Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт електрокозлових кранів Одеса
Очікувана вартість
870 000,00 UAH
UA-2020-10-23-006504-a 037fcf18aba9411ab0b1a210a93be715
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ковтун Сергій Васильович

(044) 465-32-84 ez@liski.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Філія "ЦТС" Ліски" ПАТ "Укрзалізниця"
Код ЄДРПОУ: 40081373
Вебсайт: http://www.liski.ua/
Місцезнаходження: 02092, Україна , Київська обл., Київ, вул.Довбуша, 22
Контактна особа: Ковтун Сергій Васильович
(044) 465-32-84
ez@liski.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 13:12
Звернення за роз’ясненнями: до 03 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 09 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2020 15:00
Початок аукціону: 16 листопада 2020 13:43
Очікувана вартість: 870 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки


Детальна інформація стосовно предмету закупівлі зазначена в документації, яка додається до закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Капітальний ремонт електрокозлових кранів Одеса
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 листопада 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50530000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо п. 1.4. Додатку 6 до Тендерної документації
Дата подання: 30 жовтня 2020 13:05
Дата відповіді: 03 листопада 2020 12:55
Шановний Замовнику! Згідно із п. 1.4. Додатку 6 до Тендерної документації процедури закупівлі, передбачена вимога, що учасник має надати копію Ліцензії на виконання ремонтних робіт відповідної кваліфікації. Ми, як потенційний учасник торгів, повідомляємо, що згідно з «Порядком видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207, послуги з ремонту/монтажу/демонтажу машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, що зазначені в додатках 3 і 7 до Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, виконуються на підставі Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці (додаток 6 п.17 та додаток 7, п10 до Порядку). Також, повідомляємо, що згідно з ЗУ «Про ліцензування видів господарської діяльності» у статі 7 визначений перелік видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню. У переліку видів господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню відсутні послуги, які відображені у технічному завдані, що міститься у Додатку 6 до Тендерної документації. У зв’язку із вищезазначеними обставинами, просимо виключити із Тендерної документації вимогу про надання копії Ліцензії на виконання ремонтних робіт відповідної кваліфікації, та додати вимогу щодо надання учасниками у якості дозвільного документу Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Замовником будуть внесені відповідні зміни до тендерної документації з урахуванням інформації, викладеної у зверннні.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2020 14:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЗПТО "КРАН-ТЕХНОЛОГІЯ" 650 000,00
UAH
650 000,00
UAH
Документи
ТОВ "ВО "ПІДЙОМСПЕЦТЕХНІКА" 849 900,00
UAH
845 550,00
UAH
Документи

Публічні документи

13 листопада 2020 10:29
Електронний підпис
13 листопада 2020 10:22
27. Довідка про ліцензію.pdf
13 листопада 2020 10:22
23. Декларация КТ.pdf
13 листопада 2020 10:22
19. Додаток 6.pdf
13 листопада 2020 10:22
18. Проект договору.pdf
13 листопада 2020 10:22
11. Устав КТ копия.pdf
13 листопада 2020 10:22
10. Копія витягу з ЕДР.pdf
13 листопада 2020 10:22
9. Копія свід. платника ПДВ.pdf
13 листопада 2020 10:22
8. Ст.17(4).pdf
13 листопада 2020 10:22
7. Ст.17(3).pdf
13 листопада 2020 10:22
6. Ст.17(2).pdf
13 листопада 2020 10:22
5. Ст.17(1).pdf
13 листопада 2020 10:22
2. Аналогічні договори.pdf
13 листопада 2020 10:22
1. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

26 листопада 2020 11:37
Електронний підпис
26 листопада 2020 11:09
1.7. Довідка з податкової
24 листопада 2020 11:41
Електронний підпис
13 листопада 2020 10:32
Електронний підпис
13 листопада 2020 09:52
Дод. 7. Лист-згода.pdf
13 листопада 2020 09:52
Дод. 5 Проект договору.pdf
13 листопада 2020 09:52
Дод. 1. ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЗПТО "КРАН-ТЕХНОЛОГІЯ"

ТОВ "ВО "ПІДЙОМСПЕЦТЕХНІКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЗПТО "КРАН-ТЕХНОЛОГІЯ"
#36712055
Відхилено 650 000,00
UAH
19 листопада 2020 14:58
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 листопада 2020 15:57
ТОВ "ВО "ПІДЙОМСПЕЦТЕХНІКА"
#33328023
Переможець 845 550,00
UAH
19 листопада 2020 14:59

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної документації ТОВ "ЗПТО"КРАН-ТЕХНОЛОГІЯ" встановлено, що по закупівлі передбачена необхідність підтвердження учасником відповідності наступному кваліфікаційному критерію, передбаченому ст. 16 Закону: 1) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів (не менше двох аналогічних договорів, із зазначенням замовника та фінансових показників) (Додаток № 2 до тендерної документації). Але в довідці, що містить інформацію про наявність досвіду роботи виконання аналогічних договорів вказано лише один договір, та не зазначені фінансові показники. У відповідності до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, які виявлені під час розгляду тендерної пропозиції учасника. Для усунення виявлених невідповідностей, учасник ТОВ "ЗПТО"КРАН-ТЕХНОЛОГІЯ" повинен протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення подати довідку в довільній формі, що містить інформацію про наявність досвіду роботи на ринку та виконання не менше двох аналогічних господарських договорів (із зазначенням замовника та фінансових показників).

Документи

19 листопада 2020 14:58
Електронний підпис
16 листопада 2020 14:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2020 14:59

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВО "ПІДЙОМСПЕЦТЕХНІКА"
#33328023
845 550,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 квітня 2021 10:59
Електронний підпис укладений
13 квітня 2021 10:58
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 13:03
Договір від 09.12.2020 №122-ЮІ.pdf укладений
10 грудня 2020 13:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 878 060,00
UAH (в тому числі ПДВ 146 343,33 UAH)