Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мультимедійне обладнання
Очікувана вартість
98 380,00 UAH
UA-2020-10-23-009118-a 2c98df8622f44dabb1e4a4c3b8cded3f
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Григорівна Усенко

+380473631077 school3.finances@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КАНІВСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №3 КАНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 24415125
Місцезнаходження: 19000, Україна , Черкаська обл., м. Канів, вул. Пилипенка, буд. 14
Контактна особа: Ірина Григорівна Усенко
+380473631077
school3.finances@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 14:56
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2020 00:00
Очікувана вартість: 98 380,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 491,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Критерій оцінки пропозиції - ціна. Детальніше технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі у Оголошенні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Тип 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19000, Україна, Черкаська область, м. Канів, вул. Пилипенка, буд.14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
1 комплект
Тип 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19000, Україна, Черкаська область, м. Канів, вул. Пилипенка, буд.14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: місцевий бюджет, співфінансування з місцевого бюджету за рахунок субвенції на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти (Нова українська школа) Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2020 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 15:01
Мультимедійне обладнання Оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Внесення змін до тендерної документації
Дата подання: 23 жовтня 2020 17:57
Дата відповіді: 26 жовтня 2020 17:00
Шановний Замовнику! Вимагаємо внести зміни до тендерної документації, а саме додати вимогу про надання:  Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності  та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від  імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки). Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Уважно ознайомившись зі змістом Вашого запитання, повідомляємо, що оголошенням про проведення спрощеної закупівлі чітко встановлено вимоги до учасників спрощеної закупівлі.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-23-009118-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП Мармо Вікторія Миколаївна, Код ЄДРПОУ:3087108821
Дата подання: 23 жовтня 2020 17:54
ВИЛУЧЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ
Шановний Замовнику! Ми, учасник, який має намір прийняти участь у Вашій закупівлі, так як на законних підставах володіємо можливістю постачання обладнання, що є предметом закупівлі.
Детально проаналізувавши тендерну документацію, було встановлено наявність дискримінаційних положень, які суперечать чинному законодавству у сфері публічних закупівель, та порушують наше право брати участь у даних торгах згідно встановленого законом порядку.
Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Це підтверджується наступними характеристиками:

1. Спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення: містить вільний доступ користувачів до не менше 50-ти україномовних ліцензійних цифрових підручників 1-11 класів.

Пояснення: даною вимогою Ви обмежуєте конкуренцію, так як лище один учасник (виробник ПЗ) має таку функцію.  Нами були виконані звернення до двох вибіркових видавництв з запитом стосовно умов надання даних документів (договорів або авторизаційних листів) та отримано дві відповіді: або в видавництві вже є партнер, який займається даною діяльністю, або це неможливо тому, що це потребує укладання договорів з авторами відповідних підручників, які укласти неможливо. Тобто, можна зробити висновок, що в даній закупівлі можуть приймати участь тільки обрані компанії, в яких вже є відповідні права та договори на використання та розповсюдження підручників. При цьому предметом закупівлі є придбання засобів навчання (інтерактивної панелі), а не придбання підручників. Так як згідно зі ст. 3 ЗУ “Про публічні закупівлі” закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч. ч. 1, 3 ст. 5 Закону вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відтак наявність договорів чи авторизаційних листів з видавництвами щодо прав на використання навчальних видань (підручників) обмежує коло учасників лише тими суб'єктами господарювання, безпосередньо пов'язаними договірними відносинами з такими видавництвами, що суперечить приписам ст. 3, 5 та ч. 4 ст. 22 Закону. Зазначена правова позиція підтверджена в рішеннях АМКУ № 10218-р/пк-пз від 04.10.2018 року, № 10177-р/пк-пз від 03.10.2018 року.
З метою уникнення дискримінації учасників вимагаємо виключити вищезазначену вимогу з тендерної документації.

2. Характеристики проектора:
- Технологія: LCD: 3 х 0.55" P-Si TF;
- Наявність вбудованого динаміка потужністю не менше 16 Вт.

Пояснення: в сукупності дані характеристики є дискримінаційними, так як під дані вимоги підходить лише проектор Epson EB530. Вимагаємо звузити вимоги.

ДОКУМЕНТАЦІЯ


3. Лист про надання грифу МОН України (схвалено/рекомендовано для використання в ЗНЗ) на спеціалізоване програмне забезпечення навчального призначення виданий відповідним органом Міністерства освіти України (ДНУ «Інститут модернізації з місту освіти»).
Пояснення: Звертаємо Вашу увагу, що Наказ МОН №725 від 01.06.2020 року (https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-vnesennya-zmin-do-nakazu-ministerstva-osviti-i-nauki-molodi-ta-sportu-ukrayini-vid-10052011-423) видача зазначених свідоцтв скасовується, тому подання учасниками публічних закупівель свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам не надає жодних конкурентних переваг.

4. Копію договорів з виробником або дистрибютером спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення з видавництвами електронних підручників, що підтверджують право на використання навчальних видань(підручників), які належать видавництву, з метою їх розміщення та надання вільного доступу користувачам спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення. Такий документ повинен містити повний перелік підручників які є предметом цього документу.

Пояснення: Такий договір є лише в одного учасника. Якщо Ви маєте підтвердження, що на ринку є як мінімум 2 виробника, які мають даний договір — вимагаємо надати посилання.


Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Разом з тим, частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Оскільки дані положення тендерної документації не мають безпосереднього відношення до предмета закупівлі, а також суперечать основним принципам здійснення публічних закупівель, вважаємо їх протиправними та дискримінаційними.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника усунути порушення, шляхом внесення змін в тендерну документацію, а у випадку неможливості скасувати закупівлю та притягнути до відповідальності винних осіб.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 жовтня 2020 17:02
Уважно ознайомившись зі змістом Вашої вимоги, повідомляємо, що оголошенням про проведення спрощеної закупівлі чітко встановлена інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що встановлені оголошенням про проведення спрощеної закупівлі вимоги до учасників жодним чином не є дискримінаційними, а спрямовані виключно на забезпечення Замовника поставкою якісного та ліцензійного товару. Виходячи з вищевикладеного, повідомлєямо про відстуність підстав для задоволення Вашої вимоги.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 листопада 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БІ-ПРО.ЮА" 98 250,00
UAH з ПДВ
98 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 листопада 2020 19:07
Електронний підпис
02 листопада 2020 19:06
23. Сес інтерактив.pdf
02 листопада 2020 19:06
20. Окремі вимоги до товару.pdf
02 листопада 2020 19:06
18 Проект договору.pdf
02 листопада 2020 19:06
17. Цінова пропозиція.pdf
02 листопада 2020 19:06
16 ст. 17 повна.pdf
02 листопада 2020 19:06
15. Авторизаційний лист Epson.pdf
02 листопада 2020 19:06
14. Право підпису.pdf
02 листопада 2020 19:06
12. Згода на обробку данних.pdf
02 листопада 2020 19:06
11. Зразки.pdf
02 листопада 2020 19:06
10. Якість товару.pdf
02 листопада 2020 19:06
9. Поставка.pdf
02 листопада 2020 19:06
7. Таблиця відповідності.pdf
02 листопада 2020 19:06
5. Мozaik.pdf
02 листопада 2020 19:06
4. Про уповноважену особу.pdf
02 листопада 2020 19:06
3 Код доступу.pdf
02 листопада 2020 19:06
2. Паспорт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БІ-ПРО.ЮА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БІ-ПРО.ЮА"
#43080587
Переможець 98 250,00
UAH з ПДВ
04 листопада 2020 17:45

Документи

04 листопада 2020 17:45
Електронний підпис
04 листопада 2020 17:44
Протокол УО.2.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 листопада 2020 17:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БІ-ПРО.ЮА"
#43080587
98 250,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 листопада 2020 17:45
Електронний підпис
04 листопада 2020 17:44
Протокол УО.2.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 15:56
Електронний підпис укладений
18 листопада 2020 23:13
Договір 18.59.pdf укладений
18 листопада 2020 23:12

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 98 250,00
UAH (в тому числі ПДВ 16 375,00 UAH)