Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
Дизельне паливо (09130000-9 – Нафта і дистиляти)
Diesel fuel (09130000-9 - Petroleum and distillates)
Очікувана вартість
196 471 680,00 UAH
UA-2020-10-23-009657-a 1dd6a62e397f41e887fd6bc14f4b2454
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жешко Світлана Степанівна

380444650895 2019TENDER@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15
Контактна особа: Жешко Світлана Степанівна
380444650895
2019TENDER@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081347
Contact point: Zheshko Svitlana
380444650895
2019TENDER@GMAIL.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 11 січня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2021 10:00
Початок аукціону: 12 лютого 2021 11:33
Очікувана вартість: 196 471 680,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 982 358,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 23 жовтня 2020 15:20
Enquiries until: 11 січня 2021 00:00
Complaints submission until: до 17 січня 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 січня 2021 10:00

Information

Estimated total value: 196 471 680 UAH including VAT
Minimal lowering step: 982 358 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Scope of the procurement
Дизельне паливо (09130000-9 – Нафта і дистиляти)
Diesel fuel (09130000-9 - Petroleum and distillates)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8279 т.
дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

дизельне паливо
CPV: 09130000-9
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 січня 2021 17:09
Електронний підпис
12 січня 2021 14:43
Електронний підпис
05 січня 2021 15:09
Електронний підпис
24 грудня 2020 17:44
Електронний підпис
17 грудня 2020 16:14
Електронний підпис
15 грудня 2020 16:33
Електронний підпис
08 грудня 2020 17:30
Електронний підпис
02 грудня 2020 16:29
Електронний підпис
27 листопада 2020 15:28
Електронний підпис
25 листопада 2020 17:38
Електронний підпис
20 листопада 2020 13:44
Електронний підпис
18 листопада 2020 15:59
Електронний підпис
17 листопада 2020 17:49
Електронний підпис
13 листопада 2020 16:18
Електронний підпис
23 жовтня 2020 15:17
Електронний підпис
13 січня 2021 17:09
Зміни до тендеру_4176_13.01.2021.doc
13 січня 2021 17:09
4176 ТД дизельне паливо нова редакція від 13.01.2021.docx
12 січня 2021 14:43
4176 ТД дизельне паливо нова редакція від 12.01.2021.docx
05 січня 2021 15:09
4176 ТД дизельне паливо нова редакція від 05.01.2021.docx
24 грудня 2020 17:44
4176 ТД дизельне паливо нова редакція від 24.12.2020.docx
17 грудня 2020 16:13
4176 ТД дизельне паливо нова редакція від 17.12.2020.docx
15 грудня 2020 16:33
4176 ТД дизельне паливо нова редакція від 15.12.2020.docx
08 грудня 2020 17:30
4176 ТД дизельне паливо нова редакція від 08.12.2020.docx
02 грудня 2020 16:29
4176 ТД дизельне паливо нова редакція від 02.12.2020.docx
27 листопада 2020 15:28
4176 ТД дизельне паливо нова редакція від 27.11.2020.docx
25 листопада 2020 17:38
4176 ТД дизельне паливо нова редакція від 25.11.2020.docx
20 листопада 2020 13:44
4176 ТД дизельне паливо нова редакція від 20.11.2020.docx
18 листопада 2020 15:59
4176 ТД дизельне паливо нова редакція від 18.11.2020.docx
17 листопада 2020 17:48
4176 ТД дизельне паливо нова редакція від 17.11.2020.docx
13 листопада 2020 16:18
4176 ТД дизельне паливо нова редакція від 13.11.2020.docx
23 жовтня 2020 15:17
4176 ТД дизельне паливо (1).docx
12 січня 2021 14:43
Зміни до тендеру_4176_12.01.2021.doc
05 січня 2021 15:09
Зміни до тендеру_4176_05.01.2021.doc
24 грудня 2020 17:44
Зміни до тендеру_4176_24.12.2020.doc
17 грудня 2020 16:13
Зміни до тендеру_4176_17.12.2020.doc
15 грудня 2020 16:33
Зміни до тендеру_4176_15.12.2020.doc
08 грудня 2020 17:30
Зміни до тендеру_4176_08.12.2020.doc
08 грудня 2020 17:30
Додаток №7 нова редакція від 08.12.2020.docx
23 жовтня 2020 15:17
Додаток №7 (4).docx
02 грудня 2020 16:29
Зміни до тендеру_4176_02.12.2020.doc
27 листопада 2020 15:28
Зміни до тендеру_4176_27.11.2020.doc
25 листопада 2020 17:38
Зміни до тендеру_4176_25.11.2020.doc
20 листопада 2020 13:44
Зміни до тендеру_4176_20.11.2020.doc
18 листопада 2020 15:59
Зміни до тендеру_4176_18.11.2020.doc
17 листопада 2020 17:48
Зміни до тендеру_4176_17.11.2020.doc
13 листопада 2020 16:18
Зміни до тендеру_4176_13.11.2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо проекту договору поставки
Дата подання: 10 листопада 2020 14:30
Дата відповіді: 13 листопада 2020 16:21
Просимо переглянути умови Проекту договору поставки (істотні умови), викладені у додатку 7 тендерної документації, у частині нижченаведених положень: 1) щодо умов надання рознарядки: Пунктом 3.2 Проекту договору поставки передбачено, що рознарядки можуть надаватися шляхом направлення засобами поштового зв’язку (Укрпошта) та/або направлення сканкопії рознарядки електронним листом із застосуванням електронної пошти. При цьому, рознарядка вважається наданою Замовником та отриманою Постачальником з дня її відправлення Замовником засобами поштового зв’язку (Укрпошта) та/або E-mail. Тобто, Замовнику надається право направляти рознарядку виключно засобами поштового зв'язку. Враховуючи, що згідно з умовами тендерної документації Постачальнику надається строк до 5 днів на виконання рознарядки, існує вірогідність несвоєчасного отримання відповідної рознарядки, що призведе до прострочення поставки та застосування штрафних санкцій до Постачальника. Зважаючи на викладене, просимо змінити умови надання замовлень на поставку, визначивши обов'язковість направлення рознарядок одночасно засобами поштового зв'язку та дублюванням їх на електронну пошту. 2) щодо істотного порушення балансу інтересів сторін: Відповідно до пунктів 9.4 та 9.6 розділу 9 Проекту договору поставки відповідальності Постачальника за порушення строків поставки у вигляді штрафу в розмірі 15% від вартості непоставленого в строк товару та пені в розмірі 0,1% від суми непоставленого в строк товару за кожен день прострочення кореспондує відповідальність Замовника за порушення строків розрахунків у вигляді пені у розмірі 10 % відсотків річних від простроченої суми грошових зобов’язань за кожен день прострочення, але не більше облікової ставки НБУ, що діяла на момент виникнення заборгованості. Виходячи з інших положень Проекту договору поставки та умов закупівлі, викладених у тендерній документації, зокрема оплату товару на умовах відстрочення, внесення завдатку в якості забезпечення виконання договору поставки, ризики Замовника щодо несвоєчасності поставки товару забезпечені належним чином іншими інструментами. Водночас, відповідні нерівноцінні види та розміри відповідальності є явно несправедливими та надають Замовнику необґрунтовану перевагу. Такий підхід суперечить принципам добросовісності, розумності та справедливості зобов'язань, викладених у ч. 3 ст. 509 ЦК України, призводить до істотного дисбалансу договірних прав і обов'язків сторін договору. Зважаючи на викладене, просимо передбачити дзеркальну відповідальність Постачальника і Замовника за наслідками порушення договірних зобов'язань щодо строків поставки та строків розрахунків відповідно, або визначити Постачальнику відповідальність за порушення строків поставки виключно у вигляді пені у розмірі 0,1 % від суми непоставленого в строк товару за кожен день прострочення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД № UA-2020-10-23-009657-a Вами розміщено питання при закупівлі нафти і дистилятів (Дизельне паливо). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Ваше питання Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше питання. Для розміщення повторного питання нами подовжено кінцевий строк подання пропозицій учасників, що є достатнім для обробки питання та одержання відповіді.
Щодо проекту договору
Дата подання: 13 листопада 2020 17:08
Дата відповіді: 18 листопада 2020 15:59
Просимо переглянути умови Проекту договору поставки (істотні умови), викладені у додатку 7 тендерної документації, у частині нижченаведених положень: 1) щодо умов надання рознарядки: Пунктом 3.2 Проекту договору поставки передбачено, що рознарядки можуть надаватися шляхом направлення засобами поштового зв’язку (Укрпошта) та/або направлення сканкопії рознарядки електронним листом із застосуванням електронної пошти. При цьому, рознарядка вважається наданою Замовником та отриманою Постачальником з дня її відправлення Замовником засобами поштового зв’язку (Укрпошта) та/або E-mail. Тобто, Замовнику надається право направляти рознарядку виключно засобами поштового зв'язку. Враховуючи, що згідно з умовами тендерної документації Постачальнику надається строк до 5 днів на виконання рознарядки, існує вірогідність несвоєчасного отримання відповідної рознарядки, що призведе до прострочення поставки та застосування штрафних санкцій до Постачальника. Зважаючи на викладене, просимо змінити умови надання замовлень на поставку, визначивши обов'язковість направлення рознарядок одночасно засобами поштового зв'язку та дублюванням їх на електронну пошту. 2) щодо істотного порушення балансу інтересів сторін: Відповідно до пунктів 9.4 та 9.6 розділу 9 Проекту договору поставки відповідальності Постачальника за порушення строків поставки у вигляді штрафу в розмірі 15% від вартості непоставленого в строк товару та пені в розмірі 0,1% від суми непоставленого в строк товару за кожен день прострочення кореспондує відповідальність Замовника за порушення строків розрахунків у вигляді пені у розмірі 10 % відсотків річних від простроченої суми грошових зобов’язань за кожен день прострочення, але не більше облікової ставки НБУ, що діяла на момент виникнення заборгованості. Виходячи з інших положень Проекту договору поставки та умов закупівлі, викладених у тендерній документації, зокрема оплату товару на умовах відстрочення, внесення завдатку в якості забезпечення виконання договору поставки, ризики Замовника щодо несвоєчасності поставки товару забезпечені належним чином іншими інструментами. Водночас, відповідні нерівноцінні види та розміри відповідальності є явно несправедливими та надають Замовнику необґрунтовану перевагу. Такий підхід суперечить принципам добросовісності, розумності та справедливості зобов'язань, викладених у ч. 3 ст. 509 ЦК України, призводить до істотного дисбалансу договірних прав і обов'язків сторін договору. Зважаючи на викладене, просимо передбачити дзеркальну відповідальність Постачальника і Замовника за наслідками порушення договірних зобов'язань щодо строків поставки та строків розрахунків відповідно, або визначити Постачальнику відповідальність за порушення строків поставки виключно у вигляді пені у розмірі 0,1 % від суми непоставленого в строк товару за кожен день прострочення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД
№ UA-2020-10-23-009657-a Вами розміщено питання при закупівлі нафти і дистилятів (Дизельне паливо). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Ваше питання Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше питання. Для розміщення повторного питання нами подовжено кінцевий строк подання пропозицій учасників, що є достатнім для обробки питання та одержання відповіді.
Щодо проекту договору
Дата подання: 18 листопада 2020 16:08
Дата відповіді: 20 листопада 2020 13:45
Просимо переглянути умови Проекту договору поставки (істотні умови), викладені у додатку 7 тендерної документації, у частині нижченаведених положень: 1) щодо умов надання рознарядки: Пунктом 3.2 Проекту договору поставки передбачено, що рознарядки можуть надаватися шляхом направлення засобами поштового зв’язку (Укрпошта) та/або направлення сканкопії рознарядки електронним листом із застосуванням електронної пошти. При цьому, рознарядка вважається наданою Замовником та отриманою Постачальником з дня її відправлення Замовником засобами поштового зв’язку (Укрпошта) та/або E-mail. Тобто, Замовнику надається право направляти рознарядку виключно засобами поштового зв'язку. Враховуючи, що згідно з умовами тендерної документації Постачальнику надається строк до 5 днів на виконання рознарядки, існує вірогідність несвоєчасного отримання відповідної рознарядки, що призведе до прострочення поставки та застосування штрафних санкцій до Постачальника. Зважаючи на викладене, просимо змінити умови надання замовлень на поставку, визначивши обов'язковість направлення рознарядок одночасно засобами поштового зв'язку та дублюванням їх на електронну пошту. 2) щодо істотного порушення балансу інтересів сторін: Відповідно до пунктів 9.4 та 9.6 розділу 9 Проекту договору поставки відповідальності Постачальника за порушення строків поставки у вигляді штрафу в розмірі 15% від вартості непоставленого в строк товару та пені в розмірі 0,1% від суми непоставленого в строк товару за кожен день прострочення кореспондує відповідальність Замовника за порушення строків розрахунків у вигляді пені у розмірі 10 % відсотків річних від простроченої суми грошових зобов’язань за кожен день прострочення, але не більше облікової ставки НБУ, що діяла на момент виникнення заборгованості. Виходячи з інших положень Проекту договору поставки та умов закупівлі, викладених у тендерній документації, зокрема оплату товару на умовах відстрочення, внесення завдатку в якості забезпечення виконання договору поставки, ризики Замовника щодо несвоєчасності поставки товару забезпечені належним чином іншими інструментами. Водночас, відповідні нерівноцінні види та розміри відповідальності є явно несправедливими та надають Замовнику необґрунтовану перевагу. Такий підхід суперечить принципам добросовісності, розумності та справедливості зобов'язань, викладених у ч. 3 ст. 509 ЦК України, призводить до істотного дисбалансу договірних прав і обов'язків сторін договору. Зважаючи на викладене, просимо передбачити дзеркальну відповідальність Постачальника і Замовника за наслідками порушення договірних зобов'язань щодо строків поставки та строків розрахунків відповідно, або визначити Постачальнику відповідальність за порушення строків поставки виключно у вигляді пені у розмірі 0,1 % від суми непоставленого в строк товару за кожен день прострочення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД № UA-2020-10-23-009657-a Вами розміщено питання при закупівлі нафти і дистилятів (Дизельне паливо). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Ваше питання Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше питання. Для розміщення повторного питання нами подовжено кінцевий строк подання пропозицій учасників, що є достатнім для обробки питання та одержання відповіді.
Щодо проекту договору
Дата подання: 20 листопада 2020 17:33
Дата відповіді: 25 листопада 2020 17:45
Просимо переглянути умови Проекту договору поставки (істотні умови), викладені у додатку 7 тендерної документації, у частині нижченаведених положень: 1) щодо умов надання рознарядки: Пунктом 3.2 Проекту договору поставки передбачено, що рознарядки можуть надаватися шляхом направлення засобами поштового зв’язку (Укрпошта) та/або направлення сканкопії рознарядки електронним листом із застосуванням електронної пошти. При цьому, рознарядка вважається наданою Замовником та отриманою Постачальником з дня її відправлення Замовником засобами поштового зв’язку (Укрпошта) та/або E-mail. Тобто, Замовнику надається право направляти рознарядку виключно засобами поштового зв'язку. Враховуючи, що згідно з умовами тендерної документації Постачальнику надається строк до 5 днів на виконання рознарядки, існує вірогідність несвоєчасного отримання відповідної рознарядки, що призведе до прострочення поставки та застосування штрафних санкцій до Постачальника. Зважаючи на викладене, просимо змінити умови надання замовлень на поставку, визначивши обов'язковість направлення рознарядок одночасно засобами поштового зв'язку та дублюванням їх на електронну пошту. 2) щодо істотного порушення балансу інтересів сторін: Відповідно до пунктів 9.4 та 9.6 розділу 9 Проекту договору поставки відповідальності Постачальника за порушення строків поставки у вигляді штрафу в розмірі 15% від вартості непоставленого в строк товару та пені в розмірі 0,1% від суми непоставленого в строк товару за кожен день прострочення кореспондує відповідальність Замовника за порушення строків розрахунків у вигляді пені у розмірі 10 % відсотків річних від простроченої суми грошових зобов’язань за кожен день прострочення, але не більше облікової ставки НБУ, що діяла на момент виникнення заборгованості. Виходячи з інших положень Проекту договору поставки та умов закупівлі, викладених у тендерній документації, зокрема оплату товару на умовах відстрочення, внесення завдатку в якості забезпечення виконання договору поставки, ризики Замовника щодо несвоєчасності поставки товару забезпечені належним чином іншими інструментами. Водночас, відповідні нерівноцінні види та розміри відповідальності є явно несправедливими та надають Замовнику необґрунтовану перевагу. Такий підхід суперечить принципам добросовісності, розумності та справедливості зобов'язань, викладених у ч. 3 ст. 509 ЦК України, призводить до істотного дисбалансу договірних прав і обов'язків сторін договору. Зважаючи на викладене, просимо передбачити дзеркальну відповідальність Постачальника і Замовника за наслідками порушення договірних зобов'язань щодо строків поставки та строків розрахунків відповідно, або визначити Постачальнику відповідальність за порушення строків поставки виключно у вигляді пені у розмірі 0,1 % від суми непоставленого в строк товару за кожен день прострочення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД
№ UA-2020-10-23-009657-a Вами розміщено вимогу при закупівлі нафти і дистилятів (Дизельне паливо). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Вашу вимогу Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Вашу вимогу. Для розміщення повторної вимоги нами подовжено кінцевий строк подання пропозицій учасників, що є достатнім для обробки вимоги та одержання відповіді.
Щодо проекту договору
Дата подання: 29 листопада 2020 19:42
Дата відповіді: 02 грудня 2020 16:34
Просимо переглянути умови Проекту договору поставки (істотні умови), викладені у додатку 7 тендерної документації, у частині нижченаведених положень: 1) щодо умов надання рознарядки: Пунктом 3.2 Проекту договору поставки передбачено, що рознарядки можуть надаватися шляхом направлення засобами поштового зв’язку (Укрпошта) та/або направлення сканкопії рознарядки електронним листом із застосуванням електронної пошти. При цьому, рознарядка вважається наданою Замовником та отриманою Постачальником з дня її відправлення Замовником засобами поштового зв’язку (Укрпошта) та/або E-mail. Тобто, Замовнику надається право направляти рознарядку виключно засобами поштового зв'язку. Враховуючи, що згідно з умовами тендерної документації Постачальнику надається строк до 5 днів на виконання рознарядки, існує вірогідність несвоєчасного отримання відповідної рознарядки, що призведе до прострочення поставки та застосування штрафних санкцій до Постачальника. Зважаючи на викладене, просимо змінити умови надання замовлень на поставку, визначивши обов'язковість направлення рознарядок одночасно засобами поштового зв'язку та дублюванням їх на електронну пошту. 2) щодо істотного порушення балансу інтересів сторін: Відповідно до пунктів 9.4 та 9.6 розділу 9 Проекту договору поставки відповідальності Постачальника за порушення строків поставки у вигляді штрафу в розмірі 15% від вартості непоставленого в строк товару та пені в розмірі 0,1% від суми непоставленого в строк товару за кожен день прострочення кореспондує відповідальність Замовника за порушення строків розрахунків у вигляді пені у розмірі 10 % відсотків річних від простроченої суми грошових зобов’язань за кожен день прострочення, але не більше облікової ставки НБУ, що діяла на момент виникнення заборгованості. Виходячи з інших положень Проекту договору поставки та умов закупівлі, викладених у тендерній документації, зокрема оплату товару на умовах відстрочення, внесення завдатку в якості забезпечення виконання договору поставки, ризики Замовника щодо несвоєчасності поставки товару забезпечені належним чином іншими інструментами. Водночас, відповідні нерівноцінні види та розміри відповідальності є явно несправедливими та надають Замовнику необґрунтовану перевагу. Такий підхід суперечить принципам добросовісності, розумності та справедливості зобов'язань, викладених у ч. 3 ст. 509 ЦК України, призводить до істотного дисбалансу договірних прав і обов'язків сторін договору. Зважаючи на викладене, просимо передбачити дзеркальну відповідальність Постачальника і Замовника за наслідками порушення договірних зобов'язань щодо строків поставки та строків розрахунків відповідно, або визначити Постачальнику відповідальність за порушення строків поставки виключно у вигляді пені у розмірі 0,1 % від суми непоставленого в строк товару за кожен день прострочення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД № UA-2020-10-23-009657-a Вами розміщено вимогу при закупівлі нафти і дистилятів (Дизельне паливо). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Вашу вимогу Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Вашу вимогу. Для розміщення повторної вимоги нами подовжено кінцевий строк подання пропозицій учасників, що є достатнім для обробки вимоги та одержання відповіді.
Щодо проекту договору
Дата подання: 03 грудня 2020 11:34
Дата відповіді: 08 грудня 2020 17:31
Просимо переглянути умови Проекту договору поставки (істотні умови), викладені у додатку 7 тендерної документації, у частині нижченаведених положень: 1) щодо умов надання рознарядки: Пунктом 3.2 Проекту договору поставки передбачено, що рознарядки можуть надаватися шляхом направлення засобами поштового зв’язку (Укрпошта) та/або направлення сканкопії рознарядки електронним листом із застосуванням електронної пошти. При цьому, рознарядка вважається наданою Замовником та отриманою Постачальником з дня її відправлення Замовником засобами поштового зв’язку (Укрпошта) та/або E-mail. Тобто, Замовнику надається право направляти рознарядку виключно засобами поштового зв'язку. Враховуючи, що згідно з умовами тендерної документації Постачальнику надається строк до 5 днів на виконання рознарядки, існує вірогідність несвоєчасного отримання відповідної рознарядки, що призведе до прострочення поставки та застосування штрафних санкцій до Постачальника. Зважаючи на викладене, просимо змінити умови надання замовлень на поставку, визначивши обов'язковість направлення рознарядок одночасно засобами поштового зв'язку та дублюванням їх на електронну пошту. 2) щодо істотного порушення балансу інтересів сторін: Відповідно до пунктів 9.4 та 9.6 розділу 9 Проекту договору поставки відповідальності Постачальника за порушення строків поставки у вигляді штрафу в розмірі 15% від вартості непоставленого в строк товару та пені в розмірі 0,1% від суми непоставленого в строк товару за кожен день прострочення кореспондує відповідальність Замовника за порушення строків розрахунків у вигляді пені у розмірі 10 % відсотків річних від простроченої суми грошових зобов’язань за кожен день прострочення, але не більше облікової ставки НБУ, що діяла на момент виникнення заборгованості. Виходячи з інших положень Проекту договору поставки та умов закупівлі, викладених у тендерній документації, зокрема оплату товару на умовах відстрочення, внесення завдатку в якості забезпечення виконання договору поставки, ризики Замовника щодо несвоєчасності поставки товару забезпечені належним чином іншими інструментами. Водночас, відповідні нерівноцінні види та розміри відповідальності є явно несправедливими та надають Замовнику необґрунтовану перевагу. Такий підхід суперечить принципам добросовісності, розумності та справедливості зобов'язань, викладених у ч. 3 ст. 509 ЦК України, призводить до істотного дисбалансу договірних прав і обов'язків сторін договору. Зважаючи на викладене, просимо передбачити дзеркальну відповідальність Постачальника і Замовника за наслідками порушення договірних зобов'язань щодо строків поставки та строків розрахунків відповідно, або визначити Постачальнику відповідальність за порушення строків поставки виключно у вигляді пені у розмірі 0,1 % від суми непоставленого в строк товару за кожен день прострочення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Щодо умов надання рознарядки
(п. 3.2. Додатку №7) – Замовником внесені зміни до тендерної документації.
2) Щодо істотного порушення балансу інтересів сторін (п.9.4 та п.9.6 розділу 9 Додатку №7) – Замовник залишає тендерну документацію без змін.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-23-009657-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ТОРУМ, Код ЄДРПОУ:41367994
Дата подання: 04 листопада 2020 15:39
Помилки в документації
1. Відповідно до оголошення торги відбуваються як відкриті торги, а Тендерна документація розроблена як для рамкової процедури, а саме розділ 3 п.3.1, розділ 6 п.6.1, додаток 2 п. 2.
2. Інструкція щодо заповнення таблиці даних на товар (Додаток №4) вказує що продукція повинна бути виготовлена не раніше 01.12.2020 р, а в гарантійному листі (Додаток №5), що паливо, яке постачається, виготовлене не раніше 01.10.2019 р., просимо уточнити.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 листопада 2020 16:41
Замовником будуть внесені зміни до тендернї документації.
Номер вимоги: UA-2020-10-23-009657-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:38489035
Дата подання: 11 листопада 2020 15:26
Вартість
У зв’язку з ростом міжнародних котирувань просимо збільшити бюджет закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 листопада 2020 16:22
Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД № UA-2020-10-23-009657-a Вами розміщено вимогу при закупівлі нафти і дистилятів (Дизельне паливо). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Вашу вимогу Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Вашу вимогу. Для розміщення повторної вимоги нами подовжено кінцевий строк подання пропозицій учасників, що є достатнім для обробки вимоги та одержання відповіді.
Номер вимоги: UA-2020-10-23-009657-a.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ТОРУМ, Код ЄДРПОУ:41367994
Дата подання: 28 травня 2021 15:02
Вимога до замовника
За процедурою закупівлі Дизельного палива (09130000-9 Нафта і дистиляти) оголошення № № UA-2020-10-23-009657-a, Філією Центр забезпечення виробництва» (далі – Замовник) 02.03.2021 була відхилена тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРУМ». Проте 25.05.2021 в електронній системі закупівель Замовником оприлюднено протокол № 177/21 від 25.05.2021, яким прийнято рішення «повторно відхилити» тендерну пропозицію ТОВ «ТОРУМ».
Звертаємо увагу Замовника, що чинним законодавством України у сфері публічних закупівель не передбачено процедуру повторного відхилення.
Таким чином, керуючись частиною 3 статті 31 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОРУМ» просить надати додаткову інформацію про причини відхилення тендерної пропозиції, зокрема пояснити значення словосполучення «повторно відхилити».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 червня 2021 16:36
Замовником 24.05.2021 виконано рішення органу оскарження (далі – АМКУ) від 18.05.2021 № 10903 -р/пк-пз щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" та рішення про визначення ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА" переможцем процедури закупівлі.
Зважаючи на технічні особливості роботи електронної системи закупівель, під час виконання рішення АМКУ в електронній системі закупівель, пропозицію ТОВ «Торум» автоматично повернуто на стадію кваліфікації.
Через існуючий алгоритм роботи майданчика, виникли обставини за яких замовник вимушений вчинити дії щодо відхилення ТОВ «Торум». Для цього Замовником повторно оприлюднено рішення тендерного комітету від 02.03.2021 щодо відхилення пропозиції ТОВ «Торум». Оскільки відхилення пропозиції ТОВ «Торум» в електронній системі за даною процедурою виконано раніше, замовник всі дії відобразив в протоколі та назвав його відхилення «повторним».
Крім того, на дату виконання рішення АМКУ строк дії пропозицій всіх учасників закінчився. З огляду на зазначене Замовником відхиллено всі пропозиції учасників торгів відповідно до абз. 4 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Для отримання детальної інформації з технічних питань, учасник може звернутися до підрозділу технічної підтримки майданчику Smarttender.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-23-009657-a.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:38489035
Дата подання: 30 квітня 2021 13:34
На рішення Замовника щодо відхилення
ТОВ «АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД» вважає, що відповідно до чинного законодавства та тендерної документації, ТОВ «АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД» не порушило строки та умови укладання договору поставки, а також не порушено строків та умов укладення договору про надання завдатку та внесення забезпечення виконання договору поставки, враховуючи той факт, що Відповідно до ч.6 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» 22.03.2021 тендерним комітетом прийнято рішення продовжити строк для укладання договору про закупівлю з ТОВАРИСТОВ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД», який визнаний переможцем закупівлі Дизельного палива (09130000-9 – Нафта і дистиляти) до 60 днів.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 травня 2021 16:09
рішення від 06.05.2021№9865+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 06 травня 2021 16:08
рішення від 18.05.2021 №10904.pdf
Дата публікації: 21 травня 2021 18:08
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до ч. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» виконано рішення Колегії 18.05.2021 № 10904-р/пк-пз - замовником скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД» та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР Україна» переможцем процедури закупівлі «Дизельне паливо (09130000-9 – Нафта і дистиляти)», оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2020-10-23-009657-a.
Дата виконання рішення замовником: 24 травня 2021 16:12

Документи подані скаржником

30 квітня 2021 11:51
СКАРГА UA-2020-10-23-009657-a.pdf
30 квітня 2021 15:39
30.04.2021 Лист АМКУ 657.pdf

Документи подані замовником

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 05 лютого 2021
UA-2020-10-23-009657-a1dd6a62e397f41e887fd6bc14f4b2454
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
до 30 січня 2021 13:19
ПП "ОККО КОНТРАКТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
до 30 січня 2021 13:21
ТОВ ТОРУМ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПАТ "Укртатнафта" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АНВІТРЕЙД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
до 30 січня 2021 13:20

Документи

Публічні документи

29 квітня 2021 17:39
Довідка ДФС
29 квітня 2021 11:23
Протокол повноважень
29 квітня 2021 11:23
Цінова пропозиція
26 квітня 2021 12:25
Ліцензія
22 квітня 2021 15:29
Довідка МВС
22 квітня 2021 15:29
Довідка ДФС
20 січня 2021 16:41
Електронний підпис
20 січня 2021 16:41
Електронний підпис
24 грудня 2020 17:19
Електронний підпис
24 грудня 2020 17:19
Електронний підпис
24 грудня 2020 17:18
03_Забезпечення.7z
11 грудня 2020 14:43
Електронний підпис
11 грудня 2020 14:43
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах за процедурою № UA-2020-10-23-009657-a на закупівлю Дизельного палива (09130000-9 – Нафта і дистиляти) учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД»: 1. Перелік виявлених невідповідностей: - довідка про досвід виконання аналогічних договорів відсканована у вигляді, що робить неможливим вивчення та перевірку зазначеної у довідці інформації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлено невідповідності: Відповідно до пункту 3.6 тендерної документації Кваліфікаційні критерії (кваліфікаційний критерій) та спосіб подання учасниками документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зазначені у Додатку №2. Відповідно до умов пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» додатку №2 до тендерної документації передбачено надання Довідки з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за використання). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір постачання дизельного палива. Довідка складається по наведеній або у довільній формі з зазначенням відповідної інформації. Невід’ємною частиною цієї довідки є копії зазначених аналогічного договору/аналогічних договорів та документи, що підтверджують постачання продукції (копії видаткових накладних та/або копії актів приймання-передачі тощо). 3. Перелік інформації/документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати довідку з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за використання), яка дасть можливість вивчити та перевірити зазначену у довідці інформацію. Довідка складається по наведеній або у довільній формі з зазначенням відповідної інформації. Голова тендерного комітету філії «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» В. С. Шергін

Документи

Публічні документи

12 березня 2021 18:16
Електронний підпис
12 березня 2021 18:15
Цінова 657а.pdf.p7s
12 березня 2021 18:15
Розрахунок ціни 657а.pdf.p7s
12 березня 2021 18:15
Протокол 657а.pdf.p7s
12 березня 2021 18:15
Цінова 657а.pdf
12 березня 2021 18:15
Розрахунок ціни 657а.pdf
12 березня 2021 18:15
Протокол 657а.pdf
10 березня 2021 11:58
Електронний підпис
10 березня 2021 11:56
Електронний підпис
10 березня 2021 11:54
Електронний підпис
10 березня 2021 11:51
Довідка ст 17.pdf.p7s
10 березня 2021 11:51
Довідка ст 17 ч2.pdf.p7s
10 березня 2021 11:51
Довідка ст 17 п8.pdf.p7s
10 березня 2021 11:51
Довідка ст 17 п6.pdf.p7s
10 березня 2021 11:51
Довідка ст 17 п5.pdf.p7s
10 березня 2021 11:51
Довідка ст 17 п3.pdf.p7s
10 березня 2021 11:51
Довідка ст 17 п2.pdf.p7s
10 березня 2021 11:51
Довідка ст 17 п13.pdf.p7s
10 березня 2021 11:51
Довідка ст 17 п12.pdf.p7s
10 березня 2021 11:51
Довідка ЄДР.pdf.p7s
10 березня 2021 11:51
Довідка ст 17.pdf
10 березня 2021 11:51
Довідка ст 17 ч2.pdf
10 березня 2021 11:51
Довідка ст 17 п8.pdf
10 березня 2021 11:51
Довідка ст 17 п6.pdf
10 березня 2021 11:51
Довідка ст 17 п5.pdf
10 березня 2021 11:51
Довідка ст 17 п3.pdf
10 березня 2021 11:51
Довідка ст 17 п2.pdf
10 березня 2021 11:51
Довідка ст 17 п13.pdf
10 березня 2021 11:51
Довідка ст 17 п12.pdf
10 березня 2021 11:51
Довідка ЄДР.pdf
09 березня 2021 17:12
Електронний підпис
09 березня 2021 17:06
Електронний підпис
09 березня 2021 17:05
Довідка Пучкін.zip
04 березня 2021 10:05
Електронний підпис
04 березня 2021 10:05
Довідка.zip
04 березня 2021 10:05
Довідка банкрутство pdf.pdf
04 березня 2021 09:37
Електронний підпис
04 березня 2021 09:35
public_doc.pdf
04 березня 2021 09:35
public_doc.p7s
04 березня 2021 09:35
Dovidka_21056604520550882843.pdf.p7s
04 березня 2021 09:35
Dovidka_21056604520550882843.pdf
29 січня 2021 14:59
Електронний підпис
20 січня 2021 17:35
Електронний підпис
20 січня 2021 17:35
Електронний підпис
20 січня 2021 17:35
ФІН ЗВІТНІСТЬ 2019.pdf.p7s
20 січня 2021 17:35
СТАТУТ.pdf.p7s
20 січня 2021 17:35
Статут 2019.pdf.p7s
20 січня 2021 17:35
Свідоцтво ПДВ.pdf.p7s
20 січня 2021 17:35
Проєкт Договору.pdf.p7s
20 січня 2021 17:35
ОПИС.pdf.p7s
20 січня 2021 17:35
Опис 2019.pdf.p7s
20 січня 2021 17:35
Ліцензія 2020.pdf.p7s
20 січня 2021 17:34
Дані на товар.pdf.p7s
20 січня 2021 17:34
Витяг ПДВ.pdf.p7s
20 січня 2021 17:34
ВИТЯГ ПДВ КОПІЯ.pdf.p7s
20 січня 2021 17:34
ВИТЯГ ЄДР 17112020.pdf.p7s
20 січня 2021 17:34
ВИПИСКА ЄДР.pdf.p7s
20 січня 2021 17:01
Nakaz_Davydchuk.zip
20 січня 2021 17:01
Dovirenist_Davydchuk.zip
20 січня 2021 17:01
Dovidka_21020457100830122267.pdf.p7s
20 січня 2021 17:01
Dovidka_21020457100830122267.pdf
20 січня 2021 17:01
Bank_licenzia.zip
20 січня 2021 17:01
ФІН ЗВІТНІСТЬ 3 кв 2020.pdf
20 січня 2021 17:01
ФІН ЗВІТНІСТЬ 2019.pdf
20 січня 2021 17:01
СТАТУТ.pdf
20 січня 2021 17:01
Статут 2019.pdf
20 січня 2021 17:01
Свідоцтво ПДВ.pdf
20 січня 2021 17:01
СВІДОЦТВО ПДВ КОПІЯ.pdf
20 січня 2021 17:01
Проєкт Договору.pdf
20 січня 2021 17:01
ОПИС.pdf
20 січня 2021 17:01
Опис 2019.pdf
20 січня 2021 17:01
Ліцензія 2020.pdf
20 січня 2021 17:01
Довідка щодо витрат.pdf
20 січня 2021 17:01
Довідка код доступу.pdf
20 січня 2021 17:01
Дані на товар.pdf
20 січня 2021 17:01
Витяг ПДВ.pdf
20 січня 2021 17:01
ВИТЯГ ПДВ КОПІЯ.pdf
20 січня 2021 17:01
ВИТЯГ ЄДР 17112020.pdf
20 січня 2021 17:01
ВИПИСКА ЄДР.pdf
20 січня 2021 17:01
201991_19_49_107_5 894 150,00.ZIP

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах за процедурою № UA-2020-10-23-009657-a на закупівлю Дизельного палива (09130000-9 – Нафта і дистиляти) учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ОККО КОНТРАКТ»: 1. Перелік виявлених невідповідностей: - довідка про досвід виконання аналогічних договорів (від 24.12.2020 № 25/2412/1) не містить інформацію про номер та дату договору. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлено невідповідності: Відповідно до пункту 3.6 тендерної документації Кваліфікаційні критерії (кваліфікаційний критерій) та спосіб подання учасниками документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зазначені у Додатку №2. Відповідно до умов пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» додатку №2 до тендерної документації передбачено надання Довідки з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за використання). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір постачання дизельного палива. Довідка складається по наведеній або у довільній формі з зазначенням відповідної інформації. Невід’ємною частиною цієї довідки є копії зазначених аналогічного договору/аналогічних договорів та документи, що підтверджують постачання продукції (копії видаткових накладних та/або копії актів приймання-передачі тощо). 3. Перелік інформації/документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідку з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за використання) з зазначенням, в тому числі, номеру та дати договору. Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір постачання дизельного палива. Довідка складається по наведеній або у довільній формі з зазначенням відповідної інформації. Голова тендерного комітету філії «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» В. С. Шергін

Документи

Публічні документи

29 січня 2021 16:12
1)Досвід Виконання.pdf
21 січня 2021 09:28
Електронний підпис
21 січня 2021 09:28
Електронний підпис
21 січня 2021 09:16
2) СТ 17.pdf
20 січня 2021 18:59
Лист згода.pdf
20 січня 2021 18:59
код доступу.pdf
20 січня 2021 18:59
8 договір.pdf
20 січня 2021 18:59
8 договір ДУ 7.pdf
20 січня 2021 18:59
8 договір ДУ 6.pdf
20 січня 2021 18:59
8 договір ДУ 5.pdf
20 січня 2021 18:59
7_5.3 Наказ_АП.pdf
20 січня 2021 18:59
6)статут ОК.PDF
20 січня 2021 18:59
6)Рішення ОК.pdf
20 січня 2021 18:59
6)Дані на товар Дод 4.pdf
20 січня 2021 18:59
4 договір.pdf
20 січня 2021 18:59
4 договір ДУ5.pdf
20 січня 2021 18:59
4 договір ДУ4.pdf
20 січня 2021 18:59
2) СТ 17.pdf
20 січня 2021 18:59
1)Досвід Виконання.pdf
20 січня 2021 18:59
1) Додаток 1.pdf
20 січня 2021 18:59
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
20 січня 2021 18:59
banking_licence_ПУМБ.pdf

Документи

Публічні документи

22 лютого 2021 10:40
Цінова
22 лютого 2021 10:40
Протокол 9657
22 лютого 2021 10:40
Довідка МВС
22 лютого 2021 10:40
ЄДР Медведєв
22 лютого 2021 10:39
Дов ч2 ст17
22 лютого 2021 10:39
Дов торг люд
22 лютого 2021 10:39
Довідка_ЄДР 2
22 лютого 2021 10:39
Довідка_ЄДР
22 лютого 2021 10:39
Банкрутство
22 лютого 2021 10:39
Довідка ДФС
20 січня 2021 19:28
Гарантія 341-18-73.7z
20 січня 2021 19:28
1.Договір_05-д.rar
20 січня 2021 19:28
9.Виписка ПДВ.pdf
20 січня 2021 19:28
8.Гарантійний лист_9657.pdf
20 січня 2021 19:28
7.Дані на товар.pdf
20 січня 2021 19:28
5.Торум - протокол_9657.pdf
20 січня 2021 19:28
5.Протокол завір.pdf
20 січня 2021 19:28
5.Наказ завір.pdf
20 січня 2021 19:28
2.Стаття 17.pdf

Документи

Публічні документи

21 січня 2021 08:51
Електронний підпис
21 січня 2021 08:51
Електронний підпис
21 січня 2021 08:49
СТАТУТ.pdf.p7s
21 січня 2021 08:49
Свідоцтво ПДВ.pdf.p7s
21 січня 2021 08:49
Витяг ПДВ.pdf.p7s
21 січня 2021 08:49
Баланс 2019.pdf.p7s
21 січня 2021 08:49
205 Довідка ст.17 new.pdf.p7s
21 січня 2021 08:49
204 Довідка - Досвід.pdf.p7s
21 січня 2021 08:49
203 Дані на товар.pdf.p7s

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах за процедурою № UA-2020-10-23-009657-a на закупівлю Дизельного палива (09130000-9 – Нафта і дистиляти) учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АНВІТРЕЙД»: 1. Перелік виявлених невідповідностей: - відсутня довідка з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за використання). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлено невідповідності: Відповідно до пункту 3.6 тендерної документації Кваліфікаційні критерії (кваліфікаційний критерій) та спосіб подання учасниками документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зазначені у Додатку №2. Відповідно до умов пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» додатку №2 до тендерної документації передбачено надання Довідки з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за використання). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір постачання дизельного палива. Довідка складається по наведеній або у довільній формі з зазначенням відповідної інформації. Невід’ємною частиною цієї довідки є копії зазначених аналогічного договору/аналогічних договорів та документи, що підтверджують постачання продукції (копії видаткових накладних та/або копії актів приймання-передачі тощо). 3. Перелік інформації/документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати довідку з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за використання). Довідка складається по наведеній або у довільній формі з зазначенням відповідної інформації. Голова тендерного комітету філії «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» В. С. Шергін

Документи

Публічні документи

29 січня 2021 17:53
Електронний підпис
21 січня 2021 09:44
Електронний підпис
21 січня 2021 09:44
Електронний підпис
21 січня 2021 09:42
ст.17.pdf
21 січня 2021 09:42
Копія договору ЦЗВ.pdf
21 січня 2021 09:42
Копія акту ГАЗТРИМ.pdf
21 січня 2021 09:42
Копії актів ЦЗВ ч.2.pdf
21 січня 2021 09:42
Копії актів ЦЗВ ч.1.pdf
21 січня 2021 09:42
Дані на товар.pdf
21 січня 2021 09:42
Гарантійний лист.pdf
21 січня 2021 09:42
Відомості.pdf
21 січня 2021 09:42
Витяг ПДВ новий.PDF
21 січня 2021 09:42
GUARANTEE_5 894 150,00 UAH.pdf.p7s.p7s
21 січня 2021 09:42
GUARANTEE_5 894 150,00 UAH.pdf
21 січня 2021 09:42
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
21 січня 2021 09:42
banking_licence_ПУМБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА

ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВ ТОРУМ

ПАТ "Укртатнафта"

ТОВ "АНВІТРЕЙД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 лютого 2021 12:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ТОРУМ 195 467 190,00
UAH з ПДВ
195 467 190,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" 196 361 322,00
UAH з ПДВ
196 361 322,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА 196 471 680,00
UAH з ПДВ
196 471 680,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 196 471 680,00
UAH з ПДВ
196 471 680,00
UAH з ПДВ
Документи
ПАТ "Укртатнафта" 196 471 680,00
UAH з ПДВ
196 471 680,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АНВІТРЕЙД" 196 471 680,00
UAH з ПДВ
196 471 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 лютого 2021 10:40
Цінова
22 лютого 2021 10:40
Протокол 9657
22 лютого 2021 10:40
Довідка МВС
22 лютого 2021 10:40
ЄДР Медведєв
22 лютого 2021 10:39
Дов ч2 ст17
22 лютого 2021 10:39
Дов торг люд
22 лютого 2021 10:39
Довідка_ЄДР 2
22 лютого 2021 10:39
Довідка_ЄДР
22 лютого 2021 10:39
Банкрутство
22 лютого 2021 10:39
Довідка ДФС
20 січня 2021 19:28
Гарантія 341-18-73.7z
20 січня 2021 19:28
1.Договір_05-д.rar
20 січня 2021 19:28
9.Виписка ПДВ.pdf
20 січня 2021 19:28
8.Гарантійний лист_9657.pdf
20 січня 2021 19:28
7.Дані на товар.pdf
20 січня 2021 19:28
5.Торум - протокол_9657.pdf
20 січня 2021 19:28
5.Протокол завір.pdf
20 січня 2021 19:28
5.Наказ завір.pdf
20 січня 2021 19:28
2.Стаття 17.pdf

Публічні документи

12 березня 2021 18:16
Електронний підпис
12 березня 2021 18:15
Цінова 657а.pdf.p7s
12 березня 2021 18:15
Розрахунок ціни 657а.pdf.p7s
12 березня 2021 18:15
Протокол 657а.pdf.p7s
12 березня 2021 18:15
Цінова 657а.pdf
12 березня 2021 18:15
Розрахунок ціни 657а.pdf
12 березня 2021 18:15
Протокол 657а.pdf
10 березня 2021 11:58
Електронний підпис
10 березня 2021 11:56
Електронний підпис
10 березня 2021 11:54
Електронний підпис
10 березня 2021 11:51
Довідка ст 17.pdf.p7s
10 березня 2021 11:51
Довідка ст 17 ч2.pdf.p7s
10 березня 2021 11:51
Довідка ст 17 п8.pdf.p7s
10 березня 2021 11:51
Довідка ст 17 п6.pdf.p7s
10 березня 2021 11:51
Довідка ст 17 п5.pdf.p7s
10 березня 2021 11:51
Довідка ст 17 п3.pdf.p7s
10 березня 2021 11:51
Довідка ст 17 п2.pdf.p7s
10 березня 2021 11:51
Довідка ст 17 п13.pdf.p7s
10 березня 2021 11:51
Довідка ст 17 п12.pdf.p7s
10 березня 2021 11:51
Довідка ЄДР.pdf.p7s
10 березня 2021 11:51
Довідка ст 17.pdf
10 березня 2021 11:51
Довідка ст 17 ч2.pdf
10 березня 2021 11:51
Довідка ст 17 п8.pdf
10 березня 2021 11:51
Довідка ст 17 п6.pdf
10 березня 2021 11:51
Довідка ст 17 п5.pdf
10 березня 2021 11:51
Довідка ст 17 п3.pdf
10 березня 2021 11:51
Довідка ст 17 п2.pdf
10 березня 2021 11:51
Довідка ст 17 п13.pdf
10 березня 2021 11:51
Довідка ст 17 п12.pdf
10 березня 2021 11:51
Довідка ЄДР.pdf
09 березня 2021 17:12
Електронний підпис
09 березня 2021 17:06
Електронний підпис
09 березня 2021 17:05
Довідка Пучкін.zip
04 березня 2021 10:05
Електронний підпис
04 березня 2021 10:05
Довідка.zip
04 березня 2021 10:05
Довідка банкрутство pdf.pdf
04 березня 2021 09:37
Електронний підпис
04 березня 2021 09:35
public_doc.pdf
04 березня 2021 09:35
public_doc.p7s
04 березня 2021 09:35
Dovidka_21056604520550882843.pdf.p7s
04 березня 2021 09:35
Dovidka_21056604520550882843.pdf
29 січня 2021 14:59
Електронний підпис
20 січня 2021 17:35
Електронний підпис
20 січня 2021 17:35
Електронний підпис
20 січня 2021 17:35
ФІН ЗВІТНІСТЬ 2019.pdf.p7s
20 січня 2021 17:35
СТАТУТ.pdf.p7s
20 січня 2021 17:35
Статут 2019.pdf.p7s
20 січня 2021 17:35
Свідоцтво ПДВ.pdf.p7s
20 січня 2021 17:35
Проєкт Договору.pdf.p7s
20 січня 2021 17:35
ОПИС.pdf.p7s
20 січня 2021 17:35
Опис 2019.pdf.p7s
20 січня 2021 17:35
Ліцензія 2020.pdf.p7s
20 січня 2021 17:34
Дані на товар.pdf.p7s
20 січня 2021 17:34
Витяг ПДВ.pdf.p7s
20 січня 2021 17:34
ВИТЯГ ПДВ КОПІЯ.pdf.p7s
20 січня 2021 17:34
ВИТЯГ ЄДР 17112020.pdf.p7s
20 січня 2021 17:34
ВИПИСКА ЄДР.pdf.p7s
20 січня 2021 17:01
Nakaz_Davydchuk.zip
20 січня 2021 17:01
Dovirenist_Davydchuk.zip
20 січня 2021 17:01
Dovidka_21020457100830122267.pdf.p7s
20 січня 2021 17:01
Dovidka_21020457100830122267.pdf
20 січня 2021 17:01
Bank_licenzia.zip
20 січня 2021 17:01
ФІН ЗВІТНІСТЬ 3 кв 2020.pdf
20 січня 2021 17:01
ФІН ЗВІТНІСТЬ 2019.pdf
20 січня 2021 17:01
СТАТУТ.pdf
20 січня 2021 17:01
Статут 2019.pdf
20 січня 2021 17:01
Свідоцтво ПДВ.pdf
20 січня 2021 17:01
СВІДОЦТВО ПДВ КОПІЯ.pdf
20 січня 2021 17:01
Проєкт Договору.pdf
20 січня 2021 17:01
ОПИС.pdf
20 січня 2021 17:01
Опис 2019.pdf
20 січня 2021 17:01
Ліцензія 2020.pdf
20 січня 2021 17:01
Довідка щодо витрат.pdf
20 січня 2021 17:01
Довідка код доступу.pdf
20 січня 2021 17:01
Дані на товар.pdf
20 січня 2021 17:01
Витяг ПДВ.pdf
20 січня 2021 17:01
ВИТЯГ ПДВ КОПІЯ.pdf
20 січня 2021 17:01
ВИТЯГ ЄДР 17112020.pdf
20 січня 2021 17:01
ВИПИСКА ЄДР.pdf
20 січня 2021 17:01
201991_19_49_107_5 894 150,00.ZIP

Публічні документи

29 квітня 2021 17:39
Довідка ДФС
29 квітня 2021 11:23
Протокол повноважень
29 квітня 2021 11:23
Цінова пропозиція
26 квітня 2021 12:25
Ліцензія
22 квітня 2021 15:29
Довідка МВС
22 квітня 2021 15:29
Довідка ДФС
20 січня 2021 16:41
Електронний підпис
20 січня 2021 16:41
Електронний підпис
24 грудня 2020 17:19
Електронний підпис
24 грудня 2020 17:19
Електронний підпис
24 грудня 2020 17:18
03_Забезпечення.7z
11 грудня 2020 14:43
Електронний підпис
11 грудня 2020 14:43
Електронний підпис

Публічні документи

29 січня 2021 16:12
1)Досвід Виконання.pdf
21 січня 2021 09:28
Електронний підпис
21 січня 2021 09:28
Електронний підпис
21 січня 2021 09:16
2) СТ 17.pdf
20 січня 2021 18:59
Лист згода.pdf
20 січня 2021 18:59
код доступу.pdf
20 січня 2021 18:59
8 договір.pdf
20 січня 2021 18:59
8 договір ДУ 7.pdf
20 січня 2021 18:59
8 договір ДУ 6.pdf
20 січня 2021 18:59
8 договір ДУ 5.pdf
20 січня 2021 18:59
7_5.3 Наказ_АП.pdf
20 січня 2021 18:59
6)статут ОК.PDF
20 січня 2021 18:59
6)Рішення ОК.pdf
20 січня 2021 18:59
6)Дані на товар Дод 4.pdf
20 січня 2021 18:59
4 договір.pdf
20 січня 2021 18:59
4 договір ДУ5.pdf
20 січня 2021 18:59
4 договір ДУ4.pdf
20 січня 2021 18:59
2) СТ 17.pdf
20 січня 2021 18:59
1)Досвід Виконання.pdf
20 січня 2021 18:59
1) Додаток 1.pdf
20 січня 2021 18:59
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
20 січня 2021 18:59
banking_licence_ПУМБ.pdf

Публічні документи

21 січня 2021 08:51
Електронний підпис
21 січня 2021 08:51
Електронний підпис
21 січня 2021 08:49
СТАТУТ.pdf.p7s
21 січня 2021 08:49
Свідоцтво ПДВ.pdf.p7s
21 січня 2021 08:49
Витяг ПДВ.pdf.p7s
21 січня 2021 08:49
Баланс 2019.pdf.p7s
21 січня 2021 08:49
205 Довідка ст.17 new.pdf.p7s
21 січня 2021 08:49
204 Довідка - Досвід.pdf.p7s
21 січня 2021 08:49
203 Дані на товар.pdf.p7s

Публічні документи

29 січня 2021 17:53
Електронний підпис
21 січня 2021 09:44
Електронний підпис
21 січня 2021 09:44
Електронний підпис
21 січня 2021 09:42
ст.17.pdf
21 січня 2021 09:42
Копія договору ЦЗВ.pdf
21 січня 2021 09:42
Копія акту ГАЗТРИМ.pdf
21 січня 2021 09:42
Копії актів ЦЗВ ч.2.pdf
21 січня 2021 09:42
Копії актів ЦЗВ ч.1.pdf
21 січня 2021 09:42
Дані на товар.pdf
21 січня 2021 09:42
Гарантійний лист.pdf
21 січня 2021 09:42
Відомості.pdf
21 січня 2021 09:42
Витяг ПДВ новий.PDF
21 січня 2021 09:42
GUARANTEE_5 894 150,00 UAH.pdf.p7s.p7s
21 січня 2021 09:42
GUARANTEE_5 894 150,00 UAH.pdf
21 січня 2021 09:42
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
21 січня 2021 09:42
banking_licence_ПУМБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТОРУМ

ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД"

ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ПАТ "Укртатнафта"

ТОВ "АНВІТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ТОРУМ
#41367994
Рішення скасоване 195 467 190,00
UAH з ПДВ
03 березня 2021 11:30
ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД"
#38489035
Рішення скасоване 196 361 322,00
UAH з ПДВ
22 квітня 2021 14:40
ТОВ ТОРУМ
#41367994
Рішення скасоване 195 467 190,00
UAH з ПДВ
24 травня 2021 16:10
ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД"
#38489035
Рішення скасоване 196 361 322,00
UAH з ПДВ
24 травня 2021 16:10
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА
#37037544
Рішення скасоване 196 471 680,00
UAH з ПДВ
24 травня 2021 16:10
ТОВ ТОРУМ
#41367994
Відхилено 195 467 190,00
UAH з ПДВ
25 травня 2021 18:39
ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД"
#38489035
Відхилено 196 361 322,00
UAH з ПДВ
25 травня 2021 18:43
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА
#37037544
Відхилено 196 471 680,00
UAH з ПДВ
25 травня 2021 18:44
ПП "ОККО КОНТРАКТ"
#36248687
Відхилено 196 471 680,00
UAH з ПДВ
25 травня 2021 18:46
ПАТ "Укртатнафта"
#00152307
Відхилено 196 471 680,00
UAH з ПДВ
25 травня 2021 18:48
ТОВ "АНВІТРЕЙД"
#39898416
Відхилено 196 471 680,00
UAH з ПДВ
25 травня 2021 18:51

Документи

03 березня 2021 11:31
Електронний підпис
03 березня 2021 11:30
протокол_намір - 4176.pdf

Документи

22 квітня 2021 14:40
Електронний підпис

Документи

25 травня 2021 18:39
Електронний підпис
25 травня 2021 18:39
Протокол 4176_177_21.pdf

Документи

25 травня 2021 18:43
Електронний підпис
25 травня 2021 18:43
Протокол 4176_177_21.pdf

Документи

25 травня 2021 18:44
Електронний підпис
25 травня 2021 18:44
Протокол 4176_177_21.pdf

Документи

25 травня 2021 18:46
Електронний підпис
25 травня 2021 18:46
Протокол 4176_177_21.pdf

Документи

25 травня 2021 18:48
Електронний підпис
25 травня 2021 18:48
Протокол 4176_177_21.pdf

Документи

25 травня 2021 18:51
Електронний підпис
25 травня 2021 18:51
Протокол 4176_177_21.pdf
25 травня 2021 18:51
Протокол 4176_177_21.pdf

Інформація про відміну

Дата відміни
25 травня 2021 18:51
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі