Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Будівництво дошкільного навчального закладу загального розвитку (ясла-садок) до 220 дітей по вул.Матросова, 14 в с.Велика Олександрівка Бориспільського району Київської області" (Коригування)
Очікувана вартість
42 246 334,20 UAH
UA-2020-10-23-010035-a 7480af5620634e17867e1b021248036f
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ігор Червоний

+380678223604 vos.rada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВЕЛИКООЛЕКСАНДРІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
Код ЄДРПОУ: 04363484
Вебсайт: http://vos-rada.gov.ua/page/3/
Місцезнаходження: 08320, Україна , Київська обл., Бориспільський р-н, с. Велика Олександрівка, вул. Гагаріна, буд. 11
Контактна особа: Ігор Червоний
+380678223604
vos.rada@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
10.04.2020 року між Великоолександрівською сільською радою та ПАТ "Бориспільський комбінат будівельних матеріалів", укладений договір підряду на виконання робіт по: Будівництво дошкільного навчального закладу загального розвитку (ясла-садок) до 220 дітей по вул.Матросова, 14 в с.Велика Олександрівка Бориспільського району Київської області. 16.10 2020 року Великоолександрівською сільською радою отриманий експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво за проектом: "Будівництво дошкільного навчального закладу загального розвитку (ясла-садок) до 220 дітей по вул.Матросова, 14 в с.Велика Олександрівка Бориспільського району Київської області" (Коригування), що призвело до збільшення вартості будівництва.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 жовтня 2020 08:55
Оскарження наміру укласти договір: 07 листопада 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Будівництво дошкільного навчального закладу загального розвитку (ясла-садок) до 220 дітей по вул.Матросова, 14 в с.Велика Олександрівка Бориспільського району Київської області" (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08320, Україна, Київська область, Велика Олександрівка, Гагаріна, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

23 жовтня 2020 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-19-000079 ● 85a9dbebe0db4e05856e3cc3e1af462b
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020 18:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


19.11.2020 № 325

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 19.11.2020 № 325




Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
94 UA-2020-10-23-010035-a 23.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-25 15:35:35

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із будівництва дошкільного навчального закладу загального розвитку (ясла-садок) до 220 дітей по вул. Матросова, 14 в с. Велика Олександрівка Бориспільського району Київської області (Коригування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-23-010035-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) щодо обґрунтування причин обрання замовником переговорної процедури закупівлі відповідно до пункту 5 частини другої статті 40 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-27 14:44:53

Пояснення щодо переговорної процедури

Великоолександрівська сільська рада Бориспільського району Київської області, в особі уповноваженої особи – Червоного Ігоря Володимировича (далі – Замовник), на виконання Вашої вимоги надати обгрунтовані пояснення щодо застосування переговорної процедури закупівлі на підставі п.5 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляє наступне.
Відтак, між Великоолександріською сільською радою Бориспільського району Київської області (надалі по тексту – Замовник) та ПрАТ «Бориспільський комбінат будівельних матеріалів» (надалі по тексту – Генпідрядник) за результатами проведення процедури закупівлі був укладений договір підряду №100 від 10 квітня 2020 року «Будівництво Дошкільного навчального закладу загального розвитку (ясла-садок) до 220 дітей по вул. Матросова,14 в с. Велика Олександрівка Бориспільського району Київської області». (надалі по тексту – Договір).
У ході виконання робіт згідно Договору у Генпідрядника виникла потреба в проведенні додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання робіт проекту, про що Генпідрядник невідкладно повідомив Замовника відповідними листами.
Необхідність у проведенні вказаних додаткових робіт виникла саме під час виконання будівельних робіт та була спричинена виявленими прихованими недоліками у початковому проекті, які неможливо було виявити на стадії підписання Договору та прийняття проектно-кошторисної документації Генпідрядником.
З метою підтвердження викладених Генпідрядником у листах обставин, Замовник звернувся до ТОВ «Інститут ХАРКІВПРОЕКТ» ( надалі по тексту-Товариство) відповідно до умов укладеного Договору №140 від 26 травня 2020 року «На виконання авторського нагляду».
У зв’язку з тим, що Замовник отримав від Товариства підтвердження необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту, між Великоолександрівською сільською радою Бориспільського району Київської області та ТОВ «Інститут ХАРКІВПРОЕКТ» 31 серпня 2020 року був укладений договір на проектні роботи №17939 «коригування проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Будівництво Дошкільного навчального закладу загального розвитку (ясла-садок) до 220 дітей по вул. Матросова,14 в с. Велика Олександрівка Бориспільського району Київської області». Коригування, Стадія «Проект», Стадія «Робоча Документація».
Рішенням Великоолександрівської сільської ради Бориспільського району Київської області №2320-60-VII затверджена проектно-кошторисна документація за проектом « коригування проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Будівництво Дошкільного навчального закладу загального розвитку (ясла-садок) до 220 дітей по вул. Матросова,14 в с. Велика Олександрівка Бориспільського району Київської області». Коригування.
За результатами розгляду проектно-кошторисної документації було вирішено застосувати переговорну процедуру закупівлі щодо додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувальні обставини необхідними для виконання проекту згідно відомостей обсягів робіт що додаються.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 грудня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БОРИСПІЛЬСЬКИЙ КОМБІНАТ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ"
#05408059
Переможець 42 246 334,20
UAH з ПДВ
27 жовтня 2020 08:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 жовтня 2020 08:55

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БОРИСПІЛЬСЬКИЙ КОМБІНАТ БУДІВЕЛЬНИХ МАТЕРІАЛІВ"
#05408059
42 246 334,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2021 14:36
додаткова угода.pdf зміни до договору
09 квітня 2021 14:29
Електронний підпис зміни до договору
09 квітня 2021 14:14
додаткова угода.pdf зміни до договору
09 квітня 2021 12:45
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 08:57
ДУ №1 джо договору 317.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 08:56
Електронний підпис укладений
11 листопада 2020 18:13
Договір №317.pdf укладений
11 листопада 2020 18:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 317
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізітів
Номер договору про закупівлю: 317
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна :преамбули;;п.1.2,п.5.1.,п.5.1.3, п.10.1. Договора; реквизитів ;Додатків до Договора.
Номер договору про закупівлю: 317
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML