Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з вогнезахисту дерев’яних конструкцій
Очікувана вартість
249 979,00 UAH
UA-2020-10-23-007648-a 9f03758a088e46a8b9170299c95ae11d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Софілканич

+380994005979 sirotunec1980@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ БУДИНОК ДИТИНИ " ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01992660
Вебсайт: http://obd-svalyava.uz.ua
Місцезнаходження: 89300, Україна , Закарпатська обл., м. Свалява, вул. Б. Хмельницького, буд. 1
Контактна особа: Марія Софілканич
+380994005979
sirotunec1980@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 14:01
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2020 13:53
Початок аукціону: 09 листопада 2020 12:12
Очікувана вартість: 249 979,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77220000-8: Послуги з просочування деревини


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції:усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником повинні бути складені українською мовою. Документи, які учасник отримує від інших осіб, підприємств, установ, організацій можуть бути підготовлені українською та/або російською мовами.Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.1. Розділу І мові, учасник надає переклад цього документу, завірений підписом перекладача бюро перекладів. При цьому, власні назви, торгові марки, марки, моделі, назва виробника, найменування адміністративних одиниць, адреси, абревіатури, топоніми, фірмові бланки, які викладені іншою мовою ніж українська в документах, що входять до складу тендерної пропозиції, не потребують перекладу українською мовою.Якщо учасник торгів є нерезидентом України, він може подавати свою тендерну пропозицію англійською мовою з обов’язковим перекладом українською або російською мовами.
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій:Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у формі електронної банківської гарантії на загальну суму: 7 000,00 грн. (сім тисяч гривень 00 коп.).Електронна банківська гарантія повинна містити наступні реквізити: назву документа; номер, місце складання, дату видачі; повне найменування принципала - юридичної особи, для принципала - фізичної особи, фізичної особи-підприємця - прізвище, ім'я та по батькові, місце проживання; код згідно з ЄДРПОУ - для принципала - юридичної особи-резидента; реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала - фізичної особи-резидента, фізичної особи-підприємця та серію (за наявності) та номер паспорта; назву валюти, у якій надається гарантія; суму гарантії цифрами та словами; назву валюти платежу, якщо вона відрізняється від валюти, у якій надається гарантія; дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини; найменування бенефіціара, його місцезнаходження; код згідно з ЄДРПОУ бенефіціара; найменування банку-гаранта; дату закінчення дії; умови, за яких надається право вимагати платіж, відповідно до частини 3 статті 25 Закону України «Про публічні закупівлі». Електронна банківська гарантія повинна бути засвідчена електронним підписом уповноваженої особи Гаранта.Банківська гарантія не повинна містити умов стосовно подання додаткових документів замовником або виконання будь-яких інших умов, при поданні банку-гаранту письмової вимоги з викладеними обставинами стосовно сплати коштів, у разі порушення Учасником свого зобов’язання, забезпеченого гарантією.Надана учасником банківська гарантія повинна свідчити про те, що її умови не можуть бути змінені та вона не може бути припинена Гарантом без згоди Замовника (бенефіціара).Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 статті 25 Закону. Грошове забезпечення (покриття) гарантії повинно бути підтверджено оригіналом довідки (листа, тощо), виданої банком-гарантом (надається у складі тендерної пропозиції), завіреної печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, забезпеченої грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі, що дорівнює сумі банківської гарантії.Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії пропозиції, а саме не менше 90 робочих днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з вогнезахисту дерев’яних конструкцій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89300, Україна, Закарпатська область, м.Свалява, Б.Хмельницького,№1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 77220000-8 — Послуги з просочування деревини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2020 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 14:01
ТД (послуги з вогнезахисту дерев'яних конструкцій).docx
23 жовтня 2020 14:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 14:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 14:01
ТД (послуги з вогнезахисту дерев'яних конструкцій).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення до ТЗ
Дата подання: 26 жовтня 2020 13:52
Дата відповіді: 29 жовтня 2020 08:43
Добрий день. Просимо Вас внести зміни до тендерної документації. А саме, видалити з Додатку р.3,пункт 6 посилання на вогнезахисний розчин ДСА-1, тому що згідно п. 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», ця вимога є дискримінаційною , а саме: «Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес… У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент"» Тобто недостатньо просто указати "або еквівалент" необхідно ще обґрунтувати, чому необхідно саме ДСА-1. Ми не побачили цього обґрунтування и тому не бачимо необхідності посилатися саме на цей вогнезахисний матеріал. Також Замовник висуває вимогу: «- термін експлуатації речовини на дерев’яних конструкціях не менше 3 років.». Згідно Розділу IV п. 2 п. п. 2 Правил з вогнезахисту, затверджених наказом Міністерства внутрішніх справ України від 26.12.2018 № 1064 де чітко зазначено що «…строк придатності вогнезахисного покриву (просочування), який визначено відповідно до результатів кліматичних або періодичних випробувань (результати випробувань додаються до Регламенту);» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0259-19). Тому згідно цього Наказу Виробник вогнезахисної речовини на підтвердження гарантійного строку служби повинен надати Учаснику, для завантаження до тендеру, копію протоколу відповідно до результатів кліматичних або періодичних випробувань, виданий акредитованої випробувальною лабораторією. Тому просимо Замовника додати вимогу що на підтвердження гарантійного терміну дії речовини на дерев’яних конструкціях Учасник повинен надати копію протоколу кліматичних або періодичних випробувань виданий акредитованої випробувальною лабораторією. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до частини 4 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі», технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Відповідно до пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації, загальна площа дерев’яних конструкцій, яка підлягає оброблянню вогнезахисним сумішшю ДСА-1 (або еквівалент) становить 7582,00 м2. Суміш вогнезахисна для дерев'яних конструкцій має надавати І группу вогнезахисної ефективності та відповідати наступним характеристикам: індекс поширення полум’я поверхнею просоченої деревини (І=0 – не поширює полум’я поверхнею); Термін експлуатації вогнезахисного покриття має складати не менше 3 років.
З огляду на наведену вимогу тендерної документації, учасник може під час надання послуг використовувати вогнезахисну суміш ДСА-1 або її еквівалент, який відповідає вимогам встановленим до вогнезахисної суміші у пункті 6 Розділу ІІІ тендерної документації.
Також повідомляємо, що жоден учасник процедури закупівлі необмежений у поданні додаткових документів до тендерної пропозиції, у тому числі у наданні протоколу кліматичних або періодичних випробувань виданий акредитованої випробувальною лабораторією.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2020 12:33

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю „Охоронні системи” 246 000,00
UAH з ПДВ
246 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "А С Е К" 247 931,40
UAH з ПДВ
247 931,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 листопада 2020 15:22
Електронний підпис
24 листопада 2020 15:22
Ліцензія.jpg
24 листопада 2020 15:22
Довідка МВС.pdf
23 листопада 2020 17:42
Електронний підпис
23 листопада 2020 17:42
Довідка.pdf
19 листопада 2020 19:07
Електронний підпис
19 листопада 2020 19:07
Наказ суміщення Пак Т.Р.pdf
19 листопада 2020 19:07
квитанція декларація 2019 (2).pdf
19 листопада 2020 19:07
квитанція баланс 2019 (1).pdf
19 листопада 2020 19:07
квит 1 декларація.pdf
19 листопада 2020 19:07
квит 1 баланс.pdf
19 листопада 2020 19:07
Довідка працівники.pdf
19 листопада 2020 19:07
декларація 2019 (1).pdf
19 листопада 2020 19:07
баланс 2019 (1).pdf
19 листопада 2020 19:07
Оренда авто.pdf
19 листопада 2020 19:07
Листи довідки.pdf
19 листопада 2020 19:07
Договір аренди приміщення.pdf
19 листопада 2020 19:06
Електронний підпис
06 листопада 2020 18:00
Електронний підпис
06 листопада 2020 18:00
Договір аренди приміщеня.pdf
06 листопада 2020 15:18
Електронний підпис
06 листопада 2020 15:18
Лист відгук ДСНС.pdf
06 листопада 2020 15:18
АКТ Огляду.pdf
04 листопада 2020 16:46
Електронний підпис
04 листопада 2020 16:45
Трудова Пак Т.Р.pdf
04 листопада 2020 16:45
Трудова книжка Шугало В.pdf
04 листопада 2020 16:45
Трудова книжка Русин В.pdf
04 листопада 2020 16:45
Техпаспорт ВАЗ.pdf
04 листопада 2020 16:45
Статут.pdf
04 листопада 2020 16:45
Навчання Шугало В.П.pdf
04 листопада 2020 16:45
Навчання Русин.pdf
04 листопада 2020 16:45
Ліценз. НБУ .pdf
04 листопада 2020 16:45
Листи, довідки.pdf
04 листопада 2020 16:45
квитанція 1дф.pdf
04 листопада 2020 16:45
Довідка з банку.pdf
04 листопада 2020 16:45
Довідка 1 ДФ.pdf
04 листопада 2020 16:45
Діплом Шугало.pdf
04 листопада 2020 16:45
Діплом Пак Т.pdf
04 листопада 2020 16:45
Гімназія 16 актб2.pdf
04 листопада 2020 16:45
Витяг ТОВ.pdf
04 листопада 2020 16:45
банк. гарант 02-92 8г-20-166.pdf
04 листопада 2020 16:45
банк. гарант 02-92 8г-20-166.P7S
04 листопада 2020 16:45
банк. гарант 02-92 8г-20-166..P7S

Публічні документи

08 листопада 2020 13:34
Відомість МТЗ.pdf
08 листопада 2020 13:34
Ліцензія (довідка).pdf
08 листопада 2020 13:34
Відомості про учасника.pdf
08 листопада 2020 13:34
Статут.pdf
08 листопада 2020 13:34
Протокол №1.pdf
08 листопада 2020 13:34
Витяг ПДВ.pdf
08 листопада 2020 13:34
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю „Охоронні системи”

ТОВ "А С Е К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю „Охоронні системи”
#32737605
Переможець 246 000,00
UAH з ПДВ
23 листопада 2020 14:07
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 листопада 2020 14:27

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей тендерної пропозиції ТОВ «Охоронні системи» Під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Охоронні системи» поданої для участі у відкритих торгах на закупівлю по предметукод за ДК 021:2015 77220000-8 Послуги з просочування деревини (послуги з вогнезахисту дерев’яних конструкцій)(ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-23-007648-a),які проводить Комунальне некомерційне підприємство «Обласний будинок дитини» Закарпатської обласної ради, було виявлено невідповідності, що відносяться до інформації, що підтверджує відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та підтверджує право підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. ПЕРЕЛІК ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1) ТОВ «Охоронні системи» не надало у складі тендерної пропозиції протокол засновників про призначення (обрання) керівника або виписку (витягу) з нього. 2) ТОВ «Охоронні системи» надало у складі тендерної пропозиції статут, затверджений Протоколом №1 від 12.12.2006 р., відповідно до якого засновниками даного учасника є Пак Тиберій Романович та Варга Андріана Вікторівна, однак згідно відомостей, що містяться у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань засновником ТОВ «Охоронні системи» є виключно Пак Тиберій Романович, що свідчить про те, що статут даного учасника надано не в останній редакції. 3) ТОВ «Охоронні системи» надало у складі тендерної пропозиції Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для вогнезахисту дерев’яних конструкцій, у якій відсутня інформація про наявність в учасника технологій необхідних для надання послуг та складського або виробничого приміщення. 4) ТОВ «Охоронні системи» надало у складі тендерної пропозиції Договір оренди №25/05 від 03.05.2005 р., укладений з ВАТ «Машинобудівний завод «Тиса» та Додаток №7 до Договору від 02.11.2018 року, відповідно до змісту якого продовжено строк дії Договору оренди №25/05 від 03.05.2005 р. до 03.11.2021 року. Однак, відповідно до частини 2 статті 793 Цивільного кодексу України договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню, крім договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності, який підлягає нотаріальному посвідченню у разі, якщо він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років. У зв’язку з тим, що згідно Додатку №7 до Договору від 02.11.2018 року строк дії Договору оренди №25/05 від 03.05.2005 р. продовжено до 03.11.2021 року, тобто строк договору оренди продовжено на термін більше ніж три роки, такий Додаток має бути нотаріально посвідченим.Зазначене свідчить про те, що наданий даним учасником Додаток №7 до Договору від 02.11.2018 року є нікчемним згідно статті 220 Цивільного кодексу України. 5) ТОВ «Охоронні системи» не надало у складі тендерної пропозиції документальне підтвердження наявності вказаного у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для вогнезахисту дерев’яних конструкцій, зокрема: Насос SPRUT LUXX – 2 шт, драбини універсальні 3х7 – 4шт, риштування металеві – 2 шт, шланги – 7 шт, катушка для шлангів – 3 шт, діжок пластмасових – 3 шт, 5 шт, 7 шт., пояси для інструментів – 5 шт, ящики для інструментів – 3 шт., а саме витягу з оборотно-сальдової відомості та/або витягу з інвентаризаційного опису та/або копію договору купівлі-продажу та/або витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та/або копію договору оренди*/суборенди* та/або договору про надання послуг*. 6) ТОВ «Охоронні системи» надало у складі тендерної пропозиції Договір оренди транспортного засобу від 05.03.2020 року укладений з фізичною особою Малюк А.І. Однак, згідно статті 799 Цивільного кодексу України договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи підлягає нотаріальному посвідченню. Зазначене свідчить про те, що наданий даним учасником Договір оренди транспортного засобу від 05.03.2020 року є нікчемним згідно статті 220 Цивільного кодексу України. 7) ТОВ «Охоронні системи» надало у складі тендерної пропозиції Довідку працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, у який вказало про те, що Русин В.І та Шугало В.П. займають посаду маляра-штукатура 4 розряду, однак у наданих на вказаних працівників трудових книжках вказано, що вони займають посаду маляра, що свідчить про невідповідність інформації вказаної у Довідці працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та у наданих трудових книжках. 8) ТОВ «Охоронні системи» не надало Додаток 3 до Договору добровільного страхування від нещасного випадку НВ юр. №914/260/000005, який відповідно до пункту 16.10 Договору, є його невід’ємною частиною договору.Договір добровільного страхування від нещасного випадку НВ юр. №914/260/000005 від 06.11.2020 року не містить інформації про строк його дії, що відповідно до статті 982 Цивільного кодексу України є істотною умовою договору страхування, що свідчить про те, що даний договір є неукладеним, оскільки його сторонами не досягнуто згоди стосовно усіх істотних умов договору. 9) ТОВ «Охоронні системи» надало у складі тендерної пропозиції Довідку про виконання аналогічного договору, у якій відсутня інформація про код ЄДРПОУ контрагента, з яким було укладено договір. 10) ТОВ «Охоронні системи» не надало у складі пропозиції «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за останній звітний період з відміткою органу статистики або з квитанцією про подання та прийняття її до обліку уповноваженим органом (для учасників-юридичних осіб), або Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва або Фінансову звітність мікропідприємства за останній звітний період з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про подання та прийняття її до обліку уповноваженим органом (для учасників-суб’єктів малого підприємництва), що свідчить про невідповідність учасника встановленому кваліфікаційному критерію. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ (ВИМОГИ) ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЩОДО ЯКОЇ (ЯКИХ) ВИЯВЛЕНІ НЕВІДПОВІДНОСТІ 1) Підпункт 4 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі підтверджується протоколом засновників про призначення (обрання) керівника або випискою (витягом) з нього та наказом про призначення (обрання) чи вступ на посаду або довіреністю або дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів. 2) Підпункт 7 пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з: статутом або іншим установчим документом в останній редакції з усіма додатками та доповненнями (надається учасниками, які за своїм правовим статусом належать до юридичних осіб). Статут повинен містити відмітку державного реєстратора. У випадку відсутності відмітки державного реєстратора, додатково необхідно надати Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення відповідної реєстраційної дії, який містить код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію статуту або іншого установчого документу. У випадку, якщо Учасник діє на підставі модельного статуту необхідно надати рішення про створення Учасника. 3) Підпункт 5.2.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, учасник на підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» повинен надати у складі пропозиції довідку в довільній формі про наявність в учасника відповідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг, які є предметом закупівлі, зокрема: складського або виробничого приміщення, транспортного засобу, ваг товарних для зважування до 100 кілограмів, вологоміру, pH-метр, ареометр, термометр, товщиномір, мікрометр, штангенциркуль. 4) Підпункт 5.2.2. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, яка вказана у довідці згідно підпункту 5.2.1.пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, Учаснику необхідно надати витяг з оборотно-сальдової відомості та/або витяг з інвентаризаційного опису та/або копію договору купівлі-продажу та/або витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та/або копію договору оренди*/суборенди* та/або договору про надання послуг*. 5) Підпункт 5.2.2. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, на підтвердження наявності обладнання та матеріально-технічної бази, яка вказана у довідці згідно підпункту 5.2.1.пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, Учаснику необхідно надати витяг з оборотно-сальдової відомості та/або витяг з інвентаризаційного опису та/або копію договору купівлі-продажу та/або витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та/або копію договору оренди*/суборенди* та/або договору про надання послуг*. 6) Підпункт 5.2.3. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, на підтвердження наявності в Учасника транспортного засобу, який вказано у довідці згідно підпункту 5.2.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає договір оренди/суборенди* транспортного засобу та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (у разі використання для надання послуг орендованого автотранспорту). 7) Підпункту 5.2.4. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, на підтвердження відповідності учасника встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасник повинен надати довідку про наявність працівників, які будуть залучені до надання послуг, які є предметом закупівлі, у якій необхідно вказати перелік працівників, їх прізвище, ім’я та по батькові, посади та досвід роботи у роках, завірену підписом уповноваженої особи учасника. У довідці учасник повинен зазначити інформацію про керівника робіт, який повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань «Архітектура та будівництво», «Цивільна безпека» (за спеціальностями «Цивільна безпека», «Пожежна безпека» та стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років, або в органах та підрозділах цивільного захисту(за спеціальністю «Пожежна безпека») не менше п’яти років, та про не менше двох виконавців робіт, а саме виконавців робіт з вогнезахисту (вогнезахисного поверхневого просочування)-малярів (штукатурів)- не нижче 3-го розряду. Підпункт 5.2.5. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, на усіх працівників зазначених у довідці згідно підпункту 5.2.4. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції надає трудову книжку (першу сторінку (з прізвищем), сторінки, які містять інформацію про стаж роботи та сторінку про прийняття на роботу до учасника) або цивільно-правову угоду**та копію форми №1 ДФ Податковий розрахунок сум доходу, нарахування(сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (з відміткою податкової або з копією квитанції про прийняття) за останній звітній період. 8) Підпункт 5.2.8. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, у складі пропозиції необхідно надати копії договорів добровільного страхування від нещасних випадків виконавців робіт, інформація про яких вказана в довідці про наявність працівників. 9) Підпункт5.2.9. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, у складі пропозиції необхідно надати довідку в довільній формі про виконання Учасником аналогічного договору за останні 2 (два) роки, із зазначенням повного найменування контрагента, з яким було укладено договір, коду ЄДРПОУ, контактної особи з боку контрагента, її телефону; предмету договору, суми договору, обсягів наданих послуг. 10) Підпункт 5.2.12. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, учасник на підтвердження встановленому кваліфікаційному критерію «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» повинен у складі пропозиції надати «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за останній звітний період з відміткою органу статистики або з квитанцією про подання та прийняття її до обліку уповноваженим органом (для учасників-юридичних осіб), або Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва або Фінансова звітність мікропідприємства за останній звітний період з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про подання та прийняття її до обліку уповноваженим органом (для учасників-суб’єктів малого підприємництва). ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ ТА/АБО ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ПОВИНЕН ПОДАТИ УЧАСНИК ДЛЯ УСУНЕННЯ ВИЯВЛЕНИХ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ. 1) Надати протокол засновників про призначення (обрання) керівника або виписку (витягу) з нього. 2) Надати статут або інший установчий документ в останній редакції з усіма додатками та доповненнями. Статут повинен містити відмітку державного реєстратора. У випадку відсутності відмітки державного реєстратора, додатково необхідно надати Опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення відповідної реєстраційної дії, який містить код доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації, за яким існує можливість переглянути електронну версію статуту або іншого установчого документу. У випадку, якщо Учасник діє на підставі модельного статуту необхідно надати рішення про створення Учасника. У випадку, якщо установчим документом встановлено, що укладення договорів на суму, яка перевищує встановлену суму в установчому документі потребує затвердження/погодження такого договору відповідним органом юридичної особи або надання дозволу на його укладення, а пропозиція учасника перевищує зазначену в установчому документі суму, Учасник повинен надати у складі пропозиції документальне підтвердження від такого органу юридичної особи, який в подальшому буде затверджувати/ погоджувати договір про закупівлю або надавати дозвіл на його укладення, згоди з проектом договору, який викладений у Додатку №2 до тендерної документації та зобов’язання затвердити/погодити договір про закупівлю або надати дозвіл на його укладення. 3) Надати довідку в довільній формі про наявність в учасника відповідного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій необхідних для надання послуг, які є предметом закупівлі, зокрема: складського або виробничого приміщення, транспортного засобу, ваг товарних для зважування до 100 кілограмів, вологоміру, pH-метр, ареометр, термометр, товщиномір, мікрометр, штангенциркуль. 4) Надати нотаріально-посвідчений Додаток №7від 02.11.2018 року до Договору оренди №25/05 від 03.05.2005 р., укладений з ВАТ «Машинобудівний завод «Тиса» або інший документ, а саме витяг з оборотно-сальдової відомості та/або витяг з інвентаризаційного опису та/або копію договору купівлі-продажу та/або витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та/або копію договору оренди*/суборенди* та/або договору про надання послуг на наявне у ТОВ «Охоронні системи» складське або виробниче приміщення. 5) Надати витяг з оборотно-сальдової відомості та/або витяг з інвентаризаційного опису та/або копію договору купівлі-продажу та/або витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та/або копію договору оренди*/суборенди* та/або договору про надання послуг* на обладнання зазначене у Довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для вогнезахисту дерев’яних конструкцій, зокрема: Насос SPRUT LUXX – 2 шт, драбини універсальні 3х7 – 4шт, риштування металеві – 2 шт, шланги – 7 шт, катушка для шлангів – 3 шт, діжок пластмасових – 3 шт, 5 шт, 7 шт., пояси для інструментів – 5 шт, ящики для інструментів – 3 шт. 6) Надати нотаріально посвідчений Договір оренди транспортного засобу від 05.03.2020 року укладений з фізичною особою Малюк А.І. або інший документ, який підтверджує наявність у ТОВ «Охоронні системи» транспортного засобу, який вказано у довідці згідно підпункту 5.2.1.пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, а саме: свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (у разівикористання для надання послуг власного автотранспорту) абодоговіроренди/суборенди* транспортного засобу та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (у разі використання для надання послуг орендованого автотранспорту) абодоговір лізингу транспортного засобу та свідоцтво про реєстрацію взятого у лізинг транспортного засобу (у разі, якщо Учасник використовуватиме для надання послуг, які є предметом закупівлі транспортний засіб, який перебуває у лізингу) абодоговір про надання послуг*, відповідно до якого залучається транспортний засіб та свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу (у разі використання для надання послуг залученого транспортного засобу). 7) Надати Довідку працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, яка міститиме інформацію про посаду виконавців робіт. 8) Надати Договір добровільного страхування від нещасного випадку, який відповідатиме вимогам чинного законодавства, зокрема міститиме інформацію про строк його дії, а також Додаток 3 до Договору добровільного страхування від нещасного випадку НВ юр. №914/260/000005. 9) Надати Довідку про виконання аналогічного договору за останні 2 (два) роки, із зазначенням повного найменування контрагента, з яким було укладено договір, коду ЄДРПОУ, контактної особи з боку контрагента, її телефону; предмету договору, суми договору, обсягів наданих послуг. 10) Надати «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за останній звітний період з відміткою органу статистики або з квитанцією про подання та прийняття її до обліку уповноваженим органом (для учасників-юридичних осіб), або Фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва або Фінансова звітність мікропідприємства за останній звітний період з відміткою органу статистики або зі сканованою квитанцією про подання та прийняття її до обліку уповноваженим органом (для учасників-суб’єктів малого підприємництва).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 листопада 2020 14:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю „Охоронні системи”
#32737605
246 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 квітня 2021 11:23
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 14:02
Додаткова угода №1.JPG зміни до договору
14 грудня 2020 14:02
Додаткова угода 1.JPG зміни до договору
14 грудня 2020 14:02
Додаткова угода №1.JPG зміни до договору
14 грудня 2020 14:01
Додаткова угода 1.JPG зміни до договору
14 грудня 2020 14:01
Електронний підпис укладений
04 грудня 2020 14:49
Договір 89.JPG укладений
04 грудня 2020 14:48
Договір89.JPG укладений
04 грудня 2020 14:47
Договір №89.JPG укладений
04 грудня 2020 14:47

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно пункту 6.2.5. Договору, Сторони домовилися зменшити обсяги закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків та викласти пункт 1.2. Договору в наступній редакції: 1.2. Обсяг надання послуг: 1 послуга (3335 м²) У зв'язку із зменшенням обсягів закупівлі та покращенням якості предмету закупівлі, Сторони домовилися пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: 3.1. Ціна Договору становить 169 884 грн (сто шістдесят дев'ять тисяч вісімсот вісімдесят чотири грн.), в тому числі ПДВ 28 314 грн (двадцять вісім тисяч триста чотирнадцять грн.) Пункт 1.2. Договору викласти в наступній
Номер договору про закупівлю: 89
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 246 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 41 000,00 UAH)