Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт приміщення першого під’їзду адміністративної будівлі Миколаївської міської ради, за адресою: м. Миколаїв, вул. Адміральська, 20» (ДК 021:2015 - 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
575 000,00 UAH
UA-2020-10-23-006348-a f87316ed72834f70a25919590161b204
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрієнко Юрій Георгійович

+380512373279 zakupivlia.vikonkom@mkrada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 04056612
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, Адміральська,20
Контактна особа: Андрієнко Юрій Георгійович
+380512373279
zakupivlia.vikonkom@mkrada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 13:01
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2020 13:05
Початок аукціону: 16 листопада 2020 12:31
Очікувана вартість: 575 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 875,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт приміщення першого під’їзду адміністративної будівлі Миколаївської міської ради, за адресою: м. Миколаїв, вул. Адміральська, 20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 54001, Україна, Миколаївська область, м. Миколаїв, вул. Адміральська, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих послуг проводиться ЗАМОВНИКОМ після підписання сторонами акту наданих послуг, протягом 10-и (десяти) банківських днів з моменту виставляння ВИКОНАВЦЕМ відповідного рахунку Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 листопада 2020 12:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 13:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2020 12:39
Перелік змін що вносяться до тендерної документації.docx
06 листопада 2020 12:38
Тендерна документація (НОВА РЕДАКЦІЯ).doc
23 жовтня 2020 13:01
Проект договору про закупівлю.docx
23 жовтня 2020 13:01
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-23-006348-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮЛ-СТРОЙ", Код ЄДРПОУ:43159630
Дата подання: 20 листопада 2020 14:51
Вимога
Вимога на результати закупівлі
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 листопада 2020 11:03
На Вашу вимогу від 20.11.2020 № UA-2020-10-23-006348-a.c1 виконавчий комітет Миколаївської міської ради повідомляє наступне.
1. Відповідно до положень п. 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації усі документи, що складені Учасником та надаються ним у складі тендерної пропозиції і завантажуються до електронної системи закупівель, повинні бути скановані з оригіналів або належно завірених копій, містити посаду, прізвище, ініціали, підпис учасника/уповноваженої особи, вихідний номер та дату, а також відбитки печатки (у разі її використання). Учасник ТОВ «ЮЛ-СТРОЙ» надав у складі своєї тендерної пропозиції кошторисну документацію в якій міститься відбиток печатки тільки на документі «Договірна ціна», на інших сторінках такий відбиток відсутній, хоча підписи посадової особи учасника в наявності. В такому випадку відбиток печатки повинен міститись на всіх сторінках кошторисної документації, де є підпис посадової особи учасника.
2. Пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» передбачено, що кожен документ та пропозиція повинні містити накладений електронний підпис або кваліфікований електронний підпис учасника закупівлі, який підписав/подав документи ї пропозиції/ пропозицію. Файл накладеного електронного підпису або кваліфікованого електронного підпису повинен бути придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням - http//czo.gov.ua/verify. Учасником ТОВ «ЮЛ-СТРОЙ» не було накладено електронний підпис або кваліфікований електронний підпис учасника закупівлі на кожен документ, що міститься у складі тендерної пропозиції Учасника.

3. Розділ ІV. Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до ст. 16 Закону зазначено, що Учасник повинен надати оригінал відгуку від контрагента щодо якості виконаного договору, який вказаний як аналогічний. Відгук повинен містити предмет договору, його дату, номер та ціну, реквізити Замовника (повне найменування або прізвище, ім’я, по-батькові контрагента, його адресу та контактний номер телефону), інформацію про термін, якість виконаних робіт та підтвердження виконання договору на дату надання відгуку. По-перше, відповідно до постанови КМУ від 17.01.2018р. № 55 «Деякі питання документування управлінської діяльності» організаційно-розпорядчі документи, що мають обґрунтовані підстави для опрацювання в паперовій формі відповідно до Інструкції з діловодства в електронній формі та не є примірниками або копіями документів, створених в електронній формі, оформлюються на бланках, що виготовляються згідно з вимогами цієї Інструкції із обов’язковим реєстраційним номером. По-друге, лист-відгук не містить інформацію ціну Договору та контактний номер телефону Замовника.

4. Надання Акту обстеження на відповідність об’ємів робіт наведених у технічному завданні з датою 2.11.2020 замість 12.11.2020 року не є формальною помилкою, тому що виконавчий комітет Миколаївської міської ради не підписував відповідного акту з датою 2.11.2020 р. Відтак, учасником в складі тендерної пропозиції надано недостовірну інформацію.


5. Замовником, в Протоколі засідання тендерного комітету від 19.11.20 № 65 підстави відхилення тендерної пропозиції зазначені відповідно до протоколу розкриття тендерних пропозицій, що формуються електронною системою. Під час завантаження Протоколу до електронної системи закупівель, та обрання підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника в електронній системі, Замовником було зазначено вірні пункти.

6. Щодо підпису уповноваженої особи в кошторисній документації. Як вже було вказано вище, відбиток печатки повинен міститись на всіх сторінках кошторисної документації, де є підпис посадової особи учасника. У кошторисній документації ФОП Усатої К.В. на сторінках, де міститься підпис уповноваженої особи, наявний відбиток печатки.

7. ФОП Усата К.В. надано договір з КП «Миколаївкомунтранс» предметом якого є послуги з захоронення подрібнених будівельних відходів, тому наявність власного чи орендованого транспорту для перевезення сміття непотрібна. Додатково зазначаємо, що тендерною документацією не вимагається подання документів, які б підтверджували наявність конкретних машин та/або механізмів.

8. Тендерною документацією передбачено надання довідки про наявність працівників, які будуть залучені до виконання робіт. ФОП Усата К.В. було надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Тендерна документація не передбачає документального підтвердження обов’язкової наявності фахівців конкретних професій або спеціальностей, в тому числі і електрика, у складі працівників.

Враховуючи вищевикладене, у замовника відсутні підстави, передбачені законодавством та тендерною документацією, для задоволення Вашої вимоги. Отже, вона підлягає відхиленню.
Номер вимоги: UA-2020-10-23-006348-a.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЮЛ-СТРОЙ", Код ЄДРПОУ:43159630
Дата подання: 24 листопада 2020 12:15
Вимога
В ФОП "УСАТА КАТЕРИНА ВАСИЛІВНА" 2 акта огляду об'єкту з різними датами, не має обсягів робіт в них, а обсяги робіт змінювалися !
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 листопада 2020 11:09
В ФОП "УСАТА КАТЕРИНА ВАСИЛІВНА" надано 2 акта огляду об'єкту з різними датами, тому що огляд об'єкту проводився двічі. Перший раз до внесення змін до тендерної документації, та другий після внесення змін згідно поточної редакції.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2020 12:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЮЛ-СТРОЙ" 458 939,25
UAH з ПДВ
429 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "АНТОНОВ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 571 234,13
UAH з ПДВ
430 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "УСАТА КАТЕРИНА ВАСИЛІВНА" 568 875,29
UAH з ПДВ
568 875,29
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 листопада 2020 10:29
Електронний підпис
15 листопада 2020 10:25
Електронний підпис
15 листопада 2020 10:22
946 згода з проектом.pdf
14 листопада 2020 23:17
Електронний підпис
14 листопада 2020 22:38
Акт обстеження об'єкту.pdf
14 листопада 2020 20:10
ЦПХ Кравець.pdf
14 листопада 2020 20:10
Договір оренди транспорту.pdf
14 листопада 2020 19:45
Звіт до договору 71.pdf
14 листопада 2020 14:28
Акт обстеження об'єкту.pdf
14 листопада 2020 11:31
Статут.pdf
14 листопада 2020 11:31
Специфікація Кравець А.В..pdf
14 листопада 2020 11:31
Сертифікат інженера.pdf
14 листопада 2020 11:31
Протокол зборів.pdf
14 листопада 2020 11:31
Проект договору.pdf
14 листопада 2020 11:31
Паспорт директора.pdf
14 листопада 2020 11:31
Ліцензія.pdf
14 листопада 2020 11:31
Лист відгук.pdf
14 листопада 2020 11:31
ИНН директора.pdf
14 листопада 2020 11:31
Документи АВК 5.pdf
14 листопада 2020 11:31
Договір ЦПХ Плахотіна.pdf
14 листопада 2020 11:31
Договір оренди техніки.pdf
14 листопада 2020 11:31
Довідки.pdf
14 листопада 2020 11:31
Витяг з податкової.pdf
14 листопада 2020 11:31
Витяг.pdf
14 листопада 2020 11:31
Виписка.pdf
14 листопада 2020 11:31
Аналогічний договір .pdf

Публічні документи

13 листопада 2020 17:21
Електронний підпис
13 листопада 2020 17:19
Кошторисна вартість.pdf
13 листопада 2020 17:19
Документи ФОП АНТОНОВ.pdf

Публічні документи

01 грудня 2020 17:03
Електронний підпис
01 грудня 2020 17:00
Dovidka_20326581220940559984.pdf
01 грудня 2020 17:00
Dovidka_20326581220940559984.pdf.p7s
29 листопада 2020 21:01
Електронний підпис
29 листопада 2020 20:59
Пояснення.pdf
29 листопада 2020 20:59
довідка про санкції.pdf
12 листопада 2020 14:01
Електронний підпис
12 листопада 2020 13:59
Кошторисна документація.pdf
12 листопада 2020 13:59
Згода з проектом договору.pdf
12 листопада 2020 13:59
Договір муляр.pdf.(1).P7S
12 листопада 2020 13:59
Договір муляр.pdf
12 листопада 2020 13:59
Договір лицювальник.pdf.(1).P7S
12 листопада 2020 13:59
Договір лицювальник.pdf
12 листопада 2020 13:59
Договір комунтранс (2).pdf.(1).P7S
12 листопада 2020 13:59
Договір комунтранс (2).pdf
12 листопада 2020 13:59
Договір бетоняр.pdf.(1).P7S
12 листопада 2020 13:59
Договір бетоняр.pdf
12 листопада 2020 13:59
Довідка щодо судимості.pdf.(1).P7S
12 листопада 2020 13:59
Довідка щодо судимості.pdf
12 листопада 2020 13:59
Довідка щодо санкцій.pdf.(1).P7S
12 листопада 2020 13:59
Довідка щодо санкцій.pdf
12 листопада 2020 13:59
Довідка щодо дитячої праці.pdf
12 листопада 2020 13:59
Довідка субпідрядники (1).pdf
12 листопада 2020 13:59
Довідка працівники.pdf.(1).P7S
12 листопада 2020 13:59
Довідка працівники.pdf
12 листопада 2020 13:59
Довідка обладнання (1).pdf.(1).P7S
12 листопада 2020 13:59
Довідка обладнання (1).pdf
12 листопада 2020 13:59
Відомості про учасника (1).pdf
12 листопада 2020 13:59
Виписка (2).pdf.(1).P7S
12 листопада 2020 13:59
Виписка (2).pdf
12 листопада 2020 13:59
Аналогічний договір.pdf.(1).P7S
12 листопада 2020 13:59
Аналогічний договір.pdf
12 листопада 2020 13:59
Акт обстеження 28.10.2020.pdf.(1).P7S
12 листопада 2020 13:59
Акт обстеження 28.10.2020.pdf
12 листопада 2020 13:59
Акт обстеження 09.11.2020.pdf.(1).P7S
12 листопада 2020 13:59
Акт обстеження 09.11.2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЮЛ-СТРОЙ"

ФОП "АНТОНОВ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ФОП "УСАТА КАТЕРИНА ВАСИЛІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЮЛ-СТРОЙ"
#43159630
Відхилено 429 999,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2020 14:46
ФОП "АНТОНОВ СЕРГІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3061414637
Відхилено 430 000,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2020 15:25
ФОП "УСАТА КАТЕРИНА ВАСИЛІВНА"
#3411414381
Переможець 568 875,29
UAH з ПДВ
19 листопада 2020 15:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2020 15:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "УСАТА КАТЕРИНА ВАСИЛІВНА"
#3411414381
568 875,29
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 10:02
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 10:16
Договір укладений
03 грудня 2020 10:14

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 568 875,29
UAH