Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 - 32320000-2 - Телевізійне й аудіовізуальне обладнання (Комплект: інтерактивна дошка, проектор та кріплення)
для осіб з особливими освітніми потребами в загальноосвітніх навчальних закладах
Очікувана вартість
387 098,00 UAH
UA-2020-10-23-006355-a ● 3c746ef8b3464f5d862531047b766ac7
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Військово-цивільної адміністрації міста Сєвєродонецьк Луганської області. |
Код ЄДРПОУ: | 02141973 |
Місцезнаходження: | 93400, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, ВУЛИЦЯ ВІЛЄСОВА, будинок 10 |
Контактна особа: |
Володимир Миколайович Анцупов +380505593800,+380645223322,+380645223081 tender36@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2020 13:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 листопада 2020 00:00 |
Очікувана вартість: | 387 098,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 935,49 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 комплект
Комплект: інтерактивна дошка, проектор та кріплення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 жовтня 2020 13:03 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 жовтня 2020 13:01 |
ПД Комплект інтерактивна дошка з кріпленням(інклюзія).doc | |
23 жовтня 2020 13:01 |
ТД Комплект інтерактивна дошка з кріпленням(інклюзія).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендер
Дата подання: 26 жовтня 2020 16:49
Дата відповіді: 27 жовтня 2020 14:51
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до вимог тендерної документації "проект договору" п. 5.5. Завантаження і розвантаження товару, супровід товару здійснюється силами, засобами та за рахунок Продавця. Додаткових вимог щодо: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання немає.Дякуємо за запитання.
Рекомендації
Дата подання: 28 жовтня 2020 17:30
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 11:19
Шановний Замовник!
Висловлюємо Вам свою повагу!
Ми, Учасник, який має намір взяти участь у Вашій закупівлі. Детально проаналізувавши Вашу тендерну документацію та вимоги до Учасників виявили, що для того, щоб забезпечити Ваш заклад більш якіснішим та сучаснішим обладнанням, а також виконання своїх зобовʼязань учасником-переможцем на професіональному рівні, Вам потрібно розширити вимоги в документації, а саме технічній частині. Повідомляємо Вам, що відповідно до ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право вносити зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимог до предмета закупівлі. Виходячи с вищепереліченого, рекомендуємо Вам внести зміни до технічної частини, а саме додати вимогу про надання учасниками наступних документів:
1. Свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам, видане МОН України на інтерактивні дошки та базове програмне забезпечення.
Обгрунтування: даний документ, дає Вам можливість бути впевненим в тому що, інтерактивні дошки дійсно відповідають наказам МОН та рекомендовані для використання в навчальних закладах.
2. Свідоцтво на знак для товарів і послуг (на торгівельну марку інтерактивних дошок), що підтверджує право власності та реестрацію торгівельної марки в Україні. Свідоцтво України на знак для товарів і послуг є офіційним охоронним документом, який повинен бути виданий від імені держави уповноваженим на це органом – Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Мінекономіки).
Обгрунтування: дане свідоцтво підтверджує надійність постачальника та гарантію того, що постачальник виконає свої гарантійні зобов’язання (протягом 3-х років!) та не зупинить ввіз продукції на територію України під торгівельною маркою, що не зареєстрована на території України. Дане свідоцтво є надійним підтвердженням гарантійного строку та зобов'язань.
Вищезазначені рекомендації ніяк не дискримінують учасників, а лише звільнять Вас від ризику закупівлі неякісного або нелегального обладнання.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за зауваженя.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-23-006355-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ", Код ЄДРПОУ:41602230
Дата подання: 28 жовтня 2020 17:28
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог
Шановний Замовник!
Згідно Додатку №3 до тендерної документації Ви зазначаєте вимоги до обладнання:
1. Проектор Maxell MC-EX303E або еквівалент
2.Інтерактивна дошка INTECH RD80A або еквівалент
Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Це підтверджується вказанням конкретних виробників і моделей продукції, а саме: Інтерактивна дошка INTECH RD80A, Проектор Maxell MC-EX303E. Тим самим Замовник порушив принципи публічних закупівель викладених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками неможливо, оскільки всім цим показникам у сукупності не відповідає продукція щонайменше двох виробників згідно практики Антимонопольного комітету України. Такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших учасників. Отже Замовником вказані дискримінаційні технічні характеристики, що не дає змогу підібрати аналог і звужує коло потенційних учасників. Вимагаємо прибрати із тендерної документації зазначених конкретних виробників і моделі продукції.
Оскільки предмет закупівлі буде використовуватись у закладах освіти, його технічні характеристики повинні відповідати вимогам Наказу МОН № 574.
Для запобігання закупівлі обладнання з невідповідними характеристиками , вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до Наказу МОН № 574. Вимагаємо внести зміни у тендерну документацію відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства України, а саме до Закону України «Про публічні закупівлі» і Наказу Міністерства освіти і науки України № 574.
Розгорнути
Згорнути
Згідно Додатку №3 до тендерної документації Ви зазначаєте вимоги до обладнання:
1. Проектор Maxell MC-EX303E або еквівалент
2.Інтерактивна дошка INTECH RD80A або еквівалент
Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, незважаючи на наявність формального виразу «або еквівалент», суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Це підтверджується вказанням конкретних виробників і моделей продукції, а саме: Інтерактивна дошка INTECH RD80A, Проектор Maxell MC-EX303E. Тим самим Замовник порушив принципи публічних закупівель викладених у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином запропонувати еквівалент з відповідними характеристиками неможливо, оскільки всім цим показникам у сукупності не відповідає продукція щонайменше двох виробників згідно практики Антимонопольного комітету України. Такі дії з Вашого боку є дискримінаційними по відношенню до інших учасників. Отже Замовником вказані дискримінаційні технічні характеристики, що не дає змогу підібрати аналог і звужує коло потенційних учасників. Вимагаємо прибрати із тендерної документації зазначених конкретних виробників і моделі продукції.
Оскільки предмет закупівлі буде використовуватись у закладах освіти, його технічні характеристики повинні відповідати вимогам Наказу МОН № 574.
Для запобігання закупівлі обладнання з невідповідними характеристиками , вимагаємо привести тендерну документацію у відповідність до Наказу МОН № 574. Вимагаємо внести зміни у тендерну документацію відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», прибрати дискримінаційні і незаконні вимоги та привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства України, а саме до Закону України «Про публічні закупівлі» і Наказу Міністерства освіти і науки України № 574.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 жовтня 2020 11:17
Шановний учасник! Звертаємо вашу увагу на те, що Наказ Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 р. № 574 Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій "ТИПОВИЙ ПЕРЕЛІК засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій", Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 07 травня 2020 р.,за № 410/34693 визначає вимоги до засобів навчання та обладнання, якими можуть бути обладнані навчальні кабінети тобто МІНІМАЛЬНІ вимоги до засобів навчання та до обладнання. Ні даним Наказом, ні іншим нормативно-правовим актом НЕ ЗАБОРОНЕНО встановлювати інші або КРАЩІ технічні параметри, враховуючи наявну суму коштів, виділену на закупівлю. Відповідно тендерним комітетом у Тендерній документації зазначено Оптимальні (тобто найкращі з можливих варіантів чогось, найвідповідніший даному завданню, умовам) технічні характеристики, а ніж ті, що передбачені у вище вказаному Наказі. Також у Додатку 3 Тендерної документації та на виконання вимог ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовником передбачена можливість подання учасниками аналогічного товару, за умови, що характеристики запропонованого товару будуть відповідати або будуть кращими за показники, наведені у документації. Також у цьому ж Додатку 3 Тендерної документації міститься вираз «або еквівалент», для усунення будь-якої дискримінації чи обмежень серед учасників. При пошуку на інтернет-ресурсах замовником було знайдено декілька компаній дистриб'юторів даного товару що дає вам можливість підібрати еквівалент Технічним вимогам інтерактивного комплексу який в комплекті буде працювати як єдина система. Також якщо ви вважаєте, що запропонований вами товар є кращим по технічнім характеристикам і зможете це документально підтвердити – ви маєте всі можливості, щоб подати свою тендерну пропозицію і взяти участь у закупівлі.
Враховуючи все вище викладене, вважаємо, що наші вимоги до предмета закупівлі НЕ ЯВЛЯЮТЬСЯ дискримінаційними та НЕ СУПЕРЕЧАТЬ жодному нормативно-правовому акту. Дякуємо за звернення та сподіваємось на співпрацю. Якщо у вас будуть ще якісь обґрунтовані зауваження — просимо звертатись до тендерного комітету — ми обов"язково їх врахуємо.
Враховуючи все вище викладене, вважаємо, що наші вимоги до предмета закупівлі НЕ ЯВЛЯЮТЬСЯ дискримінаційними та НЕ СУПЕРЕЧАТЬ жодному нормативно-правовому акту. Дякуємо за звернення та сподіваємось на співпрацю. Якщо у вас будуть ще якісь обґрунтовані зауваження — просимо звертатись до тендерного комітету — ми обов"язково їх врахуємо.
Інформація про відміну
Дата відміни
08 листопада 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій