Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 — 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (Виконання робіт з «Технічного переоснащення системи опалення з улаштуванням електричної котельні в будівлі «ПК ЕНЕРГЕТИКІВ» ПАТ «ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО» за адресою: м. Запоріжжя, бул. Вінтера, буд.16, інв. № 61_009763»)
Очікувана вартість
612 000,00 UAH
UA-2020-10-23-003886-c a19d574cce4641d981bdc5172f0b515c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Черкас Наталія Сергіївна

+380612253611 N.CHERKAS@ZOE.COM.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 00130926
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, ВУЛИЦЯ СТАЛЕВАРІВ, будинок 14
Контактна особа: Черкас Наталія Сергіївна
+380612253611
N.CHERKAS@ZOE.COM.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020 13:44
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 листопада 2020 14:00
Початок аукціону: 04 листопада 2020 14:27
Очікувана вартість: 612 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 060,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Виконання робіт з «Технічного переоснащення системи опалення з улаштуванням електричної котельні в будівлі «ПК ЕНЕРГЕТИКІВ» ПАТ «ЗАПОРІЖЖЯОБЛЕНЕРГО» за адресою: м. Запоріжжя, бул. Вінтера, буд.16, інв. № 61_009763»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69096, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Вінтера, буд.16, інв. № 61_009763
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 07 квітня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Після укладення Договору, за письмовим зверненням «Підрядника», можлива попередня оплата у розмірі 50 % від загальної вартості договору, а саме без ПДВ – _____ грн. (________(прописом)__________грн. __ коп.), ПДВ – _______ грн. (________(прописом)__________грн. __ коп.), попередня оплата разом з ПДВ – __________ грн. (________(прописом)__________грн. __ коп.) на підставі виставленого рахунку «Підрядника» протягом 30 банківських днів з дати отримання рахунка «Замовником», за умови фінансової можливості «Замовника». Незалежно від сплати чи несплати попередньої оплати «Підрядник» зобов’язаний приступити та виконати роботи в строк та на умовах, передбачених цим договором. Аванс 30 Банківські 50
Виконання робіт *Якщо суб'єкт господарювання є платником ПДВ: Остаточні розрахунки за виконані роботи проводяться «Замовником» протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт – форма КБ-2в та довідки – форма КБ-3 на підставі отриманого «Замовником» рахунку за умови наявності одночасно таких умов: - підписання Сторонами актів виконаних робіт – форма КБ-2в та довідки – форма КБ-3, - реєстрації «Підрядником» в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної, яка складена відповідно до вимог законодавства, діючого на дату її складання, та умов цього Договору. *Якщо суб'єкт господарювання не є платником ПДВ: Остаточні розрахунки за виконані роботи проводяться «Замовником» протягом 30 календарних днів після підписання Сторонами актів виконаних робіт – форма КБ-2в та довідки – форма КБ-3 на підставі отриманого «Замовником» рахунку. *Якщо суб'єкт господарювання є платником ПДВ: 2.9. «Підрядник» зобов’язується складати податкові накладні у день виникнення податкових зобов'язань з дотриманням вимог ст. 201 Податкового кодексу України, зазначати в податковій накладній відомості, які відповідають умовам цього договору та первинним документам, що складаються на виконання цього договору, та реєструвати складені податкові накладні протягом граничних строків, передбачених пунктом 201.10. ст.201 Податкового кодексу України. Пiсляоплата 30 Календарні 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 листопада 2020 14:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЗАПОРІЗЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ 610 030,04
UAH з ПДВ
470 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Компанія "МУссон 499 000,00
UAH з ПДВ
479 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Провітерм-Запоріжжя" 538 960,66
UAH з ПДВ
530 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 листопада 2020 11:04
Електронний підпис
03 листопада 2020 10:56
4.6_Гарантія_санкції.PDF
03 листопада 2020 10:56
4.5.1_Фінансовий_звіт.pdf
03 листопада 2020 10:56
4.4_Інформаційна_Довідка.PDF
03 листопада 2020 10:56
4.2_Довідка_податки.PDF
03 листопада 2020 10:56
4.1_Наказ_на_директора.PDF
03 листопада 2020 10:56
3.2_Гарантія_ОП.PDF
03 листопада 2020 10:56
3.1_Виписка.PDF
03 листопада 2020 10:56
2.4_Довідка_працівники.PDF
03 листопада 2020 10:56
2.3_Довідка_обладнання.PDF
03 листопада 2020 10:56
1.2_Договір.pdf
03 листопада 2020 10:56
1.1_Пропозиція.PDF

Публічні документи

03 листопада 2020 11:21
Електронний підпис
03 листопада 2020 11:20
Електронний підпис
03 листопада 2020 11:19
4.5.1. Фінансова звітність.pdf
02 листопада 2020 18:09
4.5.2 Протокол.pdf
02 листопада 2020 18:09
4.5.1. Фінансова звітність.pdf
02 листопада 2020 18:09
4.6. Довідка про санкції.pdf
02 листопада 2020 18:09
4.1. Протокол та наказ.pdf
02 листопада 2020 18:09
3.2. Лист.pdf
02 листопада 2020 18:09
2.1. Аналогічний договір.pdf
02 листопада 2020 18:09
3.2. Дозвільні документи.pdf
02 листопада 2020 18:09
2.2. Відгук.jpg
02 листопада 2020 18:09
1.1. Технічна частина.pdf
02 листопада 2020 18:09
2.3. Довідка обладнання.pdf
02 листопада 2020 18:09
1.2. Проект договору.pdf
02 листопада 2020 18:09
2.4. Довідка про персонал.pdf

Публічні документи

03 листопада 2020 09:23
Дозвіл.pdf
03 листопада 2020 09:22
Фінансова звітність лист 1.pdf
03 листопада 2020 09:22
Свідоцтво.pdf
03 листопада 2020 09:22
Протокол створення ТОВ.pdf
03 листопада 2020 09:22
Пропозиція.pdf
03 листопада 2020 09:22
Лист відгук.pdf
03 листопада 2020 09:21
Договір підряду лист5.pdf
03 листопада 2020 09:21
Договір підряду лист6.pdf
03 листопада 2020 09:21
Договір підряду лист4.pdf
03 листопада 2020 09:21
Довідка підприємства.pdf
03 листопада 2020 09:21
Договір підряду лист2.pdf
03 листопада 2020 09:21
Витяг держ реєстр лист 6.pdf
03 листопада 2020 09:21
Витяг держ реєстр лист 5.pdf
03 листопада 2020 09:21
Витяг держ реєстр лист 3.pdf
03 листопада 2020 09:21
Витяг держ реєстр лист 4.pdf
03 листопада 2020 09:21
Витяг держ реєстр лист 2.pdf
03 листопада 2020 09:21
Витяг держ реєстр лист 1.pdf
03 листопада 2020 09:21
Аналогичний договір лист 1.pdf
03 листопада 2020 09:21
238_ДЦ_ОС_2-1.xls
03 листопада 2020 09:21
238_ДЦ_ЛС1_2-1-5.xls
03 листопада 2020 09:21
238.imd
03 листопада 2020 09:21
238_ДЦ_ДФ_2-1-3.xls
03 листопада 2020 09:21
Фінансова звітність лист 2.pdf
03 листопада 2020 09:21
НДС.pdf
03 листопада 2020 09:21
Договір підряду лист3.pdf
03 листопада 2020 09:21
Договір підряду лист1.pdf
03 листопада 2020 09:21
Вітяг статуправління лист 2.pdf
03 листопада 2020 09:21
Відомість участника.pdf
03 листопада 2020 09:21
Аналогичний договір лист 2.pdf
03 листопада 2020 09:21
238_ДЦ_ОПР.xls
03 листопада 2020 09:21
238_ДЦ_ЛС1_2-1-1.xls
03 листопада 2020 09:21
238_ДЦ_ЛС1_2-1-3.xls
03 листопада 2020 09:21
238_ДЦ_ЛС2_2-1-4.xls
03 листопада 2020 09:21
238_ДЦ_ЛС1_2-1-2.xls
03 листопада 2020 09:21
238_ДЦ_ИВРЛС_2-1-3.xls
03 листопада 2020 09:21
238_ДЦ_ИВРЛС_2-1-5.xls
03 листопада 2020 09:21
238_ДЦ_ИВР.xls
03 листопада 2020 09:21
238_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.xls
03 листопада 2020 09:21
238_ДЦ_ДЦ.xls
03 листопада 2020 09:21
238_ДЦ_ДФ_2-1-5.xls
03 листопада 2020 09:21
238_ДЦ_ИВРЛС_2-1-2.xls
03 листопада 2020 09:21
238_ДЦ_ДФ_2-1-4.xls
03 листопада 2020 09:21
238_ДЦ_ДФ_2-1-1.xls
03 листопада 2020 09:21
238_ДЦ_ДФ_2-1-2.xls
03 листопада 2020 09:21
238.bdcu

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЗАПОРІЗЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ

ТОВ "Компанія "МУссон

ТОВ "Провітерм-Запоріжжя"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЗАПОРІЗЬКА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ
#33328133
Відхилено 470 000,00
UAH з ПДВ
09 листопада 2020 15:15
ТОВ "Компанія "МУссон
#38664716
Переможець 479 999,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 13:52

Документи

09 листопада 2020 15:14
Електронний підпис

Документи

16 листопада 2020 13:51
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 листопада 2020 13:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Компанія "МУссон
#38664716
479 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 листопада 2020 13:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 грудня 2021 13:02
Звіт про виконання .p7s укладений
07 грудня 2021 13:02
Електронний підпис зміни до договору
13 липня 2021 10:48
СПЗ_Повідовлення ДУ2 (внесення змін до договору №04-11-20 від 27.11.20) (1).pdf зміни до договору
13 липня 2021 10:47
ДУ №2 до договору 04-11-20 (1).pdf зміни до договору
13 липня 2021 10:47
Електронний підпис зміни до договору
19 квітня 2021 17:51
ДУ №1 до договору 04-11-20 (1).pdf зміни до договору
19 квітня 2021 17:51
СПЗ_Повідовлення (внесення змін до договору №04-11-20 від 27.11.20) (1).pdf зміни до договору
19 квітня 2021 17:51
Електронний підпис укладений
27 листопада 2020 09:31
Договір.pdf укладений
27 листопада 2020 09:23

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі": продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 04-11-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі": продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 04-11-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 471 615,90
UAH (в тому числі ПДВ 78 602,65 UAH)