Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір офісний формату А4 (ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)
Очікувана вартість
1 885 000,00 UAH
UA-2020-10-23-007688-a a4c382eebd5f4ac3a1752ee2a5f5d8c3
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Крупка

+380442007907 krupka.tm@gp.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Офіс Генерального прокурора
Код ЄДРПОУ: 00034051
Місцезнаходження: 01011, Україна , Київська обл., м.Київ, ВУЛИЦЯ РІЗНИЦЬКА, будинок 13/15
Контактна особа: Тетяна Крупка
+380442007907
krupka.tm@gp.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 14:02
Звернення за роз’ясненнями: до 05 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 грудня 2020 09:00
Початок аукціону: 16 грудня 2020 12:10
Очікувана вартість: 1 885 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 850,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 56000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: документи тендерної пропозиції, які складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі відповідно до вимог тендерної документації, повинні бути викладені української мовою. Більш детально у тендерній документації. Загальна кількість товару: 20015 штук. Більш детально у додатку 4 до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20000 пачок
Папір формату А4 80 г/м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01011, Україна, м. Київ, Київ, вул. Різницька, 13/15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
15 пачок
Папір формату А4 160 г/м2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01011, Україна, м. Київ, Київ, вул. Різницька, 13/15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 21 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата вартості поставленого Товару здійснюється Покупцем протягом 7 (семи) робочих днів з моменту передачі йому у власність Товару на підставі рахунку та підписаної Сторонами видаткової накладної. Назви товарів кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі та код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: Папір формату А4 80 г/м2, 30197630-1 Папір для друку; Папір формату А4 160 г/м2, 30197630-1 Папір для друку Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 грудня 2020 19:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 грудня 2020 19:32
Тендерна документація зі змінами від 07.12.2020.docx
07 грудня 2020 19:32
Перелік змін.docx
23 жовтня 2020 14:02
Проєкт договору.docx
07 грудня 2020 19:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 14:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 грудня 2020 19:32
Тендерна документація зі змінами від 07.12.2020.docx
23 жовтня 2020 14:02
Тендерна документація.docx
07 грудня 2020 19:32
Перелік змін.docx
23 жовтня 2020 14:02
Проєкт договору.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-23-007688-a.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Бумвест", Код ЄДРПОУ:23702466
Дата подання: 04 листопада 2020 16:13
Скарга до АМКУ
ТОВ "Бумвест" подає скаргу №237 від 04.11.2020р.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 листопада 2020 10:29
Рішення від 06.11.2020 № 20612 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 09 листопада 2020 10:28
рішення від 27.11.2020 №22043.pdf
Дата публікації: 02 грудня 2020 22:05
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесено зміни до тендерної документації щодо проведення процедури відкритих торгів за предметом закупівлі Папір офісний формату А4 (ДК 021:2015-30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне) з урахуванням рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 27.11.2020 № 22043-р/пк-пз за результатами розгляду скарги ТОВ «Бумвест» від 04.11.2020 № UA-2020-10-23-007688-а.с1, та вжиття у зв’язку з цим заходів, відповідно до частини 2 статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі».
Дата виконання рішення замовником: 07 грудня 2020 19:40

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 11 грудня 2020 17:08
Кінець періоду оскарження: 22 грудня 2020 00:00
Дата відміни: 22 грудня 2020 00:04
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: У зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Документи:
11 грудня 2020 17:08
Електронний підпис
11 грудня 2020 17:07
Протокол відміни торгів.pdf