Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Відновлення залізобетонних конструкцій плавучого доку №2, Код ДК 021:2015 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Очікувана вартість
1 150 500,00 UAH
UA-2020-10-23-008783-a 19263aa8030940448870cf79a4ed1dfd
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександра Левчук

+380487293675 o.levchuk@omtp.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Одеський морський торговельний порт"
Код ЄДРПОУ: 01125666
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, Митна площа, 1
Контактна особа: Олександра Левчук
+380487293675
o.levchuk@omtp.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 14:44
Звернення за роз’ясненнями: до 30 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 листопада 2020 18:30
Початок аукціону: 10 листопада 2020 12:52
Очікувана вартість: 1 150 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 505,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50240000-9: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги


Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками:
Фещенко Михайло Анатолійович – начальник ВСП «Судноверф «Україна» ДП «ОДЕСЬКИЙ ПОРТ», 65026, м. Одеса, Митна площа, 1, Управління ДП «ОДЕСЬКИЙ ПОРТ», тел.: (048) 710-22-07 e-mail: M.Feshchenko@omtp.com.ua
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Відновлення залізобетонних конструкцій плавучого доку №2, Код ДК 021:2015 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги. Обсяг надання послуг: відповідно до ТЕХНІЧНИХ ВИМОГ, що викладені у Додатку 3 до тендерної документації. Строк надання послуг: до 31.12.2020 р., детальніше у Проекті договору про закупівлю (Додаток 4 до тендерної документації). Мова(мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Більш детальна інформація стосовно мови (мов), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції в п.7 Розділу 1 Загальні положення Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. М. Гефта,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50246300-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування плавучих конструкцій

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Попередня оплата становить 50 (п’ятдесят) % від вартості Договору, протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту підписання Договору. Аванс 5 Банківські 50
Надання послуг Проміжні та остаточна сплати за виконані послуги здійснюються Замовником протягом 5-ти банківських днів з моменту підписання двосторонніх проміжних, остаточного актів приймання виконаних послуг. Детальніше у Проекті договору про закупівлю (Додаток 4 до тендерної документації). Пiсляоплата 5 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2020 14:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 14:44
Проект договору про закупівлю.docx
23 жовтня 2020 14:44
Тендерна документація_редакція_01.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 листопада 2020 13:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІРГО СЕРВІС" 1 050 500,00
UAH з ПДВ
1 050 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬФА МАРИН" 1 140 000,00
UAH з ПДВ
1 140 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Виробнича фірма "Судоремонт" у формі товариства з обмеженою відповідальністю 1 150 500,00
UAH з ПДВ
1 150 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2020 11:01
Електронний підпис
12 листопада 2020 10:56
Довідка МТБ виправлена.pdf
06 листопада 2020 12:43
Електронний підпис
06 листопада 2020 12:22
11. Лист-гарантія п.12 ч.1 ст.17.pdf
06 листопада 2020 12:22
2. Довідка працівники.pdf
06 листопада 2020 12:22
15. Пояснювальна записка.pdf
06 листопада 2020 12:22
Пояснювальна записка.pdf
06 листопада 2020 12:22
20. Цінова пропозиція.pdf
06 листопада 2020 12:22
7. Довідка код доступу.pdf
06 листопада 2020 12:22
27. Повноваження директора.pdf
06 листопада 2020 12:22
14. Технічні вимоги.pdf
06 листопада 2020 12:22
12. Лист-гарантія п.13 ч.1 ст.17.pdf
06 листопада 2020 12:22
24. Довідка 50 %активів.pdf
06 листопада 2020 12:22
Гарантійний лист.pdf
06 листопада 2020 12:22
13. Лист-гарантія ч.2 ст.17.pdf
06 листопада 2020 12:22
17. технічна специфікація.pdf
06 листопада 2020 12:22
13.2 Довідка ч.2 ст.17.pdf
06 листопада 2020 12:22
ПДВ.pdf
06 листопада 2020 12:22
Рішення (50%).pdf
06 листопада 2020 12:22
22. Гарантійний лист строк.pdf
06 листопада 2020 12:22
21. Довідка забезпечення ТП.pdf
06 листопада 2020 12:22
10. Лист-гаранія п.6ч.1 ст.17.pdf
06 листопада 2020 12:22
9. Довідка п.5ч.1 ст.17.pdf
06 листопада 2020 12:22
Рішення на підписання.pdf
06 листопада 2020 12:22
1. Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

09 листопада 2020 15:55
Електронний підпис
09 листопада 2020 15:44
РСУ АЛЬФА МАРИН.pdf
09 листопада 2020 15:44
Тех.вимоги.pdf
09 листопада 2020 15:44
Статутні документи.pdf
09 листопада 2020 15:44
Ст.17.pdf
09 листопада 2020 15:44
Довідка.pdf
09 листопада 2020 15:44
Довідка фін.звіт.pdf
09 листопада 2020 15:44
Довідка співвиконавців.pdf
09 листопада 2020 15:44
Довідка про участника.pdf
09 листопада 2020 15:44
Довідка про працівників.pdf
09 листопада 2020 15:44
Довідка Код.pdf
09 листопада 2020 15:44
Довiдка_МТБ.pdf
09 листопада 2020 15:44
Довiдка повноваження.pdf
09 листопада 2020 15:44
Довiдка гарантійний лист.pdf
09 листопада 2020 15:44
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

09 листопада 2020 17:17
Електронний підпис
09 листопада 2020 17:15
Інформація співвиконавці.pdf
09 листопада 2020 17:15
Свідоцтво РСУ СВП.pdf
09 листопада 2020 17:15
Інші документи.pdf
09 листопада 2020 17:15
Пояснювальна записка.pdf
09 листопада 2020 17:15
Фінансова спроможність.pdf
09 листопада 2020 17:15
ст. 17 Закону України.pdf
09 листопада 2020 17:15
Працівники.pdf
09 листопада 2020 17:15
Матеріально-технічна база.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІРГО СЕРВІС"

ТОВ "АЛЬФА МАРИН"

ТОВ Виробнича фірма "Судоремонт" у формі товариства з обмеженою відповідальністю

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІРГО СЕРВІС"
#38524975
Відхилено 1 050 500,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2020 15:48
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 листопада 2020 15:06
ТОВ "АЛЬФА МАРИН"
#42806051
Відхилено 1 140 000,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2020 15:53
ТОВ Виробнича фірма "Судоремонт" у формі товариства з обмеженою відповідальністю
#30545563
Відхилено 1 150 500,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2020 15:58

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення невідповідностей «Дійсним повідомляємо, що ДП «Одеський порт» (далі – Замовник) проводиться процедура закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), учасником якої є ТОВ «ВІРГО СЕРВІС» (далі – Учасник). Інформація про предмет закупівлі: Відновлення залізобетонних конструкцій плавучого доку №2, Код ДК 021:2015 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (далі – Закупівля), номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2020-10-23-008783-a. На виконання вимог частини 16 статті 29 Закону повідомляємо, що під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено наступні невідповідності в інформації та/або документах, що подані Учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось Тендерною документацією на закупівлю Відновлення залізобетонних конструкцій плавучого доку №2, Код ДК 021:2015 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги (далі – Тендерна документація). Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до вимог п.1 Додатка 1 тендерної документації на закупівлю учасник у складі тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» надає: «Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг (постачання товару, виконання робіт), що є предметом закупівлі. В довідці зазначається інформація щодо наявності обладнання та матеріально-технічна база, їх кількості та підстав користування (власне, орендоване, інше право користування, на підставі договору (із зазначенням дати, номеру та сторін за договором, а також терміну його дії).». Перелік виявлених невідповідностей: Учасником в складі тендерної пропозиції в підтвердження зазначених вимог тендерної документації, а саме у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг зазначена інформація щодо наявності орендованого обладнання та матеріально-технічної бази, які залучаються на підставі договору № СР-598 від 03.04.2020 укладеним з Замовником відкритих торгів (ДП «Одеський морський торговельний порт). Даний договір не є договором оренди та не містить переліку орендованого обладнання чи матеріально-технічної бази, та не являється правовим документом згідно якого може бути залучено відповідна матеріально-технічна база та обладнання. За умовами договору (п.1.2) перед заходом судна Замовника, в акваторію Одеського морського порту, Сторони узгоджують та підписують Договір, де має бути зазначено обсяги робіт по ремонту судна тощо.. Замовником (ДП «Одеський морський торговельний порт) в подальшому відповідний договір не може бути укладено, так як у нього відсутні відповідні потужності для виконання послуг за предметом закупівлі (матеріально-технічна база та обладнання), в зв’язку з чим проводиться відповідна процедура відкритих торгів. Таким чином, інформація про орендоване обладнання та матеріально-технічної бази, які залучаються на підставі договору № СР-598 від 03.04.2020 укладеним з Замовником відкритих торгів (ДП «Одеський морський торговельний порт) не відповідає дійсності та не підтверджує наявність у учасника необхідних обладнання та матеріально-технічної бази для надання послуг за предметом закупівлі. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Відповідно до вимог п.1 Додатка 1 тендерної документації на закупівлю учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг (постачання товару, виконання робіт), що є предметом закупівлі. В довідці зазначається інформація щодо наявності обладнання та матеріально-технічна база, їх кількості та підстав користування (власне, орендоване, інше право користування, на підставі договору (із зазначенням дати, номеру та сторін за договором, а також терміну його дії). При цьому відповідна довідка повинна містити перелік власного обладнання та матеріально-технічної бази або орендоване, інше право користування, на підставі договору актуальний на дату кінцевого строку подання тендерних пропозицій за визначеною закупівлею.

Документи

12 листопада 2020 15:48
Електронний підпис
10 листопада 2020 13:19
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

12 листопада 2020 15:53
Електронний підпис
12 листопада 2020 15:49
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
12 листопада 2020 15:58
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі