Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з монтажу та виконання пусконалагоджувальних робіт по IP технологіям з матеріалами та обладнанням.
Очікувана вартість
242 500,00 UAH
UA-2020-10-23-003793-a b64225be022541da8817a0f7a1a9c6be
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерія Петько

+380999356727 valeriapetko@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПОЛТАВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ПАРК КУЛЬТУРИ ТА ВІДПОЧИНКУ "ПЕРЕМОГА"
Код ЄДРПОУ: 02219984
Вебсайт: http://zakupki.prom.ua
Місцезнаходження: 36011, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, проспект Першотравневий, 20
Контактна особа: Валерія Петько
+380999356727
valeriapetko@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 жовтня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 29 жовтня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 листопада 2020 09:00
Початок аукціону: 09 листопада 2020 13:54
Очікувана вартість: 242 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 275,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 3,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45310000-3: Електромонтажні роботи


Мова тендерних пропозицій – українська. Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з монтажу та виконання пусконалагоджувальних робіт по IP технологіям з матеріалами та обладнанням.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36011, Україна, Полтавська область, м. Полтава, проспект Першотравневий, 20, територія КУ «Полтавський міський парк культури та відпочинку «Перемога»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється в період 7-ми банківських днів після підписання акту прийому передачі (виконаних робіт), що надається Виконавцем для підписання Замовнику в двох примірниках по завершенню робіт. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 жовтня 2020 11:11
Електронний підпис
23 жовтня 2020 11:11
проект договору по відеоспостереженню1.docx
23 жовтня 2020 11:11
ТД.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2020 14:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ДОМАШНІ СИСТЕМИ 145 000,00
UAH з ПДВ
119 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО БАГАТОПРОФІЛЬНА ФІРМА "ДОЗОР" 169 632,00
UAH з ПДВ
120 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Відеосервіс 2020 237 500,00
UAH з ПДВ
121 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКР-СЕРВІС-БЕЗПЕКА" 228 888,88
UAH з ПДВ
228 888,88
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2020 15:38
Електронний підпис
09 листопада 2020 19:13
Електронний підпис
06 листопада 2020 14:47
Електронний підпис
06 листопада 2020 14:43
24.2 - Форма _1 Баланс.PDF
06 листопада 2020 14:43
22.4 - Календарний план.PDF
06 листопада 2020 14:43
22.2 - Акт обстеження об_єкту.PDF
06 листопада 2020 14:43
22 - Про надання Додатку 5.PDF
06 листопада 2020 14:42
11.03 - Сертифікат Ntema.PDF
06 листопада 2020 14:42
11.02 - Сертифікат MikroTik.pdf
06 листопада 2020 14:42
11.01 - Сертифікат MikroTik.pdf
06 листопада 2020 14:42
02 -Про надання Додатку 1.PDF
06 листопада 2020 11:10
Електронний підпис

Публічні документи

07 листопада 2020 23:58
Електронний підпис
07 листопада 2020 23:47
14. Акт огляду.pdf
07 листопада 2020 23:45
23. Опис.pdf
07 листопада 2020 23:45
22. Фінансова звітність.pdf
07 листопада 2020 23:45
21. довідка довкілля.pdf
07 листопада 2020 23:45
12. Відомості про керівника.pdf
07 листопада 2020 23:45
10. Статут копия.pdf
07 листопада 2020 23:45
9. Витяг з реєстру.pdf
07 листопада 2020 23:45
8. Копія виписки з реєстру.pdf
07 листопада 2020 23:45
7. Довідка ЄДРПОУ.pdf
07 листопада 2020 23:44
4. Свідоцтво ПДВ.pdf
07 листопада 2020 23:44
20. Календарний графік.pdf
07 листопада 2020 23:44
18. Додаток 4 Договір.pdf
07 листопада 2020 23:44
2. Лист згода.pdf
07 листопада 2020 23:44
1. Заявка.pdf

Публічні документи

07 листопада 2020 17:30
Електронний підпис
07 листопада 2020 17:28
Цінова пропозиція.pdf
07 листопада 2020 17:22
Електронний підпис
07 листопада 2020 17:19
Штат фахівців.pdf
07 листопада 2020 17:19
Цінова пропозиція.pdf
07 листопада 2020 17:19
фін звіт.pdf
07 листопада 2020 17:19
Статут.pdf
07 листопада 2020 17:19
Рахунок Приватбанк.pdf
07 листопада 2020 17:19
Протокол 1.pdf
07 листопада 2020 17:19
Опис.pdf
07 листопада 2020 17:19
Матеріально-тех. база.pdf
07 листопада 2020 17:19
Лист уповноваженої особи.pdf
07 листопада 2020 17:19
Дозволи з охорони праці.pdf
07 листопада 2020 17:19
Декларація з охорони праці.pdf
07 листопада 2020 17:19
витяг.pdf
07 листопада 2020 17:19
Виписка ТОВ.pdf
07 листопада 2020 17:19
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

27 листопада 2020 14:46
Електронний підпис
27 листопада 2020 14:45
Цінова пропозиція.PDF
27 листопада 2020 14:45
Копія ліцензії.PDF
06 листопада 2020 17:27
Електронний підпис
06 листопада 2020 17:24
Електронний підпис
06 листопада 2020 17:24
Додаток 5 п. 2 Акт обстеження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ДОМАШНІ СИСТЕМИ

ПП БФ"ДОЗОР"

ТОВ Відеосервіс 2020

ТОВ "УКР-СЕРВІС-БЕЗПЕКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ДОМАШНІ СИСТЕМИ
#39156686
Відхилено
119 900,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 15:49
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 листопада 2020 11:33
Обґрунтування аномально низької ціни
до 11 листопада 2020 00:00
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО БАГАТОПРОФІЛЬНА ФІРМА "ДОЗОР"
#21069160
Відхилено
120 000,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2020 09:15
Обґрунтування аномально низької ціни
до 18 листопада 2020 00:00
ТОВ Відеосервіс 2020
#43438270
Відхилено
121 000,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2020 10:58
Обґрунтування аномально низької ціни
до 20 листопада 2020 00:00
ТОВ "УКР-СЕРВІС-БЕЗПЕКА"
#34962773
Переможець 228 888,88
UAH з ПДВ
20 листопада 2020 11:00

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учасник! Під час розгляду Вашої тендерної пропозиції, яка шляхом застосування електронного аукціону визнана найбільш економічно вигідною, уповноважена особа замовника виявила невідповідності в документах, що подані Вами на підтвердження кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, а саме: 1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів по предмету закупівлі: Виявлені недоліки: 1) В ТД (Додаток 1) зазначено: «Зразок (орієнтовна форма) довідки щодо відомостей про виконання аналогічних договорів із зазначенням назв, адрес, коду ЄДРПОУ або реєстраційного номеру облікової картки платника податків (для фізичних осіб) та контактних телефонів Контрагентів та інформації про договір (предмет закупівлі, номер, дата) (п.1.1 додатку 4 тендерної документації)». №, дата договору Найменування предмету закупівлі Контрагент Адреса, контактний телефон Контрагента Код ЄДРПОУ Контрагента У Вашій тендерний пропозиції (стор.9) Ви надали довідку за зазначеною формою, але не зазначили контактний телефон Контрагента. Пропонуємо Вам усунути зазначений недолік та оприлюднити довідку у новому варіанті. 2) Позитивний відгук від Замовника, зазначеного у аналогічному договорі (Ви не пронумерували цю сторінку), не має вигляду завершеного документа, оскільки у скан-копії, наданій Вами, зрізано фірмовий бланк Контрагента. Пропонуємо Вам усунути зазначений недолік та оприлюднити відгук у новому варіанті. 2. Щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. 1) В ТД (Додаток 1) зазначено: «Довідка в довільній формі, що містить інформацію наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (не менше 2-ох працівників) для виконання робіт, з наданням сканованих копій відповідного документа (сертифікат, посвідчення, ліцензія, свідоцтво чи будь-який інший документ встановленого зразка) згідно чинного законодавства, що підтверджує відповідну кваліфікацію працівника та про проходження спеціального навчання, а саме: - електромонтера охоронно-пожежної сигналізації (електромонтера з ремонту та обслуговування електроустаткування, електромонтера з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв'язку, монтажника радіоелектронної апаратури та приладів) – не нижче 4-го розряду; - налагоджувальника приладів апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) – не нижче 4-го розряду, які повинні пройти відповідне навчання: - з електробезпеки ( до 1000 В, не нижче ІІІ групи електробезпеки); - перевірку знань з питань робіт на висоті; - з питань пожежної безпеки; - законів і нормативних актів з охорони праці, електробезпеки, пожежної безпеки, санітарно-гігієнічного забезпечення, надання першої мед.допомоги; - безпечним методам верхолазних робіт. Кількість виконавців таких робіт повинна становити не менше двох осіб. Ви надали підтверджуючі документи – посвідчення та сертифікати на працівників, але у жодному із документів розряд не зазначено. Пропонуємо Вам усунути зазначений недолік та надати додаткові документи. Згідно з част.9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» Вам необхідно виправити невідповідності в наданих документах шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. З повагою, уповноважена особа.

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

16 листопада 2020 15:49
Електронний підпис
16 листопада 2020 15:48
протокол 79.pdf
13 листопада 2020 11:22
Електронний підпис
09 листопада 2020 14:28
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Документи

18 листопада 2020 09:15
Електронний підпис
18 листопада 2020 09:14
протокол 80.pdf
16 листопада 2020 15:50
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

20 листопада 2020 10:58
Електронний підпис
18 листопада 2020 09:15
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2020 11:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКР-СЕРВІС-БЕЗПЕКА"
#34962773
228 888,88
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 грудня 2020 19:42
видеокамеры.pdf укладений
04 грудня 2020 19:33