Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 30230000 -0 – Комп’ютерне обладнання (Комп’ютери (комплекти) та комп’ютерне обладнання)
Очікувана вартість
398 000,00 UAH
UA-2020-10-23-006423-c 416c4969c0994439ab53db667c22e1a2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Світлана Анатоліївна

380472370121 vice_h@onko.ck.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 02005639
Місцезнаходження: 18009, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Менделєєва, 7
Контактна особа: Коваленко Світлана Анатоліївна
380472370121
vice_h@onko.ck.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 17:54
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2020 18:00
Початок аукціону: 13 листопада 2020 12:07
Очікувана вартість: 398 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 990,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
120 Одиниця
Комп’ютери (комплекти) та комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, Менделєєва, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться по факту постачання товару на підставі накладної та рахунку Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 листопада 2020 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 18:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2020 14:50
Зміни в додаток 4 Тех специфікація.docx
03 листопада 2020 14:49
Додаток_4_Технiчна_специфiкацiя_зі змінами.docx
23 жовтня 2020 17:57
Додаток_5_Проект_договору.doc
23 жовтня 2020 17:57
Додаток_3_Пiдстави_по_ст._17.docx
23 жовтня 2020 17:57
Додаток_2_Квалiфiкацiйнi_критерii_ст._16.docx
23 жовтня 2020 17:56
Додаток_4_Технiчна_специфiкацiя.docx
23 жовтня 2020 17:56
Додаток_7_Вiдомостi_про_учасника.docx
23 жовтня 2020 17:56
Додаток_6_Перелiк_iнших_документiв.docx
23 жовтня 2020 17:55
Додаток_1_Цiнова_пропозицiя.docx
23 жовтня 2020 17:55
ТД Комп ютерне обладнання.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 26 жовтня 2020 11:46
Дата відповіді: 27 жовтня 2020 16:07
Шановний Замовник! В Додатку 4 ТД Ви вказуєте одну з вимог до предмету закупівлі: "Системний блок та монітор мають бути продуктом одного виробника, який має власне сертифіковане виробництво". При цьому Ви вказуєте конкретні моделі комплектуючих та периферії, які мають входити до складу ПК. Не зазначено, що учасник може пропонувати еквівалент. Відповідно до п.4 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент". Просимо відкорегувати ТД відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, у додатку 4 Технічна специфікація (абзац 11 текстової частини) зазначено: "До всіх посилань на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника - застосовується вираз «або еквівалент». Еквівалентом вважатиметься товар, який за характеристиками та своїм призначенням відповідає вимогам, встановленим Замовником"
Про аналоги та еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 29 жовтня 2020 02:33
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 15:52
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник має право запропонувати еквівалент товару з технічними характеристиками, не гіршими за наведені Замовником, при цьому він обов’язково додатково повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції опис товару, щодо відповідності технічним характеристикам, вказаним у цьому додатку до тендерної документації, з обов'язковим відображенням порівняльних характеристик стосовно кожної з комплектуючих. Системні блоки на базі процесора AMD не розглядаємо, оскільки процесори INTEL мають ряд переваг: більший розгінний потенціал, швидшу роботу в додатках, більш низьке енергоспоживання та, як наслідок, менше нагрівання і шум від вентилятора, відмінну роботу з оперативною пам'яттю. Все це необхідно нам у в'язку із оптимізацією програм, які використовує наш заклад

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-23-006423-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА», Код ЄДРПОУ:41860186
Дата подання: 29 жовтня 2020 11:08
Умови
Шановний Замовнику! В оприлюдненій тендерній документації Замовником встановлено дискримінаційні вимоги, які значно обмежують коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів,та свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників. Тендерна документація містить наступну дискримінаційну вимогу: « Системний блок та монітор мають бути продуктом одного виробника, який має власне сертифіковане виробництво..» .
Це значно обмежує вибір обладнання та ще більше звужує коло потенційних учасників, що є також вітчизняними виробниками. Оскільки якісні та економічно вигідні системні блоки виготовляє чимало українських виробників на відміну від моніторів, які дійсно самостійно виготовляє лише єдиний виробник, що відповідно впливає на відчутне здорожчення пропозиції в силу монополії та дискримінує вітчизняних виробників. Крім цього,саме постачальник бере на себе зобов'язання щодо централізованого сервісного обслуговування всіх складових персонального комп’ютера в конкретному сервісному центрі. Навіть у разі, якщо складові вироблені різними компаніями, обслуговування та ремонт відбуватиметься в тому самому сервісному центрі за рахунок постачальника. Тому незрозуміло, які незручності можуть виникнути у Замовника, у порівнянні із тим випадком, коли всі складові будуь від одного виробника? В даному випадку Замовник об’єктивно не довів та не підтвердив документально необхідність встановлення у тендерній документації такої вимоги.

Крім того наявна вимога: "Наявність сервісних центрів у м. Черкаси, які забезпечать гарантійну підтримку товару за 1 робочий день протягом визначеного гарантійного терміну. "
Звертаємо увагу, що не всі гарантійні випадки, які можуть виникнути з товаром, підлягають усуненню/ремонту протягом 24 годин, тож ця вимога не є правомірною. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк та при пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк. Законом передбачено строк усунення недоліків, який не призводить до дискримінації учасників зі всієї території України. А при нинішніх умовах тендерної документації для Учасників, що знаходяться у віддалених від Замовника містах/областях неможливо за такий короткий час провести заміну товару, що вийшов в ладу і або не підлягає ремонту, або потребує тривалого ремонту. Потенційний Учасник не можуть гарантувати усунення недоліків у строк, визначений Замовником, проте можуть гарантувати усунення недоліків у строк, передбачений Законом України "Про захист прав споживачів".

А також: "документи, які підтверджують право власності на приміщення або право користування приміщенням (договір оренди), в якому знаходиться сервісний центр Учасника. "
Вимога обмежує участь для учасників, які співпрацюють з сервісними центрами (центрами технічної підтримки) на договірних засадах, але не є власниками/не володіють цими сервісними центрами. Жодним чинним нормативно-правовим актом не встановлено обов’язку під час здійснення господарської (підприємницької) діяльності мати та використовувати власні потужності, як то власні/орендовані сервісні центри. Крім того наявна вимога: "У гарантійних випадках, що виникли не з вини Замовника, відновлення працездатності несправного товару або заміна несправних блоків здійснюється протягом всього гарантійного терміну Учасником за власний рахунок та у час, що не перевищує 24 години з моменту надходження звернення Замовника." Встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення дискримінаційних вимог сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника внести зміни до тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши можливість брати участь у закупівлі тим учасникам, які співпрацюють з сервісними центрами на договірних засадах та готові надати підтверджуючі документи про наявність стосунків між учасником та сервісним центром, а також можуть гарантувати виконання всії відповідних гарантійних зобов'язань. А такоже просимо переглянути строк відновлення працездатності техніки в сторону збільшення. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 листопада 2020 09:26
Доброго дня! 1. Щодо умови про те, що «Системний блок та монітор мають бути продуктом одного виробника, який має власне сертифіковане виробництво..» - Замовник задовольняє вимогу та вносить відповідні зміни в додаток 4 до ТД.

Щодо решти вимог:

2. Щодо умови про «Наявність сервісних центрів у м. Черкаси, які забезпечать гарантійну підтримку товару за 1 робочий день протягом визначеного гарантійного терміну».
Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" у разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку недоліків споживач, в порядку та у строки, що встановлені законодавством, має право вимагати безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк та при пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк. Тобто строк може бути як 14 днів так і менше. Отже, встановлення строку на сервісне обслуговування в 1 день – не суперечить Закону України «Про захист прав споживачів». Крім того, поставляючи товар, Учасник в тендерній пропозиції надає гарантійний лист про те, що постачальник зобов’язаний надати замовнику аналогічний товар на період ремонту обладнання. Звертаємо також увагу на специфіку роботи Замовника, що в свою чергу потребує швидкого сервісного обслуговування з метою безперебійної роботи закладу.

3. Щодо умови про "документи, які підтверджують право власності на приміщення або право користування приміщенням (договір оренди), в якому знаходиться сервісний центр Учасника. "
Відповідно до п. 1 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема, наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. Наявність приміщення (власного чи орендованого), а також наявність авторизованого обладнання в сервісному центрі є складовою матеріально-технічної бази та одним з кваліфікаційних критеріїв. А в п. 2 ч. 2 ст. 22 Закону встановлено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема, один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Наявність у Учасника власного або орендованого приміщення для сервісного обслуговування, а також авторизованого обладнання в сервісному центрі є способом підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям.

4. Щодо умови "У гарантійних випадках, що виникли не з вини Замовника, відновлення працездатності несправного товару або заміна несправних блоків здійснюється протягом всього гарантійного терміну Учасником за власний рахунок та у час, що не перевищує 24 години з моменту надходження звернення Замовника." - Така умова в тендерній документації відсутня.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2020 12:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ СЕРВІС" 386 000,00
UAH з ПДВ
310 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 372 006,48
UAH з ПДВ
344 995,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 листопада 2020 10:43
Наказ МПС.pdf
18 листопада 2020 10:43
п 2 3 5 6 8 12 і 13 ст 17.pdf
18 листопада 2020 10:43
Протокол МПС.pdf
18 листопада 2020 10:43
Статут МПС.pdf
18 листопада 2020 10:43
Витяг з ЄДР МПС.pdf
18 листопада 2020 10:43
ДПС.pdf
18 листопада 2020 10:43
МВС.pdf
12 листопада 2020 15:58
Електронний підпис
12 листопада 2020 15:53
Додаток 5 Проект договору.pdf
12 листопада 2020 15:53
Додаток 1 Цiнова пропозицiя.pdf
12 листопада 2020 15:53
дод1.pdf
12 листопада 2020 15:53
Довідка продукція Microsoft.pdf
12 листопада 2020 15:53
Витяг з ЄДР МПС.pdf
12 листопада 2020 15:53
Авторизаційний лист.pdf
12 листопада 2020 15:53
Microsoft Partner IT.PDF
12 листопада 2020 15:53
14001-2015-ukr.PDF
12 листопада 2020 15:53
9001-2015-ukr.PDF
12 листопада 2020 15:53
Статут МПС.pdf
12 листопада 2020 15:53
сертифікат відповідності-1.pdf
12 листопада 2020 15:53
Протокол МПС.pdf
12 листопада 2020 15:53
Наказ МПС.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 14:11
Електронний підпис
11 листопада 2020 14:10
1.Цінова пропозиція.pdf (1).p7s
11 листопада 2020 14:10
1.Цінова пропозиція.pdf
11 листопада 2020 14:10
40.Проект договору.pdf.p7s
11 листопада 2020 14:10
40.Проект договору.pdf
11 листопада 2020 14:09
17.Витяг з ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ СЕРВІС"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ СЕРВІС"
#39620266
Переможець 310 000,00
UAH з ПДВ
17 листопада 2020 15:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 листопада 2020 15:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ СЕРВІС"
#39620266
310 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2021 17:11
Дод угода 2 ОД 0312.pdf зміни до договору
29 січня 2021 10:22
Електронний підпис зміни до договору
01 січня 2021 15:00
Дод угода 1 ОД0312.pdf зміни до договору
01 січня 2021 14:59
Електронний підпис укладений
07 грудня 2020 15:26
Договір ОД 0312.pdf укладений
07 грудня 2020 15:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовжена дія договору до 31.03.2021 року в обсязі до 20% на суму 62000 грн. без ПДВ
Номер договору про закупівлю: ОД 0312-20/3110
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення загальної суми договору на 14450,00 грн. з урахуванням ПДВ та внесено зміни до номенклатури
Номер договору про закупівлю: ОД 0312-20/3110
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML