Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стінки. Шафи.
Очікувана вартість
87 520,00 UAH
UA-2020-10-23-005523-a f06652ab1d284a19855470c944d216f6
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Володимир Середюк

+380432651101
+380432689374
zsh11@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА I-III СТУПЕНІВ №11 ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 26176268
Місцезнаходження: 21100, Україна , Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Тараса Сича, 38
Контактна особа: Володимир Середюк
+380432651101,+380432689374
zsh11@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 12:19
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2020 00:00
Очікувана вартість: 87 520,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 875,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39120000-9: Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи


Місцезнаходження: Вінницька область, м. Вінниця, вул. Тараса Сича,38. Категорія: п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено у Додатку 1 до Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 штуки
Стінки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Тараса Сича, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 грудня 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи
6 штуки
Шафи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21100, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Тараса Сича, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 04 грудня 2020
ДК 021:2015: 39120000-9 — Столи, серванти, письмові столи та книжкові шафи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Місцезнаходження: Вінницька область, м. Вінниця, вул. Тараса Сича,38. Категорія: п. 3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» – підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої цієї статті. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено у Додатку 1 до Оголошення. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%. Інформація, передбачена п. 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020р. №1082: 1. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі - Стінки.. Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015: 39122200-5 Книжкові шафи . 2. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі - Шафи. Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі - ДК 021:2015: 39122200-5 Книжкові шафи . Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 листопада 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Домінант 777" 86 856,00
UAH з ПДВ
86 856,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 жовтня 2020 21:39
Електронний підпис
30 жовтня 2020 21:37
СТАТУТ ПП Домінант 777.pdf
30 жовтня 2020 21:37
Довідка статистика.pdf
30 жовтня 2020 21:37
Виписка з ЄДР.pdf
30 жовтня 2020 21:37
Договір проект.pdf
30 жовтня 2020 21:37
Технічна Специфікація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Домінант 777"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Домінант 777"
#35558954
Переможець 86 856,00
UAH з ПДВ
06 листопада 2020 16:11

Документи

06 листопада 2020 16:11
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 листопада 2020 16:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Домінант 777"
#35558954
86 856,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 листопада 2020 16:11
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 грудня 2020 12:22
Електронний підпис укладений
18 листопада 2020 09:46
Договір ЗШ 11( стінки. шафи).pdf укладений
18 листопада 2020 09:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 86 856,00
UAH (в тому числі ПДВ 14 476,00 UAH)