Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВЕЛИКООЛЕКСАНДРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 04363484 |
Вебсайт: | http://vos-rada.gov.ua/page/3/ |
Місцезнаходження: | 08320, Україна , Київська обл., Бориспільський р-н, с. Велика Олександрівка, вул. Гагаріна, буд. 11 |
Контактна особа: |
Ігор Червоний +380678223604 vos.rada@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 жовтня 2020 08:55 |
Оскарження наміру укласти договір: | 07 листопада 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
23 жовтня 2020 15:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-19-000079 ● 85a9dbebe0db4e05856e3cc3e1af462b
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2020 18:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.11.2020 № 325
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
94 UA-2020-10-23-010035-a 23.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-11-25 15:35:35
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із будівництва дошкільного навчального закладу загального розвитку (ясла-садок) до 220 дітей по вул. Матросова, 14 в с. Велика Олександрівка Бориспільського району Київської області (Коригування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-23-010035-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) щодо обґрунтування причин обрання замовником переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 5 частини другої статті 40 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-11-27 14:44:53
Пояснення щодо переговорної процедури
Великоолександрівська сільська рада Бориспільського району Київської області, в особі уповноваженої особи – Червоного Ігоря Володимировича (далі – Замовник), на виконання Вашої вимоги надати обгрунтовані пояснення щодо застосування переговорної процедури закупівлі на підставі п.5 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляє наступне.
Відтак, між Великоолександріською сільською радою Бориспільського району Київської області (надалі по тексту – Замовник) та ПрАТ «Бориспільський комбінат будівельних матеріалів» (надалі по тексту – Генпідрядник) за результатами проведення процедури закупівлі був укладений договір підряду №100 від 10 квітня 2020 року «Будівництво Дошкільного навчального закладу загального розвитку (ясла-садок) до 220 дітей по вул. Матросова,14 в с. Велика Олександрівка Бориспільського району Київської області». (надалі по тексту – Договір).
У ході виконання робіт згідно Договору у Генпідрядника виникла потреба в проведенні додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання робіт проекту, про що Генпідрядник невідкладно повідомив Замовника відповідними листами.
Необхідність у проведенні вказаних додаткових робіт виникла саме під час виконання будівельних робіт та була спричинена виявленими прихованими недоліками у початковому проекті, які неможливо було виявити на стадії підписання Договору та прийняття проектно-кошторисної документації Генпідрядником.
З метою підтвердження викладених Генпідрядником у листах обставин, Замовник звернувся до ТОВ «Інститут ХАРКІВПРОЕКТ» ( надалі по тексту-Товариство) відповідно до умов укладеного Договору №140 від 26 травня 2020 року «На виконання авторського нагляду».
У зв’язку з тим, що Замовник отримав від Товариства підтвердження необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту, між Великоолександрівською сільською радою Бориспільського району Київської області та ТОВ «Інститут ХАРКІВПРОЕКТ» 31 серпня 2020 року був укладений договір на проектні роботи №17939 «коригування проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Будівництво Дошкільного навчального закладу загального розвитку (ясла-садок) до 220 дітей по вул. Матросова,14 в с. Велика Олександрівка Бориспільського району Київської області». Коригування, Стадія «Проект», Стадія «Робоча Документація».
Рішенням Великоолександрівської сільської ради Бориспільського району Київської області №2320-60-VII затверджена проектно-кошторисна документація за проектом « коригування проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Будівництво Дошкільного навчального закладу загального розвитку (ясла-садок) до 220 дітей по вул. Матросова,14 в с. Велика Олександрівка Бориспільського району Київської області». Коригування.
За результатами розгляду проектно-кошторисної документації було вирішено застосувати переговорну процедуру закупівлі щодо додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувальні обставини необхідними для виконання проекту згідно відомостей обсягів робіт що додаються.
- Рішення № 2320-60-VII від 20.10.2020 р. Про затвердження Експертизи на б-цтво за проектом Будівництво ДНЗ (ясла-садок) до 220 дітей по вул. Матросова, 14 в с. В.Ол-ка Коригування.pdf
- Рішення № 1390-44-VII від 23.10.2018 Про-затвердження-проектно-кошторисної-документації-Б-цтво-ДНЗ-вул.Матросова,14.pdf
- Обсяги робіт.rtf
- експертний звіт від 29.08.2018.zip
- пояснення аудит служба.pdf
- Експертний звіт від 16.10.2020 року.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 грудня 2020 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БОРИСПІЛЬСЬКИЙ КОМБІНАТ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ" #05408059 |
Переможець |
42 246 334,20
UAH з ПДВ
|
27 жовтня 2020 08:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 квітня 2021 14:36
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
09 квітня 2021 14:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 квітня 2021 14:14
|
додаткова угода.pdf | зміни до договору |
09 квітня 2021 12:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2020 08:57
|
ДУ №1 джо договору 317.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2020 08:56
|
Електронний підпис | укладений |
11 листопада 2020 18:13
|
Договір №317.pdf | укладений |
11 листопада 2020 18:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 317 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна реквізітів |
Номер договору про закупівлю: | 317 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна :преамбули;;п.1.2,п.5.1.,п.5.1.3, п.10.1. Договора; реквизитів ;Додатків до Договора. |
Номер договору про закупівлю: | 317 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |