Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дизельне паливо (09130000-9 – Нафта і дистиляти)
Diesel fuel (09130000-9 - Petroleum and distillates)
Diesel fuel (09130000-9 - Petroleum and distillates)
Очікувана вартість
196 471 680,00 UAH
UA-2020-10-23-009412-a ● 12affec9fd7440ee8f4ecbab7578f925
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Вебсайт: | http://uz.gov.ua |
Місцезнаходження: | 03049, Україна , Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15 |
Контактна особа: |
Жешко Світлана Степанівна 380444650895 2019TENDER@GMAIL.COM |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
National ID: | 40081347 |
Contact point: |
Zheshko Svitlana 380444650895 2019TENDER@GMAIL.COM |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2020 15:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 січня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 12 лютого 2021 12:35 |
Очікувана вартість: | 196 471 680,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 982 358,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 5894150 UAH |
Publication date: | 23 жовтня 2020 15:11 |
Enquiries until: | 11 січня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 17 січня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 21 січня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 196 471 680 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 982 358 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Scope of the procurement
Дизельне паливо (09130000-9 – Нафта і дистиляти)
Diesel fuel (09130000-9 - Petroleum and distillates)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8279 т.
дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
дизельне паливо
CPV: 09130000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо проекту договору поставки
Дата подання: 10 листопада 2020 14:32
Дата відповіді: 13 листопада 2020 16:28
Просимо переглянути умови Проекту договору поставки (істотні умови), викладені у додатку 7 тендерної документації, у частині нижченаведених положень:
1) щодо умов надання рознарядки:
Пунктом 3.2 Проекту договору поставки передбачено, що рознарядки можуть надаватися шляхом направлення засобами поштового зв’язку (Укрпошта) та/або направлення сканкопії рознарядки електронним листом із застосуванням електронної пошти. При цьому, рознарядка вважається наданою Замовником та отриманою Постачальником з дня її відправлення Замовником засобами поштового зв’язку (Укрпошта) та/або E-mail. Тобто, Замовнику надається право направляти рознарядку виключно засобами поштового зв'язку. Враховуючи, що згідно з умовами тендерної документації Постачальнику надається строк до 5 днів на виконання рознарядки, існує вірогідність несвоєчасного отримання відповідної рознарядки, що призведе до прострочення поставки та застосування штрафних санкцій до Постачальника.
Зважаючи на викладене, просимо змінити умови надання замовлень на поставку, визначивши обов'язковість направлення рознарядок одночасно засобами поштового зв'язку та дублюванням їх на електронну пошту.
2) щодо істотного порушення балансу інтересів сторін:
Відповідно до пунктів 9.4 та 9.6 розділу 9 Проекту договору поставки відповідальності Постачальника за порушення строків поставки у вигляді штрафу в розмірі 15% від вартості непоставленого в строк товару та пені в розмірі 0,1% від суми непоставленого в строк товару за кожен день прострочення кореспондує відповідальність Замовника за порушення строків розрахунків у вигляді пені у розмірі 10 % відсотків річних від простроченої суми грошових зобов’язань за кожен день прострочення, але не більше облікової ставки НБУ, що діяла на момент виникнення заборгованості.
Виходячи з інших положень Проекту договору поставки та умов закупівлі, викладених у тендерній документації, зокрема оплату товару на умовах відстрочення, внесення завдатку в якості забезпечення виконання договору поставки, ризики Замовника щодо несвоєчасності поставки товару забезпечені належним чином іншими інструментами.
Водночас, відповідні нерівноцінні види та розміри відповідальності є явно несправедливими та надають Замовнику необґрунтовану перевагу. Такий підхід суперечить принципам добросовісності, розумності та справедливості зобов'язань, викладених у ч. 3 ст. 509 ЦК України, призводить до істотного дисбалансу договірних прав і обов'язків сторін договору.
Зважаючи на викладене, просимо передбачити дзеркальну відповідальність Постачальника і Замовника за наслідками порушення договірних зобов'язань щодо строків поставки та строків розрахунків відповідно, або визначити Постачальнику відповідальність за порушення строків поставки виключно у вигляді пені у розмірі 0,1 % від суми непоставленого в строк товару за кожен день прострочення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД № UA-2020-10-23-009412-a Вами розміщено питання при закупівлі нафти і дистилятів (Дизельне паливо). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Ваше питання Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше питання. Для розміщення повторного питання нами подовжено кінцевий строк подання пропозицій учасників, що є достатнім для обробки питання та одержання відповіді.
Щодо проекту договору
Дата подання: 13 листопада 2020 17:10
Дата відповіді: 18 листопада 2020 15:40
Просимо переглянути умови Проекту договору поставки (істотні умови), викладені у додатку 7 тендерної документації, у частині нижченаведених положень:
1) щодо умов надання рознарядки:
Пунктом 3.2 Проекту договору поставки передбачено, що рознарядки можуть надаватися шляхом направлення засобами поштового зв’язку (Укрпошта) та/або направлення сканкопії рознарядки електронним листом із застосуванням електронної пошти. При цьому, рознарядка вважається наданою Замовником та отриманою Постачальником з дня її відправлення Замовником засобами поштового зв’язку (Укрпошта) та/або E-mail. Тобто, Замовнику надається право направляти рознарядку виключно засобами поштового зв'язку. Враховуючи, що згідно з умовами тендерної документації Постачальнику надається строк до 5 днів на виконання рознарядки, існує вірогідність несвоєчасного отримання відповідної рознарядки, що призведе до прострочення поставки та застосування штрафних санкцій до Постачальника.
Зважаючи на викладене, просимо змінити умови надання замовлень на поставку, визначивши обов'язковість направлення рознарядок одночасно засобами поштового зв'язку та дублюванням їх на електронну пошту.
2) щодо істотного порушення балансу інтересів сторін:
Відповідно до пунктів 9.4 та 9.6 розділу 9 Проекту договору поставки відповідальності Постачальника за порушення строків поставки у вигляді штрафу в розмірі 15% від вартості непоставленого в строк товару та пені в розмірі 0,1% від суми непоставленого в строк товару за кожен день прострочення кореспондує відповідальність Замовника за порушення строків розрахунків у вигляді пені у розмірі 10 % відсотків річних від простроченої суми грошових зобов’язань за кожен день прострочення, але не більше облікової ставки НБУ, що діяла на момент виникнення заборгованості.
Виходячи з інших положень Проекту договору поставки та умов закупівлі, викладених у тендерній документації, зокрема оплату товару на умовах відстрочення, внесення завдатку в якості забезпечення виконання договору поставки, ризики Замовника щодо несвоєчасності поставки товару забезпечені належним чином іншими інструментами.
Водночас, відповідні нерівноцінні види та розміри відповідальності є явно несправедливими та надають Замовнику необґрунтовану перевагу. Такий підхід суперечить принципам добросовісності, розумності та справедливості зобов'язань, викладених у ч. 3 ст. 509 ЦК України, призводить до істотного дисбалансу договірних прав і обов'язків сторін договору.
Зважаючи на викладене, просимо передбачити дзеркальну відповідальність Постачальника і Замовника за наслідками порушення договірних зобов'язань щодо строків поставки та строків розрахунків відповідно, або визначити Постачальнику відповідальність за порушення строків поставки виключно у вигляді пені у розмірі 0,1 % від суми непоставленого в строк товару за кожен день прострочення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД
№ UA-2020-10-23-009412-a Вами розміщено питання при закупівлі нафти і дистилятів (Дизельне паливо). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Ваше питання Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше питання. Для розміщення повторного питання нами подовжено кінцевий строк подання пропозицій учасників, що є достатнім для обробки питання та одержання відповіді.
№ UA-2020-10-23-009412-a Вами розміщено питання при закупівлі нафти і дистилятів (Дизельне паливо). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Ваше питання Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше питання. Для розміщення повторного питання нами подовжено кінцевий строк подання пропозицій учасників, що є достатнім для обробки питання та одержання відповіді.
Щодо проекту договору
Дата подання: 18 листопада 2020 16:02
Дата відповіді: 20 листопада 2020 14:02
Просимо переглянути умови Проекту договору поставки (істотні умови), викладені у додатку 7 тендерної документації, у частині нижченаведених положень:
1) щодо умов надання рознарядки:
Пунктом 3.2 Проекту договору поставки передбачено, що рознарядки можуть надаватися шляхом направлення засобами поштового зв’язку (Укрпошта) та/або направлення сканкопії рознарядки електронним листом із застосуванням електронної пошти. При цьому, рознарядка вважається наданою Замовником та отриманою Постачальником з дня її відправлення Замовником засобами поштового зв’язку (Укрпошта) та/або E-mail. Тобто, Замовнику надається право направляти рознарядку виключно засобами поштового зв'язку. Враховуючи, що згідно з умовами тендерної документації Постачальнику надається строк до 5 днів на виконання рознарядки, існує вірогідність несвоєчасного отримання відповідної рознарядки, що призведе до прострочення поставки та застосування штрафних санкцій до Постачальника.
Зважаючи на викладене, просимо змінити умови надання замовлень на поставку, визначивши обов'язковість направлення рознарядок одночасно засобами поштового зв'язку та дублюванням їх на електронну пошту.
2) щодо істотного порушення балансу інтересів сторін:
Відповідно до пунктів 9.4 та 9.6 розділу 9 Проекту договору поставки відповідальності Постачальника за порушення строків поставки у вигляді штрафу в розмірі 15% від вартості непоставленого в строк товару та пені в розмірі 0,1% від суми непоставленого в строк товару за кожен день прострочення кореспондує відповідальність Замовника за порушення строків розрахунків у вигляді пені у розмірі 10 % відсотків річних від простроченої суми грошових зобов’язань за кожен день прострочення, але не більше облікової ставки НБУ, що діяла на момент виникнення заборгованості.
Виходячи з інших положень Проекту договору поставки та умов закупівлі, викладених у тендерній документації, зокрема оплату товару на умовах відстрочення, внесення завдатку в якості забезпечення виконання договору поставки, ризики Замовника щодо несвоєчасності поставки товару забезпечені належним чином іншими інструментами.
Водночас, відповідні нерівноцінні види та розміри відповідальності є явно несправедливими та надають Замовнику необґрунтовану перевагу. Такий підхід суперечить принципам добросовісності, розумності та справедливості зобов'язань, викладених у ч. 3 ст. 509 ЦК України, призводить до істотного дисбалансу договірних прав і обов'язків сторін договору.
Зважаючи на викладене, просимо передбачити дзеркальну відповідальність Постачальника і Замовника за наслідками порушення договірних зобов'язань щодо строків поставки та строків розрахунків відповідно, або визначити Постачальнику відповідальність за порушення строків поставки виключно у вигляді пені у розмірі 0,1 % від суми непоставленого в строк товару за кожен день прострочення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД № UA-2020-10-23-009412-a Вами розміщено питання при закупівлі нафти і дистилятів (Дизельне паливо). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Ваше питання Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше питання. Для розміщення повторного питання нами подовжено кінцевий строк подання пропозицій учасників, що є достатнім для обробки питання та одержання відповіді.
Щодо проекту договору
Дата подання: 20 листопада 2020 17:36
Дата відповіді: 25 листопада 2020 17:46
Просимо переглянути умови Проекту договору поставки (істотні умови), викладені у додатку 7 тендерної документації, у частині нижченаведених положень:
1) щодо умов надання рознарядки:
Пунктом 3.2 Проекту договору поставки передбачено, що рознарядки можуть надаватися шляхом направлення засобами поштового зв’язку (Укрпошта) та/або направлення сканкопії рознарядки електронним листом із застосуванням електронної пошти. При цьому, рознарядка вважається наданою Замовником та отриманою Постачальником з дня її відправлення Замовником засобами поштового зв’язку (Укрпошта) та/або E-mail. Тобто, Замовнику надається право направляти рознарядку виключно засобами поштового зв'язку. Враховуючи, що згідно з умовами тендерної документації Постачальнику надається строк до 5 днів на виконання рознарядки, існує вірогідність несвоєчасного отримання відповідної рознарядки, що призведе до прострочення поставки та застосування штрафних санкцій до Постачальника.
Зважаючи на викладене, просимо змінити умови надання замовлень на поставку, визначивши обов'язковість направлення рознарядок одночасно засобами поштового зв'язку та дублюванням їх на електронну пошту.
2) щодо істотного порушення балансу інтересів сторін:
Відповідно до пунктів 9.4 та 9.6 розділу 9 Проекту договору поставки відповідальності Постачальника за порушення строків поставки у вигляді штрафу в розмірі 15% від вартості непоставленого в строк товару та пені в розмірі 0,1% від суми непоставленого в строк товару за кожен день прострочення кореспондує відповідальність Замовника за порушення строків розрахунків у вигляді пені у розмірі 10 % відсотків річних від простроченої суми грошових зобов’язань за кожен день прострочення, але не більше облікової ставки НБУ, що діяла на момент виникнення заборгованості.
Виходячи з інших положень Проекту договору поставки та умов закупівлі, викладених у тендерній документації, зокрема оплату товару на умовах відстрочення, внесення завдатку в якості забезпечення виконання договору поставки, ризики Замовника щодо несвоєчасності поставки товару забезпечені належним чином іншими інструментами.
Водночас, відповідні нерівноцінні види та розміри відповідальності є явно несправедливими та надають Замовнику необґрунтовану перевагу. Такий підхід суперечить принципам добросовісності, розумності та справедливості зобов'язань, викладених у ч. 3 ст. 509 ЦК України, призводить до істотного дисбалансу договірних прав і обов'язків сторін договору.
Зважаючи на викладене, просимо передбачити дзеркальну відповідальність Постачальника і Замовника за наслідками порушення договірних зобов'язань щодо строків поставки та строків розрахунків відповідно, або визначити Постачальнику відповідальність за порушення строків поставки виключно у вигляді пені у розмірі 0,1 % від суми непоставленого в строк товару за кожен день прострочення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД
№ UA-2020-10-23-009412-a Вами розміщено питання при закупівлі нафти і дистилятів (Дизельне паливо). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Ваше питання Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше питання. Для розміщення повторного питання нами подовжено кінцевий строк подання пропозицій учасників, що є достатнім для обробки питання та одержання відповіді.
№ UA-2020-10-23-009412-a Вами розміщено питання при закупівлі нафти і дистилятів (Дизельне паливо). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Ваше питання Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше питання. Для розміщення повторного питання нами подовжено кінцевий строк подання пропозицій учасників, що є достатнім для обробки питання та одержання відповіді.
Щодо проекту договору
Дата подання: 29 листопада 2020 19:45
Дата відповіді: 02 грудня 2020 16:45
Просимо переглянути умови Проекту договору поставки (істотні умови), викладені у додатку 7 тендерної документації, у частині нижченаведених положень:
1) щодо умов надання рознарядки:
Пунктом 3.2 Проекту договору поставки передбачено, що рознарядки можуть надаватися шляхом направлення засобами поштового зв’язку (Укрпошта) та/або направлення сканкопії рознарядки електронним листом із застосуванням електронної пошти. При цьому, рознарядка вважається наданою Замовником та отриманою Постачальником з дня її відправлення Замовником засобами поштового зв’язку (Укрпошта) та/або E-mail. Тобто, Замовнику надається право направляти рознарядку виключно засобами поштового зв'язку. Враховуючи, що згідно з умовами тендерної документації Постачальнику надається строк до 5 днів на виконання рознарядки, існує вірогідність несвоєчасного отримання відповідної рознарядки, що призведе до прострочення поставки та застосування штрафних санкцій до Постачальника.
Зважаючи на викладене, просимо змінити умови надання замовлень на поставку, визначивши обов'язковість направлення рознарядок одночасно засобами поштового зв'язку та дублюванням їх на електронну пошту.
2) щодо істотного порушення балансу інтересів сторін:
Відповідно до пунктів 9.4 та 9.6 розділу 9 Проекту договору поставки відповідальності Постачальника за порушення строків поставки у вигляді штрафу в розмірі 15% від вартості непоставленого в строк товару та пені в розмірі 0,1% від суми непоставленого в строк товару за кожен день прострочення кореспондує відповідальність Замовника за порушення строків розрахунків у вигляді пені у розмірі 10 % відсотків річних від простроченої суми грошових зобов’язань за кожен день прострочення, але не більше облікової ставки НБУ, що діяла на момент виникнення заборгованості.
Виходячи з інших положень Проекту договору поставки та умов закупівлі, викладених у тендерній документації, зокрема оплату товару на умовах відстрочення, внесення завдатку в якості забезпечення виконання договору поставки, ризики Замовника щодо несвоєчасності поставки товару забезпечені належним чином іншими інструментами.
Водночас, відповідні нерівноцінні види та розміри відповідальності є явно несправедливими та надають Замовнику необґрунтовану перевагу. Такий підхід суперечить принципам добросовісності, розумності та справедливості зобов'язань, викладених у ч. 3 ст. 509 ЦК України, призводить до істотного дисбалансу договірних прав і обов'язків сторін договору.
Зважаючи на викладене, просимо передбачити дзеркальну відповідальність Постачальника і Замовника за наслідками порушення договірних зобов'язань щодо строків поставки та строків розрахунків відповідно, або визначити Постачальнику відповідальність за порушення строків поставки виключно у вигляді пені у розмірі 0,1 % від суми непоставленого в строк товару за кожен день прострочення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД № UA-2020-10-23-009412-a Вами розміщено вимогу при закупівлі нафти і дистилятів (Дизельне паливо). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Вашу вимогу Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Вашу вимогу. Для розміщення повторної вимоги нами подовжено кінцевий строк подання пропозицій учасників, що є достатнім для обробки вимоги та одержання відповіді.
Щодо проекту договору
Дата подання: 03 грудня 2020 11:37
Дата відповіді: 08 грудня 2020 17:43
Просимо переглянути умови Проекту договору поставки (істотні умови), викладені у додатку 7 тендерної документації, у частині нижченаведених положень:
1) щодо умов надання рознарядки:
Пунктом 3.2 Проекту договору поставки передбачено, що рознарядки можуть надаватися шляхом направлення засобами поштового зв’язку (Укрпошта) та/або направлення сканкопії рознарядки електронним листом із застосуванням електронної пошти. При цьому, рознарядка вважається наданою Замовником та отриманою Постачальником з дня її відправлення Замовником засобами поштового зв’язку (Укрпошта) та/або E-mail. Тобто, Замовнику надається право направляти рознарядку виключно засобами поштового зв'язку. Враховуючи, що згідно з умовами тендерної документації Постачальнику надається строк до 5 днів на виконання рознарядки, існує вірогідність несвоєчасного отримання відповідної рознарядки, що призведе до прострочення поставки та застосування штрафних санкцій до Постачальника.
Зважаючи на викладене, просимо змінити умови надання замовлень на поставку, визначивши обов'язковість направлення рознарядок одночасно засобами поштового зв'язку та дублюванням їх на електронну пошту.
2) щодо істотного порушення балансу інтересів сторін:
Відповідно до пунктів 9.4 та 9.6 розділу 9 Проекту договору поставки відповідальності Постачальника за порушення строків поставки у вигляді штрафу в розмірі 15% від вартості непоставленого в строк товару та пені в розмірі 0,1% від суми непоставленого в строк товару за кожен день прострочення кореспондує відповідальність Замовника за порушення строків розрахунків у вигляді пені у розмірі 10 % відсотків річних від простроченої суми грошових зобов’язань за кожен день прострочення, але не більше облікової ставки НБУ, що діяла на момент виникнення заборгованості.
Виходячи з інших положень Проекту договору поставки та умов закупівлі, викладених у тендерній документації, зокрема оплату товару на умовах відстрочення, внесення завдатку в якості забезпечення виконання договору поставки, ризики Замовника щодо несвоєчасності поставки товару забезпечені належним чином іншими інструментами.
Водночас, відповідні нерівноцінні види та розміри відповідальності є явно несправедливими та надають Замовнику необґрунтовану перевагу. Такий підхід суперечить принципам добросовісності, розумності та справедливості зобов'язань, викладених у ч. 3 ст. 509 ЦК України, призводить до істотного дисбалансу договірних прав і обов'язків сторін договору.
Зважаючи на викладене, просимо передбачити дзеркальну відповідальність Постачальника і Замовника за наслідками порушення договірних зобов'язань щодо строків поставки та строків розрахунків відповідно, або визначити Постачальнику відповідальність за порушення строків поставки виключно у вигляді пені у розмірі 0,1 % від суми непоставленого в строк товару за кожен день прострочення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1) Щодо умов надання рознарядки
(п. 3.2. Додатку №7) – Замовником внесені зміни до тендерної документації.
2) Щодо істотного порушення балансу інтересів сторін (п.9.4. та п.9.6. розділу 9 Додатку №7) – Замовник залишає тендерну документацію без змін.
(п. 3.2. Додатку №7) – Замовником внесені зміни до тендерної документації.
2) Щодо істотного порушення балансу інтересів сторін (п.9.4. та п.9.6. розділу 9 Додатку №7) – Замовник залишає тендерну документацію без змін.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-23-009412-a.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ТОРУМ, Код ЄДРПОУ:41367994
Дата подання: 04 листопада 2020 15:45
Помилки в документації
1. Відповідно до оголошення торги відбуваються як відкриті торги, а Тендерна документація розроблена як для рамкової процедури, а саме розділ 3 п.3.1, розділ 6 п.6.1, додаток 2 п. 2.
2. Інструкція щодо заповнення таблиці даних на товар (Додаток №4) вказує що продукція повинна бути виготовлена не раніше 01.12.2020 р, а в гарантійному листі (Додаток №5), що паливо, яке постачається, виготовлене не раніше 01.10.2019 р., просимо уточнити.
Розгорнути
Згорнути
2. Інструкція щодо заповнення таблиці даних на товар (Додаток №4) вказує що продукція повинна бути виготовлена не раніше 01.12.2020 р, а в гарантійному листі (Додаток №5), що паливо, яке постачається, виготовлене не раніше 01.10.2019 р., просимо уточнити.
Рішення замовника: Вимога задоволена
10 листопада 2020 16:40
Замовником будуть внесені зміни до тендернї документації.
Номер вимоги: UA-2020-10-23-009412-a.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:38489035
Дата подання: 11 листопада 2020 15:27
Вартість
У зв’язку з ростом міжнародних котирувань просимо збільшити бюджет закупівлі.
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 листопада 2020 16:30
Шановний учаснику, під час обговорення процедури закупівлі ЦБД № UA-2020-10-23-009412-a Вами розміщено питання при закупівлі нафти і дистилятів (Дизельне паливо). Враховуючи складну структуру АТ «Укрзалізниця» та процедуру одержання відповіді на Ваше питання Філія «Центр забезпечення виробництва» АТ «Укрзалізниця» (Замовник) пропонує Вам після одержання цієї відповіді повторно розмістити в електронній системі «Prozorro» Ваше питання. Для розміщення повторного питання нами подовжено кінцевий строк подання пропозицій учасників, що є достатнім для обробки питання та одержання відповіді.
Номер вимоги: UA-2020-10-23-009412-a.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ТОРУМ, Код ЄДРПОУ:41367994
Дата подання: 28 травня 2021 15:04
Вимога до замовника
За процедурою закупівлі Дизельного палива (09130000-9 Нафта і дистиляти) оголошення № UA-2020-10-23-009412-a Філією Центр забезпечення виробництва» (далі – Замовник) 02.03.2021 була відхилена тендерна пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРУМ». Проте 25.05.2021 в електронній системі закупівель Замовником оприлюднено протокол № 179/21 від 25.05.2021, яким прийнято рішення «повторно відхилити» тендерну пропозицію ТОВ «ТОРУМ».
Звертаємо увагу Замовника, що чинним законодавством України у сфері публічних закупівель не передбачено процедуру повторного відхилення.
Таким чином, керуючись частиною 3 статті 31 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОРУМ» просить надати додаткову інформацію про причини відхилення тендерної пропозиції, зокрема пояснити значення словосполучення «повторно відхилити».
Розгорнути
Згорнути
Звертаємо увагу Замовника, що чинним законодавством України у сфері публічних закупівель не передбачено процедуру повторного відхилення.
Таким чином, керуючись частиною 3 статті 31 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОРУМ» просить надати додаткову інформацію про причини відхилення тендерної пропозиції, зокрема пояснити значення словосполучення «повторно відхилити».
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 червня 2021 16:25
Замовником 24.05.2021 виконано рішення органу оскарження (далі – АМКУ) від 18.05.2021 № 10903 -р/пк-пз щодо скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" та рішення про визначення ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА" переможцем процедури закупівлі.
Зважаючи на технічні особливості роботи електронної системи закупівель, під час виконання рішення АМКУ в електронній системі закупівель, пропозицію ТОВ «Торум» автоматично повернуто на стадію кваліфікації.
Через існуючий алгоритм роботи майданчика, виникли обставини за яких замовник вимушений вчинити дії щодо відхилення ТОВ «Торум». Для цього Замовником повторно оприлюднено рішення тендерного комітету від 02.03.2021 щодо відхилення пропозиції ТОВ «Торум». Оскільки відхилення пропозиції ТОВ «Торум» в електронній системі за даною процедурою виконано раніше, замовник всі дії відобразив в протоколі та назвав його відхилення «повторним».
Крім того, на дату виконання рішення АМКУ строк дії пропозицій всіх учасників закінчився. З огляду на зазначене Замовником відхиллено всі пропозиції учасників торгів відповідно до абз. 4 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Для отримання детальної інформації з технічних питань, учасник може звернутися до підрозділу технічної підтримки майданчику Smarttender.
Зважаючи на технічні особливості роботи електронної системи закупівель, під час виконання рішення АМКУ в електронній системі закупівель, пропозицію ТОВ «Торум» автоматично повернуто на стадію кваліфікації.
Через існуючий алгоритм роботи майданчика, виникли обставини за яких замовник вимушений вчинити дії щодо відхилення ТОВ «Торум». Для цього Замовником повторно оприлюднено рішення тендерного комітету від 02.03.2021 щодо відхилення пропозиції ТОВ «Торум». Оскільки відхилення пропозиції ТОВ «Торум» в електронній системі за даною процедурою виконано раніше, замовник всі дії відобразив в протоколі та назвав його відхилення «повторним».
Крім того, на дату виконання рішення АМКУ строк дії пропозицій всіх учасників закінчився. З огляду на зазначене Замовником відхиллено всі пропозиції учасників торгів відповідно до абз. 4 п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Для отримання детальної інформації з технічних питань, учасник може звернутися до підрозділу технічної підтримки майданчику Smarttender.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-10-23-009412-a.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:38489035
Дата подання: 30 квітня 2021 13:35
Дата подання: 30 квітня 2021 13:35
На рішення Замовника щодо відхилення
ТОВ «АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД» вважає, що відповідно до чинного законодавства та тендерної документації, ТОВ «АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД» не порушило строки та умови укладання договору поставки, а також не порушено строків та умов укладення договору про надання завдатку та внесення забезпечення виконання договору поставки, враховуючи той факт, що Відповідно до ч.6 ст. 33 Закону України «Про публічні закупівлі» 22.03.2021 тендерним комітетом прийнято рішення продовжити строк для укладання договору про закупівлю з ТОВАРИСТОВ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД», який визнаний переможцем закупівлі Дизельного палива (09130000-9 – Нафта і дистиляти) до 60 днів.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 травня 2021 17:05
рішення від 06.05.2021 №9856+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 06 травня 2021 17:05
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.05.2021 №10903.pdf
Дата публікації: 19 травня 2021 18:08
рішення від 18.05.2021 №10903.pdf
Дата публікації: 21 травня 2021 18:09
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до ч. 22 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником виконано рішення Колегії 18.05.2021 № 10903-р/пк-пз - скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД» та рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР Україна» переможцем процедури закупівлі «Дизельне паливо (09130000-9 – Нафта і дистиляти)», оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2020-10-23-009412-a.
Дата виконання рішення замовником: 24 травня 2021 16:02
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 05 лютого 2021
Найменування: | ФІЛІЯ "ЦЕНТР ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ВИРОБНИЦТВА" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 40081347 |
Місцезнаходження: | 03049, Україна, Київська область обл., Київ, 03049, м.Київ, Солом'янський район, ПРОСПЕКТ ПОВІТРОФЛОТСЬКИЙ, будинок 11/15 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 січня 2021 13:07
|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 січня 2021 13:05
|
ТОВ ТОРУМ | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПАТ "Укртатнафта" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВ "АНВІТРЕЙД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 січня 2021 13:07
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 лютого 2021 13:20
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ ТОРУМ |
193 728 600,00
UAH з ПДВ
|
193 728 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" |
196 361 322,00
UAH з ПДВ
|
196 361 322,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА |
196 471 680,00
UAH з ПДВ
|
196 471 680,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
196 471 680,00
UAH з ПДВ
|
196 471 680,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПАТ "Укртатнафта" |
196 471 680,00
UAH з ПДВ
|
196 471 680,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АНВІТРЕЙД" |
196 471 680,00
UAH з ПДВ
|
196 471 680,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ТОРУМ #41367994 |
Рішення скасоване |
193 728 600,00
UAH з ПДВ
|
03 березня 2021 11:52
|
ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" #38489035 |
Рішення скасоване |
196 361 322,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2021 14:34
|
ТОВ ТОРУМ #41367994 |
Рішення скасоване |
193 728 600,00
UAH з ПДВ
|
24 травня 2021 15:59
|
ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" #38489035 |
Рішення скасоване |
196 361 322,00
UAH з ПДВ
|
24 травня 2021 15:59
|
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА #37037544 |
Рішення скасоване |
196 471 680,00
UAH з ПДВ
|
24 травня 2021 15:59
|
ТОВ ТОРУМ #41367994 |
Відхилено |
193 728 600,00
UAH з ПДВ
|
25 травня 2021 18:56
|
ТОВ "АЛЬЯНС ЕНЕРГО ТРЕЙД" #38489035 |
Відхилено |
196 361 322,00
UAH з ПДВ
|
25 травня 2021 18:57
|
ТОВ ТОРГОВИЙ ДІМ СОКАР УКРАЇНА #37037544 |
Відхилено |
196 471 680,00
UAH з ПДВ
|
25 травня 2021 18:58
|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" #36248687 |
Відхилено |
196 471 680,00
UAH з ПДВ
|
25 травня 2021 18:59
|
ПАТ "Укртатнафта" #00152307 |
Відхилено |
196 471 680,00
UAH з ПДВ
|
25 травня 2021 19:00
|
ТОВ "АНВІТРЕЙД" #39898416 |
Відхилено |
196 471 680,00
UAH з ПДВ
|
25 травня 2021 19:01
|
Інформація про відміну
Дата відміни
25 травня 2021 19:01
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі