Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт. Встановлення системи блискавкозахисту від прямого ураження блискавки в їдальні КЗО «Загальноосвітня санаторна школа-інтернат №3» ДОР» за адресою: м. Дніпро, вул. Прапорна, буд 25»
Очікувана вартість
119 391,60 UAH
UA-2020-10-23-005543-c 31be3934ae7a45aebcd5b1c7bb398ae8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Макешина Вікторія Вікторівна

056-722-20-41 VIKTORIX16@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗО "Загальноосвітня санаторна школа-інтернат №3"ДОР"
Код ЄДРПОУ: 26136688
Місцезнаходження: 49026, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул.Прапорна, 25
Контактна особа: Макешина Вікторія Вікторівна
056-722-20-41
VIKTORIX16@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 листопада 2020 08:00
Очікувана вартість: 119 391,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 597,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт. Встановлення системи блискавкозахисту від прямого ураження блискавки в їдальні КЗО «Загальноосвітня санаторна школа-інтернат №3» ДОР» за адресою: м. Дніпро, вул. Прапорна, буд 25»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт. Встановлення системи блискавкозахисту від прямого ураження блискавки в їдальні КЗО «Загальноосвітня санаторна школа-інтернат №3» ДОР» за адресою: м. Дніпро, вул. Прапорна, буд 25»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49026, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Прапорна, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата вартості Робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника, на підставі оформлених належним чином документів, підписаних уповноваженими представниками сторін, після отримання Замовником фінансування, на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України, впродовж 10 (десяти) банківських днів з моменту їх підписання. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за виконані Роботи здійснюється впродовж 7 (семи) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування предмету даного Договору на свій розрахунковий рахунок. За умови наявності відповідного бюджетного призначення у Замовника виникають зобов'язання за Договором. Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником виконаних робіт після підписання Сторонами акта здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, та на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2020 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 жовтня 2020 15:39
оголошення.doc
23 жовтня 2020 15:39
додаток_3_цiнова_пропозицiя.doc
23 жовтня 2020 15:39
додаток_4_проект_договору (1).docx
23 жовтня 2020 15:39
додаток_2 Дефектний акт.docx
23 жовтня 2020 15:39
додаток_1вимоги_до_квалiфiкацii_учасникiв (3).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 листопада 2020 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" 92 243,81
UAH з ПДВ
92 243,81
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2020 19:26
Електронний підпис
05 листопада 2020 19:26
ISO 9001_2015.pdf
05 листопада 2020 19:26
Цінова пропозиція .pdf
05 листопада 2020 19:26
Статут.pdf
05 листопада 2020 19:26
Свідво вимір лаб-рії .pdf
05 листопада 2020 19:26
Протоколи, посвідчення .pdf.p7s
05 листопада 2020 19:26
Протоколи, посвідчення .pdf
05 листопада 2020 19:26
Про зміну адреси.pdf
05 листопада 2020 19:26
Опис код доступу .pdf
05 листопада 2020 19:26
Наказ на директора.pdf
05 листопада 2020 19:26
Медичні довідки.pdf.p7s
05 листопада 2020 19:26
Медичні довідки.pdf
05 листопада 2020 19:26
Ліцензія ДСНС.pdf
05 листопада 2020 19:26
Лист-відгук.pdf
05 листопада 2020 19:26
Лист щодо захисту довкілля.pdf
05 листопада 2020 19:26
Кошторис.pdf
05 листопада 2020 19:26
Дозвіл_1 .pdf
05 листопада 2020 19:26
Дозвіл _2.pdf
05 листопада 2020 19:26
Договір.pdf
05 листопада 2020 19:26
Довідка щодо підписанта.pdf
05 листопада 2020 19:26
Довідка щодо ліцензії.pdf
05 листопада 2020 19:26
Довідка фахівці.pdf
05 листопада 2020 19:26
Довідка про субпідрядника.pdf
05 листопада 2020 19:26
Довідка про досвід роботи.pdf
05 листопада 2020 19:26
Довідка МТБ .pdf
05 листопада 2020 19:26
Декларація .PDF
05 листопада 2020 19:26
Гарантійний лист .pdf
05 листопада 2020 19:26
Відомості про учасника.pdf
05 листопада 2020 19:26
Відомості .pdf
05 листопада 2020 19:26
Витяг ПДВ_.pdf
05 листопада 2020 19:26
Акт виконаних робіт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство"
#35269494
Переможець 92 243,81
UAH з ПДВ
13 листопада 2020 16:16

Документи

13 листопада 2020 16:15
Електронний підпис
13 листопада 2020 16:08
їдальня.pdf
13 листопада 2020 16:00
їдальня.pdf
13 листопада 2020 14:03
блискавка їдальня.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 листопада 2020 16:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство"
#35269494
92 243,81
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 листопада 2020 16:15
Електронний підпис
13 листопада 2020 16:08
їдальня.pdf
13 листопада 2020 16:00
їдальня.pdf
13 листопада 2020 14:03
блискавка їдальня.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 13:01
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 17:33
IMG_0005 (1).pdf зміни до договору
14 грудня 2020 17:33
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 18:00
IMG_0003.pdf укладений
24 листопада 2020 17:29
IMG_0004.pdf укладений
24 листопада 2020 17:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст.41.п.5. п.п.1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 р. №922-VIII (в редакції Закону №114-ІХ від 19.09.2019 р.) та на підставі п.п. 2.1.,2.2.,2.3., 17.1. договору ДН-100-МЗ від «24» листопада 2020 р. виконання робіт з капітального ремонту: Капітальний ремонт .Встановлення системи блискавкозахисту від прямого ураження блискавки в їдальні КЗО «Загальноосвітня санаторна школа-інтернат№3»ДОР» за адресою: м .Дніпро, вул.Прапорна,25 , в зв’язку з коригуванням кошторисної документації та зменшенням обсягу робіт дійшли згоди на зменшення договірної ціни за цим договором на 31238,37 грн.(тридцять одна тисяча двісті тридцять вісім грн.37 коп.) в т. ч. ПДВ- 5206,40 грн. .(договірна ціна додається)
Номер договору про закупівлю: ДН-100-МЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 61 005,44
UAH (в тому числі ПДВ 10 167,57 UAH)