Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з енергетичного аудиту будівель(ДК 021:2015-71310000-4 консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва) в рамках реалізації Проекту Програми Cross-Border Cooperation Smart Energy(2SOFT/1.2/52 «Розумна енергія транскордонного співробітництва України та Румунії)»
Очікувана вартість
118 800,00 UAH
UA-2020-10-23-004449-c ad724bea60204f59950b0264d07cd4e8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Країло Микола Вікторович

dep-trade@uzhnu.edu.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний вищий навчальний заклад "Ужгородський національний університет"
Код ЄДРПОУ: 02070832
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, вул. Підгірна,46
Контактна особа: Країло Микола Вікторович
dep-trade@uzhnu.edu.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 14:25
Звернення за роз’ясненнями: до 28 жовтня 2020 23:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 листопада 2020 23:00
Початок аукціону: 03 листопада 2020 14:34
Очікувана вартість: 118 800,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 188,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва


Документи, що входять до складу пропозиції та підготовлені безпосередньо Учасником, мають бути складені українською мовою (допускається наявність в пропозиції Учасника копій документів на російській мові, складених Учасником в минулих періодах, або наданих сторонніми підприємствами чи установами, таких як: накази про призначення, протоколи зборів, договори, накладні, акти, виписки, листи-відгуки, технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо). Пропозиції підготовлені Учасниками – нерезидентами України можуть бути складені іншою мовою, при цьому повинні мати обов’язковий автентичний переклад українською мовою, який зроблено в сертифікованому центрі перекладів та завірено підписом уповноваженої особи та печаткою цього центру. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з енергетичного аудиту будівель(ДК 021:2015-71310000-4 консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва) в рамках реалізації Проекту Програми Cross-Border Cooperation Smart Energy(2SOFT/1.2/52 «Розумна енергія транскордонного співробітництва України та Румунії)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2020
ДК 021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги здійснюється протягом 10 банківських днів на підставі акту здачі-прийняття наданих послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Невідповідності тендерної документації
Дата подання: 28 жовтня 2020 14:39
Дата відповіді: 28 жовтня 2020 16:46
Шановний Замовнику! Предмет закупівлі – послуги з енергетичного аудиту. ЗУ «Про енергетичну ефективність будівель» надає наступне визначення: «фахівець з аудиту енергетичної ефективності будівель (далі - енергоаудитор) - фізична особа, яка отримала кваліфікаційний атестат та має право на проведення сертифікації енергетичної ефективності» Відповідно із наведеним визначенням просимо обґрунтувати та внести відповідні зміни у Додаток 2 до оголошення щодо наступної вимоги: «науковий ступінь (PhD/ кандидат наук / доктор наук) – надається копія диплому як додаток до Довідки; Наявність науково-методичних праць, аналітичних праць за напрямком енергозбереження та енергоефективності - надаються копії як додаток до Довідки.» ДСТУ 4065-2001 «Енергозбереження. Енергетичний аудит. Загальні технічні вимоги.» надає наступне визначення: «Енергетичний аудит, енергоаудит – вид діяльності, спрямований на зниження споживання паливно-енергетичних ресурсів (далі – ПЕР) суб’єктами господарювання, який полягає у проведенні енерготехнологічної і техніко-економічної експертизи, веденні обліку ПЕР, а також у розробленні та обґрунтуванні енергоощадних заходів» Відповідно із наведеним визначенням просимо обґрунтувати та внести відповідні зміни у Додаток 3 до оголошення щодо наступної вимоги: «--спеціалісти компанії яка буде проводити енергоаудит забов'язані провести семінар-навчання(не менше двох годин ) після кожного етапу обстеження студентам які будуть брати участь у проведенні аудиту з фото і відео реєстрацією ( організаційні питання та приміщення для навчання забезпечує замовник) -Семінар-навчання має включати в себе: ознайомлення з енергоаудитом,прилади для вимірювання,історії проведень аудитів ,методика вимірювання(теоретичний опис)» Окремо просимо надати обґрунтування із внесенням відповідних змін до тендерної документації зазначеної вище вимоги з огляду на Постанову КМУ № 1187 «Про затвердження Ліцензійних умов провадження освітньої діяльності» та з огляду можливості проведення таких семінарів в умовах карантинних обмежень. Також, просимо звернути увагу на класифікатор закупівлі – ДК 021:2015 71310000-4: Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва, який не передбачає надання освітніх послуг. Просимо навести нормативний документ, який би встановлював вимоги щодо використання та оцінки результатів для приладу «датчик низькоемісійного Low-E покриття» Даний прилад відсутній у переліку обладнання, що підлягає калібруванню або повірці та не визначається як засіб вимірювальної техніки. Також, згідно із чинним законодавством поняття «датчик низькоемісійногоLow-E покриття» відсутнє у нормативній документації, а його використання не обґрунтоване тендерною документацією. Тобто, серед переліку документів, згідно яких мають надаватись послуги Замовником не наведені нормативно-правові документи щодо методики виконання таких вимірювань та оцінки отриманих результатів, а отже така вимога може вважатись такою, що порушує всі основні принципи статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». При наданні відповіді, просимо Замовника звернути увагу на наступне: Згідно із Законом України «Про публічні закупівлі», стаття 16, п. 1 та п. 2 визначаються кваліфікаційні критерії процедури закупівлі: 1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. 2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначаються принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: 1. Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Звертаємо увагу, що основний документ у сфері публічних закупівель – Закон України «Про публічні закупівлі». Тому, вимоги проєктів та програм не можуть суперечити його положенням та вимогам. Повідомляємо Замовника, що у відповідності із наданим зворотнім зв’язком від Програми Cross-Border Cooperation Smart Energy(2SOFT/1.2/52 «Розумна енергія транскордонного співробітництва України та Румунії)», відповідальність за проведення закупівлі лежить на Замовнику.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за питання. Надаємо наступну відповідь: основною метою Програми Cross-Border Cooperation Smart Energy (2SOFT/1.2/52 «Розумна енергія транскордонного співробітництва України та Румунії)» є створення на базі Інженерного факультету ДВНЗ «УжНУ» лабораторії яка буде проводити аудити будівель по всіх громадах прикордонного регіону.
Першочерговістю даного проєкту було вибрано три будівлі на яких буде проводитися аудит (які були погоджені з нашим партнером - Румунією) і основною вимогою проведення аудиту це присутність і ознайомлення з методикою аудиту 12 студентів ДВНЗ «УжНУ», які вже сьогодні проходять спецкурс «Енергоаудит». Крім цього адміністрація вишу вирішила паралельно зареєструвати вищезгадані будівлі в базі даних БДФ сертифікату з енергетичної ефективності будівлі згідно процедури.
З метою зменшення навантаження на виконавця робіт (надавача послуг), замовник залишив за собою організацію семінару, відеозйомку, план навчання і всі карантинні заходи.
Також повідомляємо, що Замовник при здійсненні закупівель дотримується усіх принципів, які зазначені в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема й принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Враховуючи вищевикладене запропоновані Вами зміни не є доцільними.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-23-004449-c.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Лабораторія неруйнуючого контролю та технічного діагностування", Код ЄДРПОУ:31445850
Дата подання: 28 жовтня 2020 19:41
Дискримінаційні вимоги!
Державний вищий навчальний заклад "Ужгородський національний університет" (далі – Замовник) проводить відкриті торги на закупівлю «Послуги з енергетичного аудиту будівель(ДК 021:2015-71310000-4 консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва) в рамках реалізації Проекту Програми Cross-Border Cooperation Smart Energy(2SOFT/1.2/52 «Розумна енергія транскордонного співробітництва України та Румунії)» ь, номер закупівлі UA-2020-10-23-004449-c (за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-10-23-004449-c).
ТОВ «Лабораторія неруйнуючого контролю та технічного діагностування» вважає, що тендерна документація складена Замовником з порушеннями Закону України «Про публічні закупівлі» на підставі наступного:
1. Вимогами Додатку 2 в частині «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» вказується:
«1.1. Довідка (складена в довільній формі) про наявність в учасника відповідної кваліфікації, необхідних знань та досвіду:
• Досвід роботи з міжнародними організаціями та/або з міжнародними фінансовими організаціями, що надають фінансову допомогу /кредитування/ гранти у проектах з енергозбереження та енергоефективності;
• науковий ступінь (PhD/ кандидат наук / доктор наук) – надається копія диплому як додаток до Довідки;
• Наявність науково-методичних праць, аналітичних праць за напрямком енергозбереження та енергоефективності - надаються копії як додаток до Довідки.»
Замовником не була обгрунтована дана вимога, не наведені посилання на нормативну документацію, яка б підтверджувала наявність таких вимог до енергоаудиторів.
Відповідно до статті 9 Закону України “Про енергетичну ефективність будівель”:
До професійної атестації допускаються особи, які відповідають одночасно таким вимогам:
1) здобули відповідну вищу освіту не нижче другого (магістерського) рівня вищої освіти (для осіб, які мають намір провадити діяльність із сертифікації енергетичної ефективності);
2) здобули відповідну вищу освіту не нижче першого (бакалаврського) рівня вищої освіти (для осіб, які мають намір проводити обстеження інженерних систем);
3) мають стаж роботи не менше трьох років у сфері енергетики, енергоефективності та енергозбереження, будівництва та архітектури або житлово-комунального господарства.
Порядок атестації осіб, які мають намір провадити діяльність із сертифікації енергетичної ефективності та обстеження інженерних систем, наведений у Постанові КМУ № 605.
Тобто, наявність наукових ступенів, а тим більш наявність науково-методичних праць для провадження діяльності з енергоаудиту не встановлена в жодному нормативному документі, який діє в галузі.
Також, Законом України «Про публічні закупівлі», стаття 16, п. 1 та п. 2 визначаються кваліфікаційні критерії процедури закупівлі:
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Предметом закупівлі є послуги з енергетичного аудиту, який згідно із ЗУ «Про енергетичну ефективність будівель» можуть надаватись особами не нижче другого (магістерського) рівня вищої освіти (для осіб, які мають намір провадити діяльність із сертифікації енергетичної ефективності). Тому, вимога щодо наявності персоналу з науковими ступенями є такою, що штучно звужує коло потенційних учасників закупівлі, що порушує принципи добросовісної конкуренції, недискримінації та рівного ставлення до учасників (стаття 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
Надання підтвердження досвіду роботи з міжнародними організаціями та/або з міжнародними фінансовими організаціями та наявності науково-методичних праць, аналітичних праць за напрямком енергозбереження та енергоефективності є порушенням положень ЗУ «Про публічні закупівлі», стаття 16, п. 2, оскільки:
1. Наявність науково-методичних праць, аналітичних праць за напрямком енергозбереження та енергоефективності не є кваліфікаційним критерієм, оскільки не вказує на наявність у працівників відповідної кваліфікації, необхідних знань та досвіду.
2. Досвід роботи з міжнародними організаціями не є документально підтвердженим досвідом виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначаються принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників:
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимогами Додатку 2 ставляться під загрозу принципи добросовісної конкуренції, недискримінації та рівного ставлення до учасників. Замовником штучно звужується коло потенційних учасників закупівлі.

2. Вимогами Додатку 3 в частині «Проведення енергетичних розрахунків та зведення фактичного теплового балансу будівлі» вказується:
«--спеціалісти компанії яка буде проводити енергоаудит забов'язані провести семінар-навчання(не менше двох годин ) після кожного етапу обстеження студентам які будуть брати участь у проведенні аудиту з фото і відео реєстрацією ( організаційні питання та приміщення для навчання забезпечує замовник)
-Семінар-навчання має включати в себе: ознайомлення з енергоаудитом,прилади для вимірювання,історії проведень аудитів ,методика вимірювання(теоретичний опис)»
Повідомляємо Замовника, що згідно із ЗУ «Про публічні закупівлі», стаття 1:
22) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку;
Замовником було надане роз’яснення:
«Першочерговістю даного проєкту було вибрано три будівлі на яких буде проводитися аудит (які були погоджені з нашим партнером - Румунією) і основною вимогою проведення аудиту це присутність і ознайомлення з методикою аудиту 12 студентів ДВНЗ «УжНУ», які вже сьогодні проходять спецкурс «Енергоаудит».»
Предметом закупівлі встановлено послуги 71310000-4 «Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва», які не передбачають надання послуг згідно із 80310000-0 «Послуги у сфері освіти для молоді». Окремо зазначаємо, що згідно із наведеною нормативною документацією у ТД, надання освітніх послуг під час виконання робіт з енергоаудиту не передбачена.
Вимогами Додатку 3 порушуються вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» у частині відповідності вимог ТД предмету закупівлі.
3. Вимогами Додатку 3 в частині «Вимірювальні прилади, що необхідні для проведення енергоаудиту (обстеження) будівлі» вказується:
«
• тепловізор;
• контактний термометр;
• вимірювач теплового потоку/теплопровідності;
• термогігрометр з можливістю реєстрації показників із заданою дискретністю (логер для заміру температури та вологості);
• пірометр;
• термогігрометр портативний;
• газоаналізатор концентрації димових газів;
• люксметр
• датчик концентрації чадного газу СО;
• лазерний віддалемір;
• датчик низькоемісійного Low-E покриття;
• анемометр;
• аєродвері;
• манометр.»
Замовником в тендерній документації не наведене обґрунтування використання датчика низькоемісійного Low-E покриття. Також, жодним нормативним документом у ТД не встановлено методику використання даного приладу та процедуру оцінки результатів.
Вказаний перелік обладнання викликає підозру щодо збереження принципів добросовісної конкуренції, недискримінації та рівного ставлення до учасників, оскільки штучно звужує коло потенційних учасників закупівлі.

Також, на нашу суб’єктивну думку, порушено принцип запобігання корупційних дій та зловживань, оскільки:
1. Наведений перелік обладнання дублює матеріально-технічну базу одного із суб’єктів господарювання, що діє на ринку енергоаудиту.
2. Замовником вже проводилась дана закупівля (за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-09-04-007537-b) у вересні. Відмінність між тендерною документацією полягає лише у появі вимог, які або штучно звужують коло потенційних учасників, або не відповідають предмету закупівлі.
Таким чином, ТОВ «Лабораторія неруйнуючого контролю та технічного діагностування»
ПРОСИТЬ:
1) Задовільнити скаргу ТОВ «Лабораторія неруйнуючого контролю та технічного діагностування» в повному обсязі або частково.
2) Визнати вимогу Додатку 2 в частині «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» такою, що суперечить вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі».
3) Визнати вимогу Додатку 3 в частині «Проведення енергетичних розрахунків та зведення фактичного теплового балансу будівлі» (у частині надання освітніх послуг) такою, що суперечить вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі».
4) Визнати вимогу Додатку 3 в частині «Вимірювальні прилади, що необхідні для проведення енергоаудиту (обстеження) будівлі» щодо наявності датчика низькоемісійного Low-E покриття такою, що суперечить вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі».
5) Виключити вищенаведені вимоги тендерної документації та дотримуватись принципів здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників під час внесення змін до тендерної документації.

Директор
ТОВ «Лабораторія неруйнуючого контролю
та технічного діагностування» Вишняк О.Є.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 листопада 2020 14:51
Доброго дня.
Основною метою Програми Cross-Border Cooperation Smart Energy(2SOFT/1.2/52 «Розумна енергія транскордонного співробітництва України та Румунії)» є створення на базі Інженерного факультету ДВНЗ «УжНУ» лабораторії яка буде проводити аудити будівель по всіх громадах прикордонного регіону.
Першочерговістю даного проекту було вибрано три будівлі на яких буде проводитися аудит (які були погоджені з нашим партнером Румунією) і основною вимогою проведення аудиту це присутність і ознайомлення з методикою аудиту 12 студентів ДВНЗ «УжНУ» які вже сьогодні проходять спецкурс «Енергоаудит» крім цього адміністрація вишу вирішила паралельно зареєструвати вищезгадані будівлі в базі даних БДФ сертифікату з енергетичної ефективності будівлі згідно процедури.
Одним із основних пріоритетів проведення проведення аудиту це ознайомлення студенів з попередніми аудитами (які проводив виконавець),приладами ,обладнанням,та специфікою роботи, процесом проведення аудиту, обробка результатів, формування звіту. Це має бути спільна робота по проведенню аудиту студентів та виконавця.
Проведення аудиту разом із студентами це є обов’язкова вимого наших румунських партнерів і тому нами в технічне завдання було прописано: «Наявність працівників відповідної кваліфікації які мають необхідні знання та досвід»
Також повідомляємо, що Замовник при здійсненні закупівель дотримується усіх принципів, які зазначені в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема й принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Враховуючи вищевикладене запропоновані Вами зміни не є доцільними.

Документи подані скаржником

28 жовтня 2020 19:41
Вимога.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 листопада 2020 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лабораторія неруйнуючого контролю та технічного діагностування" 66 666,66
UAH
66 666,66
UAH
Документи
ТОВ "Сервісна компанія "АДАМСОН" 109 500,00
UAH
109 500,00
UAH
Документи

Публічні документи

02 листопада 2020 17:10
Електронний підпис
02 листопада 2020 17:09
195 пропозиція.pdf

Публічні документи

02 листопада 2020 15:46
Електронний підпис
02 листопада 2020 15:45
ConferenceUTSA20191.pdf.p7s
02 листопада 2020 15:45
ConferenceUTSA20191.pdf
02 листопада 2020 15:45
ATHY2020_iMViuYn_compressed (2).pdf.p7s
02 листопада 2020 15:45
ATHY2020_iMViuYn_compressed (2).pdf
02 листопада 2020 15:45
12. Лист-роз'яснення.pdf
02 листопада 2020 15:45
11. Свідоцтва про повірку.pdf.p7s
02 листопада 2020 15:45
11. Свідоцтва про повірку.pdf
02 листопада 2020 15:45
8. Лист-згода.pdf
02 листопада 2020 15:45
7-7. Договір МВС.pdf
02 листопада 2020 15:45
7-6. Договір Гнівань №12.pdf
02 листопада 2020 15:45
7-5. Договір Гнівань №11.pdf
02 листопада 2020 15:45
5-5. ConferenceUTSA2019-169.pdf.p7s
02 листопада 2020 15:45
5-5. ConferenceUTSA2019-169.pdf
02 листопада 2020 15:45
5-4. ConferenceUTSA2019-78.pdf.p7s
02 листопада 2020 15:45
5-4. ConferenceUTSA2019-78.pdf
02 листопада 2020 15:45
5-3. ATHY2020_iMViuYn-171-172.pdf.p7s
02 листопада 2020 15:45
5-3. ATHY2020_iMViuYn-171-172.pdf
02 листопада 2020 15:45
5-2. ATHY2020_iMViuYn-84-86.pdf.p7s
02 листопада 2020 15:45
5-2. ATHY2020_iMViuYn-84-86.pdf
02 листопада 2020 15:45
4. Кваліфікаційні атестати.pdf
02 листопада 2020 15:45
1-1. Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Лабораторія неруйнуючого контролю та технічного діагностування"

ТОВ "Сервісна компанія "АДАМСОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Лабораторія неруйнуючого контролю та технічного діагностування"
#31445850
Відхилено 66 666,66
UAH
11 листопада 2020 10:41
ТОВ "Сервісна компанія "АДАМСОН"
#39728136
Переможець 109 500,00
UAH
17 листопада 2020 13:32

Документи

11 листопада 2020 10:39
Електронний підпис
11 листопада 2020 10:38
Протокол 7.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 листопада 2020 13:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Сервісна компанія "АДАМСОН"
#39728136
109 500,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 10:41
key_20630203_51349217 (1).jks укладений
27 листопада 2020 09:38
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 09:36
ДОГОВІР № 40-11 ПРО НАДАННЯ ПОСЛУГ від 26 листопада 2020 року (ТОВ СК АДАМСОН).pdf укладений
27 листопада 2020 09:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 109 500,00
UAH