Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Заправка та регенерація картриджів (ДК 021:2015: 50320000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів)
Очікувана вартість
108 200,00 UAH
UA-2020-10-23-005955-c ● 7d3358a1a7834b06b1bd981056ee3333
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Пенсійного фонду України в Донецькій області |
Код ЄДРПОУ: | 13486010 |
Місцезнаходження: | 84122, Україна , Донецька обл., Слов'янськ, площа Соборна, будинок 3 |
Контактна особа: |
ВОЛИНСЬКИЙ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 380955560695 oposhny@ukr.net |
Категорія: | Орган соціального страхування |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2020 16:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 жовтня 2020 23:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 листопада 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 03 листопада 2020 12:37 |
Очікувана вартість: | 108 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 082,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50320000-4: Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
527 Одиниця
Заправка та регенерація картриджів (ДК 021:2015: 50320000-4 Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
09 листопада 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50320000-4 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування персональних комп’ютерів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата проводиться протягом 10 (десяти) банківських днів після надання послуг в розмірі 100% фактично наданих послуг, на підставі Акту здачі-приймання наданих Послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 жовтня 2020 16:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 жовтня 2020 16:44 |
Оголошення проект.doc | |
23 жовтня 2020 16:43 |
Оголошення проект - договір.doc |
23 жовтня 2020 16:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
23 жовтня 2020 16:44 |
Оголошення проект.doc
|
|||
23 жовтня 2020 16:43 |
Оголошення проект - договір.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-23-005955-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКСПЕРТ СЕРВІС-Т", Код ЄДРПОУ:37646151
Дата подання: 24 жовтня 2020 17:47
Прохання усунути невідповідність
Шановний тендерний комітет, відповідно до частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) звертаємо Вашу увагу про внесення змін та усунення дискримінаційних умов, які містяться у тендерній документації. Тендерна документація замовника містить вимогу, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що суперечить частині четвертій статті 22 Закону. Дискримінаційні умови встановлені замовником у технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації, та полягають у наступному: територіальна обмеженість місця знаходження сервісного центру. Вважаємо, що виклавши тендерну документацію у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав вказані дискримінаційні умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками, що містить ознаки корупційних проявів та зловживань. Зважаючи на вищевикладене, просимо замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону. Просимо видалити строку про територіальність з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 жовтня 2020 17:05
Шановний Учасник!
Стосовно Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Оголошення розроблено у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі" та не містить дискримінаційних умов, в т. ч. за територією розташування сервісного центру учасника. Так оголошенням передбачено, що у разі розташування сервісного центру в іншому місті, на підтвердження можливості виконання вимог оголошення щодо дотримання термінів при отриманні та поверненні картриджів, очищенні принтера від забруднень (у разі неякісної заправки картриджа), Учасник повинен надати довідку з інформацією про маршрут, транспорт, відповідальних за доставку осіб, час у дорозі, забезпечення збереження майна Замовника тощо.
Враховуючи означене, Ваша вимога не задоволена.
Дякуємо за участь у закупівлі.
Стосовно Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Оголошення розроблено у відповідності до Закону України "Про публічні закупівлі" та не містить дискримінаційних умов, в т. ч. за територією розташування сервісного центру учасника. Так оголошенням передбачено, що у разі розташування сервісного центру в іншому місті, на підтвердження можливості виконання вимог оголошення щодо дотримання термінів при отриманні та поверненні картриджів, очищенні принтера від забруднень (у разі неякісної заправки картриджа), Учасник повинен надати довідку з інформацією про маршрут, транспорт, відповідальних за доставку осіб, час у дорозі, забезпечення збереження майна Замовника тощо.
Враховуючи означене, Ваша вимога не задоволена.
Дякуємо за участь у закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 листопада 2020 13:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ДОБРОСЕРВІС" |
73 330,00
UAH з ПДВ
|
69 990,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП ГОЛУБЕНКО СВІТЛАНА ФЕДОРІВНА |
79 080,00
UAH з ПДВ
|
70 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОЖКО ОЛЕКСАНДР ВІТАЛІЙОВИЧ |
91 890,00
UAH з ПДВ
|
71 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ТАМБОВЦЕВ ОЛЕКСАНДР ОЛЕГОВИЧ" |
96 000,00
UAH з ПДВ
|
72 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДОБРОСЕРВІС" #39345835 |
Відхилено |
69 990,00
UAH з ПДВ
|
10 листопада 2020 15:21
|
ФОП ГОЛУБЕНКО СВІТЛАНА ФЕДОРІВНА #2886603121 |
Відхилено |
70 000,00
UAH з ПДВ
|
12 листопада 2020 15:51
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ БОЖКО ОЛЕКСАНДР ВІТАЛІЙОВИЧ #2699709115 |
Переможець |
71 900,00
UAH з ПДВ
|
16 листопада 2020 18:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2020 15:27
|
Договор № 35.PDF | укладений |
26 листопада 2020 16:15
|