Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Конструкційні матеріали (Система антикорозійна холодного нанесення)
Construction materials (Anticorrosion system of cold coating)
Construction materials (Anticorrosion system of cold coating)
Очікувана вартість
35 973 213,89 UAH
UA-2020-10-23-010535-a ● 267b713a65624de4abf11d593dc7a6f7
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019801 |
Вебсайт: | http://utg.ua/ |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , Київська область обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1 |
Контактна особа: |
Януш Юлія Євгенівна (044) 461-22-93 yanush-ye@utg.ua |
Додаткові контактні особи: |
Ямпольський Р.О. 044 299 73 08 yampolskyi-ro@utg.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | JOINT STOCK COMPANY UKRTRANSGAZ |
National ID: | 30019801 |
Contact point: |
Yanush Y. E. (044) 461-22-93 yanush-ye@utg.ua |
Additional contacts: |
Ruslan Yampolskyi 044 299 73 08 yampolskyi-ro@utg.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2020 15:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 грудня 2020 14:00 |
Початок аукціону: | 17 грудня 2020 12:37 |
Очікувана вартість: | 35 973 213,89 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 359 732,14 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 1079196 UAH |
Publication date: | 23 жовтня 2020 15:56 |
Enquiries until: | 21 листопада 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 27 листопада 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 01 грудня 2020 14:00 |
Information
Estimated total value: | 35 973 214 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 359 732 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали
Scope of the procurement
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-09-15-002342-b, згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Система антикорозійна холодного нанесення». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська або російська. Критерій оцінки – ціна 100%.
Розгорнути
Згорнути
This purchase is in accordance with https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2020-09-15-002342-b, in accordance with quality and technical specifications purchase «Anticorrosion system of cold coating». Funding source: proprietory funds (funds received from business operations of the company).The language (s) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian or Russian. Evaluation criterion - the price is 100%.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
230 т.
Система антикорозійна холодного нанесення в комплекті з праймером (44111000-1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали
Anticorrosion system of cold coating with primer (44111000-1)
CPV: 44110000-4
Період постачання:
по 31 травня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 листопада 2020 17:21 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 листопада 2020 17:21 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН_1.pdf | |
23 листопада 2020 17:21 |
тд_1001_20_216_н.р..pdf | |
23 листопада 2020 17:21 |
тд_1001_20_216_додаток_3_вимоги до переможця_н.р..pdf | |
23 жовтня 2020 15:53 |
тд_1001_20_216_додаток_4_проект договору.pdf | |
23 жовтня 2020 15:53 |
тд_1001_20_216_додаток_5-а_опитувальник_юридичної_особи.pdf | |
23 жовтня 2020 15:53 |
тд_1001_20_216_додаток_1_технічні вимоги.pdf | |
23 жовтня 2020 15:53 |
тд_1001_20_216_додаток_2_перелік інформації.pdf | |
23 жовтня 2020 15:53 |
тд_1001_20_216_додаток_7_вимоги_до_забезпечення_виконання_договору.pdf | |
23 жовтня 2020 15:53 |
тд_1001_20_216_додаток_5-б_опитувальник_фізичної_особи.pdf | |
23 жовтня 2020 15:53 |
тд_1001_20_216_додаток_6_вимоги_до_забезпечення_тендерної_пропозиції.pdf | |
23 жовтня 2020 15:53 |
тд_1001_20_216_додаток_1-а_гарантійний лист.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо терміну виконання заявок
Дата подання: 10 листопада 2020 13:56
Дата відповіді: 13 листопада 2020 10:55
Згідно п. 5.3 проекту договору поставка партії Товарів Постачальником Покупцю здійснюється протягом 30 робочих
днів з моменту узгодження Сторонами заявки, згідно пункту 5.2 цього Договору.
Для своєчасного виконання заявки Постачальником необхідно враховувати:
1) термін виготовлення небхідної кількості товару з урахуванням зайнятості фабрики –виробника на момент надання замолення.
2) при поставках морським фрахтом, який триває 38-42 дні (так декларується морськими суднохідними лініями), останнім часом спостерігається тенденція до збільшення цього терміну за рахунок затримки суден у перевалочних портах.
3) Необхідний час на митне очищення товару до 5-9 днів
У зв’язку з вищенаведеним просимо збільшити термін поставки з моменту отримання заявки до 60-80 календарних днів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Термін поставки з моменту отримання заявки визначено виробничою необхідністю Замовника, тому збільшити терміну поставки до 60-80 календарних днів є неприйнятною умовою.
щодо графіку надання заявок та їх обсягу
Дата подання: 10 листопада 2020 13:58
Дата відповіді: 13 листопада 2020 10:57
Оскільки загальна кількість товару за договором 230 тон, для вчасного виконання заявок необхідно враховувати виробничий план фабрики – виробника. У зв’язку з цим просимо включити в проект договору орієнтовний графік надання заявок та їх обсяг.
Відповідь: Включення в проект договору орієнтовного графіку надання заявок та їх обсяг є не обовязковим, оскільки:
Згідно п.5.1. Поставка Товарів Покупцю здійснюється Постачальником партіями в межах Специфікації відповідно до заявки Покупця, в якій зазначається найменування (номенклатура, асортимент), кількість Товарів та місце поставки (відвантажувальні реквізити, поштова адреса місця поставки на території України).
Згідно п.5.2 Заявка вважається узгоджена Сторонами та прийнята до виконання Постачальником, якщо протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту її отримання Постачальник не повідомить Покупця листом, факсограмою або електронною поштою (контактний номер телефону або електронна адреса Покупця уточнюються Постачальником до відправлення відмови/заперечення по заявці) про аргументовану відмову від прийняття заявки або про заперечення по окремих її умовах.
Згідно п.13.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє в частині поставки Товарів по «31» травня 2021 року
Згідно п.5.1. Поставка Товарів Покупцю здійснюється Постачальником партіями в межах Специфікації відповідно до заявки Покупця, в якій зазначається найменування (номенклатура, асортимент), кількість Товарів та місце поставки (відвантажувальні реквізити, поштова адреса місця поставки на території України).
Згідно п.5.2 Заявка вважається узгоджена Сторонами та прийнята до виконання Постачальником, якщо протягом 3 (трьох) робочих днів з моменту її отримання Постачальник не повідомить Покупця листом, факсограмою або електронною поштою (контактний номер телефону або електронна адреса Покупця уточнюються Постачальником до відправлення відмови/заперечення по заявці) про аргументовану відмову від прийняття заявки або про заперечення по окремих її умовах.
Згідно п.13.1. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами і діє в частині поставки Товарів по «31» травня 2021 року
Щодо терміну оплати
Дата подання: 10 листопада 2020 14:00
Дата відповіді: 13 листопада 2020 12:15
В даній закупівлі очікувана вартість 35 973 213,89 грн без ПДВ на поставку 230 тон системи антикорозійної холодного нанесення. Отже очікувана вартість 1 кг товару складатиме 156,41 грн. без ПДВ, з якої і повинен початись процес редукціону. Дана ціна є значно нижчою за ринкову станом на листопад 2020, а термін оплати товару за умовами Покупця складає 35-45 днів з моменту поставки товару. Такий термін оплати передбачає заморожування значних обігових грошових коштів Постачальника та впливає на собівартість товару (використання кредитних коштів, своєчасна реєстрація податкової накладної, тощо). При цьому складно спрогнозувати коливання курсу національної валюти до долару США (якщо товар імпортний), вартість сировини, транспортних послуг та виникнення можливих форс-мажорних обставин, пов’язаних з обмежувальними карантинними заходами, які запроваджуються у зв’язку з пандемією Covid-19 у різних країнах світу тощо.
Враховуючи такі обставини, просимо переглянути строк оплати та скоротити з 35-45 до 10 -15 календарних днів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Статтею 22 Закону встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація, в т.ч. проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Проект договору, серед інших, містить норму про порядок і строки оплати.
Умови договору, зокрема, щодо порядку та строків оплати сформовані відповідно до усталеної практики, яка закріплена у розпорядчих документах Замовника, при закупівлі товару, що є предметом цієї закупівлі.
Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Статтею 22 Закону встановлені обов’язкові складові, які повинна містити тендерна документація, в т.ч. проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
Проект договору, серед інших, містить норму про порядок і строки оплати.
Умови договору, зокрема, щодо порядку та строків оплати сформовані відповідно до усталеної практики, яка закріплена у розпорядчих документах Замовника, при закупівлі товару, що є предметом цієї закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-23-010535-a.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 28 жовтня 2020 23:59
Files Format
Dear Buyer,
We tried to OCR your files for translation. But as they are all published in PDF and containing scanned PDF, that's hardly possible. Please publish duplicates in DOC or DOCX. To see copies of your Bosses' signatures is not interesting...
Thank you.
----------------------------------
Шановний покупце,
Ми спробували розпізнати ваші файли для перекладу. Але оскільки всі вони опубліковані в PDF і містять відсканований PDF, це навряд чи можливо. Будь ласка, опублікуйте копії в DOC або DOCX. Переглядати копії підписів Ваших босів нецікаво ...
Дякую.
----------------------------------
Розгорнути
Згорнути
We tried to OCR your files for translation. But as they are all published in PDF and containing scanned PDF, that's hardly possible. Please publish duplicates in DOC or DOCX. To see copies of your Bosses' signatures is not interesting...
Thank you.
----------------------------------
Шановний покупце,
Ми спробували розпізнати ваші файли для перекладу. Але оскільки всі вони опубліковані в PDF і містять відсканований PDF, це навряд чи можливо. Будь ласка, опублікуйте копії в DOC або DOCX. Переглядати копії підписів Ваших босів нецікаво ...
Дякую.
----------------------------------
Рішення замовника: Вимога відхилена
30 жовтня 2020 14:33
Доброго дня.
Розміщення тендерної документації та додатків до неї у форматах «.doc», «.docx», «.xls» або «.xlsx» може нести подальше її некоректне відображення у електронній системі. Маючи попередній негативний досвід, вважаємо за доцільне викладення умов тендерної документації на веб-порталі Уповноваженого органу у форматі «.pdf». Для копіювання (в тому числі перетворення в інші формати) інформації з формату «.pdf», у разі необхідності, існують спеціальні програмні засоби та ресурси, в т.ч. безкоштовні.
Розміщення тендерної документації та додатків до неї у форматах «.doc», «.docx», «.xls» або «.xlsx» може нести подальше її некоректне відображення у електронній системі. Маючи попередній негативний досвід, вважаємо за доцільне викладення умов тендерної документації на веб-порталі Уповноваженого органу у форматі «.pdf». Для копіювання (в тому числі перетворення в інші формати) інформації з формату «.pdf», у разі необхідності, існують спеціальні програмні засоби та ресурси, в т.ч. безкоштовні.
Номер вимоги: UA-2020-10-23-010535-a.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 30 жовтня 2020 14:58
files
your files is impossible to ocr even with advanced software. easier to quit from this tender. no need to answer. thank you
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 листопада 2020 12:14
Замовник залишає вимогу без розгляду у зв'язку із відсутністю інформації про порушення під час проведення тендеру та суті вимоги.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 10 грудня 2020
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019801 |
Місцезнаходження: | 01021, Україна, Київська область обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
АТ "ОДЕСЬКИЙ ЗАВОД ОЗДОБЛЮВАЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ЄВРОКОР ПЛЮС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
АТ "ОДЕСЬКИЙ ЗАВОД ОЗДОБЛЮВАЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ" #00291411 |
Переможець |
35 937 500,00
UAH
|
22 грудня 2020 15:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 липня 2021 11:26
|
Електронний підпис | укладений |
06 січня 2021 14:59
|
Договір ОЗОМ 06.01.21.pdf | укладений |
06 січня 2021 14:58
|