Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична енергія (електрична енергія)
Очікувана вартість
3 745 199,29 UAH
UA-2020-10-23-006145-a ● f0c6e29e8a1549139e089cc18455a182
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ" |
Код ЄДРПОУ: | 02568182 |
Вебсайт: | http://www.ukrcsm.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 03143, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ МЕТРОЛОГІЧНА, будинок 4 |
Контактна особа: |
Якубенко Руслан Володимирович 095-310-99-35 R-YAKUBENKO@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2020 12:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 листопада 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 13 листопада 2020 13:38 |
Очікувана вартість: | 3 745 199,29 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 726,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1753600 кВт⋅год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | на підставі акта приймання-передачі електричної енергії | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 листопада 2020 15:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 листопада 2020 15:28 |
Перелік змін.pdf | |
02 листопада 2020 15:28 |
Протокол змін.pdf | |
02 листопада 2020 15:28 |
ТД_зміни.docx | |
23 жовтня 2020 12:50 |
Оголошення.pdf |
02 листопада 2020 15:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
02 листопада 2020 15:28 |
Перелік змін.pdf
|
||||||
02 листопада 2020 15:28 |
Протокол змін.pdf
|
||||||
02 листопада 2020 15:28 |
ТД_зміни.docx
|
||||||
23 жовтня 2020 12:50 |
Оголошення.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо оплати послуги з розподілу електричної енергії
Дата подання: 27 жовтня 2020 09:57
Дата відповіді: 27 жовтня 2020 10:38
Шановний Замовнику, чи входить в очікувану вартість електроенергії вартість послуги з розподілу електричної енергії?
Відповідь: Шановний Учаснику! До очікуваної вартості електроенергії вартість послуги з розподілу електроенергії не входить.
Щодо аналогічних договорів
Дата подання: 27 жовтня 2020 10:59
Дата відповіді: 27 жовтня 2020 11:23
Шановний Замовнику! Пунктом 6 Додатку 2 до Тендерної документації передбачено надання оригіналу або копї видаткової накладної та/або акта виконаних робіт (наданих послуг) тощо (стосується наданого договору). Додатками до договорів про постачання електричної енергії являються акти прийому-передачі електричної енергії, а не документи, перераховані Вами. Просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації або надати відповідні роз'яснення!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Пункт 6 додатку 2 до тендерної документації дійсно містить таке речення "- оригінал або копія видаткової накладної та/або акта виконаних робіт (наданих послуг) тощо (стосується наданого договору)." Наявність у цьому реченні слова "тощо" надає можливість учаснику надати будь який документ (документи) в тому числі і акт (акти) прийому-передачі електроенергії, який підтверджує виконання наданого Учасником договору в повному обсязі.
Тариф на розподіл
Дата подання: 27 жовтня 2020 11:42
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 09:01
Щановний Замовник! В зв'язку з тим що розподіл не входить до структури тарифу, просимо Вас внести зміни до підпункут 4 п. 5.13. Договору, де вказано:" визначення способу оплати послуг з розподілу через Постачальника з наступним переведенням цієї оплати Постачальником оператору системи;"
Відповідь: Шановний Учаснику! Вдячні за слушне зауваження. Найближчим часом до тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
Рік закупівлі
Дата подання: 30 жовтня 2020 10:21
Дата відповіді: 02 листопада 2020 09:10
Шановний Замовнику! В оголошенні про проведення закупівлі вказано «Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021». Однак, в плані закупівлі вказано «на 2020 рік». Просимо виправити невідповідність, так як це є порушенням, що може привести до проведення моніторингу закупівлі Держаудитслужбою та відміни процедури закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Наше підприємство, як Замовник, має необхідність гарантованого отримання електроенергії з 1 січня 2021 року по 31 грудня 2021 року. Для забезпечення цього процедуру закупівлі розпочато у 2020 році. Враховуючи те, що система електронних закупівель не дає можливості розмістити оголошення про закупівлю без наявності у Річному плані закупівель відповідної позиції, Замовником у річний план цього року і було включено позицію про закупівлю електроенергії. У Річному плані закупівель на 2021 рік Замовником буде заплановано необхідну суму, яка буде відповідати укладеному за результатами торгів договору. Наше підприємство здійснює закупівлю електроенергії за госпразрахункові кошти. Таким чином, у процедурі закупівлі електроенергії відсутні невідповідності щодо термінів (строків) закупівлі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-23-006145-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛІНКОМ", Код ЄДРПОУ:39925982
Дата подання: 20 листопада 2020 21:13
Вимога Замовнику відкритих торгів
Скарга щодо дискваліфікації ТОВ «ВЕЛІНКОМ» як учасника відкритих торгів на закупівлю Електричної енергії - Категорія 09310000-5 (Номер у Prozorro UA-2020-10-23-006145-a) організатором торгів ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ"
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 листопада 2020 10:18
Шановний Учаснику!
Відповідаючи на Вашу скаргу вих. №20-18/11-2020 від «20» листопада 2020р. повідомляємо наступне:
на жаль Протокол № 3-23/500 від 20.11.2020р. з технічних причин, був розміщений в системі електроних закупівель не повністю. Після проведених консультацій 20.11.2020р. із адміністратором електронної площадки «SmartTender» отримали відповідь про те, що система не дозволяє виправити нам дану помилку, тому дякуємо Вам за звернення, яке дає нам можливість виправити помилку і розмістити вищенаведений Протокол в повному обсязі.
ПРОТОКОЛ № 3-23/500
(протокольне рішення) уповноваженої особи про відхилення
тендерної пропозиції учасника
м. Київ 20.11.2020р.
Порядок денний:
1. Відхилення тендерної пропозиції учасника відкритих торгів на закупівлю: Електрична енергія (електрична енергія) ТОВ «ВЕЛІНКОМ».
2. Оприлюднення рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника відкритих торгів на закупівлю: Електрична енергія (електрична енергія) ТОВ «ВЕЛІНКОМ».
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника – ТОВ «ВЕЛІНКОМ», поданої на участь у відкритих торгах на закупівлю: Електрична енергія (електрична енергія) Замовником було виявлено невідповідності в інформації та документах, поданих Учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією стосовно підтвердження відповідності Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
Надані у складі тендерної пропозиції Довідка №11-07/11-2020 від 11.11.2020р., копія Договору №018 від 01.10.2019р, копія акту приймання-передачі електричної енергії №271/08 від 31.08.2019р., копія акту приймання-передачі електричної енергії № 89/11 від 30.11.2020р., не дають можливості встановити факт виконання аналогічного за предметом закупівлі договору тому що:
- в Довідці №11-07/11-2020 від 11.11.2020р. вказаний договір є діючим та таким, який ще не виконаний в повному обсязі;
- копія Договору №018 від 01.10.2019р. – договір є діючим та не виконаним в повному обсязі;
- копія акту приймання-передачі електричної енергії №271/08 від 31.08.2019р., копія акту приймання-передачі електричної енергії № 89/11 від 30.11.2020р. – не підтверджують того, що ТОВ «ВЕЛІНКОМ» виконало свої зобов`язання в повному обсязі згідно договору та Додатку 3 до Договору №018 від 01.10.2019р.
- обсяги постачання електричної енергії в акті приймання-передачі електричної енергії №271/08 від 31.08.2019р. та в акті приймання-передачі електричної енергії № 89/11 від 30.11.2020р. заштриховані, що не дає можливості підрахувати обсяги постачання, а відповідно й умови виконання Договору №018 від 01.10.2019р.
Замовником, відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» 18 листопада 2020 року об 16 год. 51 хв. було розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих Учасником – ТОВ «ВЕЛІНКОМ». Відповідно до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник – ТОВ «ВЕЛІНКОМ» повинен був виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Учасником – ТОВ «ВЕЛІНКОМ» протягом визначеного Законом України «Про публічні закупівлі» строку були розміщені в електронній системі закупівель наступні документи:
1. Довідка №18-3/11-2020 від 18.11.2020р. про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору;
2. Копія Договору Чорноморської філії ДП «АМПУ» №43-в-чф-20 від 13.04.2020року;
3. Копія акту приймання-передачі електричної енергії Чорноморської філії ДП «АМПУ»;
4. Копія звіту про виконання договору про закупівлю Чорноморської філії ДП «АМПУ»;
5. Копія Договору КП «Житомирводоканал» ЖМР№98 від 05.02.2019р.;
6. Копія звіту про виконання договору про закупівлю КП «Житомирводоканал» ЖМР;
7. Копія Договору КП «Відродження» Овруцької міської ради Житомирської області №010 від 14.02.2019року;
8. Копія рекомендаційного-листа КП «Відродження» Овруцької міської ради Житомирської області;
9. Копія актів приймання-передачі електричної енергії КП «Відродження».
Взявши до уваги та провівши аналіз, виявлена невідповідність наданих документів вимогам п.6 Додатку 2 тендерної документації, а саме:
1. В Договорі Чорноморської філії ДП «АМПУ» №43-в-чф-20 від 13.04.2020 року зазначений в Додатку 2 обсяг постачання електричної енергії складає 1 500 000,00 кВт/год. Згідно Акту №136/05 приймання-передачі електричної енергії від 31.05.2020р. зазначений обсяг переданої електричної від ТОВ «ВЕЛІНКОМ» до ДП «АМПУ» складає 1 146 066,00 кВт/год. Додаткових угод щодо зменшення обсягів постачання або інших актів приймання-передачі, які б підтверджували постачання електричної енергії в обсязі зазначеному у Договорі №43-в-чф-20 від 13.04.2020р. не надано.
2. В Договорі КП «Житомирводоканал» №98 від 05.02.2019р. зазначений обсяг постачання
38 000 000,00 кВт/год. На підтвердження поставки зазначеного обсягу електричної енергії копії видаткових накладних/накладної та/або акту виконаних робіт (наданих послуг) тощо (стосується наданого договору) не надано.
3. В Договорі КП «Відродження» Овруцької міської ради Житомирської області №010 від 14.02.2019 року в Додатку 3 зазначений обсяг постачання 240 000,00 кВт/год. Згідно Актів виконаних робіт:
№15/03 від 31.03.2019р. – обсяг поставленої електричної енергії 14 165 кВт/год;
№ 17/04 від 30.04.2009р.- обсяг поставленої електричної енергії 27 873 кВт/год;
№ 27/05 від 31.05.2019р.- обсяг поставленої електричної енергії 17 150 кВт/год;
№ 42/06 від 30.06.2019р.- обсяг поставленої електричної енергії 16 256 кВт/год;
№ 51/07 від 31.07.2019р. - обсяг поставленої електричної енергії 18 033 кВт/год;
№ 61/08 від 31.08.2019р. - обсяг поставленої електричної енергії 19 647 кВт/год;
№ 67/09 від 30.09.2019р. - обсяг поставленої електричної енергії 20 428 кВт/год;
№ 78/10 від 31.10.2019р. - обсяг поставленої електричної енергії 18 126 кВт/год;
№ 88/11 від 30.11.2019р.- обсяг поставленої електричної енергії 17 488 кВт/год
№ 100/12 від 31.12.2019р.- обсяг поставленої електричної енергії 20 215 кВт/год.
Загальний обсяг згідно актів приймання передачі складає – 189 381 кВт/год.
Додаткових угод щодо зменшення обсягів постачання або інших актів приймання-передачі, які б підтверджували постачання електричної енергії в обсязі зазначеному у Договорі № 010 від 14.02.2019р. не надано.
На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» № 66 від 13.04.2020р., у зв’язку з наявністю підстав для відхилення тендерної пропозиції, поданої на участь у відкритих торгах на закупівлю: Електрична енергія (електрична енергія) Учасника – ТОВ «ВЕЛІНКОМ», а саме:
- абзац 6 п. 1. ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв'язку з тим, що учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
ВИРІШИВ:
1. Відхилити тендерну пропозицію учасника тендеру на закупівлю: Електрична енергія (електрична енергія) Учасника – ТОВ «ВЕЛІНКОМ», на підставі абзацу 6 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Оприлюднити в електронній системі закупівель відповідну інформацію згідно вимог Закону.
Уповноважена особа ____________ Руслан ЯКУБЕНКО
Як видно з Протоколу № 3-23/500 від 20.11.2020р. нами розглянуті всі подані ТОВ «ВЕЛІНКОМ» документи. Ці документи дійсно розміщені у відповідності до ч.9 ст.26 Закону України «Про закупівлі», але невідповідності таким чином не усунені.
Тому на вищезазначених засадах нами прийнято рішеня про відхиленя скарги вих. №20-18/11-2020 від «20» листопада 2020р.
Відповідаючи на Вашу скаргу вих. №20-18/11-2020 від «20» листопада 2020р. повідомляємо наступне:
на жаль Протокол № 3-23/500 від 20.11.2020р. з технічних причин, був розміщений в системі електроних закупівель не повністю. Після проведених консультацій 20.11.2020р. із адміністратором електронної площадки «SmartTender» отримали відповідь про те, що система не дозволяє виправити нам дану помилку, тому дякуємо Вам за звернення, яке дає нам можливість виправити помилку і розмістити вищенаведений Протокол в повному обсязі.
ПРОТОКОЛ № 3-23/500
(протокольне рішення) уповноваженої особи про відхилення
тендерної пропозиції учасника
м. Київ 20.11.2020р.
Порядок денний:
1. Відхилення тендерної пропозиції учасника відкритих торгів на закупівлю: Електрична енергія (електрична енергія) ТОВ «ВЕЛІНКОМ».
2. Оприлюднення рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника відкритих торгів на закупівлю: Електрична енергія (електрична енергія) ТОВ «ВЕЛІНКОМ».
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника – ТОВ «ВЕЛІНКОМ», поданої на участь у відкритих торгах на закупівлю: Електрична енергія (електрична енергія) Замовником було виявлено невідповідності в інформації та документах, поданих Учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією стосовно підтвердження відповідності Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
Надані у складі тендерної пропозиції Довідка №11-07/11-2020 від 11.11.2020р., копія Договору №018 від 01.10.2019р, копія акту приймання-передачі електричної енергії №271/08 від 31.08.2019р., копія акту приймання-передачі електричної енергії № 89/11 від 30.11.2020р., не дають можливості встановити факт виконання аналогічного за предметом закупівлі договору тому що:
- в Довідці №11-07/11-2020 від 11.11.2020р. вказаний договір є діючим та таким, який ще не виконаний в повному обсязі;
- копія Договору №018 від 01.10.2019р. – договір є діючим та не виконаним в повному обсязі;
- копія акту приймання-передачі електричної енергії №271/08 від 31.08.2019р., копія акту приймання-передачі електричної енергії № 89/11 від 30.11.2020р. – не підтверджують того, що ТОВ «ВЕЛІНКОМ» виконало свої зобов`язання в повному обсязі згідно договору та Додатку 3 до Договору №018 від 01.10.2019р.
- обсяги постачання електричної енергії в акті приймання-передачі електричної енергії №271/08 від 31.08.2019р. та в акті приймання-передачі електричної енергії № 89/11 від 30.11.2020р. заштриховані, що не дає можливості підрахувати обсяги постачання, а відповідно й умови виконання Договору №018 від 01.10.2019р.
Замовником, відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» 18 листопада 2020 року об 16 год. 51 хв. було розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих Учасником – ТОВ «ВЕЛІНКОМ». Відповідно до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник – ТОВ «ВЕЛІНКОМ» повинен був виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Учасником – ТОВ «ВЕЛІНКОМ» протягом визначеного Законом України «Про публічні закупівлі» строку були розміщені в електронній системі закупівель наступні документи:
1. Довідка №18-3/11-2020 від 18.11.2020р. про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору;
2. Копія Договору Чорноморської філії ДП «АМПУ» №43-в-чф-20 від 13.04.2020року;
3. Копія акту приймання-передачі електричної енергії Чорноморської філії ДП «АМПУ»;
4. Копія звіту про виконання договору про закупівлю Чорноморської філії ДП «АМПУ»;
5. Копія Договору КП «Житомирводоканал» ЖМР№98 від 05.02.2019р.;
6. Копія звіту про виконання договору про закупівлю КП «Житомирводоканал» ЖМР;
7. Копія Договору КП «Відродження» Овруцької міської ради Житомирської області №010 від 14.02.2019року;
8. Копія рекомендаційного-листа КП «Відродження» Овруцької міської ради Житомирської області;
9. Копія актів приймання-передачі електричної енергії КП «Відродження».
Взявши до уваги та провівши аналіз, виявлена невідповідність наданих документів вимогам п.6 Додатку 2 тендерної документації, а саме:
1. В Договорі Чорноморської філії ДП «АМПУ» №43-в-чф-20 від 13.04.2020 року зазначений в Додатку 2 обсяг постачання електричної енергії складає 1 500 000,00 кВт/год. Згідно Акту №136/05 приймання-передачі електричної енергії від 31.05.2020р. зазначений обсяг переданої електричної від ТОВ «ВЕЛІНКОМ» до ДП «АМПУ» складає 1 146 066,00 кВт/год. Додаткових угод щодо зменшення обсягів постачання або інших актів приймання-передачі, які б підтверджували постачання електричної енергії в обсязі зазначеному у Договорі №43-в-чф-20 від 13.04.2020р. не надано.
2. В Договорі КП «Житомирводоканал» №98 від 05.02.2019р. зазначений обсяг постачання
38 000 000,00 кВт/год. На підтвердження поставки зазначеного обсягу електричної енергії копії видаткових накладних/накладної та/або акту виконаних робіт (наданих послуг) тощо (стосується наданого договору) не надано.
3. В Договорі КП «Відродження» Овруцької міської ради Житомирської області №010 від 14.02.2019 року в Додатку 3 зазначений обсяг постачання 240 000,00 кВт/год. Згідно Актів виконаних робіт:
№15/03 від 31.03.2019р. – обсяг поставленої електричної енергії 14 165 кВт/год;
№ 17/04 від 30.04.2009р.- обсяг поставленої електричної енергії 27 873 кВт/год;
№ 27/05 від 31.05.2019р.- обсяг поставленої електричної енергії 17 150 кВт/год;
№ 42/06 від 30.06.2019р.- обсяг поставленої електричної енергії 16 256 кВт/год;
№ 51/07 від 31.07.2019р. - обсяг поставленої електричної енергії 18 033 кВт/год;
№ 61/08 від 31.08.2019р. - обсяг поставленої електричної енергії 19 647 кВт/год;
№ 67/09 від 30.09.2019р. - обсяг поставленої електричної енергії 20 428 кВт/год;
№ 78/10 від 31.10.2019р. - обсяг поставленої електричної енергії 18 126 кВт/год;
№ 88/11 від 30.11.2019р.- обсяг поставленої електричної енергії 17 488 кВт/год
№ 100/12 від 31.12.2019р.- обсяг поставленої електричної енергії 20 215 кВт/год.
Загальний обсяг згідно актів приймання передачі складає – 189 381 кВт/год.
Додаткових угод щодо зменшення обсягів постачання або інших актів приймання-передачі, які б підтверджували постачання електричної енергії в обсязі зазначеному у Договорі № 010 від 14.02.2019р. не надано.
На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» № 66 від 13.04.2020р., у зв’язку з наявністю підстав для відхилення тендерної пропозиції, поданої на участь у відкритих торгах на закупівлю: Електрична енергія (електрична енергія) Учасника – ТОВ «ВЕЛІНКОМ», а саме:
- абзац 6 п. 1. ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв'язку з тим, що учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
ВИРІШИВ:
1. Відхилити тендерну пропозицію учасника тендеру на закупівлю: Електрична енергія (електрична енергія) Учасника – ТОВ «ВЕЛІНКОМ», на підставі абзацу 6 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Оприлюднити в електронній системі закупівель відповідну інформацію згідно вимог Закону.
Уповноважена особа ____________ Руслан ЯКУБЕНКО
Як видно з Протоколу № 3-23/500 від 20.11.2020р. нами розглянуті всі подані ТОВ «ВЕЛІНКОМ» документи. Ці документи дійсно розміщені у відповідності до ч.9 ст.26 Закону України «Про закупівлі», але невідповідності таким чином не усунені.
Тому на вищезазначених засадах нами прийнято рішеня про відхиленя скарги вих. №20-18/11-2020 від «20» листопада 2020р.
Номер вимоги: UA-2020-10-23-006145-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОЕНЕРГОТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:40111046
Дата подання: 26 листопада 2020 15:21
Застосування учасниками в розрахунку вартості за одиницю товару тарифу на передачу, який застосовуватиметься до 01.12.2020 року
Застосування учасниками в розрахунку вартості за одиницю товару тарифу на передачу, який застосовуватиметься до 01.12.2020 року
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 листопада 2020 14:48
Шановний Учаснику!
Дякуємо за увагу та повідомляємо щодо Вимоги від 26.11.2020р. №2616/11/20-И наступне:
1. Згідно Протоколу № 3-23/500 від 20.11.2020р. пропозиція ТОВ «ВЕЛІНКОМ» відхилена.
2. Згідно Протоколу № 3-23/537 від 26.11.2020р. переможцем відкритих UA-2020-10-23-006145-a визнано ТОВ «МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ».
3. Підстави для відхилення пропозиції переможця ТОВ «МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ» згідно статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні.
Дякуємо за увагу та повідомляємо щодо Вимоги від 26.11.2020р. №2616/11/20-И наступне:
1. Згідно Протоколу № 3-23/500 від 20.11.2020р. пропозиція ТОВ «ВЕЛІНКОМ» відхилена.
2. Згідно Протоколу № 3-23/537 від 26.11.2020р. переможцем відкритих UA-2020-10-23-006145-a визнано ТОВ «МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ».
3. Підстави для відхилення пропозиції переможця ТОВ «МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ» згідно статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 листопада 2020 14:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛІНКОМ" |
2 798 745,60
UAH з ПДВ
|
2 798 745,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ |
3 103 872,00
UAH з ПДВ
|
3 051 263,89
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" |
3 156 480,00
UAH з ПДВ
|
3 051 263,90
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Енерго Збут Транс" |
3 364 807,68
UAH з ПДВ
|
3 051 264,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОЕНЕРГОТРЕЙД" |
3 267 503,92
UAH з ПДВ
|
3 267 503,92
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" |
3 435 849,52
UAH з ПДВ
|
3 398 397,51
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖИГАЗТРЕЙД" |
3 572 083,20
UAH з ПДВ
|
3 417 123,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" |
3 485 385,21
UAH з ПДВ
|
3 418 431,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛІНКОМ" #39925982 |
Відхилено |
2 798 745,60
UAH з ПДВ
|
20 листопада 2020 10:27
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 листопада 2020 16:51
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ #42129888 |
Переможець |
3 051 263,89
UAH з ПДВ
|
26 листопада 2020 12:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 червня 2022 09:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 січня 2022 13:39
|
ПОВІДОМЛЕННЯ_11.pdf | зміни до договору |
13 січня 2022 13:39
|
ДУ_11.pdf | зміни до договору |
13 січня 2022 13:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2021 10:12
|
ПОВІДОМЛЕННЯ_10.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2021 10:12
|
ДУ_10.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2021 10:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 листопада 2021 10:46
|
ПОВІДОМЛЕННЯ_9.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2021 10:45
|
ДУ_9.pdf | зміни до договору |
16 листопада 2021 10:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 жовтня 2021 12:45
|
ПОВІДОМЛЕННЯ_8.pdf | зміни до договору |
12 жовтня 2021 12:45
|
ДУ_8.pdf | зміни до договору |
12 жовтня 2021 12:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 вересня 2021 11:26
|
ПОВІДОМЛЕННЯ_7.pdf | зміни до договору |
09 вересня 2021 11:26
|
ДУ_7.pdf | зміни до договору |
09 вересня 2021 11:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 серпня 2021 10:44
|
ДУ_6 (1).pdf | зміни до договору |
06 серпня 2021 10:44
|
ПОВІДОМЛЕННЯ_6 (1).pdf | зміни до договору |
06 серпня 2021 10:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 липня 2021 13:41
|
ДУ_5 (1).pdf | зміни до договору |
19 липня 2021 13:40
|
ПОВІДОМЛЕННЯ_5 (1).pdf | зміни до договору |
19 липня 2021 13:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 червня 2021 10:13
|
ДУ_4 (1).pdf | зміни до договору |
15 червня 2021 10:13
|
ПОВІДОМЛЕННЯ_4 (1).pdf | зміни до договору |
15 червня 2021 10:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 травня 2021 15:58
|
ДУ_3 (1).pdf | зміни до договору |
20 травня 2021 15:54
|
ПОВІДОМЛЕННЯ_3 (1).pdf | зміни до договору |
20 травня 2021 15:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 березня 2021 16:12
|
ДУ_2 (1).pdf | зміни до договору |
16 березня 2021 15:54
|
ПОВІДОМЛЕННЯ_2 (1).pdf | зміни до договору |
16 березня 2021 15:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 лютого 2021 10:35
|
ДУ_1 (1).pdf | зміни до договору |
04 лютого 2021 10:34
|
Повідомлення_1 (1).pdf | зміни до договору |
04 лютого 2021 10:34
|
Електронний підпис | укладений |
14 грудня 2020 13:57
|
ТОВ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ.pdf | укладений |
14 грудня 2020 13:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно положень п.7 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», та п.5 Договору, Сторони домовились при визначенні ціни (тариф) електричної енергії за 1 кВт*год з 01.01.2021р. застосовувати тариф на послуги з передачі електричної енергії на рівні 293,93 грн/МВт*год (без урахування ПДВ), встановлений у відповідності до постанови НКРЕКП від 09.12.2020 року № 2353 |
Номер договору про закупівлю: | 03-16/1712 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язку зі зміною ціни за одиницю товару, що підтверджується довідкою РТПП Харківської торгово - промислової палати від «12» лютого 2021 року № 343/21 та керуючись положеннями п. 2 ч. 5 статті 41 закону України «Про публічні закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 03-16/1712 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язку зі зміною ціни за одиницю товару, що підтверджується довідкою РТПП Харківської торгово - промислової палати від « 06 » травня 2021 року № 1055/21 та керуючись положеннями п. 2 ч. 5 статті 41 закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 03-16/1712 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язку зі зміною ціни за одиницю товару в бік зменшення, та керуючись положеннями п. 2 ч. 5 статті 41 закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 03-16/1712 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язку зі зміною ціни за одиницю товару, що підтверджується довідкою РТПП Харківської торгово - промислової палати від « 05 » липня 2021 року № 1489/21 та керуючись положеннями п. 2 ч. 5 статті 41 закону України «Про публічні закупівлі» і положеннями п. 13.3 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 03-16/1712 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язку зі зміною ціни за одиницю товару, що підтверджується довідкою РТПГ1 Харківської торгово - промислової палати від « 05 » липня 2021 року № 1489/21 та керуючись положеннями п. 2 ч. 5 статті 41 закону України «Про публічні закупівлі» і положеннями п. 13.3 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 03-16/1712 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язку зі зміною ціни за одиницю товару, що підтверджується довідкою РТПП Харківської торгово - промислової палати від «11» серпня 2021 року № 1862/21 та керуючись положеннями п. 2 ч. 5 статті 41 закону України «Про публічні закупівлі» і положеннями п. 13.3 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 03-16/1712 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язку зі зміною ціни за одиницю товару, що підтверджується довідкою РТПП Харківської торгово-промислової палати від «04» жовтня 2021 року № 2423/21 та керуючись положеннями п. 2 ч. 5 статті 41 закону України «Про публічні закупівлі» і положеннями п. 13.3 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 03-16/1712 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язку зі зміною ціни за одиницю товару, що підтверджується довідкою РТПП Харківської торгово - промислової палати від « 08 » листопада 2021 року № 2767/21 та керуючись положеннями п. 2 ч. 5 статті 41 закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 03-16/1712 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язку зі зміною ціни за одиницю товару, що підтверджується довідкою РТПП Харківської торгово - промислової палати від «26» листопада 2021 року № 2970/21 та керуючись положеннями п. 2 ч. 5 статті 41 закону України «Про публічні закупівлі» і положеннями п. 13.3 Договору Сторони домовились внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 03-16/1712 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 13 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 13 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв’язку зі зміною ціни за одиницю товару, що підтверджується довідкою РТПП Харківської торгово - промислової палати від «13» грудня 2021 року № 3086/21 та керуючись положеннями п. 2 ч. 5 статті 41 закону України «Про публічні закупівлі» і положеннями п. 13.3 Договору Сторони домовились внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 03-16/1712 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |