Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги зі встановлення протипожежного устаткування(монтаж автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в Комунальному закладі освіти " Сурсько - Михайлівська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області" за адресою :52410, вул Шевченко,76, с. Сурсько - Михайлівка Солонянського району Дніпропетровської області"
Очікувана вартість
477 657,34 UAH
UA-2020-10-23-006459-a 6e526660958749e9a7641a1d70d10dff
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Пугач

+380566921254
+380566921645
osvitasolone@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Солонянської РДА
Код ЄДРПОУ: 02142543
Місцезнаходження: 52400, Україна , Дніпропетровська обл., Солонянський район смт Солоне, вул Гагаріна 7
Контактна особа: Наталія Пугач
+380566921254,+380566921645
osvitasolone@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 13:06
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2020 12:00
Початок аукціону: 09 листопада 2020 11:50
Очікувана вартість: 477 657,34 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 388,29 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51700000-9: Послуги зі встановлення протипожежного устаткування


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги зі встановлення протипожежного устаткування(монтаж автоматичної пожежної сигналізації та оповіщення про пожежу в Комунальному закладі освіти " Сурсько - Михайлівська середня загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів Солонянської районної ради Дніпропетровської області" за адресою :52410, вул Шевченко,76, с. Сурсько - Михайлівка Солонянського району Дніпропетровської області"
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 51700000-9 — Послуги зі встановлення протипожежного устаткування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Свідоцтво
Дата подання: 27 жовтня 2020 14:28
Дата відповіді: 29 жовтня 2020 13:46
Добрий день. Вимога ТД:Наявність у Учасника власної електротехнічної лабораторії або договір з такою лабораторією, для проведення замірів стану ізоляції, кабелів, підключаємого до обладнання заземлення, яка пройшла відповідну акредитацію та має Свідоцтво про технічну компетентність електротехнічної лабораторії на відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 «Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання» щодо процесів вимірювання (копія свідоцтва). Для підтвердження наявності власної (або орендованої) електротехнічної лабораторії у складі пропозиції надає Сертифікат, а не Свідоцтво. Раніше (до 01.01.2016) атестація вимірювальних лабораторій регламентувалася статтями 10, 22, 24, 37, 38 Закону України " Про метрологію і метрологічну діяльність"(попередня редакція закону). Перевірка компетентності лабораторії на державному рівні проводилася виключно Національним агентством з акредитації України на відповідність вимогам міжнародного стандарту ДСТУ ISO/IEC 17025:2006. До кінця 2015 року підтвердження незалежної та технічної компетентності вимірювальної лабораторії проводилося через процедуру атестації, за результатами якої оформлювалося Свідоцтво про атестацію на проведення вимірювань. Організація і порядок проведення атестації в державній метрологічній системі були встановлені "Правилами уповноваження і атестації в державній метрологічній системі", затвердженими наказом Держспоживстандарту України від 29 березня 2005 року №71 і зареєстрованими в Міністерстві юстиції України 13 квітня 2005 року під № 392/10672 (далі - Правила). Правила припинили свою чинність 01.01.2016. Підставо для даного рішенні було затвердження Наказу від 23.09.2015 № 1192 "Про затвердження Критеріїв, яким повинні відповідати наукові метрологічні центри, державні підприємства, які належать до сфери управління Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та провадять метрологічну діяльність, та повірочні лабораторії, які уповноважуються або уповноважені на проведення повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, що перебувають в експлуатації". Даний наказ було прийнято з метою гармонізації метрологічного законодавства України з Європейськими вимогами. Саме з даною метою було прийнято нову редакцію Закону України "Про метрологію і метрологічну діяльність" який набрав чинності 01.01.2016. Після внесених змін в законодавство, наразі Видається Сертифікат вимірювальних можливостей (Вимірювальної електротехнічної лабораторії) ДП "Укрметртестстандарт», а не Свідоцтво. Просимо внести зміни
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник дякуємо Вам за запитання, та повідомляємо наступне, що згідно умов тендерної документації а саме п3. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції : у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника/переможця/переможця-нерезидента й завірений печаткою (у разі використання), в якому зазначає законодавчі підстави ненадання відповідних документів або копію/ії роз`яснення/нь державних органів.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2020 12:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГОБА" 390 000,00
UAH з ПДВ
361 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Центр протипожежних послуг "ДІЯ" 406 008,00
UAH з ПДВ
361 973,58
UAH з ПДВ
Документи
ПП "СПЕЦАВТОМАТИКА-К" 453 774,36
UAH з ПДВ
451 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 листопада 2020 09:15
mixailovka-2.zip
08 листопада 2020 09:15
Лицензия.pdf
08 листопада 2020 09:15
Выписка 10.07.20.pdf
08 листопада 2020 09:15
Свидетельство НДС.pdf

Публічні документи

20 листопада 2020 16:40
Електронний підпис
20 листопада 2020 16:39
Електронний підпис
17 листопада 2020 17:06
Електронний підпис
17 листопада 2020 17:06
Кошторисна документація.PDF
16 листопада 2020 14:42
Електронний підпис
16 листопада 2020 14:41
Довідка МВС від 19.10.20.pdf
11 листопада 2020 17:25
Електронний підпис
06 листопада 2020 18:45
Електронний підпис
06 листопада 2020 18:45
Щорічна повірка приладів.PDF
06 листопада 2020 18:45
Трудова Довгаль.PDF
06 листопада 2020 18:45
Статут ПП ДІЯ завірений.PDF
06 листопада 2020 18:45
Солодкий трудова.PDF
06 листопада 2020 18:45
Сертифікати на обладнання.pdf
06 листопада 2020 18:45
Свідоцтво ПДВ.PDF
06 листопада 2020 18:45
Реквізити.PDF
06 листопада 2020 18:45
Протокол загальних зборів.PDF
06 листопада 2020 18:45
Посвідчення ПТМ.PDF
06 листопада 2020 18:45
Накази про призначення.PDF
06 листопада 2020 18:45
Наказ про призначення.PDF
06 листопада 2020 18:45
Навчання сертифікати.pdf
06 листопада 2020 18:45
Ліцензія.PDF
06 листопада 2020 18:45
Лист ПП ДІЯ ВЕЛЛЕЗ.pdf
06 листопада 2020 18:45
Лист згода обробка даних.pdf
06 листопада 2020 18:45
Інформаційна довідка.pdf
06 листопада 2020 18:45
Дозвіл до 2023р..PDF
06 листопада 2020 18:45
Довідка ст. 17.pdf
06 листопада 2020 18:45
Довідка працівники.pdf
06 листопада 2020 18:45
Довідка ознайомлення з ТД.pdf
06 листопада 2020 18:45
Довідка досвід.pdf
06 листопада 2020 18:45
Диплом Мацуга.PDF
06 листопада 2020 18:45
Диплом Довгаль.PDF
06 листопада 2020 18:45
Гарантійний лист санкції.pdf
06 листопада 2020 18:45
Гарантійний лист 12 місяців.pdf
06 листопада 2020 18:45
Виписка 11.06.19.PDF

Публічні документи

06 листопада 2020 17:11
Електронний підпис
06 листопада 2020 17:11
Щодо ТОВ.pdf
06 листопада 2020 17:11
Щодо субпідрядників.pdf
06 листопада 2020 17:11
Щодо спеціального навчання.pdf
06 листопада 2020 17:11
Щодо санкцій.pdf
06 листопада 2020 17:11
Щодо пульту.pdf
06 листопада 2020 17:11
Щодо обстеження.pdf
06 листопада 2020 17:11
Щодо інспекції.pdf
06 листопада 2020 17:11
Щодо здачі ДСНС.pdf
06 листопада 2020 17:11
Щодо захисту довкілля.pdf
06 листопада 2020 17:11
Щодо електронної ліцензії.pdf
06 листопада 2020 17:11
Щодо авторського нагляду.pdf
06 листопада 2020 17:11
Сертифікат про навчання.pdf
06 листопада 2020 17:11
Сертифікат Веллез.pdf
06 листопада 2020 17:11
сертификаты 2019.pdf
06 листопада 2020 17:11
Сертификати Тирас - 12.pdf
06 листопада 2020 17:11
Сертификат - БІЗ-2020.pdf
06 листопада 2020 17:11
Погодження з ТЗ.pdf
06 листопада 2020 17:11
Підключення до пульту.pdf
06 листопада 2020 17:11
Інформація про послуги.pdf
06 листопада 2020 17:11
Довідка працівники.pdf
06 листопада 2020 17:11
Довідка МТБ.pdf
06 листопада 2020 17:11
д4. Проект договору.pdf
06 листопада 2020 17:11
д3. Щодо статті 17.pdf
06 листопада 2020 17:11
д2. 2.2 Трудові книжки.pdf
06 листопада 2020 17:11
д2. 2.2 ОМК Шубина О..pdf
06 листопада 2020 17:11
д2. 2.2 ОМК Харитонов С..pdf
06 листопада 2020 17:11
д2. 2.2 ОМК Полторак Н..pdf
06 листопада 2020 17:11
д2. 2.2 ОМК Онісенко Л.В..pdf
06 листопада 2020 17:11
д2. 2.2 ОМК Левицький Л.В..pdf
06 листопада 2020 17:11
д2. 2.2 ОМК Костюченко В..pdf
06 листопада 2020 17:11
д2. 2.2 Копії медичних книжок.pdf
06 листопада 2020 17:11
д2. 1.3 Нова ліцензія.pdf
06 листопада 2020 17:11
д2. 1.3 Ліцензія.pdf
06 листопада 2020 17:11
д1. Цінова пропозиція.pdf
06 листопада 2020 17:11
Відомості про учасника.pdf
06 листопада 2020 17:11
p.pdf
06 листопада 2020 17:11
p (1).pdf
06 листопада 2020 17:11
63623236738472.pdf
06 листопада 2020 17:11
63623230381903.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГОБА"

ПП "Центр протипожежних послуг "ДІЯ"

ПП "СПЕЦАВТОМАТИКА-К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГОБА"
#34985942
Відхилено 361 900,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2020 14:03
ПП "Центр протипожежних послуг "ДІЯ"
#36053371
Переможець 361 973,58
UAH з ПДВ
11 листопада 2020 14:06

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2020 14:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Центр протипожежних послуг "ДІЯ"
#36053371
361 973,58
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2021 14:44
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 11:16
Додаткова угода №1.PDF зміни до договору
17 грудня 2020 11:15
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 08:41
Договір 171.PDF укладений
27 листопада 2020 08:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 171
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 355 804,49
UAH (в тому числі ПДВ 59 300,75 UAH)