Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення технічного нагляду за роботами по об'єкту:" Реконструкція Олександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів з прибудовою спортивної зали за адресою: вул.Генерала Подзигуна, 244 у смт.Олександрівка Вознесенського району Миколаївської області" (коригування)
Очікувана вартість
674 114,40 UAH
UA-2020-10-23-006983-c c0c399c053e74989ac8f337a08ecede8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бутиркіна Оксана Леонідівна

+380513496144 osr-mk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Олександрівська селищна рада
Код ЄДРПОУ: 04376162
Місцезнаходження: 56530, Україна , Миколаївська обл., селище міського типу Олександрівка, вул. генерала Подзігуна, 208
Контактна особа: Бутиркіна Оксана Леонідівна
+380513496144
osr-mk@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 23:33
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 05 листопада 2020 14:54
Очікувана вартість: 674 114,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника - відповідно до п.1 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020р
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Здійснення технічного нагляду за роботами по об'єкту:" Реконструкція Олександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів з прибудовою спортивної зали за адресою: вул.Генерала Подзигуна, 244 у смт.Олександрівка Вознесенського району Миколаївської області" (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 56530, Україна, Миколаївська область, смт.Олександрівка, вул.Генерала Подзігуна,244
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Здійснення технічного нагляду за роботами по об'єкту:" Реконструкція Олександрівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів з прибудовою спортивної зали за адресою: вул.Генерала Подзигуна, 244 у смт.Олександрівка Вознесенського району Миколаївської області" (коригування) Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2020 23:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 23:33
(дод_4) об_єм робіт_ за якими здійснюється технагляд.pdf
23 жовтня 2020 23:33
Дод_3(Проект договору).zip
23 жовтня 2020 23:33
Дод_2 (Технічне завдання).docx
23 жовтня 2020 23:33
Оголошення (4).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Класифікатор
Дата подання: 28 жовтня 2020 15:15
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 16:14
Чому класифікатор 45000000-7- Будівельні роботи та поточний ремонт , а не 71000000-8 Архітектурні, будівельні,інженерні та інспеційні роботи?Технічний нагляд це послуга.
Відповідь: Доброго дня. Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" п.27, ч.1 ст.1 роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт;" Дана закупівля входить в розрахунок ПКД робіт, по яким буде проводитись технічний нагляд. Тому технічний нагляд в даному випадку- це роботи з відповідним визначенням по класифікатору ДК 021:2015 - 45000000-7- Будівельні роботи та поточний ремонт
Топогрофо-геодезичні послуги
Дата подання: 28 жовтня 2020 15:17
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 21:08
У Вас в оголошені написано надати копію договору про надання топогрофо-геодезичні послуги?Навіщо?Технічний нагляд повинет це робити?
Відповідь: Згідно Постанови 903 від 11.07.2007року, порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкту архітектури відсутнє обов’язкове виконання даних робіт та їх перевірка, тому замовник з огляду на те, що об’єкт є будівництвом з великим обсягом робіт забезпечує таким чином якість контролю за об’єктом згідно пункту 2 порядку здійснення технічного нагляду під час будівництва об’єкту архітектури.
Оголошення даної закупівлі та додатки до нього надаються згідно ЗУ "Про публічні закупівлі", тому пропозиція Учасника повинна відповідати вимогам Замовника
Страховий поліс на цивільно-правову діяльність
Дата подання: 28 жовтня 2020 15:23
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 21:04
Навіщо потрібет договір на страховий поліс цивільно-правової діяльності?Якщо його не має?
Відповідь: На виконання вимог Стандарту професійної діяльності 3 «Відшкодування збитків, завданих споживачам унаслідок виконання (надання) членами Громадської організації «Гільдія Інженерів технічного нагляду за будівництвом об’єктів архітектури» робіт(послуг) неналежної якості», прийнятого Правлінням «ГІТН», протокол від 11.06.2014 року №6/1/14, та погодженому Міністерством регіонального розвитку, будівництва та житлово- комунального господарства України від 17.07.2014 року.
Пропозиція Учасника до даної закупівлі повинна відповідати вимогам Замовника, які надаються згідно ЗУ "Про публічні закупівлі"
Довідка на судимість
Дата подання: 28 жовтня 2020 15:24
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 16:38
Довідку на судимість потрібно надати Учаснику торгів чи Учаснику-переможцю?
Відповідь: Доброго дня. Довідку про судимість повинен надати учасник даної закупівлі . Витяг з тексту оголошення п.12 "Додатково, замовник може перевірити подану учасником довідку на офіційному веб-сайті МВС за посиланням http://wanted.mvs.gov.ua/test/ за умови технічної можливості..."
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 листопада 2020 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ЄРЬОМЕНКО ЮРІЙ ІВАНОВИЧ 568 434,00
UAH з ПДВ
494 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "МАКАРЕНКО ВОЛОДИМИР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ" 597 490,00
UAH з ПДВ
495 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 листопада 2020 10:44
Електронний підпис
04 листопада 2020 10:41
Паспорт Ю.І.-3.jpg
04 листопада 2020 10:41
ВИТЯГ ЄДИНИЙ.pdf
04 листопада 2020 10:41
Лист-погодження.pdf
04 листопада 2020 10:41
пропозиція.pdf
04 листопада 2020 10:41
Акт обстеження.pdf
04 листопада 2020 10:41
Аналогічні договора.pdf
04 листопада 2020 10:41
сертифікат Степаненко.jpg
04 листопада 2020 10:41
страховка.pdf
04 листопада 2020 10:41
ІПН Ю.І..pdf
04 листопада 2020 10:41
СЕРТИФІКАТ ТЕХ.НАГЛЯД.pdf
04 листопада 2020 10:41
Технічне завдання.pdf
04 листопада 2020 10:41
Паспорт Ю.І.-1.jpg
04 листопада 2020 10:41
ВИПИСКА.pdf
04 листопада 2020 10:41
проект договру.pdf
04 листопада 2020 10:41
Паспорт Ю.І.-4.jpg
04 листопада 2020 10:41
Відомість обсягів робіт.pdf
04 листопада 2020 10:41
Dovidka_20280600830530698449.pdf.p7s
04 листопада 2020 10:41
Календарний план .pdf
04 листопада 2020 10:41
Паспорт Ю.І.-5.jpg
04 листопада 2020 10:41
Паспорт Ю.І.-2.jpg
04 листопада 2020 10:41
працівники.pdf
04 листопада 2020 10:41
ОПИС.pdf
04 листопада 2020 10:41
ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
04 листопада 2020 10:41
витяг З єдр.pdf
04 листопада 2020 10:41
Розрахунок договірної ціни.pdf
04 листопада 2020 10:41
Dovidka_20280600830530698449.pdf
04 листопада 2020 10:41
Довідки.pdf

Публічні документи

04 листопада 2020 14:58
Електронний підпис
04 листопада 2020 14:55
Dovidka_20259334860830668773.pdf (1).p7s
04 листопада 2020 14:55
Dovidka_20259334860830668773 (2).pdf
04 листопада 2020 14:55
щоденний контроль.pdf
04 листопада 2020 14:55
цінова пропозиція.pdf
04 листопада 2020 14:55
страховий поліс.pdf
04 листопада 2020 14:55
розрахунок договірної ціни.pdf
04 листопада 2020 14:55
проект договору.pdf
04 листопада 2020 14:55
право підпису.pdf
04 листопада 2020 14:55
істотні умови договору.pdf
04 листопада 2020 14:55
договір геодезія.pdf
04 листопада 2020 14:55
довідка працівники.pdf
04 листопада 2020 14:55
Витяг платника податків.pdf
04 листопада 2020 14:55
аналогічні договори.pdf
04 листопада 2020 14:55
акт огляду.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ЄРЬОМЕНКО ЮРІЙ ІВАНОВИЧ

ФОП "МАКАРЕНКО ВОЛОДИМИР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ЄРЬОМЕНКО ЮРІЙ ІВАНОВИЧ
#2099906457
Відхилено 494 990,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2020 12:49
ФОП "МАКАРЕНКО ВОЛОДИМИР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ"
#3161728072
Переможець 495 000,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2020 12:51

Документи

06 листопада 2020 12:49
Електронний підпис
06 листопада 2020 12:48
Протокол

Документи

12 листопада 2020 12:51
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2020 12:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МАКАРЕНКО ВОЛОДИМИР ВЯЧЕСЛАВОВИЧ"
#3161728072
495 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 листопада 2020 12:51
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 грудня 2023 10:35
ДУ 5.pdf укладений
22 грудня 2023 10:34
Електронний підпис укладений
22 грудня 2023 10:30
ДУ 5.pdf зміни до договору
22 грудня 2023 10:29
Електронний підпис укладений
19 травня 2023 15:11
ДУ 4.pdf зміни до договору
19 травня 2023 15:10
Електронний підпис укладений
21 квітня 2023 10:15
ДУ 3.pdf зміни до договору
21 квітня 2023 10:14
Електронний підпис укладений
20 грудня 2022 08:39
ДУ.pdf2.pdf зміни до договору
20 грудня 2022 08:38
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 09:06
ДУ до_75.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 09:04
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 16:15
Підписаний договір укладений
17 листопада 2020 16:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об'єктивні обставини )
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
21 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об'єктивні обставини )
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
19 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмете закупівлі
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 75
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2024
Сума оплати за договором: 455 400,00
UAH
Причини розірвання договору: Розірвання основного договору №74 від 17 листопада 2020 року