Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по проекту : «Реконструкція системи опалення трьох закладів : Черкаської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 /адреса – смт. Черкаське, вул. Дружби, 1-а/, амбулаторії загальної практики сімейної медицини, /адреса – смт. Черкаське, вул. Миру, 4/, культурно оздоровчого центру /адреса – смт. Черкаське, вул. Шевченко, 19/ з встановленням двох котлів «АВЕРС», працюючих на біопаливі» (код 45454000-4 "Реконструкція" національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник")
Очікувана вартість
1 425 324,00 UAH
UA-2020-10-23-007246-a 9c9789ab461c44ff8cdf692eea550f00
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Человян

+380502390766 04341790@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЧЕРКАСЬКА СЕЛИЩНА РАДА СЛОВ'ЯНСЬКОГО РАЙОНУ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04341790
Вебсайт: http://cherkaska.gromada.org.ua
Місцезнаходження: 84162, Україна , Донецька обл., смт Черкаське, вул.Ясна,3
Контактна особа: Оксана Человян
+380502390766
04341790@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 13:44
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2020 14:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2020 15:00
Очікувана вартість: 1 425 324,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 253,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про мову (мови),якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції:Всі документи подаються українською мовою.Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові,учасник надає переклад цього документа.Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи по проекту : «Реконструкція системи опалення трьох закладів : Черкаської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1 /адреса – смт. Черкаське, вул. Дружби, 1-а/, амбулаторії загальної практики сімейної медицини, /адреса – смт. Черкаське, вул. Миру, 4/, культурно оздоровчого центру /адреса – смт. Черкаське, вул. Шевченко, 19/ з встановленням двох котлів «АВЕРС», працюючих на біопаливі» (код 45454000-4 "Реконструкція" національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник")
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84162, Україна, Донецька область, смт. Черкаське, Слов'янський район, вул. Ясна, буд. 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 50 Календарні 50
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2020 13:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 13:44
Додаток 5 - Технічне завдання.docx
23 жовтня 2020 13:44
Роботи котли АВЕРС.docx
23 жовтня 2020 13:44
Додаток 4 - Проект договору.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВІОКС" 1 416 400,80
UAH з ПДВ
1 416 400,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2020 14:49
Електронний підпис
05 листопада 2020 14:49
Електронний підпис
05 листопада 2020 14:35
довідка про субпідрядників.PDF
05 листопада 2020 14:35
4 Форма пропозиції.PDF
05 листопада 2020 14:34
проект дорговору Додаток 4.PDF
05 листопада 2020 14:34
Статут, Опис, Протоколи.PDF
05 листопада 2020 14:34
Договірна ціна.PDF
05 листопада 2020 14:34
Сертифікат ISO 9001 2015.PDF
05 листопада 2020 14:34
Оригінал довідки НАЗК.zip
05 листопада 2020 14:34
Копя довідки з НАЗК.PDF
05 листопада 2020 14:34
Акт огляду об'єку.PDF
05 листопада 2020 14:34
довідка про офшорні зони.PDF
05 листопада 2020 14:34
31Лист про захист довкілля.PDF
05 листопада 2020 14:34
26 Довідка про матеріали.PDF
05 листопада 2020 14:34
1 Довідка про підприємство.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІОКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВІОКС"
#22004501
Переможець 1 416 400,80
UAH з ПДВ
11 листопада 2020 12:16

Документи

11 листопада 2020 12:16
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2020 12:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІОКС"
#22004501
1 416 400,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 листопада 2020 12:16
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 10:02
Протокол 4-К.pdf укладений
11 січня 2022 10:01
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 12:47
ДУ3 дог 349.PDF зміни до договору
21 грудня 2020 11:55
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 13:16
Протокол - виправлення помилки.PDF зміни до договору
10 грудня 2020 13:12
Додаткова угода 2 з додатками.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 13:12
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 14:09
ДУ 1 дог 349.PDF зміни до договору
03 грудня 2020 14:06
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 10:09
Додатки до договору № 349.PDF укладений
17 листопада 2020 10:07
Договір підряду № 349.PDF укладений
17 листопада 2020 10:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Назву додатку викласти в новій редакції : ДОГОВІРНА ЦІНА на будівництво «Реконструкція системи опалення трьох закладів : Черкаської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1/ адреса – смт. Черкаське, вул. Дружби, 1-а/, амбулаторії загальної практики сімейної медицини, /адреса – смт. Черкаське, вул. Миру, 4/, культурно оздоровчого центру / адреса – смт. Черкаське, вул. Шевченко, 19/ з встановленням двох котлів «АВЕРС», працюючих на біопаливі». 2. Пункт Договору 4.3.1. – викласти в новій редакції : «4.3.1. Згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 № 1070, Замовник перераховує Підряднику попередню оплату в розмірі до 50% від вартості обсягу робіт, в сумі 708 200,40 грн. (Сімсот вісім тисяч двісті гривень 40 коп.), у тому числі ПДВ 118 033,40 грн. (Сто вісімнадцять тисяч тридцять три гривні 40 коп.). Підрядник зобов’язаний використати отриману попередню оплату на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, обладнання і устаткування, виконання робіт до 24 грудня поточного року. Після 24 грудня поточного року невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику.»
Номер договору про закупівлю: 349
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 1.1. розділу 1 «Предмет договору» викласти в новій редакції : «1.1. «Підрядник» приймає на себе зобов’язання на свій ризик виконати роботи по проекту «Реконструкція системи опалення трьох закладів : Черкаської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 1, Черкаської амбулаторії загальної практики сімейної медицини та Черкаського культурно – оздоровчого центру з встановленням двох котлів «АВЕРС» (корегування)» (далі – Об’єкт), а «Замовник» прийняти та оплатити такі роботи відповідно до проєктно – кошторисної документації. 2. Додаток 1 «ДОГОВІРНА ЦІНА» до Договору викласти в новій редакції. (Додаток 1 - додається). 3. Додаток 2 «Графік виконання робіт» до Договору викласти в новій редакції. (Додаток 2 - додається). 4. Додаток 3 «План фінансування виконання робіт» до Договору викласти в новій редакції. (Додаток 3 - додається). 5. Пункт 4.3.1. розділу 4 «Порядок здійснення оплати» Договору вважати недійсним. 6. Пункт 10.1 Розділу 10 «Строк дії договору» викласти в наступній редакції: «10.1. Даний Договір набирає чинності з дати його підписання Сторонами та діє до 31.12.2021 року, але до отримання документів про відповідність збудованого Об’єкту проектній документації, згідно з вимогами чинного законодавства, а в частині розрахунків в будь - якому разі до моменту повного та належного виконання Сторонами усіх своїх зобов'язань за цим Договором».
Номер договору про закупівлю: 349
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Пункт 3.4. розділу 3 «Ціна договору» викласти в новій редакції : «3.4. Обсяг фінансування робіт на 2020 рік – 708 200,40 грн. (Сімсот вісім тисяч двісті грн. 40 коп.) в тому числі ПДВ 118 033,40 грн. (Сто вісімнадцять тисяч тридцять три грн. 40 коп.); Обсяг фінансування робіт на 2021 рік – 708 200,40 грн. (Сімсот вісім тисяч двісті грн. 40 коп.) в тому числі ПДВ 118 033,40 грн. (Сто вісімнадцять тисяч тридцять три грн. 40 коп.), що визначено згідно з виділеними бюджетними коштами за рахунок коштів місцевого бюджету. 2. Додаток 2 «Графік виконання робіт» до Договору викласти в новій редакції. (Додаток 2 - додається). 3. Додаток 3 «План фінансування виконання робіт» до Договору викласти в новій редакції. (Додаток 3 - додається).
Номер договору про закупівлю: 349
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 411 812,66
UAH (в тому числі ПДВ 235 302,11 UAH)