Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дизельне паливо (09130000-9 – Нафта і дистиляти)
Diesel fuel (09130000-9 - Petroleum and distillates)
Очікувана вартість
196 471 680,00 UAH
UA-2020-10-23-009634-a 0153d835c4274b2fa30b55adc8580129
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жешко Світлана Степанівна

380444650895 2019TENDER@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Вебсайт: http://uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03049, Україна , Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15
Контактна особа: Жешко Світлана Степанівна
380444650895
2019TENDER@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
National ID: 40081347
Contact point: Zheshko Svitlana
380444650895
2019TENDER@GMAIL.COM

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 15:19
Звернення за роз’ясненнями: до 11 січня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 січня 2021 10:00
Початок аукціону: 12 лютого 2021 13:30
Очікувана вартість: 196 471 680,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 982 358,40 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5894150 UAH
Publication date: 23 жовтня 2020 15:19
Enquiries until: 11 січня 2021 00:00
Complaints submission until: до 17 січня 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 січня 2021 10:00

Information

Estimated total value: 196 471 680 UAH including VAT
Minimal lowering step: 982 358 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Scope of the procurement
Дизельне паливо (09130000-9 – Нафта і дистиляти)
Diesel fuel (09130000-9 - Petroleum and distillates)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8279 т.
дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

дизельне паливо
CPV: 09130000-9
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 січня 2021 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 січня 2021 14:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 січня 2021 15:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 грудня 2020 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2020 16:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 грудня 2020 16:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
08 грудня 2020 17:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 грудня 2020 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 листопада 2020 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 17:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 листопада 2020 13:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 листопада 2020 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2020 17:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 15:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 січня 2021 17:11
Зміни до тендеру_4177_13.01.2021.doc
13 січня 2021 17:11
4177 ТД дизельне паливо нова редакція від 13.01.2021.docx
12 січня 2021 14:45
4177 ТД дизельне паливо нова редакція від 12.01.2021.docx
05 січня 2021 15:15
4177 ТД дизельне паливо нова редакція від 05.01.2021.docx
24 грудня 2020 17:48
4177 ТД дизельне паливо нова редакція від 24.12.2020.docx
17 грудня 2020 16:17
4177 ТД дизельне паливо нова редакція від 17.12.2020.docx
15 грудня 2020 16:35
4177 ТД дизельне паливо нова редакція від 15.12.2020.docx
08 грудня 2020 17:34
4177 ТД дизельне паливо нова редакція від 08.12.2020.docx
02 грудня 2020 16:37
4177 ТД дизельне паливо нова редакція від 02.12.2020.docx
27 листопада 2020 15:19
4177 ТД дизельне паливо нова редакція від 27.11.2020.docx
25 листопада 2020 17:40
4177 ТД дизельне паливо нова редакція від 25.11.2020.docx
20 листопада 2020 13:51
4177 ТД дизельне паливо нова редакція від 20.11.2020.docx
18 листопада 2020 15:52
4177 ТД дизельне паливо нова редакція від 18.11.2020.docx
17 листопада 2020 17:52
4177 ТД дизельне паливо нова редакція від 17.11.2020.docx
13 листопада 2020 16:20
4177 ТД дизельне паливо нова редакція від 13.11.2020.docx
23 жовтня 2020 15:16
4177 ТД дизельне паливо (1).docx
12 січня 2021 14:45
Зміни до тендеру_4177_12.01.2021.doc
05 січня 2021 15:15
Зміни до тендеру_4177_05.01.2021.doc
24 грудня 2020 17:48
Зміни до тендеру_4177_24.12.2020.doc
17 грудня 2020 16:17
Зміни до тендеру_4177_17.12.2020.doc
15 грудня 2020 16:35
Зміни до тендеру_4177_15.12.2020.doc
08 грудня 2020 17:34
Зміни до тендеру_4177_08.12.2020.doc
08 грудня 2020 17:34
Додаток №7 нова редакція від 08.12.2020.docx
23 жовтня 2020 15:16
Додаток №7 (4).docx
02 грудня 2020 16:37
Зміни до тендеру_4177_02.12.2020.doc
27 листопада 2020 15:19
Зміни до тендеру_4177_27.11.2020.doc
25 листопада 2020 17:40
Зміни до тендеру_4177_25.11.2020.doc
20 листопада 2020 13:51
Зміни до тендеру_4177_20.11.2020.doc
18 листопада 2020 15:52
Зміни до тендеру_4177_18.11.2020.doc
17 листопада 2020 17:52
Зміни до тендеру_4177_17.11.2020.doc
13 листопада 2020 16:20
Зміни до тендеру_4177_13.11.2020.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо проекту договору поставки
Дата подання: 10 листопада 2020 14:30
Дата відповіді: 13 листопада 2020 16:34
Просимо переглянути умови Проекту договору поставки (істотні умови), викладені у додатку 7 тендерної документації, у частині нижченаведених положень: 1) щодо умов надання рознарядки: Пунктом 3.2 Проекту договору поставки передбачено, що рознарядки можуть надаватися шляхом направлення засобами поштового зв’язку (Укрпошта) та/або направлення сканкопії рознарядки електронним листом із застосуванням електронної пошти. При цьому, рознарядка вважається наданою Замовником та отриманою Постачальником з дня її відправлення Замовником засобами поштового зв’язку (Укрпошта) та/або E-mail. Тобто, Замовнику надається право направляти рознарядку виключно засобами поштового зв'язку. Враховуючи, що згідно з умовами тендерної документації Постачальнику надається строк до 5 днів на виконання рознарядки, існує вірогідність несвоєчасного отримання відповідної рознарядки, що призведе до прострочення поставки та застосування штрафних санкцій до Постачальника. Зважаючи на викладене, просимо змінити умови надання замовлень на поставку, визначивши обов'язковість направлення рознарядок одночасно засобами поштового зв'язку та дублюванням їх на електронну пошту. 2) щодо істотного порушення балансу інтересів сторін: Відповідно до пунктів 9.4 та 9.6 розділу 9 Проекту договору поставки відповідальності Постачальника за порушення строків поставки у вигляді штрафу в розмірі 15% від вартості непоставленого в строк товару та пені в розмірі 0,1% від суми непоставленого в строк товару за кожен день прострочення кореспондує відповідальність Замовника за порушення строків розрахунків у вигляді пені у розмірі 10 % відсотків річних від простроченої суми грошових зобов’язань за кожен день прострочення, але не більше облікової ставки НБУ, що діяла на момент виникнення заборгованості. Виходячи з інших положень Проекту договору поставки та умов закупівлі, викладених у тендерній документації, зокрема оплату товару на умовах відстрочення, внесення завдатку в якості забезпечення виконання договору поставки, ризики Замовника щодо несвоєчасності поставки товару забезпечені належним чином іншими інструментами. Водночас, відповідні нерівноцінні види та розміри відповідальності є явно несправедливими та надають Замовнику необґрунтовану перевагу. Такий підхід суперечить принципам добросовісності, розумності та справедливості зобов'язань, викладених у ч. 3 ст. 509 ЦК України, призводить до істотного дисбалансу договірних прав і обов'язків сторін договору. Зважаючи на викладене, просимо передбачити дзеркальну відповідальність Постачальника і Замовника за наслідками порушення договірних зобов'язань щодо строків поставки та строків розрахунків відповідно, або визначити Постачальнику відповідальність за порушення строків поставки виключно у вигляді пені у розмірі 0,1 % від суми непоставленого в строк товару за кожен день прострочення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД № UA-2020-10-23-009634-a Вами розміщено питання при закупівлі нафти і дистилятів (Дизельне паливо). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Ваше питання Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше питання. Для розміщення повторного питання нами подовжено кінцевий строк подання пропозицій учасників, що є достатнім для обробки питання та одержання відповіді.
Щодо проекту договору
Дата подання: 13 листопада 2020 17:09
Дата відповіді: 18 листопада 2020 15:54
Просимо переглянути умови Проекту договору поставки (істотні умови), викладені у додатку 7 тендерної документації, у частині нижченаведених положень: 1) щодо умов надання рознарядки: Пунктом 3.2 Проекту договору поставки передбачено, що рознарядки можуть надаватися шляхом направлення засобами поштового зв’язку (Укрпошта) та/або направлення сканкопії рознарядки електронним листом із застосуванням електронної пошти. При цьому, рознарядка вважається наданою Замовником та отриманою Постачальником з дня її відправлення Замовником засобами поштового зв’язку (Укрпошта) та/або E-mail. Тобто, Замовнику надається право направляти рознарядку виключно засобами поштового зв'язку. Враховуючи, що згідно з умовами тендерної документації Постачальнику надається строк до 5 днів на виконання рознарядки, існує вірогідність несвоєчасного отримання відповідної рознарядки, що призведе до прострочення поставки та застосування штрафних санкцій до Постачальника. Зважаючи на викладене, просимо змінити умови надання замовлень на поставку, визначивши обов'язковість направлення рознарядок одночасно засобами поштового зв'язку та дублюванням їх на електронну пошту. 2) щодо істотного порушення балансу інтересів сторін: Відповідно до пунктів 9.4 та 9.6 розділу 9 Проекту договору поставки відповідальності Постачальника за порушення строків поставки у вигляді штрафу в розмірі 15% від вартості непоставленого в строк товару та пені в розмірі 0,1% від суми непоставленого в строк товару за кожен день прострочення кореспондує відповідальність Замовника за порушення строків розрахунків у вигляді пені у розмірі 10 % відсотків річних від простроченої суми грошових зобов’язань за кожен день прострочення, але не більше облікової ставки НБУ, що діяла на момент виникнення заборгованості. Виходячи з інших положень Проекту договору поставки та умов закупівлі, викладених у тендерній документації, зокрема оплату товару на умовах відстрочення, внесення завдатку в якості забезпечення виконання договору поставки, ризики Замовника щодо несвоєчасності поставки товару забезпечені належним чином іншими інструментами. Водночас, відповідні нерівноцінні види та розміри відповідальності є явно несправедливими та надають Замовнику необґрунтовану перевагу. Такий підхід суперечить принципам добросовісності, розумності та справедливості зобов'язань, викладених у ч. 3 ст. 509 ЦК України, призводить до істотного дисбалансу договірних прав і обов'язків сторін договору. Зважаючи на викладене, просимо передбачити дзеркальну відповідальність Постачальника і Замовника за наслідками порушення договірних зобов'язань щодо строків поставки та строків розрахунків відповідно, або визначити Постачальнику відповідальність за порушення строків поставки виключно у вигляді пені у розмірі 0,1 % від суми непоставленого в строк товару за кожен день прострочення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД
№ UA-2020-10-23-009634-a Вами розміщено питання при закупівлі нафти і дистилятів (Дизельне паливо). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Ваше питання Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше питання. Для розміщення повторного питання нами подовжено кінцевий строк подання пропозицій учасників, що є достатнім для обробки питання та одержання відповіді.
Щодо проекту договору
Дата подання: 18 листопада 2020 16:08
Дата відповіді: 20 листопада 2020 13:51
Просимо переглянути умови Проекту договору поставки (істотні умови), викладені у додатку 7 тендерної документації, у частині нижченаведених положень: 1) щодо умов надання рознарядки: Пунктом 3.2 Проекту договору поставки передбачено, що рознарядки можуть надаватися шляхом направлення засобами поштового зв’язку (Укрпошта) та/або направлення сканкопії рознарядки електронним листом із застосуванням електронної пошти. При цьому, рознарядка вважається наданою Замовником та отриманою Постачальником з дня її відправлення Замовником засобами поштового зв’язку (Укрпошта) та/або E-mail. Тобто, Замовнику надається право направляти рознарядку виключно засобами поштового зв'язку. Враховуючи, що згідно з умовами тендерної документації Постачальнику надається строк до 5 днів на виконання рознарядки, існує вірогідність несвоєчасного отримання відповідної рознарядки, що призведе до прострочення поставки та застосування штрафних санкцій до Постачальника. Зважаючи на викладене, просимо змінити умови надання замовлень на поставку, визначивши обов'язковість направлення рознарядок одночасно засобами поштового зв'язку та дублюванням їх на електронну пошту. 2) щодо істотного порушення балансу інтересів сторін: Відповідно до пунктів 9.4 та 9.6 розділу 9 Проекту договору поставки відповідальності Постачальника за порушення строків поставки у вигляді штрафу в розмірі 15% від вартості непоставленого в строк товару та пені в розмірі 0,1% від суми непоставленого в строк товару за кожен день прострочення кореспондує відповідальність Замовника за порушення строків розрахунків у вигляді пені у розмірі 10 % відсотків річних від простроченої суми грошових зобов’язань за кожен день прострочення, але не більше облікової ставки НБУ, що діяла на момент виникнення заборгованості. Виходячи з інших положень Проекту договору поставки та умов закупівлі, викладених у тендерній документації, зокрема оплату товару на умовах відстрочення, внесення завдатку в якості забезпечення виконання договору поставки, ризики Замовника щодо несвоєчасності поставки товару забезпечені належним чином іншими інструментами. Водночас, відповідні нерівноцінні види та розміри відповідальності є явно несправедливими та надають Замовнику необґрунтовану перевагу. Такий підхід суперечить принципам добросовісності, розумності та справедливості зобов'язань, викладених у ч. 3 ст. 509 ЦК України, призводить до істотного дисбалансу договірних прав і обов'язків сторін договору. Зважаючи на викладене, просимо передбачити дзеркальну відповідальність Постачальника і Замовника за наслідками порушення договірних зобов'язань щодо строків поставки та строків розрахунків відповідно, або визначити Постачальнику відповідальність за порушення строків поставки виключно у вигляді пені у розмірі 0,1 % від суми непоставленого в строк товару за кожен день прострочення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД № UA-2020-10-23-009634-a Вами розміщено питання при закупівлі нафти і дистилятів (Дизельне паливо). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Ваше питання Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше питання. Для розміщення повторного питання нами подовжено кінцевий строк подання пропозицій учасників, що є достатнім для обробки питання та одержання відповіді.
Щодо проекту договору
Дата подання: 20 листопада 2020 17:34
Дата відповіді: 25 листопада 2020 17:45
Просимо переглянути умови Проекту договору поставки (істотні умови), викладені у додатку 7 тендерної документації, у частині нижченаведених положень: 1) щодо умов надання рознарядки: Пунктом 3.2 Проекту договору поставки передбачено, що рознарядки можуть надаватися шляхом направлення засобами поштового зв’язку (Укрпошта) та/або направлення сканкопії рознарядки електронним листом із застосуванням електронної пошти. При цьому, рознарядка вважається наданою Замовником та отриманою Постачальником з дня її відправлення Замовником засобами поштового зв’язку (Укрпошта) та/або E-mail. Тобто, Замовнику надається право направляти рознарядку виключно засобами поштового зв'язку. Враховуючи, що згідно з умовами тендерної документації Постачальнику надається строк до 5 днів на виконання рознарядки, існує вірогідність несвоєчасного отримання відповідної рознарядки, що призведе до прострочення поставки та застосування штрафних санкцій до Постачальника. Зважаючи на викладене, просимо змінити умови надання замовлень на поставку, визначивши обов'язковість направлення рознарядок одночасно засобами поштового зв'язку та дублюванням їх на електронну пошту. 2) щодо істотного порушення балансу інтересів сторін: Відповідно до пунктів 9.4 та 9.6 розділу 9 Проекту договору поставки відповідальності Постачальника за порушення строків поставки у вигляді штрафу в розмірі 15% від вартості непоставленого в строк товару та пені в розмірі 0,1% від суми непоставленого в строк товару за кожен день прострочення кореспондує відповідальність Замовника за порушення строків розрахунків у вигляді пені у розмірі 10 % відсотків річних від простроченої суми грошових зобов’язань за кожен день прострочення, але не більше облікової ставки НБУ, що діяла на момент виникнення заборгованості. Виходячи з інших положень Проекту договору поставки та умов закупівлі, викладених у тендерній документації, зокрема оплату товару на умовах відстрочення, внесення завдатку в якості забезпечення виконання договору поставки, ризики Замовника щодо несвоєчасності поставки товару забезпечені належним чином іншими інструментами. Водночас, відповідні нерівноцінні види та розміри відповідальності є явно несправедливими та надають Замовнику необґрунтовану перевагу. Такий підхід суперечить принципам добросовісності, розумності та справедливості зобов'язань, викладених у ч. 3 ст. 509 ЦК України, призводить до істотного дисбалансу договірних прав і обов'язків сторін договору. Зважаючи на викладене, просимо передбачити дзеркальну відповідальність Постачальника і Замовника за наслідками порушення договірних зобов'язань щодо строків поставки та строків розрахунків відповідно, або визначити Постачальнику відповідальність за порушення строків поставки виключно у вигляді пені у розмірі 0,1 % від суми непоставленого в строк товару за кожен день прострочення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД
№ UA-2020-10-23-009634-a Вами розміщено питання при закупівлі нафти і дистилятів (Дизельне паливо). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Ваше питання Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше питання. Для розміщення повторного питання нами подовжено кінцевий строк подання пропозицій учасників, що є достатнім для обробки питання та одержання відповіді.
Щодо проекту договору
Дата подання: 29 листопада 2020 19:43
Дата відповіді: 02 грудня 2020 16:37
Просимо переглянути умови Проекту договору поставки (істотні умови), викладені у додатку 7 тендерної документації, у частині нижченаведених положень: 1) щодо умов надання рознарядки: Пунктом 3.2 Проекту договору поставки передбачено, що рознарядки можуть надаватися шляхом направлення засобами поштового зв’язку (Укрпошта) та/або направлення сканкопії рознарядки електронним листом із застосуванням електронної пошти. При цьому, рознарядка вважається наданою Замовником та отриманою Постачальником з дня її відправлення Замовником засобами поштового зв’язку (Укрпошта) та/або E-mail. Тобто, Замовнику надається право направляти рознарядку виключно засобами поштового зв'язку. Враховуючи, що згідно з умовами тендерної документації Постачальнику надається строк до 5 днів на виконання рознарядки, існує вірогідність несвоєчасного отримання відповідної рознарядки, що призведе до прострочення поставки та застосування штрафних санкцій до Постачальника. Зважаючи на викладене, просимо змінити умови надання замовлень на поставку, визначивши обов'язковість направлення рознарядок одночасно засобами поштового зв'язку та дублюванням їх на електронну пошту. 2) щодо істотного порушення балансу інтересів сторін: Відповідно до пунктів 9.4 та 9.6 розділу 9 Проекту договору поставки відповідальності Постачальника за порушення строків поставки у вигляді штрафу в розмірі 15% від вартості непоставленого в строк товару та пені в розмірі 0,1% від суми непоставленого в строк товару за кожен день прострочення кореспондує відповідальність Замовника за порушення строків розрахунків у вигляді пені у розмірі 10 % відсотків річних від простроченої суми грошових зобов’язань за кожен день прострочення, але не більше облікової ставки НБУ, що діяла на момент виникнення заборгованості. Виходячи з інших положень Проекту договору поставки та умов закупівлі, викладених у тендерній документації, зокрема оплату товару на умовах відстрочення, внесення завдатку в якості забезпечення виконання договору поставки, ризики Замовника щодо несвоєчасності поставки товару забезпечені належним чином іншими інструментами. Водночас, відповідні нерівноцінні види та розміри відповідальності є явно несправедливими та надають Замовнику необґрунтовану перевагу. Такий підхід суперечить принципам добросовісності, розумності та справедливості зобов'язань, викладених у ч. 3 ст. 509 ЦК України, призводить до істотного дисбалансу договірних прав і обов'язків сторін договору. Зважаючи на викладене, просимо передбачити дзеркальну відповідальність Постачальника і Замовника за наслідками порушення договірних зобов'язань щодо строків поставки та строків розрахунків відповідно, або визначити Постачальнику відповідальність за порушення строків поставки виключно у вигляді пені у розмірі 0,1 % від суми непоставленого в строк товару за кожен день прострочення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД № UA-2020-10-23-009634-a Вами розміщено вимогу при закупівлі нафти і дистилятів (Дизельне паливо). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Вашу вимогу Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Вашу вимогу. Для розміщення повторної вимоги нами подовжено кінцевий строк подання пропозицій учасників, що є достатнім для обробки вимоги та одержання відповіді.
Щодо проекту договору
Дата подання: 03 грудня 2020 11:35
Дата відповіді: 08 грудня 2020 17:34
Просимо переглянути умови Проекту договору поставки (істотні умови), викладені у додатку 7 тендерної документації, у частині нижченаведених положень: 1) щодо умов надання рознарядки: Пунктом 3.2 Проекту договору поставки передбачено, що рознарядки можуть надаватися шляхом направлення засобами поштового зв’язку (Укрпошта) та/або направлення сканкопії рознарядки електронним листом із застосуванням електронної пошти. При цьому, рознарядка вважається наданою Замовником та отриманою Постачальником з дня її відправлення Замовником засобами поштового зв’язку (Укрпошта) та/або E-mail. Тобто, Замовнику надається право направляти рознарядку виключно засобами поштового зв'язку. Враховуючи, що згідно з умовами тендерної документації Постачальнику надається строк до 5 днів на виконання рознарядки, існує вірогідність несвоєчасного отримання відповідної рознарядки, що призведе до прострочення поставки та застосування штрафних санкцій до Постачальника. Зважаючи на викладене, просимо змінити умови надання замовлень на поставку, визначивши обов'язковість направлення рознарядок одночасно засобами поштового зв'язку та дублюванням їх на електронну пошту. 2) щодо істотного порушення балансу інтересів сторін: Відповідно до пунктів 9.4 та 9.6 розділу 9 Проекту договору поставки відповідальності Постачальника за порушення строків поставки у вигляді штрафу в розмірі 15% від вартості непоставленого в строк товару та пені в розмірі 0,1% від суми непоставленого в строк товару за кожен день прострочення кореспондує відповідальність Замовника за порушення строків розрахунків у вигляді пені у розмірі 10 % відсотків річних від простроченої суми грошових зобов’язань за кожен день прострочення, але не більше облікової ставки НБУ, що діяла на момент виникнення заборгованості. Виходячи з інших положень Проекту договору поставки та умов закупівлі, викладених у тендерній документації, зокрема оплату товару на умовах відстрочення, внесення завдатку в якості забезпечення виконання договору поставки, ризики Замовника щодо несвоєчасності поставки товару забезпечені належним чином іншими інструментами. Водночас, відповідні нерівноцінні види та розміри відповідальності є явно несправедливими та надають Замовнику необґрунтовану перевагу. Такий підхід суперечить принципам добросовісності, розумності та справедливості зобов'язань, викладених у ч. 3 ст. 509 ЦК України, призводить до істотного дисбалансу договірних прав і обов'язків сторін договору. Зважаючи на викладене, просимо передбачити дзеркальну відповідальність Постачальника і Замовника за наслідками порушення договірних зобов'язань щодо строків поставки та строків розрахунків відповідно, або визначити Постачальнику відповідальність за порушення строків поставки виключно у вигляді пені у розмірі 0,1 % від суми непоставленого в строк товару за кожен день прострочення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Щодо умов надання рознарядки
(п. 3.2. Додатку №7) – Замовником внесені зміни до тендерної документації.
2) Щодо істотного порушення балансу інтересів сторін (п.9.4. та п.9.6. розділу 9 Додатку №7) – Замовник залишає тендерну документацію без змін.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-23-009634-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ТОРУМ, Код ЄДРПОУ:41367994
Дата подання: 04 листопада 2020 15:41
Помилки в документації
1. Відповідно до оголошення торги відбуваються як відкриті торги, а Тендерна документація розроблена як для рамкової процедури, а саме розділ 3 п.3.1, розділ 6 п.6.1, додаток 2 п. 2.
2. Інструкція щодо заповнення таблиці даних на товар (Додаток №4) вказує що продукція повинна бути виготовлена не раніше 01.12.2020 р, а в гарантійному листі (Додаток №5), що паливо, яке постачається, виготовлене не раніше 01.10.2019 р., просимо уточнити.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 листопада 2020 16:43
Замовником будуть внесені зміни до тендернї документації.
Номер вимоги: UA-2020-10-23-009634-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:38489035
Дата подання: 11 листопада 2020 15:26
Вартість
У зв’язку з ростом міжнародних котирувань просимо збільшити бюджет закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 листопада 2020 16:35
Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД № UA-2020-10-23-009634-a Вами розміщено вимогу при закупівлі нафти і дистилятів (Дизельне паливо). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Вашу вимогу Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Вашу вимогу. Для розміщення повторної вимоги нами подовжено кінцевий строк подання пропозицій учасників, що є достатнім для обробки вимоги та одержання відповіді.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 05 лютого 2021
UA-2020-10-23-009634-a0153d835c4274b2fa30b55adc8580129
Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 40081347
Місцезнаходження: 03049, Україна, Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 січня 2021 13:12
ПП "ОККО КОНТРАКТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 січня 2021 13:10
ТОВ ТОРУМ Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПАТ "Укртатнафта" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АНВІТРЕЙД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 січня 2021 13:11

Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах за процедурою № UA-2020-10-23-009634-a на закупівлю Дизельного палива (09130000-9 – Нафта і дистиляти) учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД»: 1. Перелік виявлених невідповідностей: - довідка про досвід виконання аналогічних договорів відсканована у вигляді, що робить неможливим вивчення та перевірку зазначеної у довідці інформації. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлено невідповідності: Відповідно до пункту 3.6 тендерної документації Кваліфікаційні критерії (кваліфікаційний критерій) та спосіб подання учасниками документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зазначені у Додатку №2. Відповідно до умов пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» додатку №2 до тендерної документації передбачено надання Довідки з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за використання). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір постачання дизельного палива. Довідка складається по наведеній або у довільній формі з зазначенням відповідної інформації. Невід’ємною частиною цієї довідки є копії зазначених аналогічного договору/аналогічних договорів та документи, що підтверджують постачання продукції (копії видаткових накладних та/або копії актів приймання-передачі тощо). 3. Перелік інформації/документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати довідку з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за використання), яка дасть можливість вивчити та перевірити зазначену у довідці інформацію. Довідка складається по наведеній або у довільній формі з зазначенням відповідної інформації. Голова тендерного комітету філії «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» В. С. Шергін

Документи

Публічні документи

29 січня 2021 14:59
Електронний підпис
20 січня 2021 17:23
Електронний підпис
20 січня 2021 17:23
Електронний підпис
20 січня 2021 17:21
ФІН ЗВІТНІСТЬ 2019.pdf.p7s
20 січня 2021 17:21
СТАТУТ.pdf.p7s
20 січня 2021 17:21
Статут 2019.pdf.p7s
20 січня 2021 17:21
Свідоцтво ПДВ.pdf.p7s
20 січня 2021 17:21
Проєкт Договору.pdf.p7s
20 січня 2021 17:21
ОПИС.pdf.p7s
20 січня 2021 17:21
Опис 2019.pdf.p7s
20 січня 2021 17:21
Ліцензія 2020.pdf.p7s
20 січня 2021 17:20
Дані на товар.pdf.p7s
20 січня 2021 17:20
Витяг ПДВ.pdf.p7s
20 січня 2021 17:20
ВИТЯГ ПДВ КОПІЯ.pdf.p7s
20 січня 2021 17:20
ВИТЯГ ЄДР 17112020.pdf.p7s
20 січня 2021 17:20
ВИПИСКА ЄДР.pdf.p7s
20 січня 2021 17:02
Nakaz_Davydchuk.zip
20 січня 2021 17:02
Dovirenist_Davydchuk.zip
20 січня 2021 17:02
Dovidka_21020457100830122267.pdf.p7s
20 січня 2021 17:02
Dovidka_21020457100830122267.pdf
20 січня 2021 17:02
Bank_licenzia.zip
20 січня 2021 17:02
ФІН ЗВІТНІСТЬ 3 кв 2020.pdf
20 січня 2021 17:02
ФІН ЗВІТНІСТЬ 2019.pdf
20 січня 2021 17:02
СТАТУТ.pdf
20 січня 2021 17:02
Статут 2019.pdf
20 січня 2021 17:02
Свідоцтво ПДВ.pdf
20 січня 2021 17:02
СВІДОЦТВО ПДВ КОПІЯ.pdf
20 січня 2021 17:02
Проєкт Договору.pdf
20 січня 2021 17:02
ОПИС.pdf
20 січня 2021 17:02
Опис 2019.pdf
20 січня 2021 17:02
Ліцензія 2020.pdf
20 січня 2021 17:02
Довідка щодо витрат.pdf
20 січня 2021 17:02
Довідка код доступу.pdf
20 січня 2021 17:02
Витяг ПДВ.pdf
20 січня 2021 17:02
ВИТЯГ ПДВ КОПІЯ.pdf
20 січня 2021 17:02
ВИТЯГ ЄДР 17112020.pdf
20 січня 2021 17:02
ВИПИСКА ЄДР.pdf
20 січня 2021 17:02
201991_19_49_108_5 894 150,00.ZIP
20 січня 2021 17:02
Дані на товар.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах за процедурою № UA-2020-10-23-009634-a на закупівлю Дизельного палива (09130000-9 – Нафта і дистиляти) учасника ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ОККО КОНТРАКТ»: 1. Перелік виявлених невідповідностей: - довідка про досвід виконання аналогічних договорів (від 24.12.2020 № 25/2412/1) не містить інформацію про номер та дату договору. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлено невідповідності: Відповідно до пункту 3.6 тендерної документації Кваліфікаційні критерії (кваліфікаційний критерій) та спосіб подання учасниками документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зазначені у Додатку №2. Відповідно до умов пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» додатку №2 до тендерної документації передбачено надання Довідки з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за використання). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір постачання дизельного палива. Довідка складається по наведеній або у довільній формі з зазначенням відповідної інформації. Невід’ємною частиною цієї довідки є копії зазначених аналогічного договору/аналогічних договорів та документи, що підтверджують постачання продукції (копії видаткових накладних та/або копії актів приймання-передачі тощо). 3. Перелік інформації/документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Довідку з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за використання) з зазначенням, в тому числі, номеру та дати договору. Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір постачання дизельного палива. Довідка складається по наведеній або у довільній формі з зазначенням відповідної інформації. Голова тендерного комітету філії «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» В. С. Шергін

Документи

Публічні документи

29 січня 2021 16:11
1)Досвід Виконання.pdf
21 січня 2021 09:27
Електронний підпис
21 січня 2021 09:27
Електронний підпис
21 січня 2021 09:15
2) СТ 17.pdf
20 січня 2021 18:56
Лист згода.pdf
20 січня 2021 18:56
код доступу.pdf
20 січня 2021 18:56
8 договір.pdf
20 січня 2021 18:56
8 договір ДУ 7.pdf
20 січня 2021 18:56
8 договір ДУ 6.pdf
20 січня 2021 18:56
8 договір ДУ 5.pdf
20 січня 2021 18:56
7_5.3 Наказ_АП.pdf
20 січня 2021 18:56
6)статут ОК.PDF
20 січня 2021 18:56
6)Рішення ОК.pdf
20 січня 2021 18:56
6)Дані на товар Дод 4.pdf
20 січня 2021 18:56
4 договір.pdf
20 січня 2021 18:56
4 договір ДУ5.pdf
20 січня 2021 18:56
4 договір ДУ4.pdf
20 січня 2021 18:56
2) СТ 17.pdf
20 січня 2021 18:56
1)Досвід Виконання.pdf
20 січня 2021 18:56
1) Додаток 1.pdf
20 січня 2021 18:56
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
20 січня 2021 18:56
banking_licence_ПУМБ.pdf

Документи

Публічні документи

20 січня 2021 19:30
Гарантія 341-18-74.7z
20 січня 2021 19:30
9.Виписка ПДВ.pdf
20 січня 2021 19:30
7.Дані на товар.pdf
20 січня 2021 19:30
5.Торум - протокол_9634.pdf
20 січня 2021 19:30
5.Протокол завір.pdf
20 січня 2021 19:30
5.Наказ завір.pdf
20 січня 2021 19:30
2.Стаття 17.pdf
20 січня 2021 19:30
1.Договір_05-д.rar

Документи

Публічні документи

21 січня 2021 08:55
Електронний підпис
21 січня 2021 08:55
Електронний підпис
21 січня 2021 08:54
СТАТУТ.pdf.p7s
21 січня 2021 08:54
Свідоцтво ПДВ.pdf.p7s
21 січня 2021 08:54
Витяг ПДВ.pdf.p7s
21 січня 2021 08:54
Баланс 2019.pdf.p7s
21 січня 2021 08:54
105 Довідка ст.17 new.pdf.p7s
21 січня 2021 08:54
104 Довідка - Досвід.pdf.p7s
21 січня 2021 08:54
103 Дані на товар.pdf.p7s

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах за процедурою № UA-2020-10-23-009634-a на закупівлю Дизельного палива (09130000-9 – Нафта і дистиляти) учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АНВІТРЕЙД»: 1. Перелік виявлених невідповідностей: - відсутня довідка з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за використання). 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлено невідповідності: Відповідно до пункту 3.6 тендерної документації Кваліфікаційні критерії (кваліфікаційний критерій) та спосіб подання учасниками документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зазначені у Додатку №2. Відповідно до умов пункту 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» додатку №2 до тендерної документації передбачено надання Довідки з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за використання). Під аналогічним договором слід розуміти виконаний договір постачання дизельного палива. Довідка складається по наведеній або у довільній формі з зазначенням відповідної інформації. Невід’ємною частиною цієї довідки є копії зазначених аналогічного договору/аналогічних договорів та документи, що підтверджують постачання продукції (копії видаткових накладних та/або копії актів приймання-передачі тощо). 3. Перелік інформації/документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник повинен надати довідку з інформацією про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) за власноручним підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за використання). Довідка складається по наведеній або у довільній формі з зазначенням відповідної інформації. Голова тендерного комітету філії «ЦЗВ» АТ «Укрзалізниця» В. С. Шергін

Документи

Публічні документи

24 лютого 2021 16:37
Електронний підпис
24 лютого 2021 16:28
Цінова пропозиція.pdf
24 лютого 2021 16:28
Статут.pdf
24 лютого 2021 16:28
ст.17.pdf
24 лютого 2021 16:28
Рішення про правочин.pdf
24 лютого 2021 16:28
Паспорт код директора.pdf
24 лютого 2021 16:27
Наказ.pdf
24 лютого 2021 16:27
Код доступу до статуту.pdf
24 лютого 2021 16:27
Згода на обробку.pdf
24 лютого 2021 16:27
Довідки з банків.pdf
24 лютого 2021 15:05
Довідка про юр. особу.pdf
24 лютого 2021 15:05
Довідка МВС.pdf
24 лютого 2021 15:05
Довідка ДПС.pdf
24 лютого 2021 15:05
Дані на товар.pdf
24 лютого 2021 15:05
Витяг.pdf
29 січня 2021 17:59
Електронний підпис
21 січня 2021 09:35
Електронний підпис
21 січня 2021 09:35
Електронний підпис
21 січня 2021 09:32
ст.17.pdf
21 січня 2021 09:32
Свідоцтво РА.7z
21 січня 2021 09:32
Протокол НР.7z
21 січня 2021 09:32
Наказ Фролова Ю.М.7z
21 січня 2021 09:32
Лист для клієнтів.7z
21 січня 2021 09:32
Копія договору ЦЗВ.pdf
21 січня 2021 09:32
Копія акту ГАЗТРИМ.pdf
21 січня 2021 09:32
Копії актів ЦЗВ ч.2.pdf
21 січня 2021 09:32
Копії актів ЦЗВ ч.1.pdf
21 січня 2021 09:32
Дані на товар.pdf
21 січня 2021 09:32
Гарантійний лист.pdf
21 січня 2021 09:32
Відомості.pdf
21 січня 2021 09:32
Витяг ПДВ новий.PDF
21 січня 2021 09:32
Витяг із Статуту.7z
21 січня 2021 09:32
Банківська ліцензія.7z
21 січня 2021 09:32
814-21.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА

ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД"

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ТОВ ТОРУМ

ПАТ "Укртатнафта"

ТОВ "АНВІТРЕЙД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 лютого 2021 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АНВІТРЕЙД" 196 471 680,00
UAH з ПДВ
195 466 693,26
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТОРУМ 195 467 190,00
UAH з ПДВ
195 467 190,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" 196 361 322,00
UAH з ПДВ
196 361 322,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА 196 471 680,00
UAH з ПДВ
196 471 680,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ОККО КОНТРАКТ" 196 471 680,00
UAH з ПДВ
196 471 680,00
UAH з ПДВ
Документи
ПАТ "Укртатнафта" 196 471 680,00
UAH з ПДВ
196 471 680,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 лютого 2021 16:37
Електронний підпис
24 лютого 2021 16:28
Цінова пропозиція.pdf
24 лютого 2021 16:28
Статут.pdf
24 лютого 2021 16:28
ст.17.pdf
24 лютого 2021 16:28
Рішення про правочин.pdf
24 лютого 2021 16:28
Паспорт код директора.pdf
24 лютого 2021 16:27
Наказ.pdf
24 лютого 2021 16:27
Код доступу до статуту.pdf
24 лютого 2021 16:27
Згода на обробку.pdf
24 лютого 2021 16:27
Довідки з банків.pdf
24 лютого 2021 15:05
Довідка про юр. особу.pdf
24 лютого 2021 15:05
Довідка МВС.pdf
24 лютого 2021 15:05
Довідка ДПС.pdf
24 лютого 2021 15:05
Дані на товар.pdf
24 лютого 2021 15:05
Витяг.pdf
29 січня 2021 17:59
Електронний підпис
21 січня 2021 09:35
Електронний підпис
21 січня 2021 09:35
Електронний підпис
21 січня 2021 09:32
ст.17.pdf
21 січня 2021 09:32
Свідоцтво РА.7z
21 січня 2021 09:32
Протокол НР.7z
21 січня 2021 09:32
Наказ Фролова Ю.М.7z
21 січня 2021 09:32
Лист для клієнтів.7z
21 січня 2021 09:32
Копія договору ЦЗВ.pdf
21 січня 2021 09:32
Копія акту ГАЗТРИМ.pdf
21 січня 2021 09:32
Копії актів ЦЗВ ч.2.pdf
21 січня 2021 09:32
Копії актів ЦЗВ ч.1.pdf
21 січня 2021 09:32
Дані на товар.pdf
21 січня 2021 09:32
Гарантійний лист.pdf
21 січня 2021 09:32
Відомості.pdf
21 січня 2021 09:32
Витяг ПДВ новий.PDF
21 січня 2021 09:32
Витяг із Статуту.7z
21 січня 2021 09:32
Банківська ліцензія.7z
21 січня 2021 09:32
814-21.7z

Публічні документи

20 січня 2021 19:30
Гарантія 341-18-74.7z
20 січня 2021 19:30
9.Виписка ПДВ.pdf
20 січня 2021 19:30
7.Дані на товар.pdf
20 січня 2021 19:30
5.Торум - протокол_9634.pdf
20 січня 2021 19:30
5.Протокол завір.pdf
20 січня 2021 19:30
5.Наказ завір.pdf
20 січня 2021 19:30
2.Стаття 17.pdf
20 січня 2021 19:30
1.Договір_05-д.rar

Публічні документи

29 січня 2021 14:59
Електронний підпис
20 січня 2021 17:23
Електронний підпис
20 січня 2021 17:23
Електронний підпис
20 січня 2021 17:21
ФІН ЗВІТНІСТЬ 2019.pdf.p7s
20 січня 2021 17:21
СТАТУТ.pdf.p7s
20 січня 2021 17:21
Статут 2019.pdf.p7s
20 січня 2021 17:21
Свідоцтво ПДВ.pdf.p7s
20 січня 2021 17:21
Проєкт Договору.pdf.p7s
20 січня 2021 17:21
ОПИС.pdf.p7s
20 січня 2021 17:21
Опис 2019.pdf.p7s
20 січня 2021 17:21
Ліцензія 2020.pdf.p7s
20 січня 2021 17:20
Дані на товар.pdf.p7s
20 січня 2021 17:20
Витяг ПДВ.pdf.p7s
20 січня 2021 17:20
ВИТЯГ ПДВ КОПІЯ.pdf.p7s
20 січня 2021 17:20
ВИТЯГ ЄДР 17112020.pdf.p7s
20 січня 2021 17:20
ВИПИСКА ЄДР.pdf.p7s
20 січня 2021 17:02
Nakaz_Davydchuk.zip
20 січня 2021 17:02
Dovirenist_Davydchuk.zip
20 січня 2021 17:02
Dovidka_21020457100830122267.pdf.p7s
20 січня 2021 17:02
Dovidka_21020457100830122267.pdf
20 січня 2021 17:02
Bank_licenzia.zip
20 січня 2021 17:02
ФІН ЗВІТНІСТЬ 3 кв 2020.pdf
20 січня 2021 17:02
ФІН ЗВІТНІСТЬ 2019.pdf
20 січня 2021 17:02
СТАТУТ.pdf
20 січня 2021 17:02
Статут 2019.pdf
20 січня 2021 17:02
Свідоцтво ПДВ.pdf
20 січня 2021 17:02
СВІДОЦТВО ПДВ КОПІЯ.pdf
20 січня 2021 17:02
Проєкт Договору.pdf
20 січня 2021 17:02
ОПИС.pdf
20 січня 2021 17:02
Опис 2019.pdf
20 січня 2021 17:02
Ліцензія 2020.pdf
20 січня 2021 17:02
Довідка щодо витрат.pdf
20 січня 2021 17:02
Довідка код доступу.pdf
20 січня 2021 17:02
Витяг ПДВ.pdf
20 січня 2021 17:02
ВИТЯГ ПДВ КОПІЯ.pdf
20 січня 2021 17:02
ВИТЯГ ЄДР 17112020.pdf
20 січня 2021 17:02
ВИПИСКА ЄДР.pdf
20 січня 2021 17:02
201991_19_49_108_5 894 150,00.ZIP
20 січня 2021 17:02
Дані на товар.pdf

Публічні документи

29 січня 2021 16:11
1)Досвід Виконання.pdf
21 січня 2021 09:27
Електронний підпис
21 січня 2021 09:27
Електронний підпис
21 січня 2021 09:15
2) СТ 17.pdf
20 січня 2021 18:56
Лист згода.pdf
20 січня 2021 18:56
код доступу.pdf
20 січня 2021 18:56
8 договір.pdf
20 січня 2021 18:56
8 договір ДУ 7.pdf
20 січня 2021 18:56
8 договір ДУ 6.pdf
20 січня 2021 18:56
8 договір ДУ 5.pdf
20 січня 2021 18:56
7_5.3 Наказ_АП.pdf
20 січня 2021 18:56
6)статут ОК.PDF
20 січня 2021 18:56
6)Рішення ОК.pdf
20 січня 2021 18:56
6)Дані на товар Дод 4.pdf
20 січня 2021 18:56
4 договір.pdf
20 січня 2021 18:56
4 договір ДУ5.pdf
20 січня 2021 18:56
4 договір ДУ4.pdf
20 січня 2021 18:56
2) СТ 17.pdf
20 січня 2021 18:56
1)Досвід Виконання.pdf
20 січня 2021 18:56
1) Додаток 1.pdf
20 січня 2021 18:56
banking_licence_ПУМБ.pdf.p7s.p7s
20 січня 2021 18:56
banking_licence_ПУМБ.pdf

Публічні документи

21 січня 2021 08:55
Електронний підпис
21 січня 2021 08:55
Електронний підпис
21 січня 2021 08:54
СТАТУТ.pdf.p7s
21 січня 2021 08:54
Свідоцтво ПДВ.pdf.p7s
21 січня 2021 08:54
Витяг ПДВ.pdf.p7s
21 січня 2021 08:54
Баланс 2019.pdf.p7s
21 січня 2021 08:54
105 Довідка ст.17 new.pdf.p7s
21 січня 2021 08:54
104 Довідка - Досвід.pdf.p7s
21 січня 2021 08:54
103 Дані на товар.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АНВІТРЕЙД"

ТОВ ТОРУМ

ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД"

ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА

ПП "ОККО КОНТРАКТ"

ПАТ "Укртатнафта"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АНВІТРЕЙД"
#39898416
Переможець 195 466 693,26
UAH з ПДВ
16 лютого 2021 16:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 лютого 2021 16:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АНВІТРЕЙД"
#39898416
195 466 693,26
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2022 17:32
ЦЗВ-14-00321-01.pdf укладений
25 січня 2022 17:32
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 14:55
ЦЗВ-14-00321-01.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 14:55
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2021 10:56
ЦЗВ-14-00321-01.pdf зміни до договору
06 грудня 2021 10:56
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2021 13:03
ЦЗВ-14-00321-01.pdf зміни до договору
24 листопада 2021 13:03
Електронний підпис зміни до договору
20 вересня 2021 11:53
ЦЗВ-14-00321-01.pdf зміни до договору
20 вересня 2021 11:53
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2021 11:18
ЦЗВ-14-00321-01.PDF зміни до договору
10 вересня 2021 11:18
Електронний підпис зміни до договору
20 квітня 2021 11:49
ЦЗВ-14-00321-01 (1).pdf зміни до договору
20 квітня 2021 11:49
Електронний підпис укладений
05 березня 2021 13:32
ЦЗВ-14-00321-01.pdf укладений
05 березня 2021 13:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.7, ч.5., ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-14-00321-01
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.7, ч.5., ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-14-00321-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.7, ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-14-00321-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.7, ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-14-00321-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.7, ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-14-00321-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.7, ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: ЦЗВ-14-00321-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 227 774 309,83
UAH (в тому числі ПДВ 37 962 384,97 UAH)