия.pdf
07 листопада 2020 21:44
13. заява Директора.pdf
07 листопада 2020 21:44
12. Антикор програма копія.pdf
07 листопада 2020 21:44
10. Рішення від 20.05.2019 № 6226.pdf
07 листопада 2020 21:44
8. ПУМБ СС від 06.11.2020.pdf
07 листопада 2020 21:44
8. ПУМБ від 01.09.2020.pdf
07 листопада 2020 21:44
8. Довідка СС 01-10-20.pdf
07 листопада 2020 21:44
6. Ліцензія копія.pdf
07 листопада 2020 21:44
6. Ліцензия 2020-2021.pdf
07 листопада 2020 21:44
5. Відгук Тепломережі_кв нов.pdf
07 листопада 2020 21:44
4. Лист про АЗС UPG.pdf
07 листопада 2020 21:44
4. Договір з UPG (копія).pdf
07 листопада 2020 21:44
4. UPG гарантійний лист.pdf
07 листопада 2020 21:44
2. Статут ТОВ СС.pdf
07 листопада 2020 21:44
2. Статут копия.pdf
07 листопада 2020 21:44
2. Описи Солвінг.pdf
07 листопада 2020 21:44
2. Витяг ПДВ.pdf
07 листопада 2020 21:44
2. Виписка Солвінг.pdf
07 листопада 2020 21:44
2. Антикорупційна програма.pdf
07 листопада 2020 21:44
1. Рішення Статут.pdf
07 листопада 2020 21:44
1. Рішення адреса.pdf
07 листопада 2020 21:44
1. Паспорт+ІНН М.М.Хараберюш.pdf
07 листопада 2020 21:44
1. Наказ на директора.pdf
07 листопада 2020 21:44
1. ВИТЯГ СС від 29.10.2020.pdf
07 листопада 2020 21:44
1. Витяг сс 29.10.2020 коп.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"

ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
Переможець 104 580,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2020 09:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2020 09:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД"
#42264086
104 580,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 січня 2021 14:48
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 09:35
ТОВ ВОГ КАРД 104580,00.pdf укладений
27 листопада 2020 09:32

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
09 грудня 2020 10:50
104 580,00 UAH UA408201720344300005057095328
КНП "Коростенська ЦРЛ"
UA193802810000002600614357402
ТОВ"Вог кард"
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 104 580,00
UAH (в тому числі ПДВ 17 430,00 UAH)