Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
09310000-5 Електрична енергія (електрична енергія)
Очікувана вартість
492 600,00 UAH
UA-2020-10-23-009997-a ● a01c7edd34824248846f7575f968c7ad
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИТЯЧА ЛІКАРНЯ ІМЕНІ В.Й. БАШЕКА" ЖИТОМИРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42779217 |
Місцезнаходження: | 10008, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Святослава Ріхтера, буд. 23 |
Контактна особа: |
Наталія Циганенко +380964646233 ztdl.tender@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2020 15:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 листопада 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 492 600,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,84% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
тендерна пропозиція готується українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
510000 кіловат-година
електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10008, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул. Святослава Ріхтера, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 листопада 2020 15:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 листопада 2020 15:12 |
Зміни до тендерної документації.pdf | |
02 листопада 2020 15:12 |
проект договору зі змінами.doc | |
02 листопада 2020 15:12 |
ТД електрична енергія гуртожиток зі змінами.doc | |
26 жовтня 2020 08:33 |
ТД електрична енергія гуртожиток.doc | |
26 жовтня 2020 08:33 |
проект договору.doc |
02 листопада 2020 15:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
02 листопада 2020 15:12 |
Зміни до тендерної документації.pdf
|
|||||||||
02 листопада 2020 15:12 |
проект договору зі змінами.doc
|
|||||||||
02 листопада 2020 15:12 |
ТД електрична енергія гуртожиток зі змінами.doc
|
|||||||||
26 жовтня 2020 08:33 |
ТД електрична енергія гуртожиток.doc
|
|||||||||
26 жовтня 2020 08:33 |
проект договору.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відсутня тендерна документація
Дата подання: 25 жовтня 2020 18:02
Дата відповіді: 26 жовтня 2020 08:35
Шановний Замовник! Дозавантажте тендерну документацію в систему Прозорро для подальшої процедури проведення закупівлі.
Відповідь: Дякую за зауваження. Все все завантажено
непогодження оператором системи розподілу (обленерго) зміни постачальника
Дата подання: 27 жовтня 2020 14:32
Дата відповіді: 29 жовтня 2020 10:50
Шановний Замовнику, у Додатку 2 тендерної документації міститься вимога «Учасник повинен надати гарантійний лист підписаний уповноваженою особою, щодо гарантування виконання договірних зобов’язань з постачання електричної енергії, в разі перемоги на торгах. Зокрема, що у разі невиконання або неналежного виконання свого зобов’язання щодо забезпечення постачання електричної енергії, а саме: у разі непогодження оператором системи розподілу (обленерго) зміни постачальника, зважаючи на що покупець буде змушений укласти договір з постачальником «останньої надії»...». Непогодження оператором системи розподілу (обленерго) -факт/ризик/обставина, що не залежить від Учасника закупівель (в майбутньому Постачальника). Беручи до уваги ст. 224 Господарського кодексу України, просимо виключити дану вимогу та внести відповідні зміни до тендерної документації. В іншому випадку надати обгрунтування необхідності гарантування даної обставини Учасником.Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, детально розглянувши Ваше звернення, повідомляємо наступне, що у даному випадку замовником встановлено вимогу щодо відшкодування витрат та збитків споживача, які він може понести внаслідок невиконання або неналежного виконанням постачальником свого зобов’язання щодо забезпечення постачання електричної енергії і повністю відповідає вимогам ст. 224 Господарського кодексу України, яка передбачає, що Учасник господарських відносин, який порушив господарське зобов’язання або установлені вимоги щодо здійснення господарської діяльності, повинен відшкодувати завдані цим збитки суб’єкту, права або законні інтереси якого порушено. Правомірність даної вимоги підтверджено Рішенням 14553-р/пк-пз від 09.10.2019 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг порушення законодавства у сфері публічних закупівель. Враховуючи вище зазначене, та керуючись Законом України «Про ринок електричної енергії» та «Правилами роздрібного ринку електричної енергії», якщо новий постачальник вчасно та в повному обсязі буде виконувати всі необхідні зобов’язання, які передбачені чинним законодавством, у Замовника не виникне потреба укладати договір з постачальником «останньої надії».
Інформація про відміну
Дата відміни
10 листопада 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій