Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (Капітальний ремонт даху басейну та стелі над чашею басейну ДЮСШ «Хвиля» по вул. Північнокільцева, 9-Б м.Запоріжжя, ДБН А.2.2.-3:2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво)
Очікувана вартість
3 688 466,40 UAH
UA-2020-10-23-005388-c da4713332a894924a8403023c34c68ba
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пеунова Антоніна Петрівна

+380612245435 tendersportzp@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент спорту, сім'ї та молоді Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40571081
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м Запоріжжя, пр Соборний, 214
Контактна особа: Пеунова Антоніна Петрівна
+380612245435
tendersportzp@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 15:28
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2020 23:00
Початок аукціону: 09 листопада 2020 12:33
Очікувана вартість: 3 688 466,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 36 884,66 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт даху басейну та стелі над чашею басейну ДЮСШ «Хвиля» по вул. Північнокільцева, 9-Б м.Запоріжжя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул. Північнокільцева, 9-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-18-000040 ● abc0550b56a244918ca3a0be2defe46d
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 18 грудня 2020 15:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

18.12.2020 № 277

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі інформації, отриманої від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2020-10-23-005388-c, проведеною Департаментом спорту, сім'ї та молоді Запорізької міської ради за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон) надаємо заперечення до висновку управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області про результати моніторингу процедури закупівлі Капітальний ремонт даху басейну та стелі над чашею басейну ДЮСШ «Хвиля» по вул. Північнокільцева, 9-Б м.Запоріжжя, ID: UA-2020-10-23-005388-c, оприлюдненого в електронній системі закупівель 14 січня 2021 року. Стосовно висновків управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області в частині невідповідності учасника торгів ТОВ «Ділайн інжиніринг» кваліфікаційним критеріям, встановленим статтею 16 Закону, Замовник заперечує зазначений висновок Держаудитслужби в цій частині з огляду на наступні обставини. 1. Органом державного фінансового контролю встановлено, що учасником ТОВ "Ділайн інжиніринг" недотримано вимогу пункту 3 Додатку 1 «Перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 Закону» тендерної документації, в частині надання актів приймання виконаних робіт на весь об’єм робіт за наданим аналогічним договором з урахуванням змін (у разі наявності таких змін). В даному випадку органом державного фінансового контролю не враховано умови примітки до Додатку 1 «Перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 Закону» тендерної документації, а саме: «Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення». Відтак, в силу даної умови замовником було надано право учаснику торгів надати у складі тендерної пропозиції письмові пояснення в разі неможливості надання будь-якого документа, що вимагався згідно умов тендерної документації. Так, в ході розгляду тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «Ділайн інжиніринг» замовником було встановлено, що учасником на виконання вимог пункту 3 Додатку 1 «Перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 Закону» тендерної документації було подано у складі тендерної пропозиції: довідку за встановленою формою про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору; сканована копія оригіналу аналогічного договору підряду №4545/ІРЦ від 08.07.2019р. з усіма його невід’ємними частинами; сканована копія оригіналу листа-відгука від 06.11.2020р. вих.№01.01-21/2598, наданого контрагентом (департаментом освіти і науки Запорізької міської ради) про виконання наданого аналогічного договору, що підтверджує якісне та повне надання послуг (виконання робіт) Учасником за аналогічним договором; скановані копії оригіналів актів приймання виконаних робіт на весь об’єм робіт за наданим аналогічним договором. При цьому, на думку замовника, учасником торгів ТОВ «Ділайн інжиніринг» було належним чином підтверджено факт виконання у повному обсязі умов договору підряду №4545/ІРЦ від 08.07.2019р. на загальну суму 3 778 514 грн. 05 коп., враховуючи пояснення надані ним у листі-роз’ясненні від 06.11.2020р. вих.№06/11-6, як того вимагали умови примітки до Додатку 1 «Перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 Закону» тендерної документації. Крім того, в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Ділайн інжиніринг» було подано звіт про виконання договору підряду №4545/ІРЦ від 08.07.2019р., сформований та опублікований на веб-сайті Уповноваженого органу 02 січня 2020 року, який в силу положень частини 4 статті 22 Закону свідчить також про виконання у повному обсязі умов договору підряду №4545/ІРЦ від 08.07.2019р. на загальну суму 3 778 514 грн. 05 коп. З огляду на викладені обставини та беручи до уваги, що у замовника була вся необхідна інформація з підтверджуючими документами про наявність в учасника необхідного досвіду виконання аналогічного договору згідно умов тендерної документації для встановлення відповідності учасника кваліфікаційному критерію, у замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Ділайн інжиніринг» на підставі вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ст.5 Закону, одними з основних принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність. Зауважимо, що тендерна пропозиція учасника торгів ТОВ «Ділайн інжиніринг» є найбільш економічно вигідною за результатами проведеного аукціону. Наведені органом державного фінансового контролю підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Ділайн інжиніринг» нівелюють дотримання зазначених вище основних принципів здійснення закупівель. Оцінка тендерних пропозицій повинна бути об’єктивною та неупередженою згідно принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону. Відхилення пропозиції учасника на підставах, які спростовуються наявними у замовника документами, є порушенням Закону з боку замовника. Відхиляти пропозицію учасника, яка є найбільш економічно вигідною серед інших учасників процедури закупівлі, керуючись лише своїми суб’єктивними домислами і припущеннями, замовник не має права. Таким чином, замовником було дотримано вимоги Закону та принципів здійснення публічних закупівель 2. Органом державного фінансового контролю встановлено, що учасником ТОВ "Ділайн інжиніринг" недотримано вимогу пункту 3 Додатку 1 «Перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 Закону» тендерної документації, в частині надання договору, що підтверджує наявність в Учасника досвіду виконання поточного ремонту будинку чи будівлі, чи приміщення. В даному випадку органом державного фінансового контролю не враховано положення пункту 3 частини 2 статті 16 Закону, відповідно до якого учасник торгів має документально підтвердити досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. Наразі, предметом закупівлі ID: UA-2020-10-23-005388-c є виконання робіт з капітального ремонту будівлі за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. Відповідно до положень частини 3 статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до положень частини 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників Враховуючи вимоги зазначених нормативно-правових актів, з метою залучення більш широкого кола учасників, замовником було включено до умов тендерної документації право учасників процедури закупівлі підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору шляхом надання у складі тендерної пропозиції відповідних документі про виконання поточного ремонту будинку чи будівлі, чи приміщення, при цьому не виключаючи можливість підтвердження досвіду виконання учасниками капітального ремонту будівлі згідно з предметом закупівлі. Так, в ході розгляду тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ «Ділайн інжиніринг» замовником було встановлено, що учасником на виконання вимог пункту 3 Додатку 1 «Перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 Закону» тендерної документації було подано у складі тендерної пропозиції: довідку за встановленою формою про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору; сканована копія оригіналу аналогічного договору підряду №4545/ІРЦ від 08.07.2019р. з усіма його невід’ємними частинами; сканована копія оригіналу листа-відгука від 06.11.2020р. вих.№01.01-21/2598, наданого контрагентом (департаментом освіти і науки Запорізької міської ради) про виконання наданого аналогічного договору, що підтверджує якісне та повне надання послуг (виконання робіт) Учасником за аналогічним договором; скановані копії оригіналів актів приймання виконаних робіт на весь об’єм робіт за наданим аналогічним договором. Відповідно до п.1.1 наданого учасником ТОВ «Ділайн інжиніринг» договору підряду №4545/ІРЦ від 08.07.2019р., предметом договору є виконання робіт з капітального ремонту приміщень Інклюзивно-ресурсного центру по Хортицькому району, який розташований за адресою: вул. Світла, 16-А за кодом ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи, що у повному обсязі відповідає предмету процедури закупівлі ID: UA-2020-10-23-005388-c та в силу вимог пункту 3 частини 2 статті 16 Закону є належним підтвердженням наявності досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. З огляду на викладені обставини та беручи до уваги, що у замовника була вся необхідна інформація з підтверджуючими документами про наявність в учасника необхідного досвіду виконання аналогічного договору згідно умов тендерної документації для встановлення відповідності учасника кваліфікаційному критерію, у замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Ділайн інжиніринг» на підставі вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ст.5 Закону, одними з основних принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність. Зауважимо, що тендерна пропозиція учасника торгів ТОВ «Ділайн інжиніринг» є найбільш економічно вигідною за результатами проведеного аукціону. Наведені органом державного фінансового контролю підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Ділайн інжиніринг» нівелюють дотримання зазначених вище основних принципів здійснення закупівель. Оцінка тендерних пропозицій повинна бути об’єктивною та неупередженою згідно принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону. Відхилення пропозиції учасника на підставах, які спростовуються наявними у замовника документами, є порушенням Закону з боку замовника. Відхиляти пропозицію учасника, яка є найбільш економічно вигідною серед інших учасників процедури закупівлі, керуючись лише своїми суб’єктивними домислами і припущеннями, замовник не має права. Таким чином, замовником було дотримано вимоги Закону та принципів здійснення публічних закупівель 3. Органом державного фінансового контролю встановлено, що учасником ТОВ "Ділайн інжиніринг" недотримано вимогу пункту 2 Додатку 1 «Перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до ст.16 Закону» тендерної документації, в частині надання довідки про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації за Зразками №2 та №3 (табличної форми). Зразками передбачено графу «Загальний стаж роботи», проте Учасником ТОВ "Ділайн інжиніринг" надано таблиці із змінами назви графи на «Загальний стаж роботи на посаді» та «Загальний стаж роботи по професії», що не відповідає вимогам тендерної документації. В даному випадку виявлені помилки є формальними (несуттєвими) та згідно пункту 1 розділу 3 тендерної документації не призвели до відхилення тендерної пропозиції учасника торгів ТОВ "Ділайн інжиніринг" як такі, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. З огляду на викладені обставини, у замовника були відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Ділайн інжиніринг» на підставі вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно до ст.5 Закону, одними з основних принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність. Зауважимо, що тендерна пропозиція учасника торгів ТОВ «Ділайн інжиніринг» є найбільш економічно вигідною за результатами проведеного аукціону. Наведені органом державного фінансового контролю підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Ділайн інжиніринг» нівелюють дотримання зазначених вище основних принципів здійснення закупівель. Оцінка тендерних пропозицій повинна бути об’єктивною та неупередженою згідно принципів здійснення закупівель, закріплених у статті 5 Закону. Відхилення пропозиції учасника на підставах, які спростовуються наявними у замовника документами, є порушенням Закону з боку замовника. Відхиляти пропозицію учасника, яка є найбільш економічно вигідною серед інших учасників процедури закупівлі, керуючись лише своїми суб’єктивними домислами і припущеннями, замовник не має права. Таким чином, замовником було дотримано вимоги Закону та принципів здійснення публічних закупівель Враховуючи наведені обставини, керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII, - ПРОШУ: 1. Скасувати висновок управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області про результати моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт даху басейну та стелі над чашею басейну ДЮСШ «Хвиля» по вул. Північнокільцева, 9-Б м.Запоріжжя», ID: UA-2020-10-23-005388-c, оприлюднений в електронній системі закупівель 14 січня 2021 року.

2021-01-19 16:42:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 29 січня 2021

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2020 12:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ" 3 685 900,00
UAH з ПДВ
3 649 015,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМБУДСЕРВІС - ПЛЮС" 3 687 076,37
UAH з ПДВ
3 650 191,71
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 листопада 2020 22:08
Електронний підпис
21 листопада 2020 22:07
Розрахунок договірної ціни.rar
21 листопада 2020 21:50
Електронний підпис
21 листопада 2020 21:49
Розрахунок договірної ціни.pdf
21 листопада 2020 21:49
довідка про субпідрядників.pdf
18 листопада 2020 11:03
Електронний підпис
18 листопада 2020 10:59
довідка ч.2 ст.17 Закону.pdf
18 листопада 2020 10:59
довідка п.12 ч.1 ст.17 Закону.pdf
18 листопада 2020 10:59
довідка МВС.zip
08 листопада 2020 21:34
Електронний підпис
08 листопада 2020 21:32
10. Інші документи.rar
08 листопада 2020 21:32
6. відомості про учасника.pdf
08 листопада 2020 21:32
5. Проект договору.pdf
08 листопада 2020 21:32
4. тендерна пропозиція.pdf
08 листопада 2020 21:32
3. Технічна частина.rar
08 листопада 2020 21:32
2. довідка ст.17.pdf
08 листопада 2020 21:32
1. Кваліфікація.rar

Публічні документи

06 листопада 2020 14:17
Електронний підпис
06 листопада 2020 14:16
9. Лист згода Додаток 2.pdf
06 листопада 2020 14:16
10.1 Кошторисні документи.imd
06 листопада 2020 14:16
3.10 Посвідчення працівників.rar
06 листопада 2020 14:16
5.2 Рішення.pdf
06 листопада 2020 14:16
13. Довідка субпідряд.pdf
06 листопада 2020 14:16
11. ГЛ захист довкілля.pdf
06 листопада 2020 14:16
3.13 ЗСШ 40 ДФ.pdf
06 листопада 2020 14:16
Перелік документів.pdf
06 листопада 2020 14:16
6. Статут, опис.pdf
06 листопада 2020 14:16
10.1 Кошторисні документи.pdf
06 листопада 2020 14:16
10. ГЛ проект договору.pdf
06 листопада 2020 14:16
3.13 Бібліотека філія ДУ 1.pdf
06 листопада 2020 14:16
7. Витяг ЄДР.pdf
06 листопада 2020 14:16
3.11 Довідка досвід.pdf
06 листопада 2020 14:16
4. Довідка ст.17.pdf
06 листопада 2020 14:16
3.12 Лист відгук ДОН.pdf
06 листопада 2020 14:16
3.12 Лист відгук ДК.pdf
06 листопада 2020 14:16
3.7 Диплом виконроб.pdf
06 листопада 2020 14:16
3.13 Бібліотека філія 2 Акти.pdf
06 листопада 2020 14:16
3.13 ЗСШ 40 Договiр.pdf
06 листопада 2020 14:16
5. Довідка повноваження.pdf
06 листопада 2020 14:16
3.13 Бібліотека філія ДУ 3.pdf
06 листопада 2020 14:16
5.1 Наказ.pdf.pdf
06 листопада 2020 14:16
3.13 ЗСШ 40 Акти.pdf
06 листопада 2020 14:16
3.13 Бібліотека філія ДУ 2.pdf
06 листопада 2020 14:16
3.2 Договір оренди техніки.pdf
06 листопада 2020 14:16
2. Тендерна пропозиція.pdf
06 листопада 2020 14:16
1. Відомості учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМБУДСЕРВІС - ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ"
#38732471
Переможець 3 649 015,00
UAH з ПДВ
11 листопада 2020 16:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 листопада 2020 16:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІЛАЙН ІНЖИНІРИНГ"
#38732471
3 649 015,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2021 15:06
Додаткова угода укладений
27 січня 2021 15:02
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:51
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:46
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 10:34
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 10:32
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 12:58
Додаткова угода 1 до дог.11-20П.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 12:55
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 12:18
Договір укладений
03 грудня 2020 12:13

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни фактичних обсягів фінансування у 2020 році
Номер договору про закупівлю: 11-20П
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування на 2021рік
Номер договору про закупівлю: 11-20П
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Фінансування на 2021рік
Номер договору про закупівлю: 11-20П
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: за згодою сторін