Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

роботи з технічного нагляду за проведенням робіт по об’єкту: Нове будівництво кафе на 200 посадочних місць з ТП-10/0,4кВ та благоустроєм прилеглої території в зоні «Вхідна група №1» КО «Харківський зоопарк», за адресою: вул. Сумська, 35, м. Харків (код за ДК 021:2015 - 71520000-9 – послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт,з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»)
Очікувана вартість
711 892,00 UAH
UA-2020-10-23-009527-a bb6a3a01fa274899921663d8e9300d37
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Пікулік

+380503013602 pikulik.irina@zoo.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна організація «Харківський зоологічний парк»
Код ЄДРПОУ: 02220881
Місцезнаходження: 61058, Україна , Харківська обл., м. Харків, вул. Сумська, буд. 35
Контактна особа: Ірина Пікулік
+380503013602
pikulik.irina@zoo.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 15:11
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2020 08:00
Початок аукціону: 04 листопада 2020 11:05
Очікувана вартість: 711 892,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 559,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія: організація яка забезпечує потреби територіальної громади, діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі та юридична особа є розпорядником, одержувачем бюджетних коштів
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: вказані в додатках до оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Вид надання забезпечення пропозиції: страхова гарантія
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
роботи з технічного нагляду за проведенням робіт по об’єкту: Нове будівництво кафе на 200 посадочних місць з ТП-10/0,4кВ та благоустроєм прилеглої території в зоні «Вхідна група №1» КО «Харківський зоопарк», за адресою: вул. Сумська, 35, м. Харків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61058, Україна, Харківська область, місто Харків, вулиця Сумська, 35
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник оплачує Виконавцю вартість робіт по здійсненню технічного нагляду на підставі Акту приймання-передачі виконаних робіт протягом 15 робочих днів після підписання акту, у разі, якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок Замовника Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2020 15:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 15:12
Оголошення.pdf
23 жовтня 2020 15:11
Додаток 1 проект договору.pdf
23 жовтня 2020 15:11
Додаток 2.pdf
23 жовтня 2020 15:11
Додаток 3-4.pdf
23 жовтня 2020 15:11
Додаток 5.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2020 11:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В.С. ПРОЕКТ" 569 160,00
UAH з ПДВ
569 160,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЩЕРБІНА АЛЛА ВОЛОДИМИРІВНА" 622 385,00
UAH з ПДВ
622 385,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 листопада 2020 16:53
Електронний підпис
02 листопада 2020 16:51
Страхова гарантія 103-181-000335.pdf
02 листопада 2020 16:51
Свідоцтво.PDF.(2).P7S
02 листопада 2020 16:51
Свідоцтво.PDF
02 листопада 2020 16:51
Свідоцтво.PDF.(1).P7S
02 листопада 2020 16:51
про ліцензійні умови.PDF
02 листопада 2020 16:51
про ліцензійні умови.PDF.(2).P7S
02 листопада 2020 16:51
про ліцензійні умови.PDF.(1).P7S
02 листопада 2020 16:51
Правила фін.ризик_18_дод_1-5.pdf
02 листопада 2020 16:51
Ліцензія (AE №190484) ФінРизик.pdf
02 листопада 2020 16:51
Статут ВС Проект.pdf
02 листопада 2020 16:51
Рішення зміна 12-1.pdf
02 листопада 2020 16:51
Рішення Вступ на посаду.pdf
02 листопада 2020 16:51
Пропозиція.pdf
02 листопада 2020 16:51
проект договору.pdf
02 листопада 2020 16:51
Опис ВС Проект (1).pdf
02 листопада 2020 16:51
наказ прийняття Шандрик О.pdf
02 листопада 2020 16:51
наказ прийняття Шандрик І.pdf
02 листопада 2020 16:51
наказ прийняття Коваленко.pdf
02 листопада 2020 16:51
наказ прийняття Андронович.pdf
02 листопада 2020 16:51
Кошторис.pdf
02 листопада 2020 16:51
квитанція оплата страхової.pdf
02 листопада 2020 16:51
Довідка щодо ціни.pdf
02 листопада 2020 16:51
Довідка санкції.pdf
02 листопада 2020 16:51
Довідка реєстр.pdf
02 листопада 2020 16:51
Довідка печатка.pdf
02 листопада 2020 16:51
Довідка кваліф. працівники.pdf
02 листопада 2020 16:51
Довідка зміна назви.pdf
02 листопада 2020 16:51
Довідка захист довкілля.pdf
02 листопада 2020 16:51
Довідка з МВС.pdf
02 листопада 2020 16:51
Довідка достов.інформ.pdf
02 листопада 2020 16:51
Довідка аналог договір.pdf
02 листопада 2020 16:51
Гарантійний лист додаток5.pdf
02 листопада 2020 16:51
Відомості про товариство.pdf
02 листопада 2020 16:51
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
02 листопада 2020 16:51
Відгук мал арнаутск.pdf
02 листопада 2020 16:51
Відгук заправка.pdf
02 листопада 2020 16:51
Витяг ПДВ ВС ПРОЕКТ.pdf
02 листопада 2020 16:51
Виписка ВС Проект.pdf
02 листопада 2020 16:51
07 Наказ Шандрик.pdf

Публічні документи

02 листопада 2020 19:58
Електронний підпис
02 листопада 2020 19:52
Відгук.pdf
02 листопада 2020 19:52
Алгopитм перевірки ЕЦП_КЕП.pdf
02 листопада 2020 19:52
Технічне завдання.pdf
02 листопада 2020 19:52
свідоцтво фінустанови.pdf.p7s.p7s
02 листопада 2020 19:52
свідоцтво фінустанови.pdf
02 листопада 2020 19:52
Пропозиція.pdf
02 листопада 2020 19:52
Проект договору.pdf
02 листопада 2020 19:52
ліцензія 293794.pdf.p7s.p7s
02 листопада 2020 19:52
ліцензія 293794.pdf
02 листопада 2020 19:52
Довідка з МВС.pdf
02 листопада 2020 19:52
Виписка з ЄДР.pdf
02 листопада 2020 19:52
20_873_GarantKAG_UA-2020-10-23-009527-a.pdf.p7s.p7s
02 листопада 2020 19:52
20_873_GarantKAG_UA-2020-10-23-009527-a.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В.С. ПРОЕКТ"

ФОП "ЩЕРБІНА АЛЛА ВОЛОДИМИРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В.С. ПРОЕКТ"
#35931274
Відхилено 569 160,00
UAH з ПДВ
09 листопада 2020 15:52
ФОП "ЩЕРБІНА АЛЛА ВОЛОДИМИРІВНА"
#2102101704
Переможець 622 385,00
UAH з ПДВ
13 листопада 2020 10:30

Документи

09 листопада 2020 15:52
Електронний підпис
09 листопада 2020 15:36
Протокол 23.2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2020 10:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЩЕРБІНА АЛЛА ВОЛОДИМИРІВНА"
#2102101704
622 385,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
10 січня 2024 12:49
ДУ№8 кафе на 200 місць.pdf зміни до договору
10 січня 2024 12:45
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2022 23:05
ДУ№7 кафе на 200 місць.PDF зміни до договору
20 грудня 2022 23:04
Електронний підпис зміни до договору
12 листопада 2021 15:09
ДУ№6 кафе на 200 місць.PDF зміни до договору
12 листопада 2021 15:06
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2021 16:03
ДУ№5 кафе на 200 місць.PDF зміни до договору
23 липня 2021 16:02
Електронний підпис зміни до договору
29 червня 2021 16:18
ДУ№4 кафе на 200 місць.PDF зміни до договору
29 червня 2021 16:13
Електронний підпис зміни до договору
02 лютого 2021 13:44
ДУ№3 кафе на 200 місць.PDF зміни до договору
02 лютого 2021 13:29
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 12:29
ДУ№2 кафе на 200 місць.PDF зміни до договору
03 грудня 2020 12:26
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 16:35
ДУ№1 кафе на 200 місць.PDF зміни до договору
26 листопада 2020 16:31
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 15:28
Договір ТН кафе на 200 місць.PDF укладений
26 листопада 2020 15:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.2.3 Договору Сторони домовились зменшити вартість договору на 1 986, 24 грн. (одна тисяча дев'ятсот вісімдесят шість грн. 24 коп. ) та викласти п. 2.1. Розділу 2. "Вартість Договору" у новій редакції: "2.1. Вартість Договору визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1.-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва" (зі змінами) до 1,5%, враховуючи результати проведеної закупівлі, процент даного договору становить - 1,5%, відповідно до Протоколу угоди про договірну ціну (Додаток 1, який є невід'ємною частиною цього Договору). Вартість Договору складає 620 398,76 грн. (шістсот двадцять тисяч триста дев'яносто вісім грн. 76 коп.) з єдиним податком 5%, ПДВ не передбачено."
Номер договору про закупівлю: 2/2020ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткову угоду № 1 від 26.11.2020 року вважати такою, що втратила чинність. Керуючись п. 3.4. Договору Сторони домовились зменшити вартість договору на 1 986,24 грн. (одна тисяча дев’ятсот вісімдесят шість грн. 24 коп.) та викласти п. 3.1. Розділу 3. «Вартість Договору» у новій редакції: «3.1. Вартість Договору визначається згідно з ДСТУ Б Д.1.1.-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (зі змінами) до 1,5%, враховуючи результати проведеної закупівлі, процент даного договору становить – 1,5 %, відповідно до Протоколу угоди про договірну ціну (Додаток 1, який є невід’ємною частиною цього Договору). Вартість Договору складає 620 398,76 грн. (шістсот двадцять тисяч триста дев’яносто вісім грн. 76 коп.) з єдиним податком 5%, ПДВ не передбачено.»
Номер договору про закупівлю: 2/2020ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
02 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити обсяг фінансування у 2020 році на 153293.43 (сто п'ятдесят три тисячі двісті дев'яносто три грн. 43 коп.) та викласти п. 4.5. Розділу 4. "ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ" у новій редакції: "4.5. Фінансування робіт у 2020році не здійснювалось.".
Номер договору про закупівлю: 2/2020ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п. 1.1. Розділу 1 «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» та викласти у наступній редакції: «1.1. Виконавець зобов’язується у 2020-2022 роках здійснювати роботи з технічного нагляду за проведенням робіт по об’єкту: Нове будівництво кафе на 200 посадочних місць з ТП-10/0,4кВ та благоустроєм прилеглої території в зоні «Вхідна група №1» КО «Харківський зоопарк», за адресою: вул. Сумська, 35, м. Харків (код за ДК 021:2015 - 71520000-9 -Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт, з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») Кількість обсягів виконання робіт – 1 робота.». Внести зміни до п. 2.1. Розділу 2 «СТРОКИ ВИКОНАННЯ РОБІТ» та викласти у наступній редакції: «2.1. Виконання робіт починається з дати підписання цього Договору і закінчується «31» грудня 2022 року.». Доповнити Розділ 4 «ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ» підпунктом 4.5.1. та викласти у наступній редакції: «4.5.1. Обсяг фінансування у 2021 році складає 143 001,91 грн. (сто сорок три тисячі одна гривень 91 копійка), згідно з рішенням 3 сесії 8 скликання Харківської міської ради від 24.02.2021 року». Внести зміни до п. 8.1. Розділу 8 «СТОК ДІЇ ДОГОВОРУ» та викласти у наступній редакції: «8.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2022 року, а в частині розрахунків - до повного виконання сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.
Номер договору про закупівлю: 2/2020ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились збільшити обсяг фінансування у 2021 році на 50 864,01 грн. (п’ятдесят тисяч вісімсот шістдесят чотири грн. 01 коп.) та викласти підпункт 4.5.1. Розділу 4 «ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ» у наступній редакції: «4.5.1. Обсяг фінансування у 2021 році складає 193 865,92 грн. (сто дев’яносто три тисячі вісімсот шістдесят п’ять гривень 92 копійки), згідно з рішенням 3 сесії 8 скликання Харківської міської ради від 24.02.2021 року».
Номер договору про закупівлю: 2/2020ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
12 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились збільшити обсяг фінансування у 2021 році на 134 472,96 грн. (сто тридцять чотири тисячі чотириста сімдесят дві грн. 96 коп.) та викласти підпункт 4.5.1. Розділу 4 «ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ» у наступній редакції: «4.5.1. Обсяг фінансування у 2021 році складає 328 338,88 грн. (триста двадцять вісім тисяч триста тридцять вісім гривень 88 копійок), згідно з рішенням 3 сесії 8 скликання Харківської міської ради від 24.02.2021 року».
Номер договору про закупівлю: 2/2020ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п. 1.1. Розділу 1 «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» та викласти у наступній редакції: «1.1. Виконавець зобов’язується у 2020-2023 роках здійснювати роботи з технічного нагляду за проведенням робіт по об’єкту: Нове будівництво кафе на 200 посадочних місць з ТП-10/0,4кВ та благоустроєм прилеглої території в зоні «Вхідна група №1» КО «Харківський зоопарк», за адресою: вул. Сумська, 35, м. Харків (код за ДК 021:2015 - 71520000-9 -Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт, з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») Кількість обсягів виконання робіт – 1 робота.». Внести зміни до п. 2.1. Розділу 2 «СТРОКИ ВИКОНАННЯ РОБІТ» та викласти у наступній редакції: «2.1. Виконання робіт починається з дати підписання цього Договору і закінчується «31» грудня 2023 року». Внести зміни до п. 4.5. Розділу 4 «ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ» доповнити пп. 4.5.2. та викласти у наступній редакції: «4.5.2. Фінансування робіт у 2022 році не здійснювалось». Внести зміни до п. 8.1. Розділу 8 «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» та викласти у наступній редакції: «8.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2023 року, а в частині розрахунків - до повного виконання сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.». Внести зміни до Розділу 12 «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ, РЕКВІЗИТИ СТОРІН» та викласти у наступній редакції: Викласти Додаток № 1 «Календарний план робіт» в новій редакції, згідно з Додатком № 1 до цієї додаткової угоди. Викласти Додаток № 3 «План фінансування робіт» в новій редакції, згідно з Додатком № 2 до цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 2/2020ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
10 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внести зміни до п. 1.1. Розділу 1 «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» та викласти у наступній редакції: «1.1. Виконавець зобов’язується у 2020-2024 роках здійснювати роботи з технічного нагляду за проведенням робіт по об’єкту: Нове будівництво кафе на 200 посадочних місць з ТП-10/0,4кВ та благоустроєм прилеглої території в зоні «Вхідна група №1» КО «Харківський зоопарк», за адресою: вул. Сумська, 35, м. Харків (код за ДК 021:2015 - 71520000-9 -Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт, з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва») Кількість обсягів виконання робіт – 1 робота.». Внести зміни до п. 2.1. Розділу 2 «СТРОКИ ВИКОНАННЯ РОБІТ» та викласти у наступній редакції: «2.1. Виконання робіт починається з дати підписання цього Договору і закінчується «31» грудня 2024 року». Доповнити п. 4.5. Розділу 4 «ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ» підпунктом 4.5.3. та викласти у наступній редакції: «4.5.3. Фінансування робіт у 2023 році не здійснювалось.». Внести зміни до п. 8.1. Розділу 8 «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» та викласти у наступній редакції: «8.1. Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2024 року, а в частині розрахунків - до повного виконання сторонами своїх зобов’язань за цим Договором.». Внести зміни до Розділу 12 «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ, РЕКВІЗИТИ СТОРІН» та викласти у наступній редакції: Викласти Додаток № 1 «Календарний план робіт» в новій редакції, згідно з Додатком № 1 до цієї додаткової угоди. Викласти Додаток № 3 «План фінансування робіт» в новій редакції, згідно з Додатком № 2 до цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 2/2020ТН
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML