Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір А4, А3
Очікувана вартість
2 900,00 UAH
UA-2020-10-23-003837-b 5e54364198b644d3a58ed9e268be61df
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чуб Ірина Євгеніївна

+380463321465 ichadm_post@cg.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Ічнянська районна державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 04061895
Вебсайт: http://ichadm.cg.gov.ua
Місцезнаходження: 16703, Україна , Чернігівська обл., місто Ічня, ПЛОЩА Т.Г.ШЕВЧЕНКА, будинок 1
Контактна особа: Чуб Ірина Євгеніївна
+380463321465
ichadm_post@cg.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26 пачка
Папір А4, А3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 16703, Україна, Чернігівська область, місто Ічня, площа Шевченка,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 23 жовтня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар, поставка якого передбачена даним договором проводяться у вигляді безготівкових платежів у національній валюті України на поточний рахунок постачальника з рахунку Покупця, відкритому у відповідному органі державної казначейської служби України. Покупець проводить оплату поставленого товару у розмірі 100% протягом 5 календарних днів з моменту поставки. Пiсляоплата 5 Календарні 100

Тендерна документація

23 жовтня 2020 21:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Український папір"
#25394112
Переможець 2 900,00
UAH з ПДВ
23 жовтня 2020 21:46

Документи

23 жовтня 2020 21:46
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 жовтня 2020 21:59
Договір укладений
23 жовтня 2020 21:57