Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради |
Код ЄДРПОУ: | 02142276 |
Місцезнаходження: | 50026, Україна , Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, площа Гірницької Слави,1 |
Контактна особа: |
Саковська Ніна Іванівна +380564947375 ing_osvita@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 жовтня 2020 15:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 жовтня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 листопада 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 11 листопада 2020 14:44 |
Очікувана вартість: | 3 297 669,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 16 488,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Попередня оплата 50% згідно рахунку , післяоплата 50% згідно акуту виконаних робіт форми № КБ-2в, № КБ-3. Акт виконаних робіт готує Виконавець та передає для перевірки інженеру технічного нагляду з яким Замовник уклав Договір про здійснення технічного нагляду. Інженер технічного нагляду протягом 3-х днів перевіряє реальність Акту і підписує його в частині фактично виконаних робіт, після чого Акт підписує Замовник.Замовник має право затримати розрахунки за роботи, виконані з недоробками і дефектами, виявленими при прийманні об’єкту в експлуатацію до їх усунення. | Аванс | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 жовтня 2020 15:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 жовтня 2020 15:40 |
Тендерна документація капітальний ремонт покрівлі - МРІЯ.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-07-14-000088 ● 993ba80a14064ede9f49fadf3a030b1c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 липня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 липня 2021 22:21 |
13.07.2021 № 358
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 13.07.2021 № 358
Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
6 UA-2020-10-23-005537-c 23.10.2020 Відділ освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради (ЄДРПОУ 02142276) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-07-28 17:03:45
Запит про надання пояснень (Інформації, документів)
Відповідно до абз. 2 ст. 2, ст. 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», із змінами та доповненнями (далі Закон), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт покрівлі будівлі Комунального позашкільного навчального закладу « Центр дитячої та юнацької творчості « Мрія » Криворізької міської ради за адресою : 50026 , вул. Салтиківська б. 29 , м. Кривий Ріг , Дніпропетровської області) (UA-2020-10-23-005537-c) очікуваною вартістю 3 297 669,0 грн., яку проведено Відділом освіти виконкому Інгулецької районної у місті ради (далі - Замовник) виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
Замовник в пункті 4 розділу 3 тендерної документації зазначив, що відповідно до статті 16 Закону учасники повинні відповідати таким кваліфікаційним критеріям: наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Перелік документів, що мають бути надані учасниками для підтвердження їх відповідності кваліфікаційним критеріям, визначеним в Додатку №1 до цієї тендерної документації. В пункті 2 Додатку №1 до тендерної документації Замовник вимагає надання копії договору з усіма додатками, який вказано у довідці відповідно до табл. 2. цього додатку.
В тендерної пропозиції учасника-переможця встановлено, що в складі тендерної пропозиції ТОВ «ПБК Ремпроект» завантажено скановану копію договору від 15.03.2019 № 006-19, укладеного між Комунальний заклад культури "Міська бібліотека для дорослих"Криворізької міської ради (Замовник) та ТОВ «ПБК Ремпроект» (Підрядник), предмет закупівлі - ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт даху бібліотеки – філіалу №11 за адресою: 50027, м. Кривий Ріг, проспект Гагаріна, 27а», ціна договору – 2 077 110,00 гривень.
Відповідно до даних пошуково-аналітичної системи https://prozorro.gov.ua/tender до договору від 15.03.2019 № 006-19, який укладений між Комунальний заклад культури "Міська бібліотека для дорослих"Криворізької міської ради (Замовник) та ТОВ «ПБК Ремпроект» (Підрядник) за результатами процедури закупівлі UA-2019-02-01-001292-c, було укладено 2 дві додаткових угод, що Комунальним закладом культури "Міська бібліотека для дорослих"Криворізької міської ради підтверджено шляхом опублікування в електронній системі закупівель.
Проте, учасником-переможцем ТОВ «ПБК Ремпроект» для підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі сканкопію договору від 15.03.2019 № 006-19 надано без додаткових угод, якими внесено зміни до істотних умов договору.
У складі тендерної пропозиції має бути надана копія діючого штатного розпису учасника, що передбачено абз. 7 Додатку 1 Тендерної документації. В тендерній пропозиції ТОВ «ПБК Ремпроект» відсутній штатний розпис.
Відповідно до Додатку 1 тендерної документації «учасник надає - копії звіту про баланс, фінансові результати Учасника за останній звітній період, фізична особа-підприємець надає копію декларації ЄП за останній звітній період.» Тобто звітній період 9 місяців 2020 року, а ТОВ «ПБК Ремпроект» надано звітність за 2019 рік.
Також просимо Вас пояснити застосування норм в Локальному кошторисі та Технічної специфікації :
пункт 3 норма РН19-1-2 «Розбирання ізоляції з мінеральної вати», робота не береться, в зв’язку з відсутністю робіт з розбирання стяжки, тобто робота не передбачена нормами, що є не дотриманням вимог ДСТУ Б Д.2.4-8:2012 «Дахи, покрівлі» (Збірник 8);
пункти 4 та 5 РН 8-2-1 «Розбирання покриттiв покрiвлi з рулонних матерiалiв в 2 шари примикань 160 м ( висотою 0,1-0,7м)» та «Розбирання покриттiв покрiвлi з рулонних матерiалiв в 2 шари примикань до стін 27,3 м п.(висотою 0,2-0,4м)», чим не дотримано вимоги п. 1.7 ДСТУ Б Д.2.2-48:2012 Вказівки щодо застосування ресурсних елементних кошторисних норм на будівельні роботи. Зазначена робота передбачена ДСТУ Б Д.2.4-8:2012 «Дахи, покрівлі» (Збірник 8), та в рахована в п. 31 «Ремонт примикань з улаштуванням фартуха з оцинкованої сталі до цегляних стін і парапетів з рулонних покрівельних матеріалів с застосуванням газопламеневих пальників, висота примикання 400 мм» Локального кошторису та п. 23 Технічної документації відповідно.
Пункт 17 Локального кошторису С311-30-М «Перевезення сміття до 30 км»
ТОВ «ПБК Ремпроект» надано договір від 27.02.2020 № 185/1 «Про надання послуг з розміщення будівельних та промислових відходів» з ТОВ «Екоспецтранс» підтверджуючий перевезення сміття до 10 км. Тобто учасником не підтверджена наявність можливого виконання робітз перевезенням сміття до 30 км.
Пункт 22 Локального кошторису С1545-1 «Дюбель тарільчатий з металевим стрижнем» обраховані матеріали на суму 70799,0 грн, які не передбачені нормою РН8-37-5, що є суперечить вимогам п 4.2 ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012 «Вказівки щодо застосування» та ДСТУ Б Д.2.4-8:2012 «Дахи, покрівлі» (Збірник 8).
Пункті 25, 26 ЕН 11-11-18 «Армування стяжки дротяною сіткою» та С111-870-1 «Сітка дротяна», зазначені роботи застосовуються для підлог, а не при капітальному ремонті покрівель, що суперечить вимогам п 4.2 ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012 «Вказівки щодо застосування» та ДСТУ Б Д.2.4-8:2012 «Дахи, покрівлі» (Збірник 8).
Пункт 30 С111-1624 «ґрунтівка бітумна» норма застосована з порушенням технології так як ґрунтування поверхні буде виконано не повністю. В локальному кошторисі зазначено 0,50274кг, потрібно 1143,12 кг (14,364*,008 - норма), що суперечить вимогам п 4.2 ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012 «Вказівки щодо застосування» та ДСТУ Б Д.2.4-8:2012 «Дахи, покрівлі» (Збірник 8).
В пункти 34, 35, 37, 38, 39 локального кошторису зазначені матеріали які не передбачені нормою РН8-19-5, що суперечить вимогам п 4.2 ДСТУ-Н Б Д.2.4-21:2012 «Вказівки щодо застосування» та ДСТУ Б Д.2.4-8:2012 «Дахи, покрівлі» (Збірник 8).
Враховуюче, що ТОВ «ПБК Ремпроект» не надав повну інформацію, яка передбачена тендерної документації, просимо Вас пояснити чому пропозиція ТОВ «ПБК Ремпроект» не відхилена як така, що не відповідає умовам тендерної документації?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, що передбачено п 41 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» від 11.10.2016 № 710.
З приводу вищезазначеного необхідно надати пояснення. Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту, що передбачено частиною 5 статті 8 Закону.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-02 14:51:00
ПОЯСНЕННЯ
У відповідь на запит Східного офісу Держаудитслужби про надання пояснень щодо процедури закупівлі товару за кодом ДК 021:2015:45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт покрівлі будівлі Комунального позашкільного навчального закладу «Центр дитячої та юнацької творчості «Мрія» Криворізької міської ради за адресою : 50026, вул. Салтиківська б. 29, м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області) (UA-2020-10-23-005537-c), зазначаємо наступне.
1. Щодо відсутності додаткових угод до аналогічного договору.
Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із кваліфікаційних критеріїв, які можуть бути встановлені замовником, є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Так, учасником ТОВ «ПБК РЕМПРОЕКТ» у складі тендерної пропозиції надано копію договору від 15.03.2019 № 006-19, укладеного між Комунальним закладом культури «Міська бібліотека для дорослих» Криворізької міської ради (Замовник) та ТОВ «ПБК РЕМПРОЕКТ» (Підрядник), предмет закупівлі – ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт даху бібліотеки – філіалу № 11 за адресою: 50027, м. Кривий Ріг, проспект Гагаріна, 27а», ціна договору – 2 077 110,00 грн.
Предмет закупівлі у вищевказаному договорі є аналогічним з предметом закупівлі, щодо проведення якої надаються ці пояснення. Крім того, учасником ТОВ «ПБК РЕМПРОЕКТ» у складі тендерної пропозиції надано лист-відгук КЗК «Міська бібліотека для дорослих» Криворізької міської ради від 04.03.2020 №41601-11, в якому зазначено про виконання генпідрядником ТОВ «ПБК РЕМПРОЕКТ» договірних зобов’язань в повному обсязі та в зазначені терміни згідно з календарним графіком.
Відповідно до п. 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація має містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Відповідно до п. 1 Розділу V Тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції»:
Тендерна пропозиція Учасника може містити описки та формальні (несуттєві) помилки, допущення яких Учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
До формальних (несуттєвих) помилок замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, при цьому, замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 5 Закону. Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) приймається колегіально на засіданні тендерного комітету.
Неподання додаткових угод як додатків до аналогічного договору не нівелює того факту, що учасник має досвід виконання такого аналогічного договору. Крім того, підтвердженням виконання аналогічного договору є лист-відгук, наданий учаснику контрагентом та поданий у складі тендерної пропозиції. Щодо внесення змін до істотних умов договору шляхом підписання додаткових угод, то відповідно до господарського законодавства істотними умовами договору є предмет, ціна та строк дії договору.
З листа-відгуку вбачається, що ТОВ «ПБК РЕМПРОЕКТ» виконало свої зобов’язання в повному обсязі, а тому відсутність додаткових угод не впливає на зміст тендерної пропозиції та може бути віднесено до формальних помилок і не враховуватися Замовником при вирішенні питання щодо прийняття тендерної пропозиції Учасника.
2. Щодо відсутності штатного розпису у складі тендерної пропозиції.
Відповідно до Додатку 1 до тендерної документації Учасник повинен надати копію діючого штатного розпису учасника. Такі умови пов’язані з тим, що Учасник самостійно відповідає за результати виконаних послуг та несе гарантійні зобов’язання протягом гарантійного терміну.
На виконання вказаної вимоги ТОВ «ПБК РЕМПРОЕКТ» було надано копію Додатку № 1 до Наказу № 026-к від 12.10.2020 «Розміри заробітних плати працівників ТОВ «ПБК РЕМПРОЕКТ» з 12 жовтня 2020 року», де зазначений перелік працівників, які увійшли до штатного розпису.
Тобто, ТОВ «ПБК РЕМПРОЕКТ» невірно названо документ, однак це не є суттєвою помилкою, оскільки Замовник отримав перелік працівників, які працюють у Учасника згідно штатного розпису.
Відповідно до п. 1 Розділу V Тендерної документації «Оцінка тендерної пропозиції»:
Тендерна пропозиція Учасника може містити описки та формальні (несуттєві) помилки, допущення яких Учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
До формальних (несуттєвих) помилок замовником відносяться технічні, механічні та інші помилки допущені учасниками в документах, що подані ними в складі тендерної пропозиції та такі, що не нівелюють технічний потенціал та конкурентоздатність учасника. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерні пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, при цьому, замовник гарантує дотримання усіх принципів, визначених статтею 5 Закону. Рішення про віднесення допущеної учасником помилки до формальної (несуттєвої) приймається колегіально на засіданні тендерного комітету.
Відповідно до частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.
Слід наголосити, що в тендерній документації самим Замовником визначено, що допущення формальних помилок можливо.
На підставі вищевикладеного, вважаємо, що жодних порушень при проведенні закупівель по об’єкту «Капітальний ремонт покрівлі будівлі Комунального позашкільного навчального закладу «Центр дитячої та юнацької творчості «Мрія» Криворізької міської ради за адресою : 50026, вул. Салтиківська б. 29, м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області», за ідентифікатором UA-2020-10-23-005537-c, учасником ТОВ «ПБК РЕМПРОЕКТ» не було допущено, а Замовник визначив переможця у зв’язку із відповідністю його пропозиції, тендерній документації.
3. Щодо подання звітності за 2019 рік.
У відповідь на зауваження Держаудитслужби щодо необхідності надання звіту за 9 місяців 2020 року в якості звіту за останній звітній період, зазначаємо. Відповідно до кваліфікаційних критеріїв, зазначених у Додатку 1 до Тендерної документації, звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік.
Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). Обсяг доходу (виручка) за цей період має бути не менше 50% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти.
Таким чином, учасник ТОВ «ПБК РЕМПРОЕКТ» подав у складі тендерної пропозиції звітність за 2019 рік, що відповідає вимогам Додатка 1 до Тендерної документації, а саме за останній календарний рік, що передував року, в якому ТОВ «ПБК РЕМПРОЕКТ» взяв участь у публічних закупівлях.
4. Щодо застосування норм в Локальному кошторисі та Технічній специфікації.
Відповідно до п. 3 ч. 4 ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» обов’язковій експертизі підлягають проекти будівництва об’єктів, які споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії, якщо їх кошторисна вартість перевищує 300 тисяч гривень, - щодо кошторисної частини проектної документації.
На виконання вищевказаних вимог Філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Дніпропетровській області було проведено експертизу кошторисної частини проектної документації за робочим проектом «Капітальний ремонт покрівлі будівлі Комунального позашкільного навчального закладу «Центр дитячої та юнацької творчості «Мрія» Криворізької міської ради за адресою : 50026, вул. Салтиківська б. 29, м. Кривий Ріг, Дніпропетровської області», за результатами якої було складено експертний звіт від 18.12.2019 № 04-0863-19. Відповідно до вказаного звіту зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Відтак, у Замовника відсутні будь-які сумніви щодо правильності застосування норм при складенні Локального кошторису та Технічної специфікації.
Сторони дійшли згоди розірвати договір по предмету закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі будівлі Комунального позашкільного навчального закладу « Центр дитячої та юнацької творчості « Мрія » Криворізької міської ради за адресою : 50026 , вул. Салтиківська б. 29 , м. Кривий Ріг , Дніпропетровської області» в зв’язку з відсутністю коштів для фінансування капітального ремонту склавши додаткову угоду №4 від 28.07.2021 року до договору про надання послуг № 061-20 від 07.12.2021 року.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 листопада 2020 15:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІНВЕНТ" |
2 860 876,80
UAH з ПДВ
|
2 860 876,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПРОММОНТАЖ-М" |
2 996 078,00
UAH з ПДВ
|
2 979 589,65
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПБК РЕМПРОЕКТ" |
3 099 178,80
UAH з ПДВ
|
2 994 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ КРОМА |
3 099 266,60
UAH з ПДВ
|
3 099 266,60
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІНВЕНТ" #33452917 |
Відхилено |
2 860 876,80
UAH з ПДВ
|
17 листопада 2020 09:58
|
ТОВ "ПРОММОНТАЖ-М" #31123763 |
Відхилено |
2 979 589,65
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2020 09:21
|
ТОВ "ПБК РЕМПРОЕКТ" #40662868 |
Переможець |
2 994 000,00
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2020 09:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2021 15:07
|
додаткова угода | укладений |
30 липня 2021 14:44
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 16:01
|
додаткова угода 2 від 30.12.20.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2020 15:59
|
Електронний підпис | укладений |
23 грудня 2020 09:49
|
календарний графік виконання робіт до додаткової угоди 2 від 23.12.2020 року.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2020 09:47
|
додаткова угода 2 від 23.12.2020 року.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2020 09:46
|
Електронний підпис | укладений |
11 грудня 2020 15:48
|
додаткова угода 1 від 11.12.20.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2020 15:42
|
Електронний підпис | укладений |
08 грудня 2020 14:48
|
Договір 061-20 | укладений |
08 грудня 2020 14:46
|
Договір 061-20 | укладений |
08 грудня 2020 14:46
|
Договір 061-20 | укладений |
08 грудня 2020 14:46
|
Договір 061-20 | укладений |
08 грудня 2020 14:46
|
Договір 061-20 | укладений |
08 грудня 2020 14:46
|
Договір 061-20 | укладений |
08 грудня 2020 14:46
|
Договір 061-20 | укладений |
08 грудня 2020 14:46
|
Договір 061-20 | укладений |
08 грудня 2020 14:46
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди : 1.1. Відповідно до Постанови КМУ від 02.12.2020 року № 1198 виключити п. 4.1 Договору . |
Номер договору про закупівлю: | 061-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди : 1.1. Внести зміни до п.2.1. Розділу 2 "Строки виконання робіт" та викласти п. 2.1. Договору в наступній редакції: "Терміни виконання капітального ремонту : з дати підписання договору по 31 травня 2021 року."1.2. Внести зміни до додатку №1 ( додаток додається). 1.3. Внести зміни до п. 14.1. та викласти в наступній редакції: "Строком Договору є час протягом якого Сторони будуть здійснювати свої права та виконувати свої обовязки відповідно до Договору . Договір набуває чинності з моменту його укладення і діє до 31.12.2021 року", але в будь якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобовязань |
Номер договору про закупівлю: | 061-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | унести зміни до пункту 3.1. Договору № 061-20 від 07.12.2020 року та викласти його у наступній редакції : "3.1. Договірна ціна капітального ремонту є тверда та визначається на основі кошторису , що є невідємною частиною Договору і складає : - за рахунок бюджетних асигнувань 2020 року становить 0,00 грн. - за рахунок бюджетних асигнувань 2021 року становить 3 994 000,00 грн. у т.ч. ПДВ." |
Номер договору про закупівлю: | 061-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 07 грудня 2020 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | п. 13.1 - відсутність коштів для фінансування капітального ремонту |