Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Серветки, накладки, рушники паперові та папір туалетний)
Очікувана вартість
450 000,00 UAH
UA-2020-10-23-005719-c 110e633c85b24c92bc48b52577fa9bad
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Світлана Анатоліївна

380472370121 vice_h@onko.ck.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 02005639
Місцезнаходження: 18009, Україна , Черкаська обл., Черкаси, Менделєєва, 7
Контактна особа: Коваленко Світлана Анатоліївна
380472370121
vice_h@onko.ck.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 30 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 05 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 листопада 2020 17:00
Початок аукціону: 10 листопада 2020 15:04
Очікувана вартість: 450 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки


Усі документи пропозиції повинні бути складені українською мовою
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15130 Одиниця
Серветки, накладки, рушники паперові та папір туалетний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18009, Україна, Черкаська область, Черкаси, Менделєєва, 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33760000-5 — Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться по факту постачання товару на підставі накладної та рахунку Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-23-005719-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:40840299
Дата подання: 20 листопада 2020 14:44
Вимога
ВИМОГА
Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю «БОРЕЙ-ТРЕЙД», повідомляємо замовнику, що учасником ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ», якого було обрано переможцем закупівлі UA-2020-10-23-005719-c згідно протоколу Замовника №11/11-20 від 11.11.2020 року, допущено цілий ряд помилок та грубих порушень у подачі тендерної пропозиції, а саме:
1. Згідно пункту 6 Додатку 4 (технічна специфікація)
«Товар по якості та безпечності повинен відповідати діючим державним стандартам та вимогам, а також технічним вимогам, що висуваються до предмета закупівлі. Учасник гарантує якість товарів, що плануються до постачання. Оцінка відповідності має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Документи про відповідність повинні мати дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.»
В свою чергу Учасник ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ» у своїй тендерній пропозиції не надав жодного сертифікату якості чи висновку на продукцію, що унеможливлює розпізнання технічних характеристик товару. Тобто ми можемо стверджувати, що учасником не надано підтвердження відповідності запропонованого товару технічним вимогам, отже така пропозиція не відповідає вимогам Замовника і повинна бути відхилена.
2. Згідно додатку 2 до тендерної документації Замовником вимагається підтвердження виконання аналогічних договорів. Учасник ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ» надає «прямий» договір, який не можливо перевірити бо він не пройшов через електрону систему закупівель «Прозорро», та не може вважатися аналогічним. Виходячи з цього, аналогічний договір у тендерній пропозиції ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ» відсутній, а сама пропозиція є не повною і такою, яка не відповідає вимогам Замовника через що повинна бути відхилена.
3. Учасник ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ» у своїй пропозиції подав документ «Технічна Специфікація», в якому повинна бути зазначена характеристика предмету закупівлі, у вимогах замовника чітко вказано, що учасник має зазначити конкретну назву предмета закупівлі. В свою чергу Учасник ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ» проігнорував цю вимогу Замовника, вказавши замість конкретної назви предмету закупівлі назви з посиланнями «типу Кохавинка – Зетка», «гігієнічна накладка на унітаз типу PRO service», «папір туалетний типу «Джамбо»» також на інших позиціях «Папір туалетний», «Рушник паперовий», «Серветки для моніторів» та ін. Учасник ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ» взагалі не вказав чіткі одиниці виміру. Подана Учасником «Технічна Специфікація» складена не вірно, не відповідає вимогам замовника та не може враховуватися як документ. Виходячи з цього, пропозиція, яка не має технічної специфікації, є не повною та повинна бути відхилена.
Всі наведені факти свідчать про те, що Учасник ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ» не має уявлення про товар, який збирається постачати.
Виходячи з усього викладеного вище, вимагаємо:
- Відхилити пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ».
- Визнати переможцем Учасника ТОВ «БОРЕЙ-ТРЕЙД».
Також маємо зазначити, що у випадку відсутності реакції від Замовника, ми будемо вимушені звернутися до Колегії АМКУ з оскарження публічних закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
24 листопада 2020 15:57
ПРОТОКОЛ № 23/11-20
засідання тендерного комітету КНП «ЧООД ЧЕРКАСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ » з питання розгляду вимоги учасника закупівлі за предметом «ДК 021:2015 – 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Серветки, накладки, рушники паперові та папір туалетний)»

м. Черкаси 23.11.2020

ПРИСУТНІ:
Голова тендерного комітету - Гайдай Ігор Вікторович
Заступник голови - Майборода Алла Василівна
Секретар тендерного комітету - Коваленко Світлана Анатоліївна
Члени тендерного комітету: Пушкарь Світлана Іванівна
Шпиця Ірина Миколаївна
Сизоненко Галина Іванівна
Ясінська Наталія Олександрівна

ПОРЯДОК ДЕННИЙ:
1. Розгляд вимоги учасника закупівлі UA-2020-10-23-005719-c за предметом «ДК 021:2015 – 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Серветки, накладки, рушники паперові та папір туалетний)» ТОВ «БОРЕЙ-ТРЕЙД» та вжиття у зв’язку з цим заходів, передбачених ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту цього протоколу – Закон).
Щодо питання 1 порядку денного
СЛУХАЛИ:
Гайдая І. В., який ознайомив з вимогою учасника ТОВ «БОРЕЙ-ТРЕЙД» від 20.11.2020 про усунення порушення під час проведення тендеру, а саме, щодо прийняття рішення тендерним комітетом про намір укласти договір з переможцем відкритих торгів ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ».
Членами тендерного комітету розглянуто та обговорено всі перелічені у вимогі порушення та запропоновано не погодитись із скаржником по всіх пунктах, а саме:

Порушення1. «Згідно пункту 6 Додатку 4 (технічна специфікація) «Товар по якості та безпечності повинен відповідати діючим державним стандартам та вимогам, а також технічним вимогам, що висуваються до предмета закупівлі. Учасник гарантує якість товарів, що плануються до постачання. Оцінка відповідності має бути здійснена органом з оцінки відповідності відповідної галузі акредитації з видачею документа про відповідність, оформленого на бланку органу з оцінки відповідності за встановленою ним формою. Документи про відповідність повинні мати дійсний термін дії на кінцеву дату подання пропозиції учасником.» В свою чергу Учасник ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ» у своїй тендерній пропозиції не надав жодного сертифікату якості чи висновку на продукцію, що унеможливлює розпізнання технічних характеристик товару».

Відповідь: У додатку 4 перед пунктом 6 є пункт 4, де Замовник вимагає «Разом з кожною партією товару повинна надаватися супровідна первинна документація (накладна, сертифікат відповідності чи якісне посвідчення, чи інший документ, що підтверджує їх походження, безпечність і якість, відповідність вимогам державних стандартів та/або ТУ, санітарно- гігієнічним вимогам). Такий документ повинен бути діючим з урахуванням терміну реалізації товару.», а потім пунктами 5 і так далі іде пояснення особливостей вимог та характеристик.

Порушення 2. «Учасник ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ» надає «прямий» договір, який не можливо перевірити, бо він не пройшов через електрону систему закупівель «Прозорро», та не може вважатися аналогічним. Виходячи з цього, аналогічний договір у тендерній пропозиції ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ» відсутній».

Відповідь: Замовник не вимагав надати аналогічний договір, який «пройшов через електрону систему закупівель «Прозорро», та вважає таку вимогу дискримінаційною.
Порушення 3. «Учасник ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ» у своїй пропозиції подав документ «Технічна Специфікація», в якому повинна бути зазначена характеристика предмету закупівлі, у вимогах замовника чітко вказано, що учасник має зазначити конкретну назву предмета закупівлі. В свою чергу Учасник ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ» проігнорував цю вимогу Замовника, вказавши замість конкретної назви предмету закупівлі назви з посиланнями «типу Кохавинка – Зетка», «гігієнічна накладка на унітаз типу PRO service», «папір туалетний типу «Джамбо»» також на інших позиціях «Папір туалетний», «Рушник паперовий», «Серветки для моніторів» та ін. Учасник ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ» взагалі не вказав чіткі одиниці виміру. Подана Учасником «Технічна Специфікація» складена не вірно, не відповідає вимогам замовника та не може враховуватися як документ».

Відповідь: Учасник ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ» долучив гарантійний лист, інформацію про технічні характеристики паперових виробів та підтвердив технічні вимоги специфікації, також вказані торгівельні марки продукції та країну походження. Замовником було проведено звіряння характеристик запропонованої продукції на сайтах цих виробників, продукція відповідає вимогам.

Вимогу про відхилення пропозиції ТОВ «ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ» та визнання переможцем ТОВ «БОРЕЙ-ТРЕЙД» вважати безпідставною.

ГОЛОСУВАЛИ:
Голова тендерного комітету Гайдай І.В. «за»____________
Заступник голови Майборода А.В. «за»____________
Секретар тендерного комітету Коваленко С.А. «за»____________
Члени тендерного комітету: Пушкарь С.І. «за»____________
Шпиця І.М. «за»____________
Сизоненко Г.І. «за»____________
Ясінська Н.О. «за»____________
Щодо даного питання, винесеного на голосування, члени тендерного комітету проголосували одноголосно «за».

ВИРІШИЛИ:
1. Відхилити вимогу Учасника ТОВ «БОРЕЙ-ТРЕЙД» від 20.11.2020 про усунення порушення щодо визначення переможця закупівлі UA-2020-10-23-005719-c за предметом «ДК 021:2015 – 33760000-5 Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (Серветки, накладки, рушники паперові та папір туалетний)».


Голова тендерного комітету ______________ Гайдай І.В.
Заступник голови _______________Майборода А.В.
Секретар тендерного комітету ______________ Коваленко С.А.
Члени тендерного комітету: ______________ Пушкарь С.І.
______________ Шпиця І.М.
______________ Сизоненко Г.І.
______________ Ясінська Н.О.

Підписи та печатка наявні

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-23-005719-c.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:40840299
Дата подання: 20 листопада 2020 18:17
Оскарження рішення Замовника про призначення переможця
Тендерна документація переможця не повністю відповідає вимогам Замовника, що є підставою до відхилення такої пропозиції. Опис проблеми в прикріпленому файлі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 25 листопада 2020 22:36
Рішення від 25.11.2020 № 21830 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 25 листопада 2020 22:35
Рішення від 03.12.2020 № 22430.pdf
Дата публікації: 08 грудня 2020 22:34

Документи подані скаржником

20 листопада 2020 17:23
Скарга.pdf
20 листопада 2020 17:23
СКАРГА АМКУ.pdf
20 листопада 2020 18:08
ua_payment (22).pdf

Документи подані замовником

25 листопада 2020 09:56
Scan20201125095238.pdf
27 листопада 2020 17:24
Додаток 1 Цiнова пропозицiя.docx
27 листопада 2020 17:26
Копія Видаткова накладна.pdf
27 листопада 2020 17:27
Копія листа відгуку 2020.pdf
27 листопада 2020 17:27
Додаток 3 Пiдстави по ст. 17.docx
27 листопада 2020 17:32
Додаток 5 Проект договору.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 листопада 2020 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ" 321 972,00
UAH з ПДВ
308 954,60
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД" 343 200,00
UAH з ПДВ
308 976,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "РіА-Трейд" 379 608,00
UAH з ПДВ
379 608,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ “МІКОНТ” 415 586,40
UAH з ПДВ
415 586,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 листопада 2020 18:26
Електронний підпис
18 листопада 2020 18:26
Електронний підпис
18 листопада 2020 18:26
public_doc.pdf
18 листопада 2020 18:26
public_doc.p7s
18 листопада 2020 18:26
Dovidka_20308169100420690938.pdf.p7s
18 листопада 2020 18:26
Dovidka_20308169100420690938.pdf
18 листопада 2020 18:25
Лист роз`яснення щодо ФО, АТ.pdf
18 листопада 2020 18:25
Довідка ч.2 ст.17.pdf
18 листопада 2020 18:25
Довідка стаття 17.pdf
18 листопада 2020 18:25
Довідка п.12 ч.1.pdf
09 листопада 2020 16:17
Електронний підпис
09 листопада 2020 16:17
Цінова пропозиція.pdf
09 листопада 2020 16:17
Проект договору.pdf
09 листопада 2020 16:17
Оригінал Статуту.pdf
09 листопада 2020 16:17
Оригінал витягу ПДВ.pdf
09 листопада 2020 16:17
Лист-гарантія.pdf
09 листопада 2020 16:17
Лист роз`яснення щодо ФО, АТ.pdf
09 листопада 2020 16:17
Лист про код доступу.pdf
09 листопада 2020 16:17
Копія листа відгуку 2020.pdf
09 листопада 2020 16:17
Копія витягу ПДВ.pdf
09 листопада 2020 16:17
Копія Видаткова накладна.pdf
09 листопада 2020 16:17
Довідка ч.2 ст.17.pdf
09 листопада 2020 16:17
Довідка стаття 17.pdf
09 листопада 2020 16:17
Довідка про досвід.pdf
09 листопада 2020 16:17
Віомості про учасника.pdf
09 листопада 2020 16:17
Відомості про учасника.pdf
09 листопада 2020 16:17
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
09 листопада 2020 16:17
Технічна специфікація.pdf
09 листопада 2020 16:17
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

09 листопада 2020 16:58
Електронний підпис
09 листопада 2020 16:45
техпаспорт рено koleos.pdf
09 листопада 2020 16:45
договор аренди і акти.pdf
09 листопада 2020 16:45
Техпаспорт максименко2.pdf
09 листопада 2020 16:45
Техпаспорт Максименко.pdf
09 листопада 2020 16:45
Лист о легальності товару.pdf
09 листопада 2020 16:45
Баланс за 9 місяців.pdf
09 листопада 2020 16:45
Сертифікат рулон.pdf
09 листопада 2020 16:45
СЄС Накладки.pdf
09 листопада 2020 16:45
Корректор, чистящие.pdf
09 листопада 2020 16:45
Висновок по ДСТУ рулон 2019.pdf
09 листопада 2020 16:45
Сертифікат НК 100.pdf
09 листопада 2020 16:45
Сертифікат відповідності.pdf
09 листопада 2020 16:45
Сертифікат туалетний папір.pdf
09 листопада 2020 16:45
Цінова пропозиція.pdf
09 листопада 2020 16:45
Технічна специфікація.pdf
09 листопада 2020 16:45
УО Деснянского району.pdf
09 листопада 2020 16:45
Накладна Покров.pdf
09 листопада 2020 16:45
Проект договору.pdf
09 листопада 2020 16:45
Відомості про учасника.pdf
09 листопада 2020 16:45
Інформація по ст 17.pdf
09 листопада 2020 16:45
9.Наказ про призначення.pdf
09 листопада 2020 16:45
протокол №1.pdf
09 листопада 2020 16:45
Виписка.pdf
09 листопада 2020 16:45
витяг.pdf
09 листопада 2020 16:45
Статут.pdf

Публічні документи

09 листопада 2020 16:12
Електронний підпис
09 листопада 2020 16:10
Лист-відгук.PDF
09 листопада 2020 14:23
Ст 17 Закону (повний).PDF
09 листопада 2020 14:23
СТАТУТ.PDF
09 листопада 2020 14:23
Виписка з ЄДР.PDF
09 листопада 2020 14:23
Витяг з реєстру ПДВ 09.07.2019.PDF
09 листопада 2020 14:23
Витяг з ЄДР від 10.06.2020 року.PDF
09 листопада 2020 14:23
Видаткова НБУ.PDF
09 листопада 2020 14:23
Анаоргічний договір НБУ.pdf
09 листопада 2020 14:23
Висновок ДСЕЕ папір Київ 100.PDF
09 листопада 2020 14:23
Висновок ДС-ЕЕ рушник Frendli.PDF
09 листопада 2020 14:23
Довідка Ст 17 Закону.PDF
09 листопада 2020 14:23
Заповнений проєкт договору.PDF
09 листопада 2020 14:23
Лист-гарантія Про санкції.PDF
09 листопада 2020 14:23
Технічна специфікація.PDF
09 листопада 2020 14:23
Цінова пропозиція.PDF

Публічні документи

09 листопада 2020 16:47
Електронний підпис
09 листопада 2020 16:46
41. копія Статут.pdf
09 листопада 2020 16:46
41. Статут.pdf
09 листопада 2020 16:46
45. копія Витяг ЄДР 06.11.2020.pdf
09 листопада 2020 16:46
02. Видаткова.pdf
09 листопада 2020 16:46
01. Цінова пропозиція.pdf
09 листопада 2020 16:46
Інформація.pdf
09 листопада 2020 16:46
Гар. лист.pdf
09 листопада 2020 16:46
56. Лист про ціну.pdf
09 листопада 2020 16:46
53. Лист фіз особи.pdf
09 листопада 2020 16:46
54. лист-гарантія ст.17.pdf
09 листопада 2020 16:46
43. копія Баланс за 2019.pdf
09 листопада 2020 16:46
49. Лист єдиний податок.pdf
09 листопада 2020 16:46
56. Рішення значні правочини.pdf
09 листопада 2020 16:46
47. копія Виписка ЄДР.pdf
09 листопада 2020 16:46
42. Баланс за 2019.pdf
09 листопада 2020 16:46
48. Лист нерезиденти.pdf
09 листопада 2020 16:46
46. Виписка ЄДР.pdf
09 листопада 2020 16:46
44. Витяг ЄДР 06.11.2020.pdf
09 листопада 2020 16:46
42. Баланс за 2020 II квартал.pdf
09 листопада 2020 16:46
40. Рішення №30-01.pdf
09 листопада 2020 16:46
40. копія Рішення №30-01.pdf
09 листопада 2020 16:46
38. копія Протокол №2-П.pdf
09 листопада 2020 16:46
38. Протокол №2-П.pdf
09 листопада 2020 16:46
39. копія Протокол №3-П.pdf
09 листопада 2020 16:46
39. Протокол №3-П.pdf
09 листопада 2020 16:46
37. копія Протокол №1-П.pdf
09 листопада 2020 16:46
37. Протокол №1-П.pdf
09 листопада 2020 16:46
33. Наказ №01К19-2.pdf
09 листопада 2020 16:46
30. копія Опис 3.pdf
09 листопада 2020 16:46
33. копія Наказ №01К19-2.pdf
09 листопада 2020 16:46
35. копія Наказ№ 2-Н.pdf
09 листопада 2020 16:46
34. Наказ №01К19-2П.pdf
09 листопада 2020 16:46
34. копія Наказ №01К19-2П.pdf
09 листопада 2020 16:46
55. ст. 17.pdf
09 листопада 2020 16:45
30. Опис 3.pdf
09 листопада 2020 16:45
31. Відомості з ЄДРПОУ 06.10.2020.PDF
09 листопада 2020 16:45
29. Опис 2.pdf
09 листопада 2020 16:45
26. Витяг ПДВ.pdf
09 листопада 2020 16:45
27. копія Витяг ПДВ.pdf
09 листопада 2020 16:45
28. копія Опис 1.pdf
09 листопада 2020 16:45
06. Лист єдиний податок.pdf
09 листопада 2020 16:45
29. копія Опис 2.pdf
09 листопада 2020 16:45
28. Опис 1.pdf
09 листопада 2020 16:45
03. Відомості про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ"

ТОВ "БОРЕЙ-ТРЕЙД"

ТОВ "РіА-Трейд"

ТОВ “МІКОНТ”

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ"
#33300207
Переможець 308 954,60
UAH з ПДВ
12 листопада 2020 13:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2020 13:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА СТОЛИЦЯ"
#33300207
308 954,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 серпня 2021 16:13
ДУ № 3 до дог. № 727.2210 від 10.12.2020.pdf зміни до договору
04 серпня 2021 16:04
Електронний підпис зміни до договору
01 січня 2021 14:18
727 від 10.12.20 продовж.pdf зміни до договору
01 січня 2021 14:15
727 від 10.12.20.pdf зміни до договору
01 січня 2021 14:15
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2020 12:33
Дод угода 1 727.pdf зміни до договору
21 грудня 2020 11:14
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 16:57
Договір 727.pdf укладений
10 грудня 2020 16:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна джерела фінансування: фінансування здійснюється за рахунок коштів місцевого бюджету
Номер договору про закупівлю: 727/2210
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовжена дія договору до 31.03.2021 року в обсязі до 20% на суму 61789,80 грн.,у т.ч. ПДВ
Номер договору про закупівлю: 727/2210
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились зменшити суму додаткової угоди № 2 від 31.12.2020 на 61789,80
Номер договору про закупівлю: 727/2210
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML