Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична енергія (електрична енергія)
Очікувана вартість
3 745 199,29 UAH
UA-2020-10-23-006145-a f0c6e29e8a1549139e089cc18455a182
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Якубенко Руслан Володимирович

095-310-99-35 R-YAKUBENKO@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ"
Код ЄДРПОУ: 02568182
Вебсайт: http://www.ukrcsm.kiev.ua
Місцезнаходження: 03143, Україна , Київська обл., Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ МЕТРОЛОГІЧНА, будинок 4
Контактна особа: Якубенко Руслан Володимирович
095-310-99-35
R-YAKUBENKO@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 12:53
Звернення за роз’ясненнями: до 02 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2020 10:00
Початок аукціону: 13 листопада 2020 13:38
Очікувана вартість: 3 745 199,29 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 726,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1753600 кВт⋅год
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія на підставі акта приймання-передачі електричної енергії Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 листопада 2020 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2020 15:28
Перелік змін.pdf
02 листопада 2020 15:28
Протокол змін.pdf
02 листопада 2020 15:28
ТД_зміни.docx
23 жовтня 2020 12:50
Оголошення.pdf
02 листопада 2020 15:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2020 12:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 12:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2020 15:28
Перелік змін.pdf
29 жовтня 2020 12:45
Перелік змін.pdf
02 листопада 2020 15:28
Протокол змін.pdf
29 жовтня 2020 12:45
Протокол змін.pdf
02 листопада 2020 15:28
ТД_зміни.docx
29 жовтня 2020 12:45
ТД_зміни.docx
23 жовтня 2020 12:50
ТД.docx
23 жовтня 2020 12:50
Оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо оплати послуги з розподілу електричної енергії
Дата подання: 27 жовтня 2020 09:57
Дата відповіді: 27 жовтня 2020 10:38
Шановний Замовнику, чи входить в очікувану вартість електроенергії вартість послуги з розподілу електричної енергії?
Відповідь: Шановний Учаснику! До очікуваної вартості електроенергії вартість послуги з розподілу електроенергії не входить.
Щодо аналогічних договорів
Дата подання: 27 жовтня 2020 10:59
Дата відповіді: 27 жовтня 2020 11:23
Шановний Замовнику! Пунктом 6 Додатку 2 до Тендерної документації передбачено надання оригіналу або копї видаткової накладної та/або акта виконаних робіт (наданих послуг) тощо (стосується наданого договору). Додатками до договорів про постачання електричної енергії являються акти прийому-передачі електричної енергії, а не документи, перераховані Вами. Просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації або надати відповідні роз'яснення!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Пункт 6 додатку 2 до тендерної документації дійсно містить таке речення "- оригінал або копія видаткової накладної та/або акта виконаних робіт (наданих послуг) тощо (стосується наданого договору)." Наявність у цьому реченні слова "тощо" надає можливість учаснику надати будь який документ (документи) в тому числі і акт (акти) прийому-передачі електроенергії, який підтверджує виконання наданого Учасником договору в повному обсязі.
Тариф на розподіл
Дата подання: 27 жовтня 2020 11:42
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 09:01
Щановний Замовник! В зв'язку з тим що розподіл не входить до структури тарифу, просимо Вас внести зміни до підпункут 4 п. 5.13. Договору, де вказано:" визначення способу оплати послуг з розподілу через Постачальника з наступним переведенням цієї оплати Постачальником оператору системи;"
Відповідь: Шановний Учаснику! Вдячні за слушне зауваження. Найближчим часом до тендерної документації буде внесено відповідні зміни.
Рік закупівлі
Дата подання: 30 жовтня 2020 10:21
Дата відповіді: 02 листопада 2020 09:10
Шановний Замовнику! В оголошенні про проведення закупівлі вказано «Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021». Однак, в плані закупівлі вказано «на 2020 рік». Просимо виправити невідповідність, так як це є порушенням, що може привести до проведення моніторингу закупівлі Держаудитслужбою та відміни процедури закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Наше підприємство, як Замовник, має необхідність гарантованого отримання електроенергії з 1 січня 2021 року по 31 грудня 2021 року. Для забезпечення цього процедуру закупівлі розпочато у 2020 році. Враховуючи те, що система електронних закупівель не дає можливості розмістити оголошення про закупівлю без наявності у Річному плані закупівель відповідної позиції, Замовником у річний план цього року і було включено позицію про закупівлю електроенергії. У Річному плані закупівель на 2021 рік Замовником буде заплановано необхідну суму, яка буде відповідати укладеному за результатами торгів договору. Наше підприємство здійснює закупівлю електроенергії за госпразрахункові кошти. Таким чином, у процедурі закупівлі електроенергії відсутні невідповідності щодо термінів (строків) закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-23-006145-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛІНКОМ", Код ЄДРПОУ:39925982
Дата подання: 20 листопада 2020 21:13
Вимога Замовнику відкритих торгів
Скарга щодо дискваліфікації ТОВ «ВЕЛІНКОМ» як учасника відкритих торгів на закупівлю Електричної енергії - Категорія 09310000-5 (Номер у Prozorro UA-2020-10-23-006145-a) організатором торгів ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ"
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 листопада 2020 10:18
Шановний Учаснику!
Відповідаючи на Вашу скаргу вих. №20-18/11-2020 від «20» листопада 2020р. повідомляємо наступне:
на жаль Протокол № 3-23/500 від 20.11.2020р. з технічних причин, був розміщений в системі електроних закупівель не повністю. Після проведених консультацій 20.11.2020р. із адміністратором електронної площадки «SmartTender» отримали відповідь про те, що система не дозволяє виправити нам дану помилку, тому дякуємо Вам за звернення, яке дає нам можливість виправити помилку і розмістити вищенаведений Протокол в повному обсязі.
ПРОТОКОЛ № 3-23/500
(протокольне рішення) уповноваженої особи про відхилення
тендерної пропозиції учасника

м. Київ 20.11.2020р.

Порядок денний:
1. Відхилення тендерної пропозиції учасника відкритих торгів на закупівлю: Електрична енергія (електрична енергія) ТОВ «ВЕЛІНКОМ».
2. Оприлюднення рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника відкритих торгів на закупівлю: Електрична енергія (електрична енергія) ТОВ «ВЕЛІНКОМ».

Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника – ТОВ «ВЕЛІНКОМ», поданої на участь у відкритих торгах на закупівлю: Електрична енергія (електрична енергія) Замовником було виявлено невідповідності в інформації та документах, поданих Учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось тендерною документацією стосовно підтвердження відповідності Учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме:
Надані у складі тендерної пропозиції Довідка №11-07/11-2020 від 11.11.2020р., копія Договору №018 від 01.10.2019р, копія акту приймання-передачі електричної енергії №271/08 від 31.08.2019р., копія акту приймання-передачі електричної енергії № 89/11 від 30.11.2020р., не дають можливості встановити факт виконання аналогічного за предметом закупівлі договору тому що:
- в Довідці №11-07/11-2020 від 11.11.2020р. вказаний договір є діючим та таким, який ще не виконаний в повному обсязі;
- копія Договору №018 від 01.10.2019р. – договір є діючим та не виконаним в повному обсязі;
- копія акту приймання-передачі електричної енергії №271/08 від 31.08.2019р., копія акту приймання-передачі електричної енергії № 89/11 від 30.11.2020р. – не підтверджують того, що ТОВ «ВЕЛІНКОМ» виконало свої зобов`язання в повному обсязі згідно договору та Додатку 3 до Договору №018 від 01.10.2019р.
- обсяги постачання електричної енергії в акті приймання-передачі електричної енергії №271/08 від 31.08.2019р. та в акті приймання-передачі електричної енергії № 89/11 від 30.11.2020р. заштриховані, що не дає можливості підрахувати обсяги постачання, а відповідно й умови виконання Договору №018 від 01.10.2019р.
Замовником, відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» 18 листопада 2020 року об 16 год. 51 хв. було розміщено в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, поданих Учасником – ТОВ «ВЕЛІНКОМ». Відповідно до частини 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник – ТОВ «ВЕЛІНКОМ» повинен був виправити невідповідності шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів протягом 24 годин з моменту розміщення Замовником повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Учасником – ТОВ «ВЕЛІНКОМ» протягом визначеного Законом України «Про публічні закупівлі» строку були розміщені в електронній системі закупівель наступні документи:

1. Довідка №18-3/11-2020 від 18.11.2020р. про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору;
2. Копія Договору Чорноморської філії ДП «АМПУ» №43-в-чф-20 від 13.04.2020року;
3. Копія акту приймання-передачі електричної енергії Чорноморської філії ДП «АМПУ»;
4. Копія звіту про виконання договору про закупівлю Чорноморської філії ДП «АМПУ»;
5. Копія Договору КП «Житомирводоканал» ЖМР№98 від 05.02.2019р.;
6. Копія звіту про виконання договору про закупівлю КП «Житомирводоканал» ЖМР;
7. Копія Договору КП «Відродження» Овруцької міської ради Житомирської області №010 від 14.02.2019року;
8. Копія рекомендаційного-листа КП «Відродження» Овруцької міської ради Житомирської області;
9. Копія актів приймання-передачі електричної енергії КП «Відродження».
Взявши до уваги та провівши аналіз, виявлена невідповідність наданих документів вимогам п.6 Додатку 2 тендерної документації, а саме:
1. В Договорі Чорноморської філії ДП «АМПУ» №43-в-чф-20 від 13.04.2020 року зазначений в Додатку 2 обсяг постачання електричної енергії складає 1 500 000,00 кВт/год. Згідно Акту №136/05 приймання-передачі електричної енергії від 31.05.2020р. зазначений обсяг переданої електричної від ТОВ «ВЕЛІНКОМ» до ДП «АМПУ» складає 1 146 066,00 кВт/год. Додаткових угод щодо зменшення обсягів постачання або інших актів приймання-передачі, які б підтверджували постачання електричної енергії в обсязі зазначеному у Договорі №43-в-чф-20 від 13.04.2020р. не надано.
2. В Договорі КП «Житомирводоканал» №98 від 05.02.2019р. зазначений обсяг постачання
38 000 000,00 кВт/год. На підтвердження поставки зазначеного обсягу електричної енергії копії видаткових накладних/накладної та/або акту виконаних робіт (наданих послуг) тощо (стосується наданого договору) не надано.
3. В Договорі КП «Відродження» Овруцької міської ради Житомирської області №010 від 14.02.2019 року в Додатку 3 зазначений обсяг постачання 240 000,00 кВт/год. Згідно Актів виконаних робіт:
№15/03 від 31.03.2019р. – обсяг поставленої електричної енергії 14 165 кВт/год;
№ 17/04 від 30.04.2009р.- обсяг поставленої електричної енергії 27 873 кВт/год;
№ 27/05 від 31.05.2019р.- обсяг поставленої електричної енергії 17 150 кВт/год;
№ 42/06 від 30.06.2019р.- обсяг поставленої електричної енергії 16 256 кВт/год;
№ 51/07 від 31.07.2019р. - обсяг поставленої електричної енергії 18 033 кВт/год;
№ 61/08 від 31.08.2019р. - обсяг поставленої електричної енергії 19 647 кВт/год;
№ 67/09 від 30.09.2019р. - обсяг поставленої електричної енергії 20 428 кВт/год;
№ 78/10 від 31.10.2019р. - обсяг поставленої електричної енергії 18 126 кВт/год;
№ 88/11 від 30.11.2019р.- обсяг поставленої електричної енергії 17 488 кВт/год
№ 100/12 від 31.12.2019р.- обсяг поставленої електричної енергії 20 215 кВт/год.
Загальний обсяг згідно актів приймання передачі складає – 189 381 кВт/год.
Додаткових угод щодо зменшення обсягів постачання або інших актів приймання-передачі, які б підтверджували постачання електричної енергії в обсязі зазначеному у Договорі № 010 від 14.02.2019р. не надано.
На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), Положення про уповноважену особу, що затверджене наказом ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» № 66 від 13.04.2020р., у зв’язку з наявністю підстав для відхилення тендерної пропозиції, поданої на участь у відкритих торгах на закупівлю: Електрична енергія (електрична енергія) Учасника – ТОВ «ВЕЛІНКОМ», а саме:
- абзац 6 п. 1. ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» у зв'язку з тим, що учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

ВИРІШИВ:
1. Відхилити тендерну пропозицію учасника тендеру на закупівлю: Електрична енергія (електрична енергія) Учасника – ТОВ «ВЕЛІНКОМ», на підставі абзацу 6 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Оприлюднити в електронній системі закупівель відповідну інформацію згідно вимог Закону.



Уповноважена особа ____________ Руслан ЯКУБЕНКО

Як видно з Протоколу № 3-23/500 від 20.11.2020р. нами розглянуті всі подані ТОВ «ВЕЛІНКОМ» документи. Ці документи дійсно розміщені у відповідності до ч.9 ст.26 Закону України «Про закупівлі», але невідповідності таким чином не усунені.
Тому на вищезазначених засадах нами прийнято рішеня про відхиленя скарги вих. №20-18/11-2020 від «20» листопада 2020р.

Номер вимоги: UA-2020-10-23-006145-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОЕНЕРГОТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:40111046
Дата подання: 26 листопада 2020 15:21
Застосування учасниками в розрахунку вартості за одиницю товару тарифу на передачу, який застосовуватиметься до 01.12.2020 року
Застосування учасниками в розрахунку вартості за одиницю товару тарифу на передачу, який застосовуватиметься до 01.12.2020 року
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 листопада 2020 14:48
Шановний Учаснику!
Дякуємо за увагу та повідомляємо щодо Вимоги від 26.11.2020р. №2616/11/20-И наступне:
1. Згідно Протоколу № 3-23/500 від 20.11.2020р. пропозиція ТОВ «ВЕЛІНКОМ» відхилена.
2. Згідно Протоколу № 3-23/537 від 26.11.2020р. переможцем відкритих UA-2020-10-23-006145-a визнано ТОВ «МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ».
3. Підстави для відхилення пропозиції переможця ТОВ «МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ» згідно статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» відсутні.

Документи подані скаржником

20 листопада 2020 21:13
ВЕЛІНКОМ ВИМОГА.pdf

Документи

24 листопада 2020 10:18
Протокол відхилення.pdf

Документи подані скаржником

26 листопада 2020 15:21
Вимога від 26.11.2020.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2020 14:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛІНКОМ" 2 798 745,60
UAH з ПДВ
2 798 745,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ 3 103 872,00
UAH з ПДВ
3 051 263,89
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" 3 156 480,00
UAH з ПДВ
3 051 263,90
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Енерго Збут Транс" 3 364 807,68
UAH з ПДВ
3 051 264,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОЕНЕРГОТРЕЙД" 3 267 503,92
UAH з ПДВ
3 267 503,92
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" 3 435 849,52
UAH з ПДВ
3 398 397,51
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖИГАЗТРЕЙД" 3 572 083,20
UAH з ПДВ
3 417 123,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ" 3 485 385,21
UAH з ПДВ
3 418 431,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 листопада 2020 13:55
Електронний підпис
11 листопада 2020 16:39
Електронний підпис
11 листопада 2020 16:38
Листи – згода (3).pdf.p7s
11 листопада 2020 16:38
Листи – згода (3).pdf
11 листопада 2020 16:38
Листи - Довідка (10).pdf.p7s
11 листопада 2020 16:38
Листи - Довідка (10).pdf
11 листопада 2020 16:38
ДОДАТОК № 4 статті 17 Закону.pdf
11 листопада 2020 16:38
Гарантійні листи (7).pdf.p7s
11 листопада 2020 16:38
Гарантійні листи (7).pdf
11 листопада 2020 16:38
ПРОТОКОЛ №2 ВЕЛІНКОМ.pdf.p7s
11 листопада 2020 16:38
ПРОТОКОЛ №2 ВЕЛІНКОМ.pdf
11 листопада 2020 16:38
ПОСТАНОВА НКРЕКП ВЕЛІНКОМ.pdf
11 листопада 2020 16:38
Опис Велінком Статут.pdf.p7s
11 листопада 2020 16:38
Опис Велінком Статут.pdf
11 листопада 2020 16:38
НАКАЗ ДИРЕКТОРА ВЕЛІНКОМ.pdf.p7s
11 листопада 2020 16:38
НАКАЗ ДИРЕКТОРА ВЕЛІНКОМ.pdf
11 листопада 2020 16:38
ДОГОВІ ПЕРЕДАЧІ-Е ВЕЛІНКОМ.pdf
11 листопада 2020 16:38
Довідка р-р ПриватБанк.pdf.p7s
11 листопада 2020 16:38
Довідка р-р ПриватБанк.pdf
11 листопада 2020 16:38
Довідка р-р АТ Ощадбанк.pdf.p7s
11 листопада 2020 16:38
Довідка р-р АТ Ощадбанк.pdf
11 листопада 2020 16:38
Виписка Велинком.pdf.p7s
11 листопада 2020 16:38
Виписка Велинком.pdf
11 листопада 2020 16:38
01_38286_ВЕЛІНКОМ дефолтний .pdf.p7s
11 листопада 2020 16:38
01_38286_ВЕЛІНКОМ дефолтний .pdf

Публічні документи

27 листопада 2020 14:43
Електронний підпис
27 листопада 2020 14:42
Стаття 17 2.pdf
27 листопада 2020 14:34
3589-Стаття 17_2.pdf
27 листопада 2020 13:54
Електронний підпис
27 листопада 2020 13:52
Електронний підпис
27 листопада 2020 13:51
Довідка податкова.pdf
27 листопада 2020 13:51
3588-Стаття 17.pdf
27 листопада 2020 13:51
Довідка МВС Лінченко 04.11.2020.pdf
27 листопада 2020 13:51
3587-Тендерна пропозиція.pdf
12 листопада 2020 09:02
Електронний підпис
12 листопада 2020 08:57
Статут 21.01.2019.pdf
12 листопада 2020 08:57
Статут 21.01.2019.pdf.p7s
12 листопада 2020 08:57
Програма АК.pdf
12 листопада 2020 08:57
Програма АК.pdf.p7s
12 листопада 2020 08:57
Договір Арсенал.pdf
12 листопада 2020 08:57
Договір Арсенал.pdf.p7s
12 листопада 2020 08:57
Витяг ЄДР 09.11.2020.pdf.p7s
12 листопада 2020 08:57
Акти Арсенал.pdf
12 листопада 2020 08:57
Баланс 3 квартал 2020.pdf.p7s
12 листопада 2020 08:57
Витяг ЄДР 09.11.2020.pdf
12 листопада 2020 08:57
Баланс за 2019 рік.pdf
12 листопада 2020 08:57
Баланс 2 квартал 2020.pdf
12 листопада 2020 08:57
Баланс 1 квартал 2020.pdf.p7s
12 листопада 2020 08:57
Баланс 3 квартал 2020.pdf
12 листопада 2020 08:57
Баланс 2 квартал 2020.pdf.p7s
12 листопада 2020 08:57
Баланс 1 квартал 2020.pdf
12 листопада 2020 08:57
Баланс за 2019 рік.pdf.p7s
12 листопада 2020 08:57
Акти Арсенал.pdf.p7s
12 листопада 2020 08:57
2820 проект договору.pdf.p7s
12 листопада 2020 08:56
2824 матеріально-техн база.pdf.p7s
12 листопада 2020 08:56
2820 проект договору.pdf
12 листопада 2020 08:56
Сертифікація.pdf.p7s
12 листопада 2020 08:56
Сертифікація.pdf
12 листопада 2020 08:56
Протокол повноваження 14.pdf.p7s
12 листопада 2020 08:56
Постанова.pdf
12 листопада 2020 08:56
Протокол повноваження 14.pdf
12 листопада 2020 08:56
Протокол директор.pdf
12 листопада 2020 08:56
Постанова.pdf.p7s
12 листопада 2020 08:56
Протокол директор.pdf.p7s
12 листопада 2020 08:56
Паспорт Лінченко ID-1.pdf.p7s
12 листопада 2020 08:56
Паспорт Лінченко ID-1.pdf
12 листопада 2020 08:56
Наказ Обривков.pdf
12 листопада 2020 08:56
Опис 21.01.2019.pdf
12 листопада 2020 08:56
Наказ Обривков.pdf.p7s
12 листопада 2020 08:56
Витяг ПДВ.pdf
12 листопада 2020 08:56
Наказ директор.pdf.p7s
12 листопада 2020 08:56
Наказ АК.pdf.p7s
12 листопада 2020 08:56
Наказ директор.pdf
12 листопада 2020 08:56
Довіреність Обривков 2020.pdf.p7s
12 листопада 2020 08:56
Довіреність Обривков 2020.pdf
12 листопада 2020 08:56
Наказ АК.pdf
12 листопада 2020 08:56
Відсутність дефолту.pdf.p7s
12 листопада 2020 08:56
Відсутність дефолту.pdf
12 листопада 2020 08:56
Відгук Арсенал.pdf.p7s
12 листопада 2020 08:56
Відгук Арсенал.pdf
12 листопада 2020 08:55
Витяг ПДВ.pdf.p7s
12 листопада 2020 08:55
Виписка ЄДР.pdf.p7s
12 листопада 2020 08:55
Виписка ЄДР.pdf
12 листопада 2020 08:55
2847 відповідальна особа.pdf
12 листопада 2020 08:55
2848 не перевищення ціни.pdf.p7s
12 листопада 2020 08:55
2847 відповідальна особа.pdf.p7s
12 листопада 2020 08:55
2846 ст 17.pdf
12 листопада 2020 08:55
2846 ст 17.pdf.p7s
12 листопада 2020 08:55
2845 ч 2 ст 17.pdf.p7s
12 листопада 2020 08:55
2844 реєстри.pdf
12 листопада 2020 08:55
2844 реєстри.pdf.p7s
12 листопада 2020 08:55
2848 не перевищення ціни.pdf
12 листопада 2020 08:55
2845 ч 2 ст 17.pdf
12 листопада 2020 08:55
2843 фінансова спроможність.pdf
12 листопада 2020 08:55
2842 виконання договору.pdf
12 листопада 2020 08:55
2841 техн якісні хар ки.pdf.p7s
12 листопада 2020 08:55
2842 виконання договору.pdf.p7s
12 листопада 2020 08:55
2838 ціна.pdf.p7s
12 листопада 2020 08:55
2840 ліцензія.pdf.p7s
12 листопада 2020 08:55
2840 ліцензія.pdf
12 листопада 2020 08:55
2841 техн якісні хар ки.pdf
12 листопада 2020 08:55
2839 екологічні хар ки.pdf.p7s
12 листопада 2020 08:55
2839 екологічні хар ки.pdf
12 листопада 2020 08:55
2838 ціна.pdf
12 листопада 2020 08:55
2836 платник податку.pdf.p7s
12 листопада 2020 08:55
2837 спец заходи.pdf
12 листопада 2020 08:55
2835 достовірні дані.pdf.p7s
12 листопада 2020 08:55
2837 спец заходи.pdf.p7s
12 листопада 2020 08:54
2836 платник податку.pdf
12 листопада 2020 08:54
2834 якість.pdf.p7s
12 листопада 2020 08:54
2832 санкції.pdf
12 листопада 2020 08:54
2835 достовірні дані.pdf
12 листопада 2020 08:54
2834 якість.pdf
12 листопада 2020 08:54
2833 довкілля.pdf.p7s
12 листопада 2020 08:54
2833 довкілля.pdf
12 листопада 2020 08:54
2831 бенефіціар.pdf.p7s
12 листопада 2020 08:54
2832 санкції.pdf.p7s
12 листопада 2020 08:54
2831 бенефіціар.pdf
12 листопада 2020 08:54
2829 наявність договорів.pdf.p7s
12 листопада 2020 08:54
2830 код доступу.pdf.p7s
12 листопада 2020 08:54
2824 матеріально-техн база.pdf
12 листопада 2020 08:54
2828 персональні дані.pdf
12 листопада 2020 08:54
2823 працівники.pdf.p7s
12 листопада 2020 08:54
2830 код доступу.pdf
12 листопада 2020 08:54
2828 персональні дані.pdf.p7s
12 листопада 2020 08:54
2825 cn 17.pdf
12 листопада 2020 08:54
2829 наявність договорів.pdf
12 листопада 2020 08:54
2822 санкції.pdf
12 листопада 2020 08:54
2822 санкції.pdf.p7s
12 листопада 2020 08:54
2823 працівники.pdf
12 листопада 2020 08:54
2825 cn 17.pdf.p7s
12 листопада 2020 08:54
2821 технічні.pdf
12 листопада 2020 08:54
2821 технічні.pdf.p7s
12 листопада 2020 08:54
2826 тендерна пропозиція.pdf.p7s
12 листопада 2020 08:54
2826 тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

06 листопада 2020 15:01
Електронний підпис
06 листопада 2020 14:38
42. ГЛ санкції.pdf
06 листопада 2020 14:38
40. Проєкт договору Додаток 6.pdf
06 листопада 2020 14:38
39. Довідка 17 Додаток 4.pdf
06 листопада 2020 14:38
38. Технічна специфікація.pdf
06 листопада 2020 14:38
35. Копія Паспорт.pdf
06 листопада 2020 14:38
33. Довідка ліцензія.pdf
06 листопада 2020 14:38
32. Довідка про санкції.pdf
06 листопада 2020 14:38
31. Довідка договір.pdf
06 листопада 2020 14:38
30. Лист-пояснення статут.pdf
06 листопада 2020 14:38
28. Лист пояснення обмеження.pdf
06 листопада 2020 14:38
27. Додаток 1.1..pdf
06 листопада 2020 14:38
21. КОПІЯ ФІНЗВІТ 2019 (РІЧНИЙ).pdf
06 листопада 2020 14:38
20. Копія Постанови НКРЕКП.pdf
06 листопада 2020 14:38
18 Статут та Опис 30.06.2020.pdf
06 листопада 2020 14:38
17. Нот копія Протокол.pdf
06 листопада 2020 14:38
16. Нот копія Наказ Ген дирек.pdf
06 листопада 2020 14:38
15. Копія Статуту 30.06.2020.pdf
06 листопада 2020 14:38
13. Виписка Витяг Протокол.pdf
06 листопада 2020 14:38
12. Довідка уповноважена.pdf
06 листопада 2020 14:38
11. ГЛ довкілля.pdf
06 листопада 2020 14:38
10. ГЛ щодо якості.pdf
06 листопада 2020 14:38
09. Довідка довіреність.pdf
06 листопада 2020 14:38
08. Довідка об'єднання.pdf
06 листопада 2020 14:38
07. Довідка ч1 ч2 ст 17.pdf
06 листопада 2020 14:38
06. Довідка ст 17.pdf
06 листопада 2020 14:38
05. ЕКОТЕХНОІНВЕСТ ISO КОПІЯ.pdf
06 листопада 2020 14:38
04. Договір Херсонський порт.pdf
06 листопада 2020 14:38
03. Довідка договори.pdf
06 листопада 2020 14:38
02. Довідка МТБ.pdf
06 листопада 2020 14:38
01. Довідка про працівників.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 18:22
Електронний підпис
11 листопада 2020 18:19
СТАТУТ.pdf
11 листопада 2020 18:19
Витяг єдрпоу.pdf
11 листопада 2020 18:19
Опис документів_1.11.2018 р..pdf
11 листопада 2020 18:18
9_Довідка щодо ліцензії.pdf
11 листопада 2020 18:18
14_Довідка бенефіціар.pdf
11 листопада 2020 18:18
2.1_Документи щодо підпису.pdf
11 листопада 2020 18:18
5.1_Довідка ст 17 повна.pdf
11 листопада 2020 18:18
7_Довідка санкції.pdf
11 листопада 2020 18:18
3_Довідка провочини.pdf
11 листопада 2020 18:18
6_Довідка щодо досвіду.pdf
11 листопада 2020 18:18
8_Довідка екон.санкції.pdf
11 листопада 2020 18:18
2_Довідка щодо підпису.pdf
11 листопада 2020 18:18
5_Довідка ст 17.pdf
11 листопада 2020 18:18
3.1_Довідка провочини 2.pdf
11 листопада 2020 18:18
4_Технічна специфікація.pdf
11 листопада 2020 18:18
13_Якість ДСТУ.pdf
11 листопада 2020 18:18
12_Довідка довкілля.pdf
11 листопада 2020 18:18
1_Форма тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 16:14
Електронний підпис
11 листопада 2020 16:13
Уповноважений підписувати.pdf
11 листопада 2020 16:13
Лист-гарантія про санкції.PDF
11 листопада 2020 16:13
Довідка стосовно санкцій.PDF
11 листопада 2020 16:13
Довідка про чисті активи.pdf
11 листопада 2020 16:13
ГЛ про наявність веб-сайту.pdf
11 листопада 2020 16:13
Витяг від 03.11.2020.PDF
11 листопада 2020 16:13
45. Протокол куп.pdf
11 листопада 2020 16:13
25.Договір передачі ее ЄЕТ.pdf
11 листопада 2020 16:13
21.Установчі документи.pdf
11 листопада 2020 16:13
Договір оренди Черкаси.pdf
11 листопада 2020 16:13
Договір оренди Київ.pdf
11 листопада 2020 16:13
Довідка по ст 17.PDF
11 листопада 2020 16:13
Технічні довідки.pdf
11 листопада 2020 16:13
Ліцензія.pdf
11 листопада 2020 16:13
Довідка щодо сертифікації.pdf
11 листопада 2020 16:13
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 17:58
Електронний підпис
11 листопада 2020 17:57
12 договір ОР ВДР.pdf.p7s
11 листопада 2020 17:57
12 договір ОР ВДР.pdf
11 листопада 2020 17:46
Електронний підпис
11 листопада 2020 17:45
щодо субпідрядника.pdf.p7s
11 листопада 2020 17:45
щодо субпідрядника.pdf
11 листопада 2020 17:45
щодо підрозділу.pdf.p7s
11 листопада 2020 17:45
щодо підрозділу.pdf
11 листопада 2020 17:45
щодо обєднання учасників.pdf.p7s
11 листопада 2020 17:45
щодо обєднання учасників.pdf
11 листопада 2020 17:45
Установчі док-ти пояснення.pdf
11 листопада 2020 17:45
Трудова з перекладом.pdf.p7s
11 листопада 2020 17:45
Трудова з перекладом.pdf
11 листопада 2020 17:45
технічні вимоги.pdf.p7s
11 листопада 2020 17:45
технічні вимоги.pdf
11 листопада 2020 17:45
технічні вимоги_формула.pdf.p7s
11 листопада 2020 17:45
технічні вимоги_формула.pdf
11 листопада 2020 17:45
Статут Лист про код доступу.pdf
11 листопада 2020 17:45
стаття 17.pdf.p7s
11 листопада 2020 17:45
стаття 17.pdf
11 листопада 2020 17:45
стаття 17 загальна.pdf.p7s
11 листопада 2020 17:45
стаття 17 загальна.pdf
11 листопада 2020 17:45
ст.17 н-б.pdf.p7s
11 листопада 2020 17:45
ст.17 н-б.pdf
11 листопада 2020 17:45
ст 17 ч2 нов.pdf.p7s
11 листопада 2020 17:45
ст 17 ч2 нов.pdf
11 листопада 2020 17:45
ст 17 НОВ.pdf.p7s
11 листопада 2020 17:45
ст 17 НОВ.pdf
11 листопада 2020 17:45
реєстр 02112020.pdf.p7s
11 листопада 2020 17:45
реєстр 02112020.pdf
11 листопада 2020 17:45
погоджений проект договору.pdf
11 листопада 2020 17:45
персональні дані.pdf.p7s
11 листопада 2020 17:45
персональні дані.pdf
11 листопада 2020 17:45
Оригінал Статуту 14.08.2019.pdf.p7s
11 листопада 2020 17:45
Оригінал Статуту 14.08.2019.pdf
11 листопада 2020 17:45
опис.pdf.p7s
11 листопада 2020 17:45
опис.pdf
11 листопада 2020 17:45
Опис (1).pdf.p7s
11 листопада 2020 17:45
Опис (1).pdf
11 листопада 2020 17:45
Ліцензування.pdf.p7s
11 листопада 2020 17:45
Ліцензування.pdf
11 листопада 2020 17:45
листи та довідки.pdf.p7s
11 листопада 2020 17:45
листи та довідки.pdf
11 листопада 2020 17:45
копія витягу ЄДР 26102020.pdf.p7s
11 листопада 2020 17:45
копія витягу ЄДР 26102020.pdf
11 листопада 2020 17:45
Довідки щодо права підпису.pdf
11 листопада 2020 17:45
Відповідь УКР ГАЗ РЕСУРС.pdf.p7s
11 листопада 2020 17:45
Відповідь УКР ГАЗ РЕСУРС.pdf
11 листопада 2020 17:45
відповідь СБУ щодо санкцій.pdf
11 листопада 2020 17:45
Відповідь РНБО санкції (1).pdf.p7s
11 листопада 2020 17:45
Відповідь РНБО санкції (1).pdf
11 листопада 2020 17:45
Відомості ЄДРПОУ листопад.PDF
11 листопада 2020 17:45
Відомості ЄДРПОУ 210920.PDF.p7s
11 листопада 2020 17:45
Відомості ЄДРПОУ 210920.PDF
11 листопада 2020 17:45
Витяг ПДВ.pdf.p7s
11 листопада 2020 17:45
Витяг ПДВ.pdf
11 листопада 2020 17:45
Витяг з ЄДР 26102020.pdf.p7s
11 листопада 2020 17:45
Витяг з ЄДР 26102020.pdf
11 листопада 2020 17:45
1. ЗВІТ ЕА УКР ГАЗ РЕСУРС.pdf.p7s
11 листопада 2020 17:45
1. ЗВІТ ЕА УКР ГАЗ РЕСУРС.pdf
11 листопада 2020 17:45
01_40432_УКР ГАЗ РЕСУРС.pdf.p7s
11 листопада 2020 17:45
01_40432_УКР ГАЗ РЕСУРС.pdf
11 листопада 2020 17:45
ФЗ УГР ІІІкв.2020.pdf.p7s
11 листопада 2020 17:45
ФЗ УГР ІІІкв.2020.pdf
11 листопада 2020 17:45
ФЗ 2019 УГР.pdf.p7s
11 листопада 2020 17:45
ФЗ 2019 УГР.pdf
11 листопада 2020 17:45
1098 Швед.pdf.p7s
11 листопада 2020 17:45
1098 Швед.pdf
11 листопада 2020 17:45
1097 Денисович.pdf.p7s
11 листопада 2020 17:45
1097 Денисович.pdf
11 листопада 2020 17:45
9.3 Пожежна безпека.pdf.p7s
11 листопада 2020 17:45
9.3 Пожежна безпека.pdf
11 листопада 2020 17:45
4 довідка працівники.pdf.p7s
11 листопада 2020 17:45
4 довідка працівники.pdf
11 листопада 2020 17:45
пропозиція.pdf.p7s
11 листопада 2020 17:45
пропозиція.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 17:21
Електронний підпис
11 листопада 2020 17:20
12. Технічна специфікація.pdf.p7s
11 листопада 2020 17:20
12. Технічна специфікація.pdf
11 листопада 2020 17:20
6.1. Протокол 10.pdf.p7s
11 листопада 2020 17:20
6.1. Протокол 10.pdf

Публічні документи

12 листопада 2020 09:12
Електронний підпис
12 листопада 2020 09:11
Копія виписки з ЄДР .pdf
12 листопада 2020 09:11
7.1. Копія паспорту Хордиков.pdf
12 листопада 2020 09:11
41. Виписка з ЄДР_23.01.2019.pdf
12 листопада 2020 09:11
31. Витяг з ЄДР юр осіб 23.07.2020.rtf
12 листопада 2020 09:11
30. Додаток 3.pdf
12 листопада 2020 09:11
27.8. Пухова Додаткова угода.pdf
12 листопада 2020 09:11
27.5. Пухова Акт.pdf
12 листопада 2020 09:11
24. Додаток 4.pdf
12 листопада 2020 09:11
21.1. Опис ТОВ КЕП.pdf
12 листопада 2020 09:11
19. Проект Договору Дод. 6.pdf
12 листопада 2020 09:11
17.2. Щодо наявності ліцензії.pdf
12 листопада 2020 09:11
10.2. Довідка ДСТУ EN 50160_2014 .pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛІНКОМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ"

ТОВ "Енерго Збут Транс"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОЕНЕРГОТРЕЙД"

ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖИГАЗТРЕЙД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КИЇВСЬКІ ЕНЕРГЕТИЧНІ ПОСЛУГИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕЛІНКОМ"
#39925982
Відхилено 2 798 745,60
UAH з ПДВ
20 листопада 2020 10:27
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 листопада 2020 16:51
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ
#42129888
Переможець 3 051 263,89
UAH з ПДВ
26 листопада 2020 12:21

Вимога про усунення невідповідностей

ПРОТОКОЛ № 3-23/483 (повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах) Процедура № UA-2020-10-23-006145-a м. Київ «17» листопада 2020 р. 1. Перелік виявлених невідповідностей Учасника відкритих торгів на закупівлю: Електрична енергія (електрична енергія) ТОВ «ВЕЛІНКОМ»: Надані у складі тендерної пропозиції Довідка №11-07/11-2020 від 11.11.2020р., копія Договору №018 від 01.10.2019р, копія акту приймання-передачі електричної енергії №271/08 від 31.08.2019р., копія акту приймання-передачі електричної енергії № 89/11 від 30.11.2020р., не дають можливості встановити факт виконання аналогічного за предметом закупівлі договору тому що: - в Довідці №11-07/11-2020 від 11.11.2020р. вказаний договір є діючим та таким, який ще не виконаний в повному обсязі; - копія Договору №018 від 01.10.2019р. – договір є діючим та не виконаним в повному обсязі; - копія акту приймання-передачі електричної енергії №271/08 від 31.08.2019р., копія акту приймання-передачі електричної енергії № 89/11 від 30.11.2020р. – не підтверджують того, що ТОВ «ВЕЛІНКОМ» виконало свої зобов`язання в повному обсязі згідно договору та Додатку 3 до Договору №018 від 01.10.2019р. - обсяги постачання електричної енергії в акті приймання-передачі електричної енергії №271/08 від 31.08.2019р. та в акті приймання-передачі електричної енергії № 89/11 від 30.11.2020р. заштриховані, що не дає можливості підрахувати обсяги постачання, а відповідно й виконання умов Договору №018 від 01.10.2019р. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявленні невідповідності: 2.1 Відповідно до п.6 Додатку 2 тендерної документації: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): -довідка про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору у довільній формі за підписом Учасника, де зазначається найменування контрагента, предмет договору, кількість товару, термін поставки та строк дії договору. Аналогічним за предметом закупівлі вважається договір на купівлю-продаж або поставку електричної енергії, - оригінал або копія договору, укладеного за період 2015 – 2020 роки, - оригінал або копія видаткової накладної та/або акта виконаних робіт (наданих послуг) тощо (стосується наданого договору). Якщо в договорі є посилання на додатки до нього, а Учасником додатки надано не було, це означає, що Учасник не виконав вимогу Замовника про надання оригіналу або копії аналогічного договору. 3. Перелік інформації та документів, які повинен подати Учасник ТОВ «ВЕЛІНКОМ»: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): -довідка про наявність досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору у довільній формі за підписом Учасника, де зазначається найменування контрагента, предмет договору, кількість товару, термін поставки та строк дії договору. Аналогічним за предметом закупівлі вважається договір на купівлю-продаж або поставку електричної енергії, - оригінал або копія договору, укладеного за період 2015 – 2020 роки, - оригінал або копія видаткової накладної та/або акта виконаних робіт (наданих послуг) тощо (стосується наданого договору). Якщо в договорі є посилання на додатки до нього, а Учасником додатки надано не було, це означає, що Учасник не виконав вимогу Замовника про надання оригіналу або копії аналогічного договору.

Документи

20 листопада 2020 10:27
Електронний підпис
20 листопада 2020 10:26
Протокол розгляду.pdf
20 листопада 2020 10:26
Протокол відхилення.pdf
13 листопада 2020 14:35
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2020 12:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ
#42129888
3 051 263,89
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 червня 2022 09:24
Електронний підпис зміни до договору
13 січня 2022 13:39
ПОВІДОМЛЕННЯ_11.pdf зміни до договору
13 січня 2022 13:39
ДУ_11.pdf зміни до договору
13 січня 2022 13:39
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2021 10:12
ПОВІДОМЛЕННЯ_10.pdf зміни до договору
13 грудня 2021 10:12
ДУ_10.pdf зміни до договору
13 грудня 2021 10:12
Електронний підпис зміни до договору
16 листопада 2021 10:46
ПОВІДОМЛЕННЯ_9.pdf зміни до договору
16 листопада 2021 10:45
ДУ_9.pdf зміни до договору
16 листопада 2021 10:45
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2021 12:45
ПОВІДОМЛЕННЯ_8.pdf зміни до договору
12 жовтня 2021 12:45
ДУ_8.pdf зміни до договору
12 жовтня 2021 12:45
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2021 11:26
ПОВІДОМЛЕННЯ_7.pdf зміни до договору
09 вересня 2021 11:26
ДУ_7.pdf зміни до договору
09 вересня 2021 11:26
Електронний підпис зміни до договору
06 серпня 2021 10:44
ДУ_6 (1).pdf зміни до договору
06 серпня 2021 10:44
ПОВІДОМЛЕННЯ_6 (1).pdf зміни до договору
06 серпня 2021 10:44
Електронний підпис зміни до договору
19 липня 2021 13:41
ДУ_5 (1).pdf зміни до договору
19 липня 2021 13:40
ПОВІДОМЛЕННЯ_5 (1).pdf зміни до договору
19 липня 2021 13:40
Електронний підпис зміни до договору
15 червня 2021 10:13
ДУ_4 (1).pdf зміни до договору
15 червня 2021 10:13
ПОВІДОМЛЕННЯ_4 (1).pdf зміни до договору
15 червня 2021 10:13
Електронний підпис зміни до договору
20 травня 2021 15:58
ДУ_3 (1).pdf зміни до договору
20 травня 2021 15:54
ПОВІДОМЛЕННЯ_3 (1).pdf зміни до договору
20 травня 2021 15:54
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2021 16:12
ДУ_2 (1).pdf зміни до договору
16 березня 2021 15:54
ПОВІДОМЛЕННЯ_2 (1).pdf зміни до договору
16 березня 2021 15:54
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2021 10:35
ДУ_1 (1).pdf зміни до договору
04 лютого 2021 10:34
Повідомлення_1 (1).pdf зміни до договору
04 лютого 2021 10:34
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 13:57
ТОВ МИКОЛАЇВСЬКА ЕЛЕКТРОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ.pdf укладений
14 грудня 2020 13:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно положень п.7 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», та п.5 Договору, Сторони домовились при визначенні ціни (тариф) електричної енергії за 1 кВт*год з 01.01.2021р. застосовувати тариф на послуги з передачі електричної енергії на рівні 293,93 грн/МВт*год (без урахування ПДВ), встановлений у відповідності до постанови НКРЕКП від 09.12.2020 року № 2353
Номер договору про закупівлю: 03-16/1712
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку зі зміною ціни за одиницю товару, що підтверджується довідкою РТПП Харківської торгово - промислової палати від «12» лютого 2021 року № 343/21 та керуючись положеннями п. 2 ч. 5 статті 41 закону України «Про публічні закупівлі
Номер договору про закупівлю: 03-16/1712
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку зі зміною ціни за одиницю товару, що підтверджується довідкою РТПП Харківської торгово - промислової палати від « 06 » травня 2021 року № 1055/21 та керуючись положеннями п. 2 ч. 5 статті 41 закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 03-16/1712
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку зі зміною ціни за одиницю товару в бік зменшення, та керуючись положеннями п. 2 ч. 5 статті 41 закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 03-16/1712
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку зі зміною ціни за одиницю товару, що підтверджується довідкою РТПП Харківської торгово - промислової палати від « 05 » липня 2021 року № 1489/21 та керуючись положеннями п. 2 ч. 5 статті 41 закону України «Про публічні закупівлі» і положеннями п. 13.3 Договору
Номер договору про закупівлю: 03-16/1712
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку зі зміною ціни за одиницю товару, що підтверджується довідкою РТПГ1 Харківської торгово - промислової палати від « 05 » липня 2021 року № 1489/21 та керуючись положеннями п. 2 ч. 5 статті 41 закону України «Про публічні закупівлі» і положеннями п. 13.3 Договору
Номер договору про закупівлю: 03-16/1712
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку зі зміною ціни за одиницю товару, що підтверджується довідкою РТПП Харківської торгово - промислової палати від «11» серпня 2021 року № 1862/21 та керуючись положеннями п. 2 ч. 5 статті 41 закону України «Про публічні закупівлі» і положеннями п. 13.3 Договору
Номер договору про закупівлю: 03-16/1712
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку зі зміною ціни за одиницю товару, що підтверджується довідкою РТПП Харківської торгово-промислової палати від «04» жовтня 2021 року № 2423/21 та керуючись положеннями п. 2 ч. 5 статті 41 закону України «Про публічні закупівлі» і положеннями п. 13.3 Договору
Номер договору про закупівлю: 03-16/1712
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
16 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку зі зміною ціни за одиницю товару, що підтверджується довідкою РТПП Харківської торгово - промислової палати від « 08 » листопада 2021 року № 2767/21 та керуючись положеннями п. 2 ч. 5 статті 41 закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 03-16/1712
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку зі зміною ціни за одиницю товару, що підтверджується довідкою РТПП Харківської торгово - промислової палати від «26» листопада 2021 року № 2970/21 та керуючись положеннями п. 2 ч. 5 статті 41 закону України «Про публічні закупівлі» і положеннями п. 13.3 Договору Сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 03-16/1712
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В зв’язку зі зміною ціни за одиницю товару, що підтверджується довідкою РТПП Харківської торгово - промислової палати від «13» грудня 2021 року № 3086/21 та керуючись положеннями п. 2 ч. 5 статті 41 закону України «Про публічні закупівлі» і положеннями п. 13.3 Договору Сторони домовились внести зміни до Договору
Номер договору про закупівлю: 03-16/1712
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 928 742,50
UAH (в тому числі ПДВ 488 123,75 UAH)