Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Вугілля кам’яне марки ДГ (25-200) або еквівалент; Вугілля кам’яне марки АМ (13-25) або еквівалент
Очікувана вартість
1 010 700,00 UAH
UA-2020-10-23-009100-a ● eab110e82feb41fa8f3f5c815b94aa88
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БУЦЬКА СЕЛИЩНА РАДА |
Код ЄДРПОУ: | 25659763 |
Місцезнаходження: | 20114, Україна , Черкаська обл., Маньківський район, смт. Буки , вул. Центральна, буд. 28 |
Контактна особа: |
Сергій Залізняк +380982739754 bukyy_2013@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2020 14:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 листопада 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2020 11:22 |
Очікувана вартість: | 1 010 700,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 107,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 30000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
ДК 021:2015 – 09110000-3-Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГ (25-200) або еквівалент; Вугілля кам’яне марки АМ (13-25) або еквівалент). Категорія Замовника: відповідно до пункту 1 частини 4 статті 2 Закону: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої цієї статті, а саме: органи державної влади (орган законодавчої, органи виконавчої, судової влади), та правоохоронні органи держави, органи влади Автономної Республіки Крим, органи місцевого самоврядування, об’єднання територіальних громад. Місцезнаходження Замовника: 20114, Черкаська обл., Маньківський район, смт Буки, вул. Центральна, будинок 28. Мова складання документів: українська.Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. р/р Замовника: Код за ЄДРПОУ 25659763, р/р UA078201720344250005000033128, Держказначейська служба України м. Київ, МФО 854018. Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття), або іншого забезпечення такої гарантії згідно чинного законодавства (шляхом списання (бронювання) коштів з поточного рахунку принципала для резервування грошового забезпечення (покриття) гарантії. Деталі в тендерній документації
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
139 тонни
Вугілля кам’яне марки ДГ (25-200) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля
59 тонни
Вугілля кам’яне марки АМ (13-25) або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09111100-1 — Вугілля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Здійснення оплати відбувається після фактичного споживання/отримання товару у 100% розмірі на підставі надісланого рахунку/видаткової накладної/товарно-транспортної накладної для оплати. Обсяги споживання товару підтверджуються складеним Сторонами актом приймання-передачі товару. Оплата рахунка/видаткової накладної/товарно-транспортної накладної Постачальника за цим Договором має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку/видатковій накладній, який/яка не може бути меншим 5 (п’яти) робочих днів з моменту отримання рахунку/видаткової накладної/товарно-транспортної накладної Споживачем. Передбачається можливість відтермінування платежу до 30 календарних днів з дати підписання акту приймання-передачі товару Сторонами. | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 листопада 2020 12:39 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 листопада 2020 12:23 |
1.1. Додаток 1.doc | |
06 листопада 2020 12:23 |
2. Додаток 2.doc | |
06 листопада 2020 12:23 |
1. ТД зміни вугілля 06.11.2020.doc | |
06 листопада 2020 12:23 |
3. ЗМІНИ.doc |
06 листопада 2020 12:39 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 листопада 2020 12:23 |
1.1. Додаток 1.doc
|
|||
06 листопада 2020 12:23 |
2. Додаток 2.doc
|
|||
06 листопада 2020 12:23 |
1. ТД зміни вугілля 06.11.2020.doc
|
|||
06 листопада 2020 12:23 |
3. ЗМІНИ.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Не завершена попередня процедура закупівлі
Дата подання: 26 жовтня 2020 09:47
Дата відповіді: 26 жовтня 2020 14:23
Шановний замовник, поясніть, будь ласка, чому була розпочата нова процедура закупівлі, якщо попередня закупівля з такими самими видами вугілля, кількостями та вартістю знаходиться в статусі "Кваліфікація переможця".
Відповідь: Шановний учаснику. Ми змушені були оголосити закупівлю повторно, оскільки попередня закупівля внаслідок технічного збою, що відбувся на електронному майданчику заблокована і не може перейти в інший статус ніж "Кваліфікація переможця". Зараз на сторінці закупівлі в нашому майданчику за номером оголошення UA-2020-09-14-004476-b, міститься повідомлення наступного змісту: "Перепрошуємо. Виникла проблема публікації даних, проте ми вже працюємо над її вирішенням. Із терміновими питаннями зверніться за номером 0 800 500 015". Повідомляємо, що в попередній закупівлі були відхилені тендерні пропозиції усіх учасників у зв’язку із встановленням обставин невідповідності їх тендерних пропозицій умовам тендерної документації. Саме тому попередня закупівля не може бути завершена з укладанням Договору, внаслідок відсутності переможця тендеру. Приймайте участь у даній закупівлі - саме її результати і будуть такими, які уповноважать нас на укладання Договору з переможцем.
матеріально-технічна база
Дата подання: 27 жовтня 2020 16:20
Дата відповіді: 29 жовтня 2020 17:53
Шановний замовнику! Вами вимагається надати Декларацію матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, виданої на ім’я Учасника торгів, що зареєстрована територіальним органом Держпраці (з відміткою такого органу). Вказана декларація повинна підтверджувати відповідність матеріально-технічноїбази та умов праці Учасника вимогам законодавства з питань охорони праці тапромислової безпеки під час виконання робіт підвищеної) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Чи може Учасник надати декларацію видану на імя орендодавця в якого орендуються основні засоби , якщо учасник саме їх використовує при поставці товару? Просимо надати чітку та обгрунтовану відповідь. Дякуємо завчасно!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Якщо учасник має в наявності матеріально-технічну базу, як того вимагає стаття 16 Закону, то такий учасник повинен мати і Декларацію матеріально-технічної бази, що відповідає вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки. Тому допускається подача Декларації саме на ім’я учасника, а не на інших осіб.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-23-009100-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42827548
Дата подання: 29 жовтня 2020 14:07
Вимога
Згідно з пунктом 3.5.2. частиною 5 розділу ІІІ Тендерної документації, учасники процедури закупівлі для підтвердження відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, повинні надати у складі тендерної пропозиції наступні документи: «Учасники повинні надати Декларацію матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, виданої на ім’я Учасника торгів, що зареєстрована територіальним органом Держпраці (з відміткою такого органу). Вказана декларація повинна підтверджувати відповідність матеріально-технічної бази та умов праці Учасника вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки».
Так, в Додатку 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207), зазначено перелік видів робіт підвищеної небезпеки.
Згідно п. 21 Постанови КМУ від 26.10.2011 № 1107 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207) виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 7, здійснюються роботодавцем, виробником або постачальником на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Звертаємо увагу, що учасник не користується та не має у власності матеріально-технічної бази, що підпадає під вищенаведені ПЕРЕЛІКИ, оскільки є постачальником вугілля кам’яного, без можливості видобування, збагачення, переробки, сортування вугілля кам’яного, що згідно ПЕРЕЛІКУ не відноситься до видів робіт підвищеної небезпеки. У зв’язку з чим не виконує види робіт підвищеної небезпеки та не використовує/не має у власності машини, механізми, устаткування підвищеної небезпеки, на які видається Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Тому дана вимога Замовника дискримінує нас як учасника.
Учасник не заперечує щодо подання у складі тендерної пропозиції Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, виданого на ім’я виробника вугілля з яким учасник має договірні відносини.
Просимо Замовника внести зміни до тендерної документації для усунення невідповідності вимогам чинного законодавства в сфері публічних закупівель, в іншому випадку будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Так, в Додатку 2 Постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207), зазначено перелік видів робіт підвищеної небезпеки.
Згідно п. 21 Постанови КМУ від 26.10.2011 № 1107 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207) виконання робіт підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 6, експлуатація (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, що зазначені в додатку 7, здійснюються роботодавцем, виробником або постачальником на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Звертаємо увагу, що учасник не користується та не має у власності матеріально-технічної бази, що підпадає під вищенаведені ПЕРЕЛІКИ, оскільки є постачальником вугілля кам’яного, без можливості видобування, збагачення, переробки, сортування вугілля кам’яного, що згідно ПЕРЕЛІКУ не відноситься до видів робіт підвищеної небезпеки. У зв’язку з чим не виконує види робіт підвищеної небезпеки та не використовує/не має у власності машини, механізми, устаткування підвищеної небезпеки, на які видається Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. Тому дана вимога Замовника дискримінує нас як учасника.
Учасник не заперечує щодо подання у складі тендерної пропозиції Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, виданого на ім’я виробника вугілля з яким учасник має договірні відносини.
Просимо Замовника внести зміни до тендерної документації для усунення невідповідності вимогам чинного законодавства в сфері публічних закупівель, в іншому випадку будемо змушені звернутись до Антимонопольного комітету України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 листопада 2020 10:37
Шановний учаснику! Звертаємо увагу, що оскаржувана вимога за тендерною документацією звучить наступним чином: «Учасники повинні надати Декларацію матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, виданої на ім’я Учасника торгів, що зареєстрована територіальним органом Держпраці (з відміткою такого органу). Вказана декларація повинна підтверджувати відповідність матеріально-технічної бази та умов праці Учасника вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки». Вами повідомляється про відсутність законодавчої для Вас потреби при реалізації вугілля кам’яного отримувати Декларацію на види робіт підвищеної небезпеки, якщо такі види робіт не здійснює учасник. Ми не заперечуємо, що вказана частина вимоги може не застосовуватись до учасника, якщо він не здійснює види робіт, які становлять підвищену небезпеку згідно Порядку. Разом з цим, зверніть увагу, що вказана Постанова КМУ містить також Перелік машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що експлуатуються (застосовуються) на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці згідно Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 жовтня 2011 р. № 1107
До них належить зокрема:
10. Вантажопідіймальні крани та машини, ліфти, ескалатори, пасажирські конвеєри, підйомники та колиски для підіймання працівників.
12. Технологічні транспортні засоби.
Серед вимог за тендерною документацією вимагається підтвердження вимог за статтею 16 Закону саме учаснику процедури закупівлі, зокрема вимагається підтвердити наявність вантажних автотранспортних засобів, до яких може бути віднесений і навантажувач, як технологічний транспортний засіб. Саме у зв’язку із цим, вимога про надання запитуваної Декларації є правомірною.
Звертаємо Вашу увагу, що учасник закупівлі, якщо не планує залучати до виконання умов Договору субпідрядника/субвиконавця, а відтак надавати на таких осіб окремий перелік документів, повинен підготувати запитувані документи на своє ім’я, в тому числі і дану Декларацію.
До них належить зокрема:
10. Вантажопідіймальні крани та машини, ліфти, ескалатори, пасажирські конвеєри, підйомники та колиски для підіймання працівників.
12. Технологічні транспортні засоби.
Серед вимог за тендерною документацією вимагається підтвердження вимог за статтею 16 Закону саме учаснику процедури закупівлі, зокрема вимагається підтвердити наявність вантажних автотранспортних засобів, до яких може бути віднесений і навантажувач, як технологічний транспортний засіб. Саме у зв’язку із цим, вимога про надання запитуваної Декларації є правомірною.
Звертаємо Вашу увагу, що учасник закупівлі, якщо не планує залучати до виконання умов Договору субпідрядника/субвиконавця, а відтак надавати на таких осіб окремий перелік документів, повинен підготувати запитувані документи на своє ім’я, в тому числі і дану Декларацію.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-10-23-009100-a.b2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42827548
Дата подання: 04 листопада 2020 11:34
Дата подання: 04 листопада 2020 11:34
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 09 листопада 2020 10:16
рішення від 06.11.2020 №20593.pdf
Дата публікації: 09 листопада 2020 10:15
інформація про резулятивну частину рішення від 16.11.2020 № 21226.pdf
Дата публікації: 17 листопада 2020 20:57
рішення від 16.11.2020 № 21226.pdf
Дата публікації: 20 листопада 2020 00:15
Номер скарги: UA-2020-10-23-009100-a.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42827548
Дата подання: 04 грудня 2020 18:18
Дата подання: 04 грудня 2020 18:18
СКАРГА
на незаконні рішення, дії та бездіяльність Замовника
в порядку ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон)
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 грудня 2020 21:42
Рішення від 09.12.2020 № 22765 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 09 грудня 2020 21:41
Інформація про резолютивну частину рішення від 17.12.2020 № 23383.pdf
Дата публікації: 18 грудня 2020 17:52
Рішення від 17.12.2020 № 23383.pdf
Дата публікації: 22 грудня 2020 23:21
Коментар замовника щодо усунення порушення: За наслідками голосування тендерний комітет прийняв рішення щодо скасування рішень за протоколом - №4 від 26.11.2020 року розгляду тендерних пропозицій та прийняття рішення про визначення переможця та формування повідомлення про намір укласти Договір із ТОВ "ОНІКСІСТЕМ", пропозиція якого за результатом автоматичної оцінки за предметом закупівлі ДК 021:2015 – 09110000-3-Тверде паливо (Вугілля кам’яне марки ДГ (25-200) або екві-валент; Вугілля кам’яне марки АМ (13-25) або еквівалент) (ідентифікатор оголо¬шення про закупівлю UA-2020-10-23-009100-a), на підставі рішення постійно діючої адміністративної коле-гії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 23383-р/пк-пз від 17.12.2020, що оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу (22 грудня 2020 року о 23:21).
Дата виконання рішення замовником: 29 грудня 2020 11:17
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2020 12:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Оніксістем" |
732 510,00
UAH з ПДВ
|
668 590,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМЕНЕРГІЯ" |
738 932,00
UAH з ПДВ
|
668 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КІРОВОГРАДВУГЛЕПОСТАЧ" |
844 916,00
UAH з ПДВ
|
669 883,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" |
750 950,00
UAH з ПДВ
|
750 950,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНЕРГОПРОЕКТ ЛТД" |
952 855,80
UAH з ПДВ
|
952 855,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Оніксістем" #40236722 |
Очікує рішення |
668 590,00
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2020 11:15
|
ТОВ "Оніксістем" #40236722 |
Рішення скасоване |
668 590,00
UAH з ПДВ
|
29 грудня 2020 11:15
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 04 січня 2021 10:12 |
Кінець періоду оскарження: | 15 січня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 15 січня 2021 00:01 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відмінити торги з підстави передбаченою п. 1 ч. 1 статті 32 Закону: «відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг" |
Документи:
04 січня 2021 10:12
|
Електронний підпис |
29 грудня 2020 11:18
|
6. Протокол відміни торгів-відпала потреба.pdf |